LitaPia Skrevet 12. juni 2014 #32461 Skrevet 12. juni 2014 Lykke til Nusselig80 :-)) Jeg har 240,runde med moderat profil under muskel, nå har jeg størrelse 65E i change sine størrelser, prøvde en 70 D på cubus idag,men den ble for trang :o (og med utgangspunktet mitt med liten B der alt har vært for stort nesten,så sto jeg bare og gliste teit til meg selv) utrolig hvor puppefiksert man blir av det her hihi
cheyenne Skrevet 12. juni 2014 #32462 Skrevet 12. juni 2014 Hvilken profil har dere? Noen tips? Det har vi ikke diskutert enda... Får snart vaske meg med hibiskrubben... Nå er det bare timer igjen..... Så spennende! Lykke til! :D Jeg skal selv ha høy profil ettersom jeg er veldig smal over og rundt brystkassen og ønsket litt struttende pupper, hehe Tror det er mest vanlig med moderat profil, men PK velger jo det som passer best til hver enkelt kropp og utifra hva slags resultat man ønsker.
snuppa123 Skrevet 12. juni 2014 #32463 Skrevet 12. juni 2014 Hvilken profil har dere? Noen tips? Det har vi ikke diskutert enda... Får snart vaske meg med hibiskrubben... Nå er det bare timer igjen..... lykke til:)) jeg ble opererer i går og formen er faktisk veldig bra!!
Butterfly_m Skrevet 12. juni 2014 #32464 Skrevet 12. juni 2014 Hei;) Jeg er en dame på 33år, som skal ta silikon i morgen tidlig. Jeg har lest det mye her, en kjempe fin dagbok:) Etter å ha ammet to barn, er mine også blitt et trist syn. Jeg er 1,70 og 65 kg og skal visst få runde over muskel 300cc Siden jeg har former er jeg redd de vil bli altfor små.men det var det største jeg kunne få. En annen ting jeg tenker på er om jeg skulle tatt under muskel,men da ville ikke PK ta 300cc engang? Til dere som har under muskel, hvordan ser de ut når dere ligger? Pk min nevnte det ikke ville bli fint på meg da?hm... Ellers har dere noen bilder av runde eller dråpeformede, over og under muskelen som er rundt 300-325cc, evt bilder av drømmepupper?? Jeg tror jeg kunne tenke meg ca 400cc, men nå blir det 300cc.. Gratulerer til dere alle med deres nye fordeler;) Og lykke til alle andre som planlegger det, ps.bruker 75b max.. Hei! Dette blir nok kjempebra Masse lykke til!!! Jeg er 171cm (ca) og veier 56kg. Opererte for 6 uker siden og fikk 330 / 345cc runde i moderat profil under muskel. Men fikk beskjed om at jeg hadde plass til ganske mye. (Selv om jeg var 70B/75A før OP) Er veldig fornøyd så langt! Har ikke fått målt meg skikkelig men pga litt hevelse enda så bruker jeg 75D/E. Høres syykt stort ut, men jeg ønsket et naturlig resultatet og føler definitivt at jeg har fått det Lykke til igjen!!
Viviane Skrevet 13. juni 2014 #32465 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Hei! Jeg skal ta et lite brystløft med innlegg,førstkommende tirsdag. Klinikken jeg skal opereres ved, anbefaler at de som bor lengre enn en time unna, overnatter i byen. Vi bor akkurat en time unna, men sliter med å få noen til å passe ungene og få dem avgårde på skolen dagen etter. Så vi tenker å reise hjem. Men så blir jeg jo litt engstelig da 😞 er dette trygt? Hvordan har dere andre som bor et lite stykke unna klinikken gjort det?? Endret 13. juni 2014 av Viviane
mynona87 Skrevet 13. juni 2014 #32466 Skrevet 13. juni 2014 Hehe, mulig det er litt utenfor det ''naturlige'' ja Men det viktigste er gå for det man selv ønsker, uansett hva folk skulle mene PK vet nok hva som blir fint, selv om det blir stort og rundt, kan det fortsatt se pent og ''naturlig'' ut i den forstand Har ei venninne som opererte hos Barstad for et år siden, og hu er kjempe fornøyd. Fikk 310 under muskel, gikk fra en liten B til 70E hehe, sikkert noe rart med meg, men dette er for meg naturlig+ Så kanskje en lærdom til flere enn meg at det er lurt å ta med bilder av noe man liker, for naturlig+ er VELDIG forskjellig fra person til person For meg er det bare viktig at det ikke ser så stort ut når jeg har på meg klær.. Men kan gjerne se ut som Jessica uten klær liksom Ja er så spesielt det med cc... Hun gikk fra b til e med 310cc, menst andre bare går 1-2cup opp med 310cc.. Blir så spennende å se vhordan man våkner opp igjen Gleder meg så mye jeg blir sprø!!
mynona87 Skrevet 13. juni 2014 #32467 Skrevet 13. juni 2014 Hei! Jeg skal ta et lite brystløft med innlegg,førstkommende tirsdag. Klinikken jeg skal opereres ved, anbefaler at de som bor lengre enn en time unna, overnatter i byen. Vi bor akkurat en time unna, men sliter med å få noen til å passe ungene og få dem avgårde på skolen dagen etter. Så vi tenker å reise hjem. Men så blir jeg jo litt engstelig da er dette trygt? Hvordan har dere andre som bor et lite stykke unna klinikken gjort det?? hei, Je skal operere på fornebuklinikken, og de sier innen 2 timer. Je skal bo 1,5time fra klinikken første natten, og det var helt fint sa de! Så direkte farlig er det nok ikke Eneste kan jo være at man bør følge det PK sier, også mtp OM noe skulle skje, at du ikke får "skylden".. Snakk med de på klinikken, så ordner det seg sikkert Masse lykke til!
Viviane Skrevet 13. juni 2014 #32468 Skrevet 13. juni 2014 hei, Je skal operere på fornebuklinikken, og de sier innen 2 timer. Je skal bo 1,5time fra klinikken første natten, og det var helt fint sa de! Så direkte farlig er det nok ikke Eneste kan jo være at man bør følge det PK sier, også mtp OM noe skulle skje, at du ikke får "skylden".. Snakk med de på klinikken, så ordner det seg sikkert Masse lykke til! Tusen takk 😊 Jeg har selvsagt snakket med de på klinikken, og de sier at de anbefaler de som bor mer enn en time unna å overnatte, men at jeg bestemmer selv. Og i og med at det er akkurat en times kjøretur hjem, så håper jeg det skal gå greit. Mener jeg har lest to timer andre steder. Kjennes bare litt ubehagelig å ikke gjøre akkurat som de anbefaler 😁 min mann tar seg fri to dager for å være med meg. Føler ikke at jeg kan spørre andre om å ta seg fri fra jobb, for å passe barna pga at jeg skal fikse på puppene 😜 Nå nermer det seg virkelig!! Grugleder meg 😃😁
amadine Skrevet 13. juni 2014 #32469 Skrevet 13. juni 2014 Tusen takk Jeg har selvsagt snakket med de på klinikken, og de sier at de anbefaler de som bor mer enn en time unna å overnatte, men at jeg bestemmer selv. Og i og med at det er akkurat en times kjøretur hjem, så håper jeg det skal gå greit. Mener jeg har lest to timer andre steder. Kjennes bare litt ubehagelig å ikke gjøre akkurat som de anbefaler min mann tar seg fri to dager for å være med meg. Føler ikke at jeg kan spørre andre om å ta seg fri fra jobb, for å passe barna pga at jeg skal fikse på puppene Nå nermer det seg virkelig!! Grugleder meg Jeg bor en time unna de stedene jeg har blitt operert tidligere. Har aldri overnattet i nærheten av klinikken. Så det går bra. Jeg skal ta samme operasjon som deg Hvor mye skal du legge inn?
Viviane Skrevet 13. juni 2014 #32470 Skrevet 13. juni 2014 Jeg bor en time unna de stedene jeg har blitt operert tidligere. Har aldri overnattet i nærheten av klinikken. Så det går bra. Jeg skal ta samme operasjon som deg Hvor mye skal du legge inn? Det var godt å høre! 😊 Når er det din tur da? Jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal legge inn enda, forstod det slik at det var litt opp til meg. Men han mente minimum 200, ellers var det lite vits.... Jeg har litt brystvev fra før, og ønsker ikke kjempe store bryster, men litt mer fylde og spenst 😉 hvordan er ditt utgangspunkt og hva resultat ønsker du? Så kjekt at det er flere som og skal løfte litt, godt å ha noen å dele erfaringer og bekymringer med! 😄
cheyenne Skrevet 13. juni 2014 #32471 Skrevet 13. juni 2014 hehe, sikkert noe rart med meg, men dette er for meg naturlig+ Så kanskje en lærdom til flere enn meg at det er lurt å ta med bilder av noe man liker, for naturlig+ er VELDIG forskjellig fra person til person For meg er det bare viktig at det ikke ser så stort ut når jeg har på meg klær.. Men kan gjerne se ut som Jessica uten klær liksom Ja er så spesielt det med cc... Hun gikk fra b til e med 310cc, menst andre bare går 1-2cup opp med 310cc.. Blir så spennende å se vhordan man våkner opp igjen Gleder meg så mye jeg blir sprø!! Ja, enig med deg der. Jeg også synes de puppene ser naturlig ut, men mange hadde nok ment noe annet. Skal også ta med bilder på hva jeg synes er fint, tror det er kjempe lurt! Alle er vel redd for å våkne opp og ikke være fornøyd.. Blir deilig å bli ferdig med det ivertfall Ja, er nettopp det! Synes jo 400cc hørtes veldig voldsomt ut, men var vist det jeg måtte ha for å få den størrelsen jeg ville ha, samt at det så ''naturlig'' ut. Og jeg er bare 1.54 cm og 43 kilo!! Får se, tror jeg synes det er mer behagelig å holde seg under 400, mulig jeg spør om 350 eller 375 i stedet.. Hehe
rebus Skrevet 13. juni 2014 #32472 Skrevet 13. juni 2014 Nå har jeg skiftet tape for første gang:) Når er neste gang jeg skal skifte da? bruker micropore og er 4 uker siden operasjon!
amadine Skrevet 14. juni 2014 #32473 Skrevet 14. juni 2014 Det var godt å høre! 😊 Når er det din tur da? Jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal legge inn enda, forstod det slik at det var litt opp til meg. Men han mente minimum 200, ellers var det lite vits.... Jeg har litt brystvev fra før, og ønsker ikke kjempe store bryster, men litt mer fylde og spenst 😉 hvordan er ditt utgangspunkt og hva resultat ønsker du? Så kjekt at det er flere som og skal løfte litt, godt å ha noen å dele erfaringer og bekymringer med! 😄 Jeg skal opereres 2.juli. Jeg har visst ikke så mye brystvev så maks han kunne legge inn er ca 265 cc. Jeg er ikke ute etter veldig store, men litt mer fylde og spenst. Vil gjerne at de skal se litt fake ut Mitt utgangspunkt er ca som disse Hun på bildet har 650 cc og høy profil/under muskel. Synes ikke de var så store, 650 cc er jo litt. Lurer på hva jeg ender opp med. Fikk ikke mulighet til å se bilder av meg på 3D skjerm pga jeg har heng. Ble litt skuffet, hadde vørt gøy å sett 3D bilder :/
amadine Skrevet 14. juni 2014 #32474 Skrevet 14. juni 2014 Dere som er operert hos Fornebuklinikken, hva fikk dere av smertestillende? Jeg har fått resepten i posten og jeg fikk arcoxia og paracet 500mg. Er ikke det litt lite i forhold til smerter? Ser flere av dere andre har fått sterke smertestillende med morfin,hehe..
snuppa123 Skrevet 14. juni 2014 #32475 Skrevet 14. juni 2014 Dere som er operert hos Fornebuklinikken, hva fikk dere av smertestillende? Jeg har fått resepten i posten og jeg fikk arcoxia og paracet 500mg. Er ikke det litt lite i forhold til smerter? Ser flere av dere andre har fått sterke smertestillende med morfin,hehe.. jeg har ikke operert med på Fornebuklinikken, men jeg har kun tatt ibux og paracett😄
snuppa123 Skrevet 14. juni 2014 #32476 Skrevet 14. juni 2014 Fikk også resept på codaxol, men har enda ikke hatt behovet!! Dem er det i hvertfall rød trekant på.
mynona87 Skrevet 14. juni 2014 #32477 Skrevet 14. juni 2014 Dere som er operert hos Fornebuklinikken, hva fikk dere av smertestillende? Jeg har fått resepten i posten og jeg fikk arcoxia og paracet 500mg. Er ikke det litt lite i forhold til smerter? Ser flere av dere andre har fått sterke smertestillende med morfin,hehe.. hei Som du ser i ett av skrivene som fulte med, vil du få sterkere smertestillende kostnadsfritt fra klinikken
amadine Skrevet 14. juni 2014 #32478 Skrevet 14. juni 2014 hei Som du ser i ett av skrivene som fulte med, vil du få sterkere smertestillende kostnadsfritt fra klinikken Uff,jeg tittet på papirene mine nå og ser jo at det står at man får smertestillende. Det var betryggende. Takk for svar alle sammen
pmaja Skrevet 14. juni 2014 #32479 Skrevet 14. juni 2014 Litt over en uke igjen for meg, tiden går fort! Har et spm til dere som er operert: når kjøpte dere en til sportsbh så dere hadde noe å variere med ifht den dere fikk på klinikken? Jeg skal reise på hytte nesten to uker etter OP, og får ikke mulighet til å gå i butikker så lenge jeg er der (2 uker). Ser for meg at det blir stress med bare én sportsbh på alle de ukene, men det er vel ikke så lett å lande på riktig strl kort tid etter OP pga hevelsen?! Hvordan gjorde dere det?
Viviane Skrevet 14. juni 2014 #32480 Skrevet 14. juni 2014 Jeg skal opereres 2.juli. Jeg har visst ikke så mye brystvev så maks han kunne legge inn er ca 265 cc. Jeg er ikke ute etter veldig store, men litt mer fylde og spenst. Vil gjerne at de skal se litt fake ut Mitt utgangspunkt er ca som dissebaltimore-breast-augmentation-before-after-a-20584.jpg baltimore-breast-augmentation-before-after-s-20584.jpg Hun på bildet har 650 cc og høy profil/under muskel. Synes ikke de var så store, 650 cc er jo litt. Lurer på hva jeg ender opp med. Fikk ikke mulighet til å se bilder av meg på 3D skjerm pga jeg har heng. Ble litt skuffet, hadde vørt gøy å sett 3D bilder :/ 650! Oi, det hørtes mye ut, men så jo ikke stort ut!? 😳 Skal du ha over eller under musklene? Jeg vet ikke hva det blir på meg enda, så jeg er spent på hva det blir. Håper på over muskel, men tar selvsagt det pk tror blir best. Jeg kan også tenke meg litt "fake look" 😜 har hatt slunkne ammepupper siden jeg fikk mitt første barn da jeg var atten, så nå hadde det vert fint med strutte pupper 😃😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå