Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk! Ja, jeg har lagt under muskelen og klarer så vidt å bevege meg ,har hørt at det er verst dagen etter?

Ja for de fleste er dagen etter "værst", mye fordi den første dagen har man så mye medisiner og smertestillende i kroppen fra operasjonen så man ikke kjenner noe særlig. Andre dagen vil smertene komme sigende for de fleste har jeg inntrykk av, men etter det går det jo bare en vei - oppover :) Det blir bedre og bedre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig, akkurat det jeg trenger å høre!! At til slutt så er de "få" smerten verdt det 😊.

Ja for de fleste er dagen etter "værst", mye fordi den første dagen har man så mye medisiner og smertestillende i kroppen fra operasjonen så man ikke kjenner noe særlig. Andre dagen vil smertene komme sigende for de fleste har jeg inntrykk av, men etter det går det jo bare en vei - oppover :) Det blir bedre og bedre!

Skrevet

Det skal treipes i 6 måneder. Grunnen til dette er at arret ikke skal strekkes/bli bredere. Når det har gått 6 måneder er vevet såpass fast at man kan ta av teipen. Man skal velge den bredeste teipen og ikke den tynneste for at man skal dekke mest mulig av området over og under arret. Husk å sett teipen mest mulig midt på arret.

Kelo-cote ville jeg ikke ha brukt før det har gått 6 måneder. Jeg ville ha brukt det som etterbehandlig i stedet. Kelo-cote er en krem og klarer av den grunn ikke å forhindre strekning av arr. Den er egentlig mest beregnet på arr på andresteder av kroppen ikke under puppene der det "henger" 200-800 cc over arret.

Av samme grunn som at man ikke skal kjøpe sminke og hudpleie på ebay, så skal man heller ikke kjøpe kelo-cote på ebay. Det er gjerne en grunn til at det er billigere. Fake! Dette er et stort marked. Man kan derfor ende opp med et arr som ser verre ut eller i verste fall smøre noe giftig på kroppen.

Arrene mine er helt usynlige. Veldig fornøyd.

Jobber forøvrig som farmasøyt. Kjøp hudfarget teip hvis du er redd teipen skal synes. Det er verdt det i en sommer. Man skal jo forhåpentligvis ha puppene resten av livet.

Tusen takk for svar! :) Da fortsetter jeg bare som vanlig med tape. Den brune synes faktisk mer på meg enn den hvite, da jeg er super-duper-blek... :P

Takk igjen!

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar! :) Da fortsetter jeg bare som vanlig med tape. Den brune synes faktisk mer på meg enn den hvite, da jeg er super-duper-blek... :P

Takk igjen!

Haha! :-P

Skrevet

Hei!

Jeg har fulgt denne tråden noen dager nå og har fått veldig mye informasjon, men likevel så har jeg en del spm. og lurer derfor på om noen kanskje har hatt samme utgangspunkt som meg:

Jeg skal opereres om to uker. Jeg er naturlig tynn, 172 cm og 55 kg. Jeg gikk fra liten B til D-cup under svangerskap/amming, men nå sitter jeg igjen med to, lite flaterende, vrengte lommer som ikke fyller ut en A-cup en gang. I tillegg har jeg muligens litt heng. Jeg var på kosultasjon i dag og kirurgen mente jeg skulle legge inn 400 gram HP under muskel! men er ikke dette veldig mye? eller vil det se naturlig ut? Er livredd for å ende opp med "fakeboobs-looken" Eller må jeg legge inn så mye for å fylle ut den strekte huden? Noen som har peiling?

På en annen klinikk anbefalte de meg å ta anatomiske over muskel, men det er jeg litt skeptisk til pga veldig lite underhudsfett…

Skrevet

Hei!

Jeg har fulgt denne tråden noen dager nå og har fått veldig mye informasjon, men likevel så har jeg en del spm. og lurer derfor på om noen kanskje har hatt samme utgangspunkt som meg:

Jeg skal opereres om to uker. Jeg er naturlig tynn, 172 cm og 55 kg. Jeg gikk fra liten B til D-cup under svangerskap/amming, men nå sitter jeg igjen med to, lite flaterende, vrengte lommer som ikke fyller ut en A-cup en gang. I tillegg har jeg muligens litt heng. Jeg var på kosultasjon i dag og kirurgen mente jeg skulle legge inn 400 gram HP under muskel! men er ikke dette veldig mye? eller vil det se naturlig ut? Er livredd for å ende opp med "fakeboobs-looken" Eller må jeg legge inn så mye for å fylle ut den strekte huden? Noen som har peiling?

På en annen klinikk anbefalte de meg å ta anatomiske over muskel, men det er jeg litt skeptisk til pga veldig lite underhudsfett

Hei :)

Du er samme vekt og høyden som meg. Jeg var også en D før amming, og nå.. en ikke eksisterende A cup :P Jeg skal legge inn 375 MP over muskel :) Tror ikke det vil se fake ut, da vi er ganske høye :)

Skrevet

Hei!

På en annen klinikk anbefalte de meg å ta anatomiske over muskel, men det er jeg litt skeptisk til pga veldig lite underhudsfett…

Hei og velkommen :)

Vi har samme høyde og ca lik vekt (jeg veier 58kg). Jeg har riktignok ingen barn, men hadde en A/liten B og har lagt inn 375cc MP over muskel for 3 måneder siden og er stråååålende fornøyd! Tror nok vi jenter som er høye "tåler" mer cc før puppene ser veldig store ut :) Spør om det er noe eller om du vil se bilder! Lykke til : )

Skrevet

Hei og velkommen :)

Vi har samme høyde og ca lik vekt (jeg veier 58kg). Jeg har riktignok ingen barn, men hadde en A/liten B og har lagt inn 375cc MP over muskel for 3 måneder siden og er stråååålende fornøyd! Tror nok vi jenter som er høye "tåler" mer cc før puppene ser veldig store ut :) Spør om det er noe eller om du vil se bilder! Lykke til : )

Tusen takk for svar! Blir litt tryggere når jeg leser om flere med samme utgangspunkt :) Ja, jeg vil gjerne se bilder? :D Kan jeg spørre hvilken str. du er nå? Og hvorfor tok du over muskel og ikke under? Virker som de fleste som er såpass slanke tar under muskel..

Skrevet

Hei :)

Du er samme vekt og høyden som meg. Jeg var også en D før amming, og nå.. en ikke eksisterende A cup :P Jeg skal legge inn 375 MP over muskel :) Tror ikke det vil se fake ut, da vi er ganske høye :)

Tusen takk for svar :) Hvorfor anbefalte kirurgen deg å ta over muskel? Blir usikker på hva jeg vil gjøre, siden forskjellige kirurger anbefaler ulike str. og proteser. Skal du ha runde eller dråpeformede?

Når skal du under kniven? :) Jeg er så spent.. Gleder meg til å få pupper igjen! :D

Skrevet

Tusen takk for svar :) Hvorfor anbefalte kirurgen deg å ta over muskel? Blir usikker på hva jeg vil gjøre, siden forskjellige kirurger anbefaler ulike str. og proteser. Skal du ha runde eller dråpeformede?

Når skal du under kniven? :) Jeg er så spent.. Gleder meg til å få pupper igjen! :D

Han sa at jeg hadde nok brystvev(?) til å ta over :) Jeg skal ha runde, da jeg har nok dråpeformede fra før ;) Skal under kniven førstkommende mandag, og jeg grugleder meg :) Ikke den lureste tiden å operere, da vi er midt i flytting ;) Men tenker jeg vil være ferdig med operasjon til jeg begynner i ny jobb :) Når skal du opererest? Off, som jeg gruer meg nå da...

Skrevet

Tusen takk for svar! Blir litt tryggere når jeg leser om flere med samme utgangspunkt :) Ja, jeg vil gjerne se bilder? :D Kan jeg spørre hvilken str. du er nå? Og hvorfor tok du over muskel og ikke under? Virker som de fleste som er såpass slanke tar under muskel..

Kan jeg også få se bilder? :) Veldig gøy når vi er flere med samme utgangspunkt :)

Skrevet

Hei!

Hei.

Jeg er 165 og 60 kg. Har 400cc moderat over muskel. Hadde liten b cup og er nå en h. Mine ser naturlige ut. Ble operert 10 mars, men jeg er ikke fornøyd pga heng..

Skrevet

Hei!

På en annen klinikk anbefalte de meg å ta anatomiske over muskel, men det er jeg litt skeptisk til pga veldig lite underhudsfett

Heihei og velkommen! :)

Vi er nesten like i mål. Jeg er 171cm og 55kg. Jeg hadde 70B før operasjonen, men har ikke ammet. Jeg fikk anbefalt 360cc under muskel, men presiserte at jeg ønsket et naturlig resultat og vi endte på 330cc og 345cc med MP under muskel.

Jeg er kjempefornøyd!!! Noen dager ønsker jeg at jeg gikk større, andre dager føler jeg de er foe store ;) Men mesteparten av tiden er jeg strålende fornøyd!!! :)

Lykke til! Du kommer til å bli fornøyd uansett om du velger 50cc +/-. Det er ikke store forskjeller det er snakk om :)

Men hvis du vil være på den sikre siden så ta med bilde av slik du kunne tenke deg å SE UT, og ikke bare forklare. Mange ser forskjellig på hva som er "naturlig" i deres øyne :) Deretter hør på PK!

Skrevet

Hei, jeg er nå på dag 4 etter op og har fortsatt ikke sjangs til å rette ut ryggen når jeg står oppreist. Føler at alt revner hvis jeg ikke går veeeldig krokrygget :P Noen som meg som husker sånn ca når de klarte å gå normalt igjen?

Ellers har jeg ikke turt å se på de enda, blir fortsatt litt uggen av å tenke på at det nylig er skåret i og herjet med dem.. Men de er litt mindre hovne, det er jo bra. Jeg fikk str 75 B i sportsbh fra klinikken, og jeg brukte 75A før op. Syns sportsbhen er veldig stram, har måttet løsne opp til ytterste hakk. Føler at den og nedpressbåndet gjør at jeg ikke klarer rette meg opp, da det blir så press på puppene og sårene. Fikk dere sportsbh fra klinikken i samme omkrets som dere hadde fra før, el større? Nå fyller jeg ut sportsbhen min godt, men stroppene er ikke stramme hvert fall.

Skrevet

Jeg fikk faktisk sportsbh i størrelse 80B og har alltid brukt 75C i Bh størrelse tidligere!! Men jeg prøvde en bikini overser på linser her, og jeg må bok opp i størrelse 40 ell noe :)) huff...

Skrevet

Jeg fikk 80C hjem fra klinikken. Min tidligere str var 70B/75A. 70B passet nok best mtp båndet.

Skrevet (endret)

Hei igjen damer!

Da er det åtte dager etter operasjon. ENDELIG kom mannen hjem etter fem dager på jobb. Det var godt, etter å ha vært total avhengig av familie og venner rundt seg.

Hvordan er/var det med aktivitetsnivået hos dere de første dagene/første uken? Jeg er så aktiv i utgangspunktet, og har jo tre små barn,så det å sitte i ro nå føles veldig rart. Har ikke løftet noe særlig tungt. Maks tre kilo, enda jeg fikk streng beskjed om ikke å løfte mer enn ett kilo maks. Dette er forferdelig vanskelig... Noen flere som har hatt det slik? Hva vil i verste fall utfallet bli av å være mer aktiv enn man egentlig skal være?

I tillegg til dette opplevde jeg en heftig bråbrems med bil. Jeg var dog passasjer i baksetet. Ingen støt mot brystene, men det var en heftig sleng fremover, og hodet mitt smalt inn i forsetet. Ringte sykehuset for å høre hva de mente. De mente det mest sannsynlig gikk greit, men kjenner det sitter i et støkk likevel.

I går hadde jeg også sex, og det uten bh. Ingen god opplevelse, da jeg KUN tenkte på om puppene kom til å falle når jeg var litt aktiv. Hva gjorde dere andre???

Jeg er også helt uten smertestillende nå. Har vært det siden dag fire. Men likevel er jeg veldig støl om morgenen før jeg reiser meg opp fra senga. Noen andre med samme problem?

Endret av Signe83
Skrevet (endret)

Og en annen ting. Jeg er faktisk ganske så fornøyd med kun 290 gram. Kunne jo selvsagt vært noe større, men samtidig ser det helt naturlig ut.. Kommer til å legge ut bilde etter hvert :danse:

Tidligere har jeg vært ganske streng på ikke å navngi klinikken pga. anonymitet. Men søren heller.. Opererte meg på Aleris i Trondheim av Ivan Pavlovic. Han er en flink kirurg, men på en annen side er jeg noe misfornøyd med opplysningene fra klinikken i forhold til tiden etter operasjonen. Det var veldig dårlig info. Jeg fikk muntlig beskjed om ikke å løfte mer enn ett kilo, og det etter at jeg spurte selv. Videre var det kun ett avsnitt der det sto at jeg burde holde meg rolig første uka. Jeg måtte google for å finne ytterligere info. Slik skal det jo IKKE være!?

I tillegg opplever jeg feilinformasjon fra kirurg. Ved konsultasjonen sa han at jeg kunne løfte toåringen min etter tre dager, men i ettertid har jeg fått info om å kun løfte ett kilo på seks uker.

Endret av Signe83
Skrevet

Hei igjen alle sammen :)

Hvor kjøper dere bher som ikke er ammebher men store nok? Fleste butikker går bare opp til 70D :(

Skrevet

Og en annen ting. Jeg er faktisk ganske så fornøyd med kun 290 gram. Kunne jo selvsagt vært noe større, men samtidig ser det helt naturlig ut.. Kommer til å legge ut bilde etter hvert :danse:

Tidligere har jeg vært ganske streng på ikke å navngi klinikken pga. anonymitet. Men søren heller.. Opererte meg på Aleris i Trondheim av Ivan Pavlovic. Han er en flink kirurg, men på en annen side er jeg noe misfornøyd med opplysningene fra klinikken i forhold til tiden etter operasjonen. Det var veldig dårlig info. Jeg fikk muntlig beskjed om ikke å løfte mer enn ett kilo, og det etter at jeg spurte selv. Videre var det kun ett avsnitt der det sto at jeg burde holde meg rolig første uka. Jeg måtte google for å finne ytterligere info. Slik skal det jo IKKE være!?

I tillegg opplever jeg feilinformasjon fra kirurg. Ved konsultasjonen sa han at jeg kunne løfte toåringen min etter tre dager, men i ettertid har jeg fått info om å kun løfte ett kilo på seks uker.

Hei! Ang sex fikk jeg beskjed om at jeg MÅTTE ha på sportsbh, og at det måtte gå veldig rolig for seg. Skal jo ikke "trene" på mange uker ;)

Ifht løfting, fikk jeg beskjed om max 1 kg første uken, og så max 3-5 kg (en handlepose) frem til det er gått 6 uker.. Men nå er jo jeg bare på dag 4 etter op, og klarer ikke løfte noe særlig før det gjør vondt uansett..

Så godt å høre at du nå er fornøyd med mengden som ble lagt inn! Ringte du kirurgen og fikk snakket med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...