Signe83 Skrevet 18. juni 2014 #32541 Skrevet 18. juni 2014 Når jeg har brukt hibiscrub så har jeg brukt den på kvelden rett før sengetid og vasket meg med scrubben igjen på morgenen operasjonsdagen. Når skal du opereres? Jeg skal opereres imorgen tidlig/formiddag. Står nemlig i pakningsvedlegget på flasken at det bør gjøres formiddag før operasjon, kvelden før operasjon samt morgenen før operasjon.
Viviane Skrevet 18. juni 2014 #32542 Skrevet 18. juni 2014 Gratulerer Viviane!! Godt å høre at det gikk såpass bra Tusen takk! 😊 Og masse lykke til i morgen!! 😄
amadine Skrevet 18. juni 2014 #32543 Skrevet 18. juni 2014 Jeg skal opereres imorgen tidlig/formiddag. Står nemlig i pakningsvedlegget på flasken at det bør gjøres formiddag før operasjon, kvelden før operasjon samt morgenen før operasjon. Skjønner Jeg vil tro at du kan sminke deg idag. Det hadde jeg gjort. Er jo vasken ikveld og imorgen tidlig som er viktigst. På skrivet mitt fra klinikken så står det vask kvelden før og hvis det er mulighet for det så vask med scrubben på morgenen også.
rebus Skrevet 18. juni 2014 #32544 Skrevet 18. juni 2014 Imorgen er det 6 uker siden operasjon. Står da i mine papirer at det er fram til imorgen jeg må gå med sportsbh'en samt dette støttebåndet. Har ikke råd til en ny bh før til neste uke, så kommer til å droppe båndet fra imorgen. Men hvordan er det å gå uten bh når man har silikon? Tenker da ikke hele tiden, men f.eks. under sommerkjoler og om kvelden? Vil gjerne høre deres erfaringer når dere var ferdig med "må-ha-på-støttebh-etter-operasjonen"- tiden, hehe:)
Butterfly_m Skrevet 18. juni 2014 #32545 Skrevet 18. juni 2014 Imorgen er det 6 uker siden operasjon. Står da i mine papirer at det er fram til imorgen jeg må gå med sportsbh'en samt dette støttebåndet. Har ikke råd til en ny bh før til neste uke, så kommer til å droppe båndet fra imorgen. Men hvordan er det å gå uten bh når man har silikon? Tenker da ikke hele tiden, men f.eks. under sommerkjoler og om kvelden? Vil gjerne høre deres erfaringer når dere var ferdig med "må-ha-på-støttebh-etter-operasjonen"- tiden, hehe:) Er 7 uker siden min operasjon! Jeg fikk gå med annen type spilefri BH fra uke 4. Det har hendt at jeg har gått litt uten BH i sommerkjoler osv.. men aldri mer enn 1/2 dag av gangen, da det står i mine papirer at jeg bør bruke BH mest mulig. Men mer enn det vet jeg ikke! :/ Om noen andre med mer erfaring har tips til deg så følger jeg også med, for å si det sånn! Var i alle fall FANTASTISK å gå uten BH. Og ikke minst - at kjolen faktisk sitter OPPE og ikke faller av
Ankh Su Namun Skrevet 18. juni 2014 #32546 Skrevet 18. juni 2014 Jeg var også i grenseland med å ha hengepupper. Skal legge inn 375 cc, moderat profil, runde proteser. Håper virkelig jeg slipper heng jeg også Hvor høy og sånn er du? Jeg er også en A nå, men før jeg ammet var jeg en D Hei Jeg har også litt heng på pupp B. la inn 400cc moderat over muskel, ble en H. De dropper og blir heng på uansett. Samme heng, bare større.. Derfor skal jeg tilbake i september og klage.
Vasehøna Skrevet 18. juni 2014 #32547 Skrevet 18. juni 2014 Hei Jeg har også litt heng på pupp B. la inn 400cc moderat over muskel, ble en H. De dropper og blir heng på uansett. Samme heng, bare større.. Derfor skal jeg tilbake i september og klage. Ånei, tuller du...? Og kirurg sa at du ikke trengte løft? Jeg har litt heng på høyre bryst, ønsker jo ikke mer heng enn det jeg allerede har...
amadine Skrevet 18. juni 2014 #32548 Skrevet 18. juni 2014 Hei Jeg har også litt heng på pupp B. la inn 400cc moderat over muskel, ble en H. De dropper og blir heng på uansett. Samme heng, bare større.. Derfor skal jeg tilbake i september og klage. Hvor ble du operert?
Kokosbolla Skrevet 18. juni 2014 #32549 Skrevet 18. juni 2014 Kan jeg slenge meg på her sammen med dere? Jeg har prøvd å lese litt bakover, startet på begynnelsen før jeg forsto at denne tråden var laaaaaang, og da orket jeg ikke å bla meg veldig langt bakover i tid.. Kort om meg selv: mor til to tette barn, nærmer meg 30. Har vel ønsket meg silikon siden jeg var tenåring og innså at jeg aldri kom til å få særlig med pupper.. Når jeg var rundt 20 tenkte jeg at "jaja, det er vel levelig å ha disse her", jeg er veldig redd for operasjon. Men den gangen var de hvertfall små og faste, etter to tette runder med amming har jeg gått ned fra en B-cup til en A-cup, og føler at jeg sitter igjen med et tomt pløsete skall.. Så nå har jeg bestemt meg for å fylle på! Skal på konsultasjon på Fornebuklinikken, hos Barstad, om noen uker. Og jeg kjenner magen vrenge seg litt av tanken, synes det er skummelt! Jeg er overhodet ikke usikker på om jeg ønsker meg "falske" pupper det vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på, men det er selve operasjonen og risikoen rundt den som skremmer meg. Men sånn føler vel de fleste? Har alle store formeninger om hvor mye de vil putte inn osv før konsultasjon? Jeg har ikke peiling på hva som blir fint på min kropp, så der hadde jeg liksom tenkt å la kirurgen ta styringen, er jeg den eneste som ikke har alt om størrelse, plassering osv helt klart i hodet før konsultasjonen? Tenker jo selvfølgelig litt på sånt som om jeg vil ha over/under muskelen, men er fordeler og ulemper så må innrømme at jeg ikke aner hva jeg tror blir best. Pga tynn hud er jeg redd for ripling hvis jeg tar over, mens jeg er usikker på hvordan det blir med det pløsete om jeg tar under... Googling gjør meg bare mer forvirret
Signe83 Skrevet 18. juni 2014 #32550 Skrevet 18. juni 2014 Kan jeg slenge meg på her sammen med dere? Jeg har prøvd å lese litt bakover, startet på begynnelsen før jeg forsto at denne tråden var laaaaaang, og da orket jeg ikke å bla meg veldig langt bakover i tid.. Kort om meg selv: mor til to tette barn, nærmer meg 30. Har vel ønsket meg silikon siden jeg var tenåring og innså at jeg aldri kom til å få særlig med pupper.. Når jeg var rundt 20 tenkte jeg at "jaja, det er vel levelig å ha disse her", jeg er veldig redd for operasjon. Men den gangen var de hvertfall små og faste, etter to tette runder med amming har jeg gått ned fra en B-cup til en A-cup, og føler at jeg sitter igjen med et tomt pløsete skall.. Så nå har jeg bestemt meg for å fylle på! Skal på konsultasjon på Fornebuklinikken, hos Barstad, om noen uker. Og jeg kjenner magen vrenge seg litt av tanken, synes det er skummelt! Jeg er overhodet ikke usikker på om jeg ønsker meg "falske" pupper det vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på, men det er selve operasjonen og risikoen rundt den som skremmer meg. Men sånn føler vel de fleste? Har alle store formeninger om hvor mye de vil putte inn osv før konsultasjon? Jeg har ikke peiling på hva som blir fint på min kropp, så der hadde jeg liksom tenkt å la kirurgen ta styringen, er jeg den eneste som ikke har alt om størrelse, plassering osv helt klart i hodet før konsultasjonen? Tenker jo selvfølgelig litt på sånt som om jeg vil ha over/under muskelen, men er fordeler og ulemper så må innrømme at jeg ikke aner hva jeg tror blir best. Pga tynn hud er jeg redd for ripling hvis jeg tar over, mens jeg er usikker på hvordan det blir med det pløsete om jeg tar under... Googling gjør meg bare mer forvirret Hei du! Jeg er vel i samme kategori som deg. To tette barn og tynn hud som ikke ville trekke seg tilbake. Kirurgen sa hvertfall til meg at jeg burde ha under muskelen, og nevnte ingen verdens ting om at huden ikke kom til å bli stram... Kirurgen lot meg ta styringen i forhold til størrelse, og var heldigvis enig med meg i forhold til hvor mange gram. Slik sett virker kirurgen min grei. Jeg er også livredd for operasjon. Har aldri operert, og er veldig spent på morgendagen. Bare det å måtte ta narkose er kjempeskummelt, men tenker at det er slik med det meste man ikke har gjort før. Husker sånn hvordan jeg gruet meg til fødselen, men i ettertid satt man igjen med et veldig fint resultat. Håper det blir slik med denne opplevelsen også Til dere medsøstre som skal opereres imorgen.. Masse, masse lykke til!!!
Signe83 Skrevet 18. juni 2014 #32551 Skrevet 18. juni 2014 Hei Jeg har også litt heng på pupp B. la inn 400cc moderat over muskel, ble en H. De dropper og blir heng på uansett. Samme heng, bare større.. Derfor skal jeg tilbake i september og klage. Var det et alternativ for deg å legge under muskel? Kirurgen min sa at under muskel var eneste alternativet for meg, for å unngå heng. Er utrolig spent på om det blir heng altså..
amadine Skrevet 18. juni 2014 #32552 Skrevet 18. juni 2014 Kan jeg slenge meg på her sammen med dere? Jeg har prøvd å lese litt bakover, startet på begynnelsen før jeg forsto at denne tråden var laaaaaang, og da orket jeg ikke å bla meg veldig langt bakover i tid.. Kort om meg selv: mor til to tette barn, nærmer meg 30. Har vel ønsket meg silikon siden jeg var tenåring og innså at jeg aldri kom til å få særlig med pupper.. Når jeg var rundt 20 tenkte jeg at "jaja, det er vel levelig å ha disse her", jeg er veldig redd for operasjon. Men den gangen var de hvertfall små og faste, etter to tette runder med amming har jeg gått ned fra en B-cup til en A-cup, og føler at jeg sitter igjen med et tomt pløsete skall.. Så nå har jeg bestemt meg for å fylle på! Skal på konsultasjon på Fornebuklinikken, hos Barstad, om noen uker. Og jeg kjenner magen vrenge seg litt av tanken, synes det er skummelt! Jeg er overhodet ikke usikker på om jeg ønsker meg "falske" pupper det vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på, men det er selve operasjonen og risikoen rundt den som skremmer meg. Men sånn føler vel de fleste? Har alle store formeninger om hvor mye de vil putte inn osv før konsultasjon? Jeg har ikke peiling på hva som blir fint på min kropp, så der hadde jeg liksom tenkt å la kirurgen ta styringen, er jeg den eneste som ikke har alt om størrelse, plassering osv helt klart i hodet før konsultasjonen? Tenker jo selvfølgelig litt på sånt som om jeg vil ha over/under muskelen, men er fordeler og ulemper så må innrømme at jeg ikke aner hva jeg tror blir best. Pga tynn hud er jeg redd for ripling hvis jeg tar over, mens jeg er usikker på hvordan det blir med det pløsete om jeg tar under... Googling gjør meg bare mer forvirret Jeg visst ikke hvor mye jeg ønsket å legge inn. Er jo ikke alle som kan bestemme det selv. Så jeg tok avgjørelsen på konsultasjonen. Prøvde bh med litt forskjellige innlegg og så hva som passet kroppen min best. Du skriver at puppene dine er et pløsete tomt skall, har du heng eller er de kun tomme?
