Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Ang sex fikk jeg beskjed om at jeg MÅTTE ha på sportsbh, og at det måtte gå veldig rolig for seg. Skal jo ikke "trene" på mange uker ;)

Huffda.. Nå angrer jeg veldig bittert kjenner jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen alle sammen :)

Hvor kjøper dere bher som ikke er ammebher men store nok? Fleste butikker går bare opp til 70D :(

Går du på spesialbutikker som kun selger undertøy finner du større.. Kjedebutikker som HM, Cubus osv. har jo som regel kun opp til E

Skrevet

Noen som har opplevd at nipplene har blitt dratt ut på en måte? Den ene min ser ganske sprengt ut og veldig utdratt i forhold til den den var.. Vil den trekke seg litt mer sammen og bli mindre igjen? Er på dag 8 i dag :)

Skrevet

Hei !:) jeg lurer litt på en ting,, dere som har opperet har dere hatt en time utenom konsultasjonen før OP? jeg har vært på konsultasjon på fornebu hos Lars Haukeland. Vi fant ut at jeg skulle ta 265 og 290cc under muskel. Men nå har jeg litt panikk for jeg føler det er lite, er 164 cm høy og 58 kg så er ikke sånn veldig tynn men normal:) tenker at jeg villha 325 og 350cc. Har ringt å snakket med klinikken men de sier at størrelse osv blir bestemt på operasjonsdagen men jeg vil liksom få bekreftet at det er plass og at det er mulig for meg å legge inn så mye. Føler ikke fornebu legger inn større proteser da jeg har leste at mange får 250cc til 300cc, eller er det bare feil intrykk jeg har?

Har vært på tidligere konsultasjoner andre plasser å da har de sakt 300-325 cc men over uskel, og da er det jo litt bedre plass. Kjenner dette stresser meg litt... :(

Skrevet

Hei ! :) jeg lurer litt på en ting,, dere som har opperet har dere hatt en time utenom konsultasjonen før OP? jeg har vært på konsultasjon på fornebu hos Lars Haukeland. Vi fant ut at jeg skulle ta 265 og 290cc under muskel. Men nå har jeg litt panikk for jeg føler det er lite, er 164 cm høy og 58 kg så er ikke sånn veldig tynn men normal:) tenker at jeg villha 325 og 350cc. Har ringt å snakket med klinikken men de sier at størrelse osv blir bestemt på operasjonsdagen men jeg vil liksom få bekreftet at det er plass og at det er mulig for meg å legge inn så mye. Føler ikke fornebu legger inn større proteser da jeg har leste at mange får 250cc til 300cc, eller er det bare feil intrykk jeg har?

Har vært på tidligere konsultasjoner andre plasser å da har de sakt 300-325 cc men over uskel, og da er det jo litt bedre plass. Kjenner dette stresser meg litt... :(

Jeg hadde konsultasjon før OP og samme dagen som OP. :) På første konsultasjon så kom vi fram til 400 under muskel høy profil, men samme dagen som OP diskuterte vi det litt mer og kom fram til å gå litt ned i størrelse ettersom han anbefalte meg det og mente det kom til å se finest ut til min kropp. Så jeg endte opp med 345/365 moderat profil OVER muskel! Så ble jo noe helt annet enn hva som var ''planen''. Jeg hadde nok brystvev til å legge over, men han skulle se an under OP hva som ble best. Er veldig fornøyd med størrelsen så langt og er glad jeg ikke gikk for 400cc, selv om jeg kunne fått det. Jeg er bare 1.54 og veier 43 kilo, så er både lav og tynn. Det ser ikke gigantiske ut i det hele tatt! De er akkurat passe. Nå er det bare 8 dager siden OP, så de er naturligvis både høyt oppe, hovene og trillrunde, men er allerede ganske fornøyd. :) Tror du fint kan legge inn litt mer uten å se ''fake'' ut eller få gigapupper altså! Under muskel forsvinner jo litt av størrelsen også. Har ikke målt meg rundt puppene enda, men rett under er jeg 63 cm, så ganske slank med andre ord. Jeg ble operert av Pål Schistad på Fornebuklinikken. :) Han virket villig til å legge inn det det var plass til, men var flink til å fortelle meg at selv om det ER mulig, så anbefales det ikke fordi det rett og slett ville sett enormt ut og kunne begynne å henge. Er glad jeg hørte på han. :) Hvis du vil ha litt størrelse på de, så vær klar på at det, men legg vekt på at du fortsatt vil se naturlig ut. Ta med bilder av drømmepuppene, det gjorde jeg :) Har ei venninne som er ganske lik deg i målene, hu ble operert av Haukeland for et halvt år siden. La inn 300cc under muskel. Hu fikk en veldig fin størrelse og de ser veeeldig naturlige ut. De prøver jo ut litt forskjellige størrelser under OP, så hvis du gjerne vil ha 350 og det er plass uten at det ser sprengt ut, så burde det være mulig å få. Lykke til! :) :)

Skrevet

Åh tusen takk for bra svar! :D

Jeg gleder meg sånn til å få gjort dette selv om det ikke er før 11 september da, var du fornøyd med behandlingen på klinikken? :)

Skrevet (endret)

Åh tusen takk for bra svar! :D

Jeg gleder meg sånn til å få gjort dette selv om det ikke er før 11 september da, var du fornøyd med behandlingen på klinikken? :)

Ja absolutt! :) Alle var hyggelige og følte at de tok godt vare på meg. Var nemlig veldig nervøs for veneflonen av alle ting, så skulle egentlig få beroligende før OP, men ettersom jeg skulle ha en ny konsultasjon med Schistad så ble det ikke slik, da den pillen gjør deg heeelt rørete :P Så sykepleieren satt å snakket lenge med meg og var veldig forståelsesfull. :) Anbefaler klinikken på det varmeste. Veldig flink anestesilege også, snakket med meg mens hu satte nålen, så det gikk veldig mye bedre enn hva jeg hadde sett for meg. Besvimer nemlig av blodprøver, denne gangen ble jeg ikke svimmel engang. :) De ringte også dagen etter for å høre hvordan det gikk, det er jo veldig hyggelig. :D

Endret av cheyenne
Skrevet

Jeg skal operere på mandag. I papirene mine står det at de skulle ringe meg ett par dager før operasjon, men jeg har ikke hørt noe fra de. I morgen har de stengt.

Jeg skal operere klokka tolv på mandag. Det står ingenting om når jeg skal møte opp? :/

Skrevet

Skulle til å legge inn bilde, men finner ikke ut hvordan? :/

Skrevet

Under en uke igjen til min operasjon nå...

Begynner å glede meg til å bli ferdig nå!

Noen tips til hva man bør ha klart hjemme når man er litt redusert i formen og aktivitetsnivået...?

Skrevet

Noen her som har prøvd areolaløft (periareolær brystløft tror jeg det heter?!)?

Eller er det stort sett bare ankerløft som blir brukt?

Skrevet

Huffda.. Nå angrer jeg veldig bittert kjenner jeg..

Gjort er gjort, er vel ikke sikkert det er skjedd noen skade :) Men greit å huske på til neste gang! ;)

Skrevet

Hvor mange timer skal man møte opp før operasjon, noen som vet?

Jeg er døds nervøs nå, har en "hvilepuls" på 120... :o

Skrevet

Hvor mange timer skal man møte opp før operasjon, noen som vet?

Vet ikke om det er forskjellig fra sted til sted, men jeg hadde oppmøtetid 1 time før operasjonen. Kan du ikke ringe klinikken når de åpner? :)

Skrevet

Vet ikke om det er forskjellig fra sted til sted, men jeg hadde oppmøtetid 1 time før operasjonen. Kan du ikke ringe klinikken når de åpner? :)

Jo, kan jo det. Men de åpner to timer før jeg skal inn å operere. Men kanskje de aller fleste her har møtt opp 1 time før?

Skrevet

Jo, kan jo det. Men de åpner to timer før jeg skal inn å operere. Men kanskje de aller fleste her har møtt opp 1 time før?

Jeg hadde bare en halv time før, så møt opp en time før så er du nok sikret ;)

Skrevet

Ro ned Vasshøna, ro ned;o)

Min "tid" for operasjon som stod i papirene var da jeg skulle møte, ikke da jeg skulle operere. Møtte kl 12 og lå på bordet ca 45 min etter. Som de andre har sagt, bare ring på morgenen og spør. Ingenting og være nervøs for og lykke til:o)

quote name="Vasehøna" post="14687249" timestamp="1403899046"]Hvor mange timer skal man møte opp før operasjon, noen som vet?

Skrevet

I følge Barstad fornebuklinikken er det stort sett ankerløft som brukes, gode resultater er vanskelig og oppnå med areola løft mener jeg han sa. Det har jeg lest flere steder på amerikanske nettsider også, kun noen kvinner som er kandidat for slike løft som kan forvente fint resultat. Det har med at overflødig hud skal bort osv osv. Var rimelig skeptisk til dette med arr etter ankerløft i forkant og syns det var helt grusomt at brystvortene måtte flyttes på (WAHHH) men arr rundt vorten og vertikalt ned ser ut til å gro kjempe pent, mye penere enn det horisontale snittet under puppen faktisk.

Noen her som har prøvd areolaløft (periareolær brystløft tror jeg det heter?!)?

Eller er det stort sett bare ankerløft som blir brukt?

Skrevet

Jeg fikk litt nyttig info fra Dr Barstad som jeg vil dele:

i følge ham blir ikke størrelsen mindre om protese under muskel. Han skjønte ikke hvorfor alle tror det og jeg sa at det ryktet i alle fall lever godt på internett;)

I tillegg sa han noe nyttig om tiden etter operasjon. Det er viktig å overholde retningslinjene for løft og bevegelse fordi implantatet må feste seg. Dette skjer innen de første ukene. Hvis det løsner igjen pga for mye aktivitet vil det aldri feste seg igjen.

Jeg glemte å spørre om det er mulig å bevare sensibiliteten under brystvorten. Hvilken erfaring har dere som har operert for en god stund siden?

Skrevet

Ro ned Vasshøna, ro ned;o)

Min "tid" for operasjon som stod i papirene var da jeg skulle møte, ikke da jeg skulle operere. Møtte kl 12 og lå på bordet ca 45 min etter. Som de andre har sagt, bare ring på morgenen og spør. Ingenting og være nervøs for og lykke til:o)

quote name="Vasehøna" post="14687249" timestamp="1403899046"]Hvor mange timer skal man møte opp før operasjon, noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...