Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har følt at de henger litt, men har sett litt på dem i det siste og tror at det bare er fasongen som gjør at det føles sånn. Men de passerer blyanttesten når jeg står, så det er nok evt ikke snakk om mye, så jeg håper jeg slipper unna å løfte, det blir litt vel dyrt.. Jeg har liksom bare den nederste delen av puppen, etter brystvorten blir det flatt, sånn hoppbakke liksom?

Går ikke rundt med et håp om å få helt perfekte pupper uansett, alt er jo bedre enn disse, det viktigste for meg er vel egentlig å få riktige proporsjoner, størrelsen passer ikke med resten av kroppen, føler at det ser så teit ut med BH, og spesielt bikini, må ha så liten str at det ikke ser "riktig" på meg liksom.. Og litt flaut at det likevel er flatt med den lille greia.. Og kjipt å gå i sportsBH og være totalt flat i profil!

Jeg skal betale 50800 kr, så det er dyrt,ja :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvordan visste du hvor mye du ville ha? Etter det jeg har lest kan 250 gi et heeelt forskjellig resultat på to forskjellige kropper.. Sett tips om å kjøpe BH i str man vil ha og prøve med ris/gele, men vet ikke helt hvilken BH jeg vil ha heller jeg, for ser bare rart ut på når jeg ikke har noe å fylle med, så vet ikke hvilken str jeg evt skal kjøpe :P Helt fjern, hihi..

Grunnen til at 250 ser forskjellig ut på forskjellige kropper er vel fordi alle har ulikt utgangspunkt. Hvis du har litt pupper fra før så vil 250 se større ut enn på en som var nærmest flatbrystet.

Skrevet

Velkommen til puppemania land!

Mor til 2 på 3 og 5 og på 37 år. Barstad opererte meg for 13 uker siden og er bare strålende fornøyd. Jeg hadde ingen ide om cc, under eller over, ikke ett bilde engang hadde jeg med på konsultasjon. Og 3D bilder fikk jeg ikke se pga asymetri. Jeg ønsket bare naturlig/sporty, ikke fake looken. En stor B/liten C! Regnet i grunn med anatomiske pga alder og fordi 2 jeg kjenner har det. Han sa helt klart runde ru under muskel med lite løft. Ca 220-240 cc regnet han med, mulig litt mer i høyre pga asymetri. Ble 255 på bordet i begge og for meg ser de smashing ut iallfall i forhold til det de var før:o) størrelse messig er jeg 70D, 75 C. Selve prosessen var bare spennende som tidligere nevnt her. Tatt så godt vare på og følte meg helt trygg i hele forløpet fra start til slutt. Jeg gruer meg overhode ikke. Smertene var for meg helt overkommelige. Operert på mandag og leverte unger i bhg på torsdag:o) Gled deg!!!

Er

Kan jeg slenge meg på her sammen med dere? :) Jeg har prøvd å lese litt bakover, startet på begynnelsen før jeg forsto at denne tråden var laaaaaang, og da orket jeg ikke å bla meg veldig langt bakover i tid..

Kort om meg selv: mor til to tette barn, nærmer meg 30. Har vel ønsket meg silikon siden jeg var tenåring og innså at jeg aldri kom til å få særlig med pupper.. Når jeg var rundt 20 tenkte jeg at "jaja, det er vel levelig å ha disse her", jeg er veldig redd for operasjon. Men den gangen var de hvertfall små og faste, etter to tette runder med amming har jeg gått ned fra en B-cup til en A-cup, og føler at jeg sitter igjen med et tomt pløsete skall..

Så nå har jeg bestemt meg for å fylle på! Skal på konsultasjon på Fornebuklinikken, hos Barstad, om noen uker. Og jeg kjenner magen vrenge seg litt av tanken, synes det er skummelt! Jeg er overhodet ikke usikker på om jeg ønsker meg "falske" pupper det vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på, men det er selve operasjonen og risikoen rundt den som skremmer meg. Men sånn føler vel de fleste?

Har alle store formeninger om hvor mye de vil putte inn osv før konsultasjon? Jeg har ikke peiling på hva som blir fint på min kropp, så der hadde jeg liksom tenkt å la kirurgen ta styringen, er jeg den eneste som ikke har alt om størrelse, plassering osv helt klart i hodet før konsultasjonen? Tenker jo selvfølgelig litt på sånt som om jeg vil ha over/under muskelen, men er fordeler og ulemper så må innrømme at jeg ikke aner hva jeg tror blir best. Pga tynn hud er jeg redd for ripling hvis jeg tar over, mens jeg er usikker på hvordan det blir med det pløsete om jeg tar under... Googling gjør meg bare mer forvirret :P

Skrevet

Hei

Jeg har også litt heng på pupp B. la inn 400cc moderat over muskel, ble en H. De dropper og blir heng på uansett. Samme heng, bare større..

Derfor skal jeg tilbake i september og klage.

Jeg hadde også et naturlig heng før jeg la inn silikon. Så når jeg var på konsultasjon så sa alle 3 jeg var hos at dem ikke anbefalte å legge inn et stort innlegg på meg pga at det forårsake mere heng. Så jeg fikk lagt inn kun 240 gram pga det.
Skrevet

Ånei, tuller du...? Og kirurg sa at du ikke trengte løft? Jeg har litt heng på høyre bryst, ønsker jo ikke mer heng enn det jeg allerede har...

Mitt høyre bryst henger litt lengre ned enn venstre. Kirurg sa det ville ikke bli bra med løft. Han syns puppene mine så fine ut nå. Det har gått litt over 3 mnd siden operasjon. Men blir det mer heng nå så klages det mer. Jeg er ikke fornøyd, men jeg er litt perfeksjonist....

Skrevet

Jeg hadde også et naturlig heng før jeg la inn silikon. Så når jeg var på konsultasjon så sa alle 3 jeg var hos at dem ikke anbefalte å legge inn et stort innlegg på meg pga at det forårsake mere heng. Så jeg fikk lagt inn kun 240 gram pga det.

Hadde du mye pupp fra før da?

Skrevet

Hvor ble du operert?

Teres Bodø

Skrevet

Var det et alternativ for deg å legge under muskel? Kirurgen min sa at under muskel var eneste alternativet for meg, for å unngå heng. Er utrolig spent på om det blir heng altså..

Nei under muskel var ikke et alternativ da jeg hadde nok av brystvev fra før.

Skrevet (endret)

Ånei, tuller du...? Og kirurg sa at du ikke trengte løft? Jeg har litt heng på høyre bryst, ønsker jo ikke mer heng enn det jeg allerede har...

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke sa at løft var nødvendig. Jeg er redd for at det blir med heng på de da det tar opp til 1 år før de har blitt "ferdig"

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke sa at løft var nødvendig. Jeg er redd for at det blir med heng på de da det tar opp til 1 år før de har blitt "ferdig"

Huff, så leit:( Kjipt når man betaler såpass mye penger... Jeg ønsker meg litt "struttepupp", men tok blyanttesten og da hang den såvidt igjen på høyre puppen...
Skrevet

Huff, så leit:( Kjipt når man betaler såpass mye penger... Jeg ønsker meg litt "struttepupp", men tok blyanttesten og da hang den såvidt igjen på høyre puppen...

Vi kan dele bilder om du vil, på innboks.

Skrevet

Hadde du mye pupp fra før da?

ja, det hadde jeg!! Kan sende deg før og etter bilde :)
Skrevet

ja, det hadde jeg!! Kan sende deg før og etter bilde :)

Kan jeg også få se før og etter bilde? :)

Skrevet

Kan jeg også få se før og etter bilde? :)

Hei, jeg har sendt deg svar på innboks :)

Skrevet

Da var jeg ferdig! Ble operert i går ettermiddag på fornebuklinikken. Fikk 365/345cc over muskel i moderat profil :) var en 70a fra før, håper på D cup! Har enda ikke turt å kikke på dem, men skal ta et titt i kveld. :) operasjonen gikk veldig bra og var ikke skummelt i det hele tatt! Og jeg haaaater sykehus og nåler! Haha :) Har ikke mye smerter, mest stiv, støl og et voldsomt spreng. Kjenner svært lite når jeg bare ligger på soffaen. :) ubehagelig å reise seg og gå, men det går helt fint. :) har verken vært kvalm eller svimmel, så tror jeg har vært en av de heldige. Veldig fornøyd med hele opplevelsen! :)

• Liker 1
Skrevet

Så gøy å se cheyenne! :) jeg ble også ferdig i går, 385/365 høy profil under muskel! Hørest mer ut enn det er ;) ser veldig naturlig ut hittil :)

Samme her; litt spreng og veldig støl, men funker fint! :) så om dette et "alt" er det ingenting å grue seg til jenter ;)

Skrevet

Da var jeg ferdig! Ble operert i går ettermiddag på fornebuklinikken. Fikk 365/345cc over muskel i moderat profil :) var en 70a fra før, håper på D cup! Har enda ikke turt å kikke på dem, men skal ta et titt i kveld. :) operasjonen gikk veldig bra og var ikke skummelt i det hele tatt! Og jeg haaaater sykehus og nåler! Haha :) Har ikke mye smerter, mest stiv, støl og et voldsomt spreng. Kjenner svært lite når jeg bare ligger på soffaen. :) ubehagelig å reise seg og gå, men det går helt fint. :) har verken vært kvalm eller svimmel, så tror jeg har vært en av de heldige. Veldig fornøyd med hele opplevelsen! :)

Jeg har null følelse i nipplene :O hvordan er det der? :)

Skrevet

Så godt å høre at det har gått bra med dere begge to :) :)

Skrevet

Så bra! Håper du får en god recovery , gjerne oppdater litt her hvis du vil! Jeg opererer mandag, syns det er fint å følge andre som har operert i litt samme tidsrom :)

Skrevet

Så gøy å se cheyenne! :) jeg ble også ferdig i går, 385/365 høy profil under muskel! Hørest mer ut enn det er ;) ser veldig naturlig ut hittil :)

Samme her; litt spreng og veldig støl, men funker fint! :) så om dette et "alt" er det ingenting å grue seg til jenter ;)

Gratulerer! Ikke lenge igjen for meg heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...