Lady36 Skrevet 18. juni 2014 #32553 Skrevet 18. juni 2014 Kan jeg slenge meg på her sammen med dere? Jeg har prøvd å lese litt bakover, startet på begynnelsen før jeg forsto at denne tråden var laaaaaang, og da orket jeg ikke å bla meg veldig langt bakover i tid.. Kort om meg selv: mor til to tette barn, nærmer meg 30. Har vel ønsket meg silikon siden jeg var tenåring og innså at jeg aldri kom til å få særlig med pupper.. Når jeg var rundt 20 tenkte jeg at "jaja, det er vel levelig å ha disse her", jeg er veldig redd for operasjon. Men den gangen var de hvertfall små og faste, etter to tette runder med amming har jeg gått ned fra en B-cup til en A-cup, og føler at jeg sitter igjen med et tomt pløsete skall.. Så nå har jeg bestemt meg for å fylle på! Skal på konsultasjon på Fornebuklinikken, hos Barstad, om noen uker. Og jeg kjenner magen vrenge seg litt av tanken, synes det er skummelt! Jeg er overhodet ikke usikker på om jeg ønsker meg "falske" pupper det vet jeg at jeg ikke kommer til å angre på, men det er selve operasjonen og risikoen rundt den som skremmer meg. Men sånn føler vel de fleste? Har alle store formeninger om hvor mye de vil putte inn osv før konsultasjon? Jeg har ikke peiling på hva som blir fint på min kropp, så der hadde jeg liksom tenkt å la kirurgen ta styringen, er jeg den eneste som ikke har alt om størrelse, plassering osv helt klart i hodet før konsultasjonen? Tenker jo selvfølgelig litt på sånt som om jeg vil ha over/under muskelen, men er fordeler og ulemper så må innrømme at jeg ikke aner hva jeg tror blir best. Pga tynn hud er jeg redd for ripling hvis jeg tar over, mens jeg er usikker på hvordan det blir med det pløsete om jeg tar under... Googling gjør meg bare mer forvirret Hei Jeg er operert av Dr. Barstad. Han er kjempe flink og sier klart i fra hva han mener du bør ha. Jeg hadde fått for meg at jeg skulle ha runde under muskel. Har en venninne som har det og synes de er fine.. Men fikk klar beskjed om at jeg måtte ha anatomiske over muskel for at det skulle bli bra. Jeg var på grensen til å måtte ha løft. Men han mente at jeg ville bli fornøyd uten løft. Er absolutt fornøyd. Ville ha et naturlig utseende og jeg tror ikke noen kan se at jeg har silikon . Jeg var litt uheldig og måtte ha en reoperasjon på hø bryst. Men det ordnet Dr. Barstad uten problem. Føler meg veldig godt ivaretatt på fornebuklinikken. Har snakket med Barstad på tlf flere ganger og jentene der er bare helt fantastiske. Dem tar så godt vare på deg og passer på deg hele tiden. Synes nesten det var litt leit å måtte dra derfra jeg. Narkosen er bare god.. Ikke noe å bekymre seg for Hele prosessen har egentlig vært en veldig spennende og positiv opplevelse synes jeg. Det er ikke nødvendig å være nervøs og bekymre deg masse!! Masse lykke til
Kokosbolla Skrevet 18. juni 2014 #32554 Skrevet 18. juni 2014 Kirurgen lot meg ta styringen i forhold til størrelse, og var heldigvis enig med meg i forhold til hvor mange gram. Slik sett virker kirurgen min grei. Jeg er også livredd for operasjon. Har aldri operert, og er veldig spent på morgendagen. Bare det å måtte ta narkose er kjempeskummelt, men tenker at det er slik med det meste man ikke har gjort før. Husker sånn hvordan jeg gruet meg til fødselen, men i ettertid satt man igjen med et veldig fint resultat. Håper det blir slik med denne opplevelsen også Men hvordan visste du hvor mye du ville ha? Etter det jeg har lest kan 250 gi et heeelt forskjellig resultat på to forskjellige kropper.. Sett tips om å kjøpe BH i str man vil ha og prøve med ris/gele, men vet ikke helt hvilken BH jeg vil ha heller jeg, for ser bare rart ut på når jeg ikke har noe å fylle med, så vet ikke hvilken str jeg evt skal kjøpe Helt fjern, hihi..
Kokosbolla Skrevet 18. juni 2014 #32555 Skrevet 18. juni 2014 Jeg visst ikke hvor mye jeg ønsket å legge inn. Er jo ikke alle som kan bestemme det selv. Så jeg tok avgjørelsen på konsultasjonen. Prøvde bh med litt forskjellige innlegg og så hva som passet kroppen min best. Du skriver at puppene dine er et pløsete tomt skall, har du heng eller er de kun tomme? Jeg har følt at de henger litt, men har sett litt på dem i det siste og tror at det bare er fasongen som gjør at det føles sånn. Men de passerer blyanttesten når jeg står, så det er nok evt ikke snakk om mye, så jeg håper jeg slipper unna å løfte, det blir litt vel dyrt.. Jeg har liksom bare den nederste delen av puppen, etter brystvorten blir det flatt, sånn hoppbakke liksom? Går ikke rundt med et håp om å få helt perfekte pupper uansett, alt er jo bedre enn disse, det viktigste for meg er vel egentlig å få riktige proporsjoner, størrelsen passer ikke med resten av kroppen, føler at det ser så teit ut med BH, og spesielt bikini, må ha så liten str at det ikke ser "riktig" på meg liksom.. Og litt flaut at det likevel er flatt med den lille greia.. Og kjipt å gå i sportsBH og være totalt flat i profil!
Kokosbolla Skrevet 18. juni 2014 #32556 Skrevet 18. juni 2014 Hei Jeg er operert av Dr. Barstad. Han er kjempe flink og sier klart i fra hva han mener du bør ha. Jeg hadde fått for meg at jeg skulle ha runde under muskel. Har en venninne som har det og synes de er fine.. Men fikk klar beskjed om at jeg måtte ha anatomiske over muskel for at det skulle bli bra. Jeg var på grensen til å måtte ha løft. Men han mente at jeg ville bli fornøyd uten løft. Er absolutt fornøyd. Ville ha et naturlig utseende og jeg tror ikke noen kan se at jeg har silikon . Jeg var litt uheldig og måtte ha en reoperasjon på hø bryst. Men det ordnet Dr. Barstad uten problem. Føler meg veldig godt ivaretatt på fornebuklinikken. Har snakket med Barstad på tlf flere ganger og jentene der er bare helt fantastiske. Dem tar så godt vare på deg og passer på deg hele tiden. Synes nesten det var litt leit å måtte dra derfra jeg. Narkosen er bare god.. Ikke noe å bekymre seg for Hele prosessen har egentlig vært en veldig spennende og positiv opplevelse synes jeg. Det er ikke nødvendig å være nervøs og bekymre deg masse!! Masse lykke til Så bra du har hatt en god erfaring med Fornebuklinikken og dr.Barstad
Signe83 Skrevet 18. juni 2014 #32557 Skrevet 18. juni 2014 Tror det beste er å vente til konsultasjonen. Men du må vel ha noen formening om hvilken type utseende brystene skal ha? Naturlig utseende eller mindre naturlig? Hvordan er kroppsbygningen din og fasongen din? Det har endel å si også. Jeg fikk beskjed om at siden jeg var såpass "eldre" så var det best med anatomiske. Haha! Må si jeg ble en smule fornærmet, men når jeg tenker etter er jeg enig. Puppene skal jeg ha til jeg blir gammel, og bare åtte år til jeg bikker 40- årene..
Kokosbolla Skrevet 18. juni 2014 #32558 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Ja jeg har selvfølgelig tanker om hvordan de skal se ut, har også lagret meg et par bilder som jeg tenker å ta med.. Men størrelse er noe jeg ikke ser for meg å klare bestemme før jeg er der.. Vil ha så naturlig som mulig Så om de henger pyttelitt og ikke strutter like mye som hos en 20-åring så er det greit Har jo en mage som er preget av to svangerskap, og kunne vel godt vært strammere her og der ellers også... Har ganske kraftig/tung benbygning, føler at jeg er "passe tynn", 169/60. Benbygningen gjør at jeg blir "kantete" om jeg blir særlig tynnere enn dette. Er hvertfall ikke nett/spedbygd Endret 18. juni 2014 av Kokosbolla
rebus Skrevet 18. juni 2014 #32559 Skrevet 18. juni 2014 Er 7 uker siden min operasjon! Jeg fikk gå med annen type spilefri BH fra uke 4. Det har hendt at jeg har gått litt uten BH i sommerkjoler osv.. men aldri mer enn 1/2 dag av gangen, da det står i mine papirer at jeg bør bruke BH mest mulig. Men mer enn det vet jeg ikke! :/ Om noen andre med mer erfaring har tips til deg så følger jeg også med, for å si det sånn! Var i alle fall FANTASTISK å gå uten BH. Og ikke minst - at kjolen faktisk sitter OPPE og ikke faller av Ja, gleder meg mest til å slippe det båndet jeg da!! Hadde du også et slikt? Noen andre som vil fortelle om deres erfaring etter dere slapp å bruke bånd og sportsbh etter operajsonen? går det an å gå mye uten bh, eller vil dette gjøre at puppene begynner å få heng?
Signe83 Skrevet 18. juni 2014 #32560 Skrevet 18. juni 2014 MÅTTE jo bare søke på youtube. Denne videoen viser en operasjon utført av en amerikansk kirurg. Fy søren så flink han er. Han får det til å se ut som verdens letteste oppgave.. Nå kan jeg faktisk senke skuldrene et par hakk. Flott å se hvor lite snittet er, osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå