nuttybear Skrevet 9. juni 2014 #32421 Skrevet 9. juni 2014 Det lille jeg hadde igjen etter 2 runder med graviditet og amming hang ja! Hvor mye er vanskelig og si men Mamma var med på konsultasjonen og da hun så meg uten bh skjønte hun veldig godt at jeg ønsket op. Barstad sa at jeg måtte løfte for tilfredsstillende resultat, det var ikke og komme utenom. Jeg "bestilte" naturlig/sporty look stor B/liten C. Jeg hadde egentlig tenkt anatomiske men hadde ingen anelse om cc/profil. Ble frarådet anatomiske blandet annet pga lite underlagsfett på brystkassen. Barstad valgte runde, ru og moderat profil under muskel. Plan var 220-240 og evnt litt mer i høyre om nødvendig. Det kom ann på hvor mye av asymmetri han kunne korrigere med løftet. Det ble 255 i begge. Jeg er kjempe fornøyd:o) Det er bare og glede seg, jeg kunne gjort det igjen i morgen selv om tapingen begynner og gå meg på nervene nå i uke 12;oj Hadde du mye heng? Gikk du for en naturlig look? Jeg skal ta brystløft med innlegg om 23 dager. Gleder meg :D
nuttybear Skrevet 9. juni 2014 #32422 Skrevet 9. juni 2014 Så vidt jeg har skjønt er profil systemet ganske annerledes på anatomiske. Selve implantatet er bygd opp med forskjellig mengde silikon i nivåer, mer i bunn og mindre oppover og dermed tåreformen. Og så er det forskjellige grader av dette. Hvilket implantat som passer deg regnes ut fra kroppsfasong og størrelse tror jeg og så selvfølgelig hvor mye volum man ønsker...... Men dette vil jo kirurgen forklare i detalj:o) Det er kun paracet du kan ta et par uker etter op, pga ibux gir større fare for blødninglurer litt på om det er høy og lav og medium profil på anatomiske proteser? og om det er noen som har fått "hengepupp" med anatomiske proteser? Også om det er noen som vet sånn ca hvilken str du blir med 300cc anatomiske proteser! Siste spørsmål om det er noen her inne som har operet seg som er alergisk mot Ibux?
cheyenne Skrevet 9. juni 2014 #32423 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Nå har jeg bestemt meg for fornebuklinikken pga garanti og generelt fornøyelse med stedet, og jeg har bestemt meg for at jeg skal ha konsultrasjon og operasjonsdato før ferien er over. Endelig har jeg fått kjæresten/samboeren mer på gli angående dette, han var i starten ganske... ikke helt med på det. - Dere som har fulgt masse med i tråden her.. Hva er hovedinntrykket av hvilken kirurg som de fleste er mest fornøyd med på fornebu? (ønsker: naturlig, 1 cup større, kløft) -Tror dere / vet dere om de kan fikse "puffy nipples"? Jeg har en veeeldig mild form, men fremdeles er det liksom mer fett i nipplene enn vanlig, og jeg har sett på nett at man da lager et snitt og tar ut det overflødige fettet. Virker som de fleste er veldig fornøyd med både Dr. Schistad og Dr. Barstad Tror faktisk ikke jeg har lest noe negativt om dem?? Skal selv opereres av Schistad om 9 dager!!! æææ skummelt når jeg skriver det, hehe! Men tror også Mette Haga og Lars Haukeland skal være veldig dyktige. Har to venninner hvor en er operert hos Barstad og en hos Haukeland, begge er KJEMPE fornøyd! Vet ikke hva ''puffy nippels'' er, så kan ikke svare deg på det, men det er jo bare å ta en tlf til klinikken? Lykke til uansett! Endret 9. juni 2014 av cheyenne
Vasehøna Skrevet 9. juni 2014 #32424 Skrevet 9. juni 2014 Noen som vet hvordan man skal forholde seg til allergi medisiner før/etter operasjon? Jeg har pollenallergi, og er helt avhengig av å ta medisiner hver dag, hvertfall på denne årstiden. Glemte helt å spørre kirurg om dette, når jeg var på konsultasjon
Ankh Su Namun Skrevet 10. juni 2014 #32425 Skrevet 10. juni 2014 har du bilder av di ? Sender bilder til på innboks litt senere i dag
Proppen Skrevet 10. juni 2014 #32426 Skrevet 10. juni 2014 lurer litt på om det er høy og lav og medium profil på anatomiske proteser? og om det er noen som har fått "hengepupp" med anatomiske proteser? Også om det er noen som vet sånn ca hvilken str du blir med 300cc anatomiske proteser! Siste spørsmål om det er noen her inne som har operet seg som er alergisk mot Ibux? Her er et bilde som forklarer litt mer om Eurosilicone sine anatomiske implantater hvertfall. Jeg har TM M3 og er veldig fornøyd!Men det ser selvfølgelig kirurgen litt ann, hva som passer din kropp og dine ønsker. Jeg fikk overhodet ikke hengepupp, men et løft! Nå sitter brystvorten på midten hvis ikke litt lenger opp til og med. Ang. hvilken str. du blir med 300 cc kommer helt ann på utgangspunktet. Jeg har 320 cc og er en stor C/D.
liillemeg Skrevet 10. juni 2014 #32427 Skrevet 10. juni 2014 Hei! Noen her som er operert på Teres Stokkan hos Ola Evjen? Isåfall, hvordan var deres inntrykk av han? Følte dere at dere fikk være med å bestemme hvor mange gram/cc selv? Alt i alt? (vil ha så mye info som mulig!!) Er 165 cm, veier 56 kg og har ingen barn. (om det er til hjelp). Har operasjonsdato den 19.juni og gleder meg veldig, men er å litt nervøs/redd. Er ikke redd for smertene, men for hvordan resultatet blir. Er så aaltfor redd for å ende opp med for små bryster. Har bokstavelig talt ingen verdens ting fra før, og er virkelig klar for å endelig få! Ønsker meg en D cup, så håper resultatet veier opp mot forventningene og håpet :-) Skal forresten legge under muskel. Håper på svar!!
Stjerten Skrevet 10. juni 2014 #32428 Skrevet 10. juni 2014 Her er et bilde som forklarer litt mer om Eurosilicone sine anatomiske implantater hvertfall. Jeg har TM M3 og er veldig fornøyd!Men det ser selvfølgelig kirurgen litt ann, hva som passer din kropp og dine ønsker. Jeg fikk overhodet ikke hengepupp, men et løft! Nå sitter brystvorten på midten hvis ikke litt lenger opp til og med. Ang. hvilken str. du blir med 300 cc kommer helt ann på utgangspunktet. Jeg har 320 cc og er en stor C/D. Tusen takk jeg er n B,og og ønsker meg en stor C eller liten D. hviket utgangspunkt hadde du??
annav Skrevet 10. juni 2014 #32429 Skrevet 10. juni 2014 Noen som vet hvordan man skal forholde seg til allergi medisiner før/etter operasjon? Jeg har pollenallergi, og er helt avhengig av å ta medisiner hver dag, hvertfall på denne årstiden. Glemte helt å spørre kirurg om dette, når jeg var på konsultasjon Jeg har pollenallergi og går på Cetirizin daglig. Dette var visstnok ikke et problem, men jeg ville ringt og spurt sånn for sikkerhetsskyld!
liillemeg Skrevet 10. juni 2014 #32430 Skrevet 10. juni 2014 Hei! Noen her som er operert på Teres Stokkan hos Ola Evjen? Isåfall, hvordan var deres inntrykk av han? Følte dere at dere fikk være med å bestemme hvor mange gram/cc selv? Alt i alt? (vil ha så mye info som mulig!!) Er 165 cm, veier 56 kg og har ingen barn. (om det er til hjelp). Har operasjonsdato den 19.juni og gleder meg veldig, men er å litt nervøs/redd. Er ikke redd for smertene, men for hvordan resultatet blir. Er så aaltfor redd for å ende opp med for små bryster. Har bokstavelig talt ingen verdens ting fra før, og er virkelig klar for å endelig få! Ønsker meg en D cup, så håper resultatet veier opp mot forventningene og håpet :-) Skal forresten legge under muskel. Håper på svar!!
amadine Skrevet 10. juni 2014 #32431 Skrevet 10. juni 2014 Hei! Jeg er ny i tråden,men har lest mye av det som har blitt skrevet her tidligere Jeg har gått ned i vekt og sitter igjen med to tomme/flate bryster. Jeg har litt heng så jeg skal ha brystløft med innlegg. Skal operere i begynnelsen av juli. Jeg skal opereres av Lars Haukeland på fornebuklinikken. Fikk et veldig godt inntrykk av han da jeg var på konsultasjon. Jeg har alltid synes silikonbryster har vært fine. Har hatt lyst til å operere meg i flere år, men i og med at jeg har hatt en del kilo ekstra så har det kun blitt med tanken. Jeg er kanskje litt rar, men jeg synes fake looken er fint. Er det flere som synes det, eller er det kun meg? Jeg synes puppene hennes er fantastiske. Både fasong og størrelse. Noen som har tatt brystløft med innlegg? Er det mulig for meg å få tilsvarende fasong som hun på bildene? Har som sakt litt heng, ca 2 cm.
cheyenne Skrevet 10. juni 2014 #32432 Skrevet 10. juni 2014 Virker som det er mange som blir kvalme av pinex forte, tok dere noe annet i stedet? Og hva er det sterkeste man får?
Proppen Skrevet 11. juni 2014 #32433 Skrevet 11. juni 2014 Tusen takk jeg er n B,og og ønsker meg en stor C eller liten D. hviket utgangspunkt hadde du?? Da ville jeg gått for ca det samme som meg, 320 cc. Jeg var også en B (liten)
Gjest kassycat Skrevet 11. juni 2014 #32434 Skrevet 11. juni 2014 Takk for svar tidligere! Hadde endelig bestilt time hos Barstad på fornebuklinikken i går kveld, men gjett hva jeg nettopp så: "Teres Klinikken Bodø har en ny plastikkirurg: dr Per Alberius. Alberius er spesialist i plastisk kirurgi og har lang erfaring, blant annet som overlege ved Plastikkirurgiska kliniken, Universitetssykehuset MAS i Malmö og Universitetssykehuset i Lund. Vi er svært glade for å nå ha dr Alberius her ved Teres Klinikken Bodø! Du kan bestille time for konsultasjon hos dr Alberius på telefon 75 80 19 10. Velkommen!" Jeg bor i Bodø, skjønner dere. Så jeg lurer nå på om noen har erfaring med han? Hadde jo vært digg å ikke måtte reise så mye... Men det må jo bli bra :O
LitaPia Skrevet 11. juni 2014 #32435 Skrevet 11. juni 2014 Takk for svar tidligere! Hadde endelig bestilt time hos Barstad på fornebuklinikken i går kveld, men gjett hva jeg nettopp så: "Teres Klinikken Bodø har en ny plastikkirurg: dr Per Alberius. Alberius er spesialist i plastisk kirurgi og har lang erfaring, blant annet som overlege ved Plastikkirurgiska kliniken, Universitetssykehuset MAS i Malmö og Universitetssykehuset i Lund.Vi er svært glade for å nå ha dr Alberius her ved Teres Klinikken Bodø! Du kan bestille time for konsultasjon hos dr Alberius på telefon 75 80 19 10. Velkommen!" Jeg bor i Bodø, skjønner dere. Så jeg lurer nå på om noen har erfaring med han? Hadde jo vært digg å ikke måtte reise så mye... Men det må jo bli bra :O Jeg ble operert av Dr. Per Alberius i mai, 240 under muskel. Og er bare råfornøyd med resultatet så langt, han er råflink og ble veldig trygg på han. Fantastisk mann. Angrer ikke på at han fikk operere meg. Lot størrelsen og plassering være opp til han,men med kriteriet at det skulle stå til kroppen min (er slank og lav) og puppene ble helt perfekt til kroppen min :-) Forøvrig var hele opplevelsen av alle på Teres bodø god, koselige,hjertevarme mennesker.
boob24 Skrevet 11. juni 2014 #32436 Skrevet 11. juni 2014 hei jeg var på konsultasjon i går hos Christian Tiller i stavanger. Noen som har erfaringer eller som har operert seg hos han? jeg vill operere så snart jeg har penger nok. har vell ca en C cup nå, men det er innholdstomme og mye skinn til overs. Ser at de fleste har lagt inn 300-350 gram. Men jeg ble anbefalt 225 i hver. er 176 cm høy og veier 55 kg. redd det skal bli for lite. men har jo litt pupper fra før da. Skal legge under muskelen.
Avalon Skrevet 11. juni 2014 #32437 Skrevet 11. juni 2014 hei jeg var på konsultasjon i går hos Christian Tiller i stavanger. Noen som har erfaringer eller som har operert seg hos han? jeg vill operere så snart jeg har penger nok. har vell ca en C cup nå, men det er innholdstomme og mye skinn til overs. Ser at de fleste har lagt inn 300-350 gram. Men jeg ble anbefalt 225 i hver. er 176 cm høy og veier 55 kg. redd det skal bli for lite. men har jo litt pupper fra før da. Skal legge under muskelen. Jeg ble operert av Busic i Stavanger. Hadde da en 70B, fikk lagt inn 240 og 260cc. Endte opp med en 70G. Hvilken størrelse du får er veldig individuelt, det trenger ikke å bli for lite. Det er langt mellom en B og en G f.eks.
Gjest kassycat Skrevet 11. juni 2014 #32438 Skrevet 11. juni 2014 Jeg ble operert av Dr. Per Alberius i mai, 240 under muskel. Og er bare råfornøyd med resultatet så langt, han er råflink og ble veldig trygg på han. Fantastisk mann. Angrer ikke på at han fikk operere meg. Lot størrelsen og plassering være opp til han,men med kriteriet at det skulle stå til kroppen min (er slank og lav) og puppene ble helt perfekt til kroppen min :-) Forøvrig var hele opplevelsen av alle på Teres bodø god, koselige,hjertevarme mennesker. Åååh, seriøst! Og jeg visste ikke om de hadde fått ny kirurg før i dag! Fant ikke noe på nett, så kult at du svarte da :D Er også slank og lav og så for meg under muskel og ca 250 og...:O Har du lagt ut bilde her før eller kunne tenkt deg å sende? Helt ok om du ikke vil^^ Og hva var du før? Jeg er en liten b
snuppa123 Skrevet 11. juni 2014 #32439 Skrevet 11. juni 2014 Da er jeg ny operert:) 240gram over muskel!!
cheyenne Skrevet 11. juni 2014 #32440 Skrevet 11. juni 2014 Da er jeg ny operert:) 240gram over muskel!! Gratulerer så mye! Hvordan er formen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå