Fourboobies Skrevet 8. juni 2014 #32401 Skrevet 8. juni 2014 God hold i dei? Hvordan Jikk de med deg? Fikk du klage ? Jeg har kjøpt sporthbh'er på H&M.. Råfine og knæsje farger!!
Ankh Su Namun Skrevet 8. juni 2014 #32402 Skrevet 8. juni 2014 God hold i dei? Hvordan Jikk de med deg? Fikk du klage ? Hei, ja jeg har snakket med kirurg. Han har nå slutta så jeg skal til en ny kirurg i september. Så får jeg ta det derfra. Da er puppene 6 mnd gammel.
snuppa123 Skrevet 8. juni 2014 #32403 Skrevet 8. juni 2014 Va slik jeg og hadde før,måtte til me 350 for å fylle ut , over muskel er nå en 75e såpass:) legen sa maks 240 til meg:)) jeg er jo ikke så stor ellers!!
Fourboobies Skrevet 8. juni 2014 #32404 Skrevet 8. juni 2014 Ja,jeg var med tre forsjellige kirurger, ene sa 240 under muskel å to andre mellom 300-350. Har ammet to barn så hadde en god del å fylle ut da såpass:) legen sa maks 240 til meg:)) jeg er jo ikke så stor ellers!!
snuppa123 Skrevet 8. juni 2014 #32405 Skrevet 8. juni 2014 Ja,jeg var med tre forsjellige kirurger, ene sa 240 under muskel å to andre mellom 300-350. Har ammet to barn så hadde en god del å fylle ut da det forstår jeg da:) skal operere nå på onsdag jeg, så nå begynner koblingen i magen!! Det er ikke lenge til😁
Fourboobies Skrevet 8. juni 2014 #32406 Skrevet 8. juni 2014 Spennande :-) masse lykke til!! det forstår jeg da:) skal operere nå på onsdag jeg, så nå begynner koblingen i magen!! Det er ikke lenge til😁
Stjerten Skrevet 8. juni 2014 #32407 Skrevet 8. juni 2014 lurer litt på om det er høy og lav og medium profil på anatomiske proteser? og om det er noen som har fått "hengepupp" med anatomiske proteser? Også om det er noen som vet sånn ca hvilken str du blir med 300cc anatomiske proteser! Siste spørsmål om det er noen her inne som har operet seg som er alergisk mot Ibux?
snuppa123 Skrevet 8. juni 2014 #32408 Skrevet 8. juni 2014 Spennande :-) masse lykke til!! tusen takk😄 nå er jeg blitt veldig engstelig for komplikasjoner 1
Ankh Su Namun Skrevet 8. juni 2014 #32409 Skrevet 8. juni 2014 God hold i dei? Hvordan Jikk de med deg? Fikk du klage ? Medium hold i de jeg har
Gjest kassycat Skrevet 8. juni 2014 #32410 Skrevet 8. juni 2014 Nå har jeg bestemt meg for fornebuklinikken pga garanti og generelt fornøyelse med stedet, og jeg har bestemt meg for at jeg skal ha konsultrasjon og operasjonsdato før ferien er over. Endelig har jeg fått kjæresten/samboeren mer på gli angående dette, han var i starten ganske... ikke helt med på det. - Dere som har fulgt masse med i tråden her.. Hva er hovedinntrykket av hvilken kirurg som de fleste er mest fornøyd med på fornebu? (ønsker: naturlig, 1 cup større, kløft) -Tror dere / vet dere om de kan fikse "puffy nipples"? Jeg har en veeeldig mild form, men fremdeles er det liksom mer fett i nipplene enn vanlig, og jeg har sett på nett at man da lager et snitt og tar ut det overflødige fettet.
amadine Skrevet 9. juni 2014 #32411 Skrevet 9. juni 2014 Her er jentene 8 uker etter op. Jeg er ikke så sjenert av meg;o) og deler gjerne da jeg selv var svært engstelig for det med arr etter brystløft. Arter rundt brystvorter kan du praktisk talt ikke se mens arret ned er som en pennestrek og allerede bleknet. Arrene under noe bredere og fremdeles litt rødt. Det ene lukket seg ikke før uke 6. Jeg måtte slutte med tape rundt uke 3 pga skikkelig allergisk reaksjon til papirtape men begynte igjen i uke 5 med silikon tape da utslettet hadde roet seg. Hadde du mye heng? Gikk du for en naturlig look? Jeg skal ta brystløft med innlegg om 23 dager. Gleder meg :D
Fourboobies Skrevet 9. juni 2014 #32412 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Hadde du mye heng? Gikk du for en naturlig look? Jeg skal ta brystløft med innlegg om 23 dager. Gleder meg :D Endret 9. juni 2014 av Fourboobies
Fourboobies Skrevet 9. juni 2014 #32413 Skrevet 9. juni 2014 Det går nokk bra skal du se :-) tusen takk😄 nå er jeg blitt veldig engstelig for komplikasjoner
Fourboobies Skrevet 9. juni 2014 #32414 Skrevet 9. juni 2014 Hei, ja jeg har snakket med kirurg. Han har nå slutta så jeg skal til en ny kirurg i september. Så får jeg ta det derfra. Da er puppene 6 mnd gammel. har du bilder av di ?
cheyenne Skrevet 9. juni 2014 #32415 Skrevet 9. juni 2014 Dere som har vært på fornebuklinikken, hvor fikk dere kanylen og når var dere på første kontroll? 1
silkhand Skrevet 9. juni 2014 #32416 Skrevet 9. juni 2014 lurer litt på om det er høy og lav og medium profil på anatomiske proteser? og om det er noen som har fått "hengepupp" med anatomiske proteser? Også om det er noen som vet sånn ca hvilken str du blir med 300cc anatomiske proteser! Siste spørsmål om det er noen her inne som har operet seg som er alergisk mot Ibux? Det er kun paracet du kan ta et par uker etter op, pga ibux gir større fare for blødning
annav Skrevet 9. juni 2014 #32417 Skrevet 9. juni 2014 Dere som har vært på fornebuklinikken, hvor fikk dere kanylen og når var dere på første kontroll? Jeg fikk min på innsiden av albuen. Ikke vondt i det hele tatt, kun et lite stikk. Akkurat som en blodprøve 😄 Første kontroll er 12 mnd senere, dersom du ønsker det.
Butterfly_m Skrevet 9. juni 2014 #32418 Skrevet 9. juni 2014 Dere som har vært på fornebuklinikken, hvor fikk dere kanylen og når var dere på første kontroll? Fikk den på siden av håndleddet. Sånn et stykke ned fra tommelen. Har ikke vært til kontroll enda. 6 uker siden min OP
Stjerten Skrevet 9. juni 2014 #32419 Skrevet 9. juni 2014 Det er kun paracet du kan ta et par uker etter op, pga ibux gir større fare for blødning ok:) tusen takk
nuttybear Skrevet 9. juni 2014 #32420 Skrevet 9. juni 2014 hei Leste meg masse opp på Fornebu og kirurgene Schistad og Barstad før op og fant faktisk ingen ufornøyde kunder! Nå har jo tredje kirurg begynt der også men han vet jeg ikke så mye om annet enn at man skulle tro han var flink også siden Schistad/Barstad ansatte han, det er jo klinikken deres. angående kløft så kommer det ganske mye ann på hvor puppene dine sitter naturlig. jeg fikk beskjed om at jeg aldri ville få den store kløften uansett hvor mye jeg la inn fordi jeg fra naturens side har ett ganske stort gap. Det var heldigvis heller ikke viktig for meg personlig. puffy nipples aner jeg ingenting om men når du tar løft flyttes og formes jo brystvortene så skulle nesten tro at det er en smal sak og fikse på???? Nå har jeg bestemt meg for fornebuklinikken pga garanti og generelt fornøyelse med stedet, og jeg har bestemt meg for at jeg skal ha konsultrasjon og operasjonsdato før ferien er over. Endelig har jeg fått kjæresten/samboeren mer på gli angående dette, han var i starten ganske... ikke helt med på det. - Dere som har fulgt masse med i tråden her.. Hva er hovedinntrykket av hvilken kirurg som de fleste er mest fornøyd med på fornebu? (ønsker: naturlig, 1 cup større, kløft) -Tror dere / vet dere om de kan fikse "puffy nipples"? Jeg har en veeeldig mild form, men fremdeles er det liksom mer fett i nipplene enn vanlig, og jeg har sett på nett at man da lager et snitt og tar ut det overflødige fettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå