Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye! Hvordan er formen? :)

formen er over all forventning!! Jeg var ferdig operert klokken 14 ca, og har kun tatt en ibux og en paracet nå klokken 18.30.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

halooo, anyone .. trenger svar, er bare 8 (!!) dager til :/ :)

Skrevet

Gratulere så mye :))

formen er over all forventning!! Jeg var ferdig operert klokken 14 ca, og har kun tatt en ibux og en paracet nå klokken 18.30.

Skrevet

Hehe, har lagt ut bilder her før, men det er nesten 4-5 måneder siden! Så bildene er ikke helt ferske liksom. Men kan sende deg pm om du har lyst å se. :) Alle skal få! :P

Jeg vil og se :)

Skrevet

Jeg var også liten b før :-) nå har jeg en D cup :)) har ikke tatt noen skikkelige bilder enda, men prøvde å ta et nå... uvant å ta bilder av puppene(aldri vært noe å ta bilder av hihi)

Åååh, seriøst! Og jeg visste ikke om de hadde fått ny kirurg før i dag! Fant ikke noe på nett, så kult at du svarte da :D Er også slank og lav og så for meg under muskel og ca 250 og...:O Har du lagt ut bilde her før eller kunne tenkt deg å sende? Helt ok om du ikke vil^^ Og hva var du før? Jeg er en liten b

post-26378-556_thumb.jpg

Skrevet

Jeg var også liten b før :-) nå har jeg en D cup :)) har ikke tatt noen skikkelige bilder enda, men prøvde å ta et nå... uvant å ta bilder av puppene(aldri vært noe å ta bilder av hihi)

Dem er kjempe fine😄👍

Skrevet

tror ikke mine kommer til å bli så runde!! Ser dem får meg med litt naturlig heng. Når jeg våknet av narkosen i går så kom det flere bort til meg av personalet og sa at dem var blitt såå fine og naturlig!! Kirurgen også, så da håper jeg det stemmer 😄
Gjest kassycat
Skrevet

Kjempefine!! Takk :D Da har jeg etterspurt konsultasjon der også, kan jo møte opp og alt... ^^

Skrevet

De er kjempefine :) Gratulerer med flott resultat.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :-) mine hadde ikke heng i og var egentlig litt "runde" i utgangspunktet, så resultatet så langt ser egentlig ut som en forstørret versjon av det jeg hadde,eneste er at brystvortene er litt hovne enda ;s men går vel enda en stund før man ser et endelig resultat? Er bare 3 uker siden op.

Skrevet

Det lille jeg hadde igjen etter 2 runder med graviditet og amming hang ja! Hvor mye er vanskelig og si men Mamma var med på konsultasjonen og da hun så meg uten bh skjønte hun veldig godt at jeg ønsket op. Barstad sa at jeg måtte løfte for tilfredsstillende resultat, det var ikke og komme utenom. Jeg "bestilte" naturlig/sporty look stor B/liten C. Jeg hadde egentlig tenkt anatomiske men hadde ingen anelse om cc/profil. Ble frarådet anatomiske blandet annet pga lite underlagsfett på brystkassen. Barstad valgte runde, ru og moderat profil under muskel. Plan var 220-240 og evnt litt mer i høyre om nødvendig. Det kom ann på hvor mye av asymmetri han kunne korrigere med løftet. Det ble 255 i begge. Jeg er kjempe fornøyd:o) Det er bare og glede seg, jeg kunne gjort det igjen i morgen selv om tapingen begynner og gå meg på nervene nå i uke 12;oj

Dine pupper er kjempefine :) Kan ikke se at de har hengt. Arrene så også fine ut. Håper jeg er like heldig.

Skrevet

Herregud, bare syv dager til for min del.

Mest redd for narkose og om noe går galt under operasjonen. Bekymringene for det estetiske resultatet er jeg ikke så redd for, men det kommer vel etter hvert.

Alt er egentlig bare kaos enda føler jeg. Ikke har jeg fått klarert hvem som skal være med meg på operasjonen eller noe.. Og uka etter skal jeg ha ferie med barna alene. Mannen er pendler og jobber i en annen by, så mye alenetid. Vet ikke hvordan det går.

Skrevet

Mest redd for narkose og om noe går galt under operasjonen. Bekymringene for det estetiske resultatet er jeg ikke så redd for, men det kommer vel etter hvert.

Alt er egentlig bare kaos enda føler jeg. Ikke har jeg fått klarert hvem som skal være med meg på operasjonen eller noe.. Og uka etter skal jeg ha ferie med barna alene. Mannen er pendler og jobber i en annen by, så mye alenetid. Vet ikke hvordan det går.

Syv dager her og :) hvilken klinikk skal du på?

Skrevet

Syv dager her og :) hvilken klinikk skal du på?

Syv dager her også! :) lurer på når "panikken" kommer, for her er det bare sommerfugler i magen :D

Jeg skal operere på fornebuklinikken med dr.barstad!

har endelig funnet ut hvilken pupper jeg vil ha :fnise: (ser fryktelig rart ut når jeg skriver det), men vil ha ala jessica Jane Clement :)

Har lagret bilder av henne på telefonen min så jeg kan vise dr. hva jeg ønsker. Men om min telefon skulle bli stjelt før den tid vil nok de som tar den tro jeg er ganske så pervers :fnise::fnise: :fnise:

Hvordan går det med dere? :)

Skrevet (endret)

Syv dager her også! :) lurer på når "panikken" kommer, for her er det bare sommerfugler i magen :D

Jeg skal operere på fornebuklinikken med dr.barstad!

har endelig funnet ut hvilken pupper jeg vil ha :fnise: (ser fryktelig rart ut når jeg skriver det), men vil ha ala jessica Jane Clement :)

Har lagret bilder av henne på telefonen min så jeg kan vise dr. hva jeg ønsker. Men om min telefon skulle bli stjelt før den tid vil nok de som tar den tro jeg er ganske så pervers :fnise::fnise: :fnise:

Hvordan går det med dere? :)

Jeg skal også på fornebuklinikken! Men jeg skal opereres av Dr. Schistad :)

Går faktisk veldig greit, er ikke noe nervøs enda ivertfall! Det jeg er mest redd for er kanylen.. :fnise:

Blir vel et nervevrak når dagen kommer, men det føles enda veldig fjernt ut, men merker dagene går veldig fort! Sitter stort sett å ser på pupper :ler: Herregud for noen perfekte pupper hu Jessica hadde! Vil ha noe lignende selv. Satser på en D cup, men PK kunne ikke love noe..Men fikk alikevel anbefalt 420 gram!! Datt nesten ut av stolen, hørtes så sykt mye ut! Men hvis jeg skulle gå fra en A cup til en D cup så måtte jeg vist opp i 400cc.. Litt skummelt, men skal se resultatet på 3D skjermen dems når jeg skal opereres. Så blir ivertfall høy profil under muskel. Er veldig smal under brystet, målte meg i går og var 63 cm rundt! Så må antagelig bruke 65 i omkrets etter hvert. Kan godt se litt operert ut, så lenge jeg ikke får to tennisballer planta på brystet, slik som Victoria Beckham.. IKKE pent :omg: Vil heller ha litt for store enn litt for små, hehe :)

Hvor mange cc skal du ha? over eller under?

Endret av cheyenne
Skrevet

Jeg skal også på fornebuklinikken! Men jeg skal opereres av Dr. Schistad :)

Går faktisk veldig greit, er ikke noe nervøs enda ivertfall! Det jeg er mest redd for er kanylen.. :fnise:

Blir vel et nervevrak når dagen kommer, men det føles enda veldig fjernt ut, men merker dagene går veldig fort! Sitter stort sett å ser på pupper :ler: Herregud for noen perfekte pupper hu Jessica hadde! Vil ha noe lignende selv. Satser på en D cup, men PK kunne ikke love noe..Men fikk alikevel anbefalt 420 gram!! Datt nesten ut av stolen, hørtes så sykt mye ut! Men hvis jeg skulle gå fra en A cup til en D cup så måtte jeg vist opp i 400cc.. Litt skummelt, men skal se resultatet på 3D skjermen dems når jeg skal opereres. Så blir ivertfall høy profil under muskel. Er veldig smal under brystet, målte meg i går og var 63 cm rundt! Så må antagelig bruke 65 i omkrets etter hvert. Kan godt se litt operert ut, så lenge jeg ikke får to tennisballer planta på brystet, slik som Victoria Beckham.. IKKE pent :omg: Vil heller ha litt for store enn litt for små, hehe :)

Hvor mange cc skal du ha? over eller under?

Ja virker kjempefjernt! Om en uke er vi ferdig opererte, men virker som en evighet til :P

Jeg sa til PK at jeg øsnket naturlig+, men det jeg vil ha er kanskje ikke det han ser på som naturlig+ :P

Ønsker meg en D, og helst som Jessica sine ;) De gangene jeg har sett henne ser man igrunnen ikke at de er store, ikke før man har googlet henne og vet hva som er der vertfall :P hehe :)

haha, Victoria Backham er vell ikke blant e heldigste nei, men tror og håper at de fleste kirurger i dag ikke hadde gått med på noe slikt :P

Barstad foreslo 295 under muskel til mitt naturlig+ ønske.. Men vi skal ta endelig avgjørelse på operasjonsdagen. Så da får jeg vist frem litt bilder av hva jeg ønsker, så må han sikkert justere opplitt :fnise:

Er en A/liten B nå..

Skrevet

Ja virker kjempefjernt! Om en uke er vi ferdig opererte, men virker som en evighet til :P

Jeg sa til PK at jeg øsnket naturlig+, men det jeg vil ha er kanskje ikke det han ser på som naturlig+ :P

Ønsker meg en D, og helst som Jessica sine ;) De gangene jeg har sett henne ser man igrunnen ikke at de er store, ikke før man har googlet henne og vet hva som er der vertfall :P hehe :)

haha, Victoria Backham er vell ikke blant e heldigste nei, men tror og håper at de fleste kirurger i dag ikke hadde gått med på noe slikt :P

Barstad foreslo 295 under muskel til mitt naturlig+ ønske.. Men vi skal ta endelig avgjørelse på operasjonsdagen. Så da får jeg vist frem litt bilder av hva jeg ønsker, så må han sikkert justere opplitt :fnise:

Er en A/liten B nå..

Hehe, mulig det er litt utenfor det ''naturlige'' ja :) Men det viktigste er gå for det man selv ønsker, uansett hva folk skulle mene :) PK vet nok hva som blir fint, selv om det blir stort og rundt, kan det fortsatt se pent og ''naturlig'' ut i den forstand :) Har ei venninne som opererte hos Barstad for et år siden, og hu er kjempe fornøyd. Fikk 310 under muskel, gikk fra en liten B til 70E

Skrevet

Hei;)

Jeg er en dame på 33år, som skal ta silikon i morgen tidlig. Jeg har lest det mye her, en kjempe fin dagbok:) Etter å ha ammet to barn, er mine også blitt et trist syn.

Jeg er 1,70 og 65 kg og skal visst få runde over muskel 300cc

Siden jeg har former er jeg redd de vil bli altfor små.men det var det største jeg kunne få.

En annen ting jeg tenker på er om jeg skulle tatt under muskel,men da ville ikke PK ta 300cc engang?

Til dere som har under muskel, hvordan ser de ut når dere ligger? Pk min nevnte det ikke ville bli fint på meg da?hm...

Ellers har dere noen bilder av runde eller dråpeformede, over og under muskelen som er rundt 300-325cc, evt bilder av drømmepupper?? Jeg tror jeg kunne tenke meg ca 400cc, men nå blir det 300cc..

Gratulerer til dere alle med deres nye fordeler;) Og lykke til alle andre som planlegger det,

ps.bruker 75b max..

Skrevet

Hvilken profil har dere? Noen tips? Det har vi ikke diskutert enda... Får snart vaske meg med hibiskrubben...

Nå er det bare timer igjen..... :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...