amadine Skrevet 15. juni 2014 #32481 Skrevet 15. juni 2014 650! Oi, det hørtes mye ut, men så jo ikke stort ut!? Skal du ha over eller under musklene? Jeg vet ikke hva det blir på meg enda, så jeg er spent på hva det blir. Håper på over muskel, men tar selvsagt det pk tror blir best. Jeg kan også tenke meg litt "fake look" har hatt slunkne ammepupper siden jeg fikk mitt første barn da jeg var atten, så nå hadde det vert fint med strutte pupper Nei,det så ikke stort ut. Jeg skal ta under muskelen, tror pk sa at innleggene mine trengte all den støtten de kunne få, da jeg ikke har spesielt mye brystvev igjen
Nusselig80 Skrevet 15. juni 2014 #32482 Skrevet 15. juni 2014 Hei. Blir en kort oppsummering her... Vi ble enige om minst 325cc, helst større om det var mulig. Det skjedde en del komplikasjoner. Fikk blødning i brystet, så har 2 dren i det ene nå. Ellers våknet jeg opp med 300 & 325. Skriver mer når jeg kommer meg. . 1
Viviane Skrevet 15. juni 2014 #32483 Skrevet 15. juni 2014 Hei. Blir en kort oppsummering her... Vi ble enige om minst 325cc, helst større om det var mulig. Det skjedde en del komplikasjoner. Fikk blødning i brystet, så har 2 dren i det ene nå. Ellers våknet jeg opp med 300 & 325. Skriver mer når jeg kommer meg. . Uffda! Det hørdes ikke kjekt ut! 😕 Håper du kommer deg til hektene igjen snart, masse god bedring! 1
amadine Skrevet 15. juni 2014 #32486 Skrevet 15. juni 2014 Her er mine 4 dager etter operasjon:) Fine Hvor mye var det du la inn igjen?
nuttybear Skrevet 15. juni 2014 #32487 Skrevet 15. juni 2014 Hei. Blir en kort oppsummering her... Vi ble enige om minst 325cc, helst større om det var mulig. Det skjedde en del komplikasjoner. Fikk blødning i brystet, så har 2 dren i det ene nå. Ellers våknet jeg opp med 300 & 325. Skriver mer når jeg kommer meg. . Håper du føler deg bedre snart. Jeg syns det er flott at man deler selv når ikke alt går som planlagt. Og så krysser vi fingrene for at det fra her av og inn bare blir bra:o)
nuttybear Skrevet 15. juni 2014 #32488 Skrevet 15. juni 2014 Nå har jeg skiftet tape for første gang:) Når er neste gang jeg skal skifte da? bruker micropore og er 4 uker siden operasjon! Jeg skifter en gang i uka. Men bruker silikontape da og den hefter jo ikke i huden i det hele tatt så veldig uproblematisk og skifte relativt ofte.
snuppa123 Skrevet 15. juni 2014 #32489 Skrevet 15. juni 2014 Fine Hvor mye var det du la inn igjen? 240 over muskel 😄
amadine Skrevet 15. juni 2014 #32490 Skrevet 15. juni 2014 Håper du føler deg bedre snart. Jeg syns det er flott at man deler selv når ikke alt går som planlagt. Og så krysser vi fingrene for at det fra her av og inn bare blir bra:o) Jeg hadde planer om å skrive noe lignende som deg, men visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere det på rett måte. Veldig fint at dere som opplever komplikasjoner skriver om det. Vi som er i denne tråden har jo pupper på hjernen (jeg har ihvertfall det nå mtp at operasjonsdatoen nærmer seg) Så det er lett å glemme at det er en risiko med operasjonen og noen opplever dessverre komplikasjoner. Får håpe det går bra med deg som har fått lagt inn dren. Fint at du deler dine opplevelser.
Butterfly_m Skrevet 15. juni 2014 #32491 Skrevet 15. juni 2014 Hei. Blir en kort oppsummering her... Vi ble enige om minst 325cc, helst større om det var mulig. Det skjedde en del komplikasjoner. Fikk blødning i brystet, så har 2 dren i det ene nå. Ellers våknet jeg opp med 300 & 325. Skriver mer når jeg kommer meg. . Huff stakkara deg.. Kryssrr fingrene for at alt går bedre herfra! Hadde selv komplikasjoner i form av blødninger i det ene brystet og måtte få lagt inn dren. Det hele gikk veldig fint! Håper det gjør det for deg ogaå
rebus Skrevet 15. juni 2014 #32492 Skrevet 15. juni 2014 Jeg skifter en gang i uka. Men bruker silikontape da og den hefter jo ikke i huden i det hele tatt så veldig uproblematisk og skifte relativt ofte. Takk for svar. Jeg skiftet nå og så at det ene væsket litt gult på et lite litt mørkere punkt. erfaringer noen??
