Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar :) Jeg er jo hysterisk, ser det ut som :) Bare veldig redd for infeksjon eller andre komplikasjoner.. Sikkert fordi jeg vet for lite. Skulle vel kanskje ha lest meg opp mer.

Bekymringene rundt resultatet har også begynt å komme. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg har endel heng, men samtidig er puppene mine veldig små. Jeg har en liten A. Hadde D/E- cup da jeg ammet, så derfor veldig mye overskuddshud. Kirurgen sa jeg var i grenseland i forhold til eventuelt brystløft, og at det var mulig jeg måtte ta brystløst i ettertid.

Jeg bare krysser fingrene for at jeg slipper heng. Jeg skal legge inn så mye som 350-400, og ser for meg at det blir helt for jævlig dersom det blir heng med disse.

Jeg var også i grenseland med å ha hengepupper. Skal legge inn 375 cc, moderat profil, runde proteser. Håper virkelig jeg slipper heng jeg også :) Hvor høy og sånn er du? Jeg er også en A nå, men før jeg ammet var jeg en D :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet sikkert ikke så mye mindre enn mange andre men det skinner kanskje litt igjennom at jeg er kirurgisk sykepleier he he;o) angående resultat så slapp jeg og lure på brystløft eller ikke da kirurg var helt klar på at det trengte jeg for bra resultat. Ikke videre festlig og få høre men var jo egentlig innstilt på det. Jeg var også oppi D/E under graviditet og amming og ble en slunken B minus i etterkant. Mye vekt tap gjorde ikke saken noe bedre tror jeg. Ettersom jeg ikke ville ha større enn C etter operasjon tror jeg det ble enda mer viktig med løft ettersom kirurg ikke kunne "løfte med store implantat" om du skjønner. Kirurgen din vet sikkert hva han gjør men om du er veldig i tvil så snakk med han igjen da, vel så du slipper og sitte med vond følelse av tvil.

quote name="Signe83" post="14635618" timestamp="1403005395"]Tusen takk for svar :) Jeg er jo hysterisk, ser det ut som :) Bare veldig redd for infeksjon eller andre komplikasjoner.. Sikkert fordi jeg vet for lite. Skulle vel kanskje ha lest meg opp mer.

Bekymringene rundt resultatet har også begynt å komme. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg har endel heng, men samtidig er puppene mine veldig små. Jeg har en liten A. Hadde D/E- cup da jeg ammet, så derfor veldig mye overskuddshud. Kirurgen sa jeg var i grenseland i forhold til eventuelt brystløft, og at det var mulig jeg måtte ta brystløst i ettertid.

Jeg bare krysser fingrene for at jeg slipper heng. Jeg skal legge inn så mye som 350-400, og ser for meg at det blir helt for jævlig dersom det blir heng med disse.

Skrevet

Så du sluttet ikke å snuse 2 uker før operasjon heller?

Nei gjorde ikke det... Skulle vel sikkert ha gjort det i teorien, men det funka veeeldig dårlig,prøvde i to dager,men fikk beskjed fra sambo om å enten begynne igjen eller så dro han på "husfarferie" til jeg kunne begynne igjen.... Jeg var SUR og tverr og ikke levelig å være sammen meg ;)

Skrevet

Er det noen som kunne svart meg på noen ting jeg lurer på i forhold til bruk av Bh/sportsbh etter operasjon?

Har brukt skikkelig sportsbh dag og natt siden operasjonen (innlegg under muskel). Er ikke hoven,arrene ser fine ut og har ikke vondt lengre.

Nå på lørdag skal jeg i en 40 års dag og har FRYKTELIG lyst å ha på meg kjole... Men kjolen jeg har kan jeg ikke bruke sammen med sportsbh.. :,( skader det å bruke en bh med spiler noen timer i selskapet eller ødelegger jeg puppene med det?

På lørdag er det fire og en halv uke siden OP..

På forhånd tusen takk om noen kan gi meg svar :-)

Skrevet

Da er det på tide å pakke kofferten som skal bli med meg de neste dagene. OP torsdag og dagene etter..

Noen som har tips om hva jeg må ha med til dagene etter? Er ikke en helt vanlig pakking dette :fnise::fnise:

Skrevet

Hei 😊

Da er jeg ferdig gitt 😄😄

Brystløft og 250 ml runde proteser over muskelen.

Formen er grei, litt smerter, men de smertestillende jeg tar, hjelper godt. ( litt "susen" i hodet av de 😋 så må bare unnskylde hvis jeg roter fælt med skrivinga 😉)

Opplevelsen av det hele har vært god, men ble en del venting pga av "tekniske" problemer på op.stuen.

Det jeg ser under bhen ser veldig bra ut 😄 så jeg gleder meg til å få sett de skikkelig uten alle desse bandasjene...

Til dere som fremdeles venter, lykke til, dette var ikke noe å grue seg til 👍😄

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer Viviane!! Godt å høre at det gikk såpass bra :)

Skrevet

Hei

Da er jeg ferdig gitt

Formen er grei, litt smerter, men de smertestillende jeg tar, hjelper godt. ( litt "susen" i hodet av de så må bare unnskylde hvis jeg roter fælt med skrivinga )

Opplevelsen av det hele har vært god, men ble en del venting pga av "tekniske" problemer på op.stuen.

Det jeg ser under bhen ser veldig bra ut så jeg gleder meg til å få sett de skikkelig uten alle desse bandasjene...

Til dere som fremdeles venter, lykke til, dette var ikke noe å grue seg til

Gratulerer! Bare 2 dager igjen her :)

Skrevet

Hei 😊

Da er jeg ferdig gitt 😄😄

Formen er grei, litt smerter, men de smertestillende jeg tar, hjelper godt. ( litt "susen" i hodet av de 😋 så må bare unnskylde hvis jeg roter fælt med skrivinga 😉)

Det jeg ser under bhen ser veldig bra ut 😄 så jeg gleder meg til å få sett de skikkelig uten alle desse bandasjene...

Til dere som fremdeles venter, lykke til, dette var ikke noe å grue seg til 👍😄

Gratulerer!! :) Håper det går fint med deg fremover! Jeg skal operere 23 juni, begynt å gruglede meg - mest redd for komplikasjoner og at de skal bli for store :P

Skrevet

Noen som vet navnet på de sterke smertestillende pillene man får hos Fornebuklinikken? Det er en del tabletter jeg ikke bør ta pga magen.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Jeg er jo hysterisk, ser det ut som :) Bare veldig redd for infeksjon eller andre komplikasjoner.. Sikkert fordi jeg vet for lite. Skulle vel kanskje ha lest meg opp mer.

Får du redusert pris på brystløftet da?

Jeg har selv vært bare på en konsultasjon, og pk der mente jeg trengte både løft og implantater. Syns ikke jeg egentlig har så mye heng.. Tenkte å ta noen flere konsultasjoner og høre om alle mener det samme:)

Skrevet

Får du redusert pris på brystløftet da?

Jeg har selv vært bare på en konsultasjon, og pk der mente jeg trengte både løft og implantater. Syns ikke jeg egentlig har så mye heng.. Tenkte å ta noen flere konsultasjoner og høre om alle mener det samme:)

Ta blyanttesten. Hvis du kan plassere en blyant under puppen og den blir værende der så kan du være kandidat til å ta brystløft.

Skrevet

Tenker du på de sterkeste du får fra klinikken på op dagen så heter de oxynorm. Korttidsvirkende morfin og kan ikke tenke meg at de er noe problem for magen.......

Noen som vet navnet på de sterke smertestillende pillene man får hos Fornebuklinikken? Det er en del tabletter jeg ikke bør ta pga magen.

Skrevet

Gratulerer med nye damer!!! Fint og høre at formen er ok også. Du er jo nesten som meg, bortsett fra at jeg er under da. 255 moderat/runde med løft og jeg er bare kjempe fornøyd. Det blir du også:o)

Hei

Da er jeg ferdig gitt

Formen er grei, litt smerter, men de smertestillende jeg tar, hjelper godt. ( litt "susen" i hodet av de så må bare unnskylde hvis jeg roter fælt med skrivinga )

Det jeg ser under bhen ser veldig bra ut så jeg gleder meg til å få sett de skikkelig uten alle desse bandasjene...

Til dere som fremdeles venter, lykke til, dette var ikke noe å grue seg til

Skrevet

Tenker du på de sterkeste du får fra klinikken på op dagen så heter de oxynorm. Korttidsvirkende morfin og kan ikke tenke meg at de er noe problem for magen.......

Takk :) oxynorm stod ikke på lista.
Skrevet

Redusert pris er ikke blitt diskutert enda. Håper virkelig jeg slipper løft. Haha, blyanttesten ja. De er så små at det går knapt noen blyant under der :fnise: Er fristet til å legge ut bilde, men er ikke så teknisk anlagt med tanke på vedlegg, forminsking av bilde, etc.

Skal straks vaske meg med hibiskrub. Kan man sminke seg og den slags etter å ha brukt det? Skal på et møte ikveld, så grøsser over å eventuelt må gå uten sminke :laugh:

Og ellers begynner panikken å bre seg. Hadde jeg hatt mulighet, skulle jeg ha drukket hvertfall fem :vin::vin::vin::vin::vin: før operasjonen for å roe nervene.

Skrevet

Gratulerer! Bare 2 dager igjen her :)

Tusen takk! 😄 Og masse lykke til i morgen, det går nok så fint. Bare tenk hvor godt det blir å være ferdig 😊😊

Skrevet

Redusert pris er ikke blitt diskutert enda. Håper virkelig jeg slipper løft. Haha, blyanttesten ja. De er så små at det går knapt noen blyant under der :fnise: Er fristet til å legge ut bilde, men er ikke så teknisk anlagt med tanke på vedlegg, forminsking av bilde, etc.

Skal straks vaske meg med hibiskrub. Kan man sminke seg og den slags etter å ha brukt det? Skal på et møte ikveld, så grøsser over å eventuelt må gå uten sminke :laugh:

Og ellers begynner panikken å bre seg. Hadde jeg hatt mulighet, skulle jeg ha drukket hvertfall fem :vin::vin::vin::vin::vin: før operasjonen for å roe nervene.

Når jeg har brukt hibiscrub så har jeg brukt den på kvelden rett før sengetid og vasket meg med scrubben igjen på morgenen operasjonsdagen. Når skal du opereres?

Skrevet

Gratulerer med nye damer!!! Fint og høre at formen er ok også. Du er jo nesten som meg, bortsett fra at jeg er under da. 255 moderat/runde med løft og jeg er bare kjempe fornøyd. Det blir du også:o)

Tusen takk! 😊 Ja, får jeg like fint resultat som deg, blir jeg storfornøyd 😃 Jeg hadde jo en del brystvev fra før, så håper bare ikke de blir for store 😳

Ellers lurer jeg på hvor mange ml de putta inn i magen, for den er som en oppblåst ballong!! 😋

Skrevet

Gratulerer!! :) Håper det går fint med deg fremover! Jeg skal operere 23 juni, begynt å gruglede meg - mest redd for komplikasjoner og at de skal bli for store :P

Tusen takk! 😊 Til nå har alt gått strålende, så håper det fortsetter sånn.

Da er det jo ikke lenge til det er din tur!

Hadde akkurat de samme bekymringene som deg, men du er nok i de tryggeste hender, og bare tenk hvor bra det blir når du er ferdig 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...