Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, så kjedelig opplevelse for deg! Jeg ble operert av han i dag. Får håpe alt blir som planlagt da, og at jeg ikke ender opp i en tilsvarende situasjon. Kan forøvrig nevne at jeg likte han, riktignok en mann av få ord, så det var bra jeg hadde lest meg opp - folk som kommer uforberedt vil nok føle at han ikke gir så mye informasjon. Men vi hadde en god tone, og jeg stolte på han. Men ikke noe ålreit å lese om din erfaring, så jeg krysser fingrene for at alt går vel!

Håper du er heldigere med resultatet enn det jeg var. :)

Problemet var jo at jeg prøvde å finne informasjon osv om han før operasjon, men fant ingenting negativt og fikk et bra inntrykk av han på konsultasjon. Hadde jeg ikke følt jeg kunne stole på han så hadde jeg jo aldri operert hos han første gangen.

Dessverre så forsvant alt det etter operasjon og ting ikke var som det skulle, da forandret han seg.

Så leit:( Syns det er veldig rart i grunn at han ikke ordner opp i feilene sine og er litt ydmyk. Skulle jo tro han var interessert i å ha et godt rykte på seg!? De fleste googler jo litt før de velger pk...

Han hadde kommet langt med å bare være litt mer ydmyk, istedenfor krass og arrogant.

Men nå har man lært, og jeg anbefaler ihvertfall ikke han videre som kirurg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, prøver her å hååper noen kan hjelpe meg!

Jeg er kjempe fortvilet, fikk lagt inn 400 gram for 2 mnd siden. Nå ser seg at selve silikonprotesen ligger for langt ned i forhold til nipplen. det blir jo bare værre desto mer de dropper. Har sendt mange eposter til Aviva helse, som de ikke svarer på, å jeg har prøvd å ringt. hun i skranken finner stadig på unnskyldninger og mener jeg er hysterisk. skal ha tlf møte med kirurgen senere i dag, men tviler på at han kommer til å hjelpe. Hvilke krav har jeg? puppene er greie ellers, (bortsett fra at de har laget et merkelig arr, men det plager meg ikke så veldig) men dette ødela virkelig gleden med de nye puppene.

14ahjkh.jpg

Jeg fikk lagt inn 400cc for 3 mnd siden og mine ser værre ut enn dine når jeg ligger på rygg. Dine ser kjempefine ut!

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Jeg har høy profil. Bega meg egentlig ut på en ukjent vei. jeg viste bilder til kirurgen av noen bryster jeg syntes var fine, var veldig klar på at jeg ville ha naturlige -men litt begavet ;) Jeg sa at han IKKE fikk gå over 400 gram, da jeg syntes det var alt for stort. Jeg prøvde noen proteser, men følte at jeg ikke helt fikk svar på hva han skulle legge inn før operasjonen. Kanskje var jeg veldig dum som la meg under kniven uten å være helt sikker, men jeg har sett at alle sier "stol på kirurgen", så da gjorde jeg det. (hadde konsultasjon og operasjon samme dag, pga at jeg bodde langt unna) Etter operasjon mente han at jeg kunne hatt plass til enda mer, til tross for at jeg var helt flat før. (164 cm 50 kg)

Hva mener du med at folden er for langt ned? er det der han har snittet?

Her er bilde når jeg står, problemet er ikke sååå stort da. Men det er nokk til at det plager meg. Synes bilder er litt missvisende, for det vises ikke hvor mye pupp som faktisk ligger under brystvorten. men har prøvd å tegne på noen streker, så du får en viss aning.

rwmj4j.jpg

Puppene blir å droppe mer og mer etterhvert og vil få et mer naturlig utseende :)

Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd Kelo-cote på arrene deres? Og om så - fornøyd?

Er nå 8 uker etter operasjon og skulle gjerne hatt noe som ikke var så synlig i bikini som tape.. (hvis bikinien sklir litt opp f.eks)

Men lurer på om det er god nok solbeskyttelse?? Står at man kan smøre ting over den når den er tørket.. så kan man da f.eks smøre sun block over og det er godt nok?

Takk for svar :)

Skrevet

Håper du er heldigere med resultatet enn det jeg var. :)

Problemet var jo at jeg prøvde å finne informasjon osv om han før operasjon, men fant ingenting negativt og fikk et bra inntrykk av han på konsultasjon. Hadde jeg ikke følt jeg kunne stole på han så hadde jeg jo aldri operert hos han første gangen.

Dessverre så forsvant alt det etter operasjon og ting ikke var som det skulle, da forandret han seg.

Han hadde kommet langt med å bare være litt mer ydmyk, istedenfor krass og arrogant.

Men nå har man lært, og jeg anbefaler ihvertfall ikke han videre som kirurg.

Det skjønner jeg godt. Man må jo kunne forvente at kirurgen stiller opp og tar ansvar når noe blitt gjort feil! Jeg er jo veldig nyoperert så tenker ikke så mye på hvordan de kommer til å se ut nå, er mer opptatt av smertene og at jeg er så imobilisert for tiden :P men jeg hadde også høydeforskjell på puppene, så blir spennende å se om det blir noen forskjell der - forhåpentligvis til det bedre.

Godt du legger ut innlegg som dette, jeg fant jo heller ikke noe negativt om han før jeg skulle operere.

Skrevet

Heisann pmaja!

Dagen etter operasjonen var kanskje min værste dag også,hovne,varme pupper som jeg hadde så vondt i at jeg trodde at jeg skulle stryke med,var også litt svimmel,slapp og kvalm og generellt elendig form den første uka etter op.. Men var innom på kontroll dagen etter operasjon og min kirurg sa at alt var som normalt, men er du i tvil så ring dem :-) bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :-)

Hei, de ringte fra klinikken idag og lurte på om det gikk bra med meg. Fikk svar på spørsmålene mine, og alt hørtes normalt ut. Merker jeg har mindre smerter idag enn igår. Tok to Paralgin forte om gangen igår, kanskje derfor jeg ble så kvalm. Idag tar jeg én Paralgin forte med en Paracet, og virker som det holder det verste unna :)

Har smugtittet nedi sportsbh'en, og puppene sitter nesten helt klistret til hverandre. Har sykt kløft. Håper det er mye hovenhet og ikke bare implantat, sånn at det roer seg og ser mer naturlig ut når hovenheten går bort. De satt ikke så tett inntil hverandre på forhånd..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Second that! Dr Barstad er fantastisk , full tillit til han fra første stund, følte meg i så trygge hender at jeg aldri var nervøs eller gruet meg i det hele tatt:o)

Heisann,

Nå har jeg vært på konsultasjon hos Dr Barstad på Fornebuklinikken. Barstad var så rolig, hyggelig og tillitsvekkende! Han var litt forsinket og jeg satt og lurte på om timen min da ville bli kortere. Det ble den ikke. Han tok seg god tid og forklarte grundig hvorfor jeg må ha størrelse og form. Ble anatomisk igjen, rund vil ikke se naturlig ut. Både fordi jeg har lite vev og fordi det er kort avstand mellom bryst og folden. Sist på Colloseumklinikken var det 230 gram, denne gang 255 gram. Tror jeg skal bli godt fornøyd med det:)

I tillegg forklarte Barstad hvorfor de bruker Natrelle implantat. Eurosilicone festet seg dårlig, spesielt i de anatomiske typene. Og siden jeg må ha anatomisk føles det enda mer riktig å velge Fornebuklinikken. Blir ca et halvt år til det passer å ta operasjon, jeg gleder meg!

Endret av Valiant
Skrevet

Så bra! Ja, han utstråler en trygghet og erfaring som rett og slett gjør at man føler seg helt trygg. Gikk ut fra klinikken og følte at alle de rette valgene var gjort for meg, det var liksom ikke noe å lure på. Mamma som var med på konsultasjonen følte akkurat det samme(ja, selv som 37 åring er det godt og ha med seg mamma lol). Nå er det bare og glede seg:o)

Heisann,

Nå har jeg vært på konsultasjon hos Dr Barstad på Fornebuklinikken. Barstad var så rolig, hyggelig og tillitsvekkende! Han var litt forsinket og jeg satt og lurte på om timen min da ville bli kortere. Det ble den ikke. Han tok seg god tid og forklarte grundig hvorfor jeg må ha størrelse og form. Ble anatomisk igjen, rund vil ikke se naturlig ut. Både fordi jeg har lite vev og fordi det er kort avstand mellom bryst og folden. Sist på Colloseumklinikken var det 230 gram, denne gang 255 gram. Tror jeg skal bli godt fornøyd med det:)

I tillegg forklarte Barstad hvorfor de bruker Natrelle implantat. Eurosilicone festet seg dårlig, spesielt i de anatomiske typene. Og siden jeg må ha anatomisk føles det enda mer riktig å velge Fornebuklinikken. Blir ca et halvt år til det passer å ta operasjon, jeg gleder meg!

• Liker 1
Skrevet

Slik er mine etter 2 uker! Syns de det veldig naturlig ut jeg :)

post-48255-90076_thumb.jpg

Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd Kelo-cote på arrene deres? Og om så - fornøyd?

Er nå 8 uker etter operasjon og skulle gjerne hatt noe som ikke var så synlig i bikini som tape.. (hvis bikinien sklir litt opp f.eks)

Men lurer på om det er god nok solbeskyttelse?? Står at man kan smøre ting over den når den er tørket.. så kan man da f.eks smøre sun block over og det er godt nok?

Takk for svar :)

Jeg lurer på det samme angående kelo-cote. Vurderer å kjøpe det jeg også, da jeg har lest mye positivt om det. Hvor lenge skal man egentlig bruke tape på arrene?

Skrevet

Heisann,

Så bra du hadde en hyggelig opplevelse der! Gleder meg til jeg skal på konsultasjon :)

Skrevet

Slik er mine etter 2 uker! Syns de det veldig naturlig ut jeg :)

Skikkelig fine var de! All grunn til å være fornøyd! 😊😊

Skrevet

Skikkelig fine var de! All grunn til å være fornøyd! 😊😊

tusen takk:) foreløpig er jeg veldig happy😄 bortsett fra det digre blåmerke🙈
Skrevet

Jeg lurer på det samme angående kelo-cote. Vurderer å kjøpe det jeg også, da jeg har lest mye positivt om det. Hvor lenge skal man egentlig bruke tape på arrene?

Nå husker jeg ikke direkte hva som står i mine papirer angående taping, men vet det er en god del mnd. (3-4?) Pluss at man skal jo unngå å få sol på arrene det første året ca? Så da må man jo holde de unna sola på en grei måte. Tape er vel greit sånn sett.

Men hadde vært veldig deilig å gå over til kelo-cote isteden dersom det kan brukes som erstatning for tape. Men jeg føler jeg må forsikre meg om at det er en like god løsning først :) Hvertfall med tanken på det å få sol på arret osv.

Ingen som har noen erfaringer med Kelo-cote? :)

• Liker 1
Skrevet

Er det lurt å dra til en undertøysbutikk for å få seg målt 2 måneder etter operasjonen? Skal kjøpe min først bh som faktisk passer! har brukt spotsbhen til nå. eller bør jeg vente? finne en billig på cubus i tilfelle brystene forandrer seg mer?

Skrevet

Er ny her, men har lest med ujevne mellomrom i denne tråden siden før første operasjon for over 2 år siden.

Så jeg kommer egentlig bare med en advarsel om min erfaring med Teres Stavanger, og spesielt kirurg Ayman Zakaria. Makan til mer ufin oppførsel når ting ikke går som planlagt skal man lete lenge etter.

Alt han kunne gjøre feil under operasjonen gjorde han feil, og når jeg da 2 mnd etter operasjon fikk en konsultasjon for å fortelle han at ting ikke var som det skulle være så så han bare rart på meg og sa at det hele bare var inni hodet mitt. At problemet ikke eksisterte.

Han frasa seg ansvar og var en arrogant drittsekk.

Det at sykepleier noen minutter før hun hentet kirurg sa seg enig med meg om hva som var galt, det var urelevant. Han var kirurgen, han var spesialisten, han hadde rett. Resultatet var perfekt.

Kom tilbake om 1 år, og vi kunne kanskje ta denne diskusjonen på ny da.

Jeg har aldri vært så frustrert og oppgitt og drittalt behandlet før, og man er allerede i en sårbar situasjon.

Jeg var 100% sikker på at kirurg hadde gjort noe feil, og tok derfor kontakt med Fornebuklinikken for second opinion. Å være der kontra hos Teres var som dag og natt, man blir behandlet som en person der og ikke som en potensiell inntektskilde.

Kirurg tok seg god tid, og fortalt meg punktvis hva forrige kirurg hadde gjort feil og han ga meg en epikrise/journal som jeg kunne ta med til Teres for å ha litt bevis på at ting var ikke som de skulle.

Kirurg på Fornebuklinikken anbefalte meg å prøve å løse saken hos Teres først, og få en gratis operasjon der, så kirurgen på Fornebuklinikken gjorde ikke dette for å tjene penger. Konsultasjonen var også gratis.

Jeg tok kontakt med ledelsen i Teres Stavanger, hvor jeg klagde på resultatet og spesielt behandlingen jeg hadde fått hos Ayman Zakaria.

Jeg fikk bare standardsvaret tilbake om at det var trist at jeg hadde hatt en negativ opplevelse hos dere klinikk, men hvis jeg tok en ny konsultasjon hos Ayman så kunne jeg få gratis operasjon for å fikse problemet.

Men så er spørsmålet, tørr man å ta ny operasjon hos en kirurg som ikke klarer å se problemet? Som ikke klarer å innrømme at han har gjort noe feil? Som behandler deg som søppel?

Svaret i mitt tilfelle var nei, aldri i helvete om Ayman Zakaria noen gang skulle få røre meg igjen!

Så da brukte jeg de neste 2 årene på å spare opp penger til ny operasjon, hos en annen klinikk!

Jeg fikk ingenting igjen hos Teres Stavanger! Kun en liten mail hvor det stod at det var trist jeg hadde hatt en negativ opplevelse med en av deres kirurger.

Så jeg ville aldri anbefalt noen å bruke Teres Stavanger til brystoperasjon. For hvis ting går galt, så får du ikke hjelp derfra.

Ny operasjon ble hos Fornebuklinikken, og kirurg prøvde sitt beste å fikse det som Ayman hadde gjort feil, så da får jeg bare krysse fingrene for det ble vellykket. :)

Jeg ble også dårlig behandlet der på konsultasjonen. Han ville ikke operere meg da han mente jeg hadde kraftige spiseforstyrrelser. Begynte å gråte så frustrert og lei meg jeg ble. Fikk dårlig selvbilde etterpå. Endte med at jeg opererte på Kolibri og jeg er strålende fornøyd!!

Skrevet

Ny operert nå ca 5 timer siden op, med 550 cc hp. Utrolig fornøyd,men fy så vondt. Noen som har lagt inn silikon av Helge Roald fra Colosseum? Er du fornøyd i dag? Og var du mye oppreist rett etter op? Takk for svar :)

Skrevet

Ny operert nå ca 5 timer siden op, med 550 cc hp. Utrolig fornøyd,men fy så vondt. Noen som har lagt inn silikon av Helge Roald fra Colosseum? Er du fornøyd i dag? Og var du mye oppreist rett etter op? Takk for svar :)

Gratulerer så mye med nye pupper og velkommen :)

Håper alt er bra med deg og at operasjonen gikk fint! Har du lagt under muskel? I så fall er nok det litt vondere enn over muskel :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk! 😊 Ja, jeg har lagt under muskelen og klarer så vidt å bevege meg ,har hørt at det er verst dagen etter?

Gratulerer så mye med nye pupper og velkommen :)

Håper alt er bra med deg og at operasjonen gikk fint! Har du lagt under muskel? I så fall er nok det litt vondere enn over muskel :)

Skrevet

Det skal treipes i 6 måneder. Grunnen til dette er at arret ikke skal strekkes/bli bredere. Når det har gått 6 måneder er vevet såpass fast at man kan ta av teipen. Man skal velge den bredeste teipen og ikke den tynneste for at man skal dekke mest mulig av området over og under arret. Husk å sett teipen mest mulig midt på arret.

Kelo-cote ville jeg ikke ha brukt før det har gått 6 måneder. Jeg ville ha brukt det som etterbehandlig i stedet. Kelo-cote er en krem og klarer av den grunn ikke å forhindre strekning av arr. Den er egentlig mest beregnet på arr på andresteder av kroppen ikke under puppene der det "henger" 200-800 cc over arret.

Av samme grunn som at man ikke skal kjøpe sminke og hudpleie på ebay, så skal man heller ikke kjøpe kelo-cote på ebay. Det er gjerne en grunn til at det er billigere. Fake! Dette er et stort marked. Man kan derfor ende opp med et arr som ser verre ut eller i verste fall smøre noe giftig på kroppen.

Arrene mine er helt usynlige. Veldig fornøyd.

Jobber forøvrig som farmasøyt. Kjøp hudfarget teip hvis du er redd teipen skal synes. Det er verdt det i en sommer. Man skal jo forhåpentligvis ha puppene resten av livet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...