Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det snart 5 måneder siden. :) Hadde en del vondt ja. Begynte å gråte på vei hjem, og måtte ha hjelp til så og si alt. :P Blant annet åpne kjøleskapet, komme meg i senga, dusje også videre. Tok ca 4 dager før jeg kunne gjøre det meste selv. :) Men det var verdt det!

det høres ikke godt ut, får håpe eg greier å åpne kjøleskapet( er veldig glad i mat) :fnise:

gleder meg masse,vil tro all smerte er verdt det :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wallet
Skrevet

det høres ikke godt ut, får håpe eg greier å åpne kjøleskapet( er veldig glad i mat) :fnise:

gleder meg masse,vil tro all smerte er verdt det :)

Ja du har mye å glede deg til! :) Jeg eeelsker mat, så skjønner den. Ble skikkelig frustrert da en pepsi max flaske sto forran ansiktet mitt, og jeg klarte ikke skru opp korken. Var i tillegg alene hjemme, så da var det ikke mye håp. :laugh: (Dette var altså et par timer etter operasjon + jeg er en pepsoholicer). :fnise:

Men det er verdt det ! Kan sende deg før/etter-bilde om du vil det. Så kanskje du får et lite innblikk i hvordan anatomiske proteser, under muskel ser ut. :)

Skrevet

Ja du har mye å glede deg til! :) Jeg eeelsker mat, så skjønner den. Ble skikkelig frustrert da en pepsi max flaske sto forran ansiktet mitt, og jeg klarte ikke skru opp korken. Var i tillegg alene hjemme, så da var det ikke mye håp. :laugh: (Dette var altså et par timer etter operasjon + jeg er en pepsoholicer). :fnise:

Men det er verdt det ! Kan sende deg før/etter-bilde om du vil det. Så kanskje du får et lite innblikk i hvordan anatomiske proteser, under muskel ser ut. :)

Då tror eeg nessten eg hadde ringt på tl naboen så de hadde kunne åpnet den :P eg er colaholicer :)

ja gleder meg veldig, skulle egentlig gjøre det i fjor, men ble mye dyrere enn ventet så måtte spare litt lengre :)

men no har eg sagt fra til jobben, at i januar må eg ha fri( veldig lenge til januar :(

Ja det hadde vært kjempe snilt om du ville sendt det. :)

hvor mye CC tok du??

Skrevet (endret)

Då tror eeg nessten eg hadde ringt på tl naboen så de hadde kunne åpnet den :P eg er colaholicer :)

ja gleder meg veldig, skulle egentlig gjøre det i fjor, men ble mye dyrere enn ventet så måtte spare litt lengre :)

men no har eg sagt fra til jobben, at i januar må eg ha fri( veldig lenge til januar :(

hvor mye CC tok du??

Endret av Stjerten
Skrevet

hvor mye CC tok du??

takk fo at eg fikk se bildene, forstår at du er fornøyd med de :P også så det veldig natulig ut,

hvor mye CC tok du??

Skrevet

Hei!

Jeg har også anatomiske under muskel, kunne du tenkt deg og sende bilde av dine til meg også? Er så nysgjerrig på hvordan andres ser ut! :fnise:

Gjest Wallet
Skrevet

takk fo at eg fikk se bildene, forstår at du er fornøyd med de :P også så det veldig natulig ut,

hvor mye CC tok du??

Bare hyggelig! Tok 255 cc. :)

Hei!

Jeg har også anatomiske under muskel, kunne du tenkt deg og sende bilde av dine til meg også? Er så nysgjerrig på hvordan andres ser ut! :fnise:

Hehe, ja så klart kan jeg det. Synes selv det er gøy å se andre sine pupper. :fnise: Angrer ikke et sekund på at jeg valgte anatomiske proteser. Pm kommer om to sek!

Gjest kassycat
Skrevet

Hva skjedde med å legge ut bilder her :( Jeg vil også se resultatene ^^

Skrevet

Bare hyggelig! Tok 255 cc. :)

Hehe, ja så klart kan jeg det. Synes selv det er gøy å se andre sine pupper. :fnise: Angrer ikke et sekund på at jeg valgte anatomiske proteser. Pm kommer om to sek!

Tusen takk, de var såå fine! :klappe: Nei, virkelig ikke jeg heller. Tommel opp!

Skrevet

Hei!

hei. ser du har tatt anatomiske, hvor mye tok du?og hvor høy er du? er veldig nysgjerrig og skal ta i Jaunuar, håper bra eg ikke ta for lite :)

også lurte eg på om eg kunne fått sett bilder av dine :fnise:

Gjest Wallet
Skrevet

Hva skjedde med å legge ut bilder her :( Jeg vil også se resultatene ^^

Hehe, har lagt ut bilder her før, men det er nesten 4-5 måneder siden! Så bildene er ikke helt ferske liksom. Men kan sende deg pm om du har lyst å se. :) Alle skal få! :P

Gjest Wallet
Skrevet

Den 22.juli er det 6 måneder siden jeg opererte meg. Lurer på å bestille 6 måneders kontroll snart. Blir spennende å møte PK igjen, for å høre hva han sier. I tillegg kan jeg snart bruke bh med spiler! Jippi! :icon_lol::ler:

Skrevet

hei. ser du har tatt anatomiske, hvor mye tok du?og hvor høy er du? er veldig nysgjerrig og skal ta i Jaunuar, håper bra eg ikke ta for lite :)

også lurte eg på om eg kunne fått sett bilder av dine :fnise:

Hei! Ja, jeg har anatomiske under muskel, 320 cc i høyprofil fra Eurosilicone:-) Jeg er 172 og superfornøyd! Hadde en stor a, liten b før og ligger mellom en stor C og D nå. Har ikke noen bilde her nå dessverre, men har lagt ut tidligere i tråden, ligger ganske mye lenger bak. Så spennende!! Hva har du sett for deg av str?

Skrevet

Noen som har ein god bh å anbefale ?

Bruker 75e fra cubus, men finner liksom ikke noen som sitte godt nokk føler jeg.

Har lagt inn 325 å 350 :)

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt sporthbh'er på H&M.. Råfine og knæsje farger!! :)

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Hei:) spørsmål til dere som har piercing i nippelen eller har hatt. Tok silikon for 2 uker siden nå igår, og nå vil jeg sette i piercing i ene nippelen min igjen. Det har ikke grodd igjen for jeg greide å sette i den gamle piercingen igår men den er for kort. Så nå skal jeg dra meg ned på piercingstudio og kjøpe meg en ring til å sette i, det jeg lurer på er om det kan reagere siden jeg tok silikon for 2 uker siden? Det kan da umulig ha noe virkning? ;) takk for svar!

Skrevet

dere som har vært hos fornebuklinikken, hvordan bestitle dere time? Jeg fylte ut skjemaet på siden dems for noen uker siden og de ringte meg opp kort tid senere. men da hadde jeg ikke mobilen min på og så ikke dette før senere på dagen. da hadde jeg fått mail om at de hadde prøvd å kontakte meg. Jeg svarte på mailen om de hadde ledig time i juni, men jeg har ikke fått noe svar enda.. Skal jeg kontakte de enda en gang? jeg har telefonskrekk så jeg vil helst ikke ringe de da..

jeg flytter nær Oslo snart og det hadde vært veldig greit å få en time i boks før den tid!

Skrevet

Hvordan tror dere disse puppene vil bli med 220gram? Det er ca sånne jeg har, som jeg ønsker å fylle opp litt!! Fordi jeg syns det er fint med store pupper!!

post-48255-56525_thumb.jpg

Skrevet

Hei! Da har jeg vært på konsultasjon på Fornebuklinikken. Jeg ble anbefalt 420 gram i hvert bryst, under muskel og høy profil. Dette vil forhåpentligvis gi meg en D cup. :) Er veldig fornøyd og har allerede fått time 19 juni!! Må ærlig si jeg gruer meg mest til kanylen...Heldigvis får jeg beroligende før den settes, slik at jeg kanskje kan slappe litt mer av. :) Blir vel mer nervøs når det nærmer seg, for akkurat nå tenker jeg ikke såå mye over det :) håper at smertene ikke er så ille, men er forberedt på det verste. Noen som har 400 eller 420 høy profil under muskel?? Vil veldig gjerne ha bilder :)

Skrevet

Va slik jeg og hadde før,måtte til me 350 for å fylle ut , over muskel :) er