nuttybear Skrevet 15. juni 2014 #32493 Skrevet 15. juni 2014 Takk for svar. Jeg skiftet nå og så at det ene væsket litt gult på et lite litt mørkere punkt. erfaringer noen?? Yeps, hadde ett punkt der hvor arret under møter arret oppover til brystvorten, i krysset om du skjønner. Der væsket det gult sårpuss rundt uke 4-5 og det lukket seg ikke helt før i uke 6. Jeg fjernet litt fibrin(gulhvitt hardt sårmateriale) og brukte litt antibakteriell salve. Det var først når fibrinet var fjernet at jeg fikk en vanlig skorpe på.
rebus Skrevet 15. juni 2014 #32494 Skrevet 15. juni 2014 Yeps, hadde ett punkt der hvor arret under møter arret oppover til brystvorten, i krysset om du skjønner. Der væsket det gult sårpuss rundt uke 4-5 og det lukket seg ikke helt før i uke 6. Jeg fjernet litt fibrin(gulhvitt hardt sårmateriale) og brukte litt antibakteriell salve. Det var først når fibrinet var fjernet at jeg fikk en vanlig skorpe på. ah.. mitt er i enden av såret.Reaksjon på knuten på tråden? tok du kontakt med kirurg? kjenner jeg blir litt bekymret med å begynne å pirke på arret selv!
nuttybear Skrevet 15. juni 2014 #32495 Skrevet 15. juni 2014 ah.. mitt er i enden av såret.Reaksjon på knuten på tråden? tok du kontakt med kirurg? kjenner jeg blir litt bekymret med å begynne å pirke på arret selv! Kan være at kroppen prøver og spytte ut litt tråd som ikke har løst seg opp sånn som det skal. Men kan også bare være at det tar litt tid og hele for kroppen akkurat der. Kontakt klinikk om i tvil!!!!! Jeg er sykepleier så følte meg ganske sikker på at det jeg gjorde hjalp såret mitt i riktig retning.
Viviane Skrevet 15. juni 2014 #32496 Skrevet 15. juni 2014 Hei 😊 Noen som har bilde av hvordan de ønsker at brystene skal se ut etter operasjonen? Lyst å dele isåfall?? 😋 Klinikkene anbefaler jo ofte at man tar med bilde med ønsket resultat. Men jeg syns det er vanskelig å finne, mye mindre pent på de amerikanske sidene (synest jeg iallefall )😕
rebus Skrevet 15. juni 2014 #32497 Skrevet 15. juni 2014 Kan være at kroppen prøver og spytte ut litt tråd som ikke har løst seg opp sånn som det skal. Men kan også bare være at det tar litt tid og hele for kroppen akkurat der. Kontakt klinikk om i tvil!!!!! Jeg er sykepleier så følte meg ganske sikker på at det jeg gjorde hjalp såret mitt i riktig retning. Okei jeg skal ta kontakt med klinikken imorgen. kjenner jeg er tryggest om de får se det
lotte_n Skrevet 16. juni 2014 #32498 Skrevet 16. juni 2014 Hei. En slik kort konsultasjon over telefon før en eventuell "ekte konsultasjon", er det kostnadsfritt?
Butterfly_m Skrevet 16. juni 2014 #32499 Skrevet 16. juni 2014 Hei. En slik kort konsultasjon over telefon før en eventuell "ekte konsultasjon", er det kostnadsfritt? Jepp! Jeg betalte hvertfall ingenting for den telefonkonsultasjonen jeg hadde med Fornebuklinikken. Hadde den ordentlige konsultasjonen på ooerasjonsdagen
amadine Skrevet 16. juni 2014 #32500 Skrevet 16. juni 2014 Hei 😊 Noen som har bilde av hvordan de ønsker at brystene skal se ut etter operasjonen? Lyst å dele isåfall?? 😋 Klinikkene anbefaler jo ofte at man tar med bilde med ønsket resultat. Men jeg syns det er vanskelig å finne, mye mindre pent på de amerikanske sidene (synest jeg iallefall )😕 Har du prøvd å google silicone before and after?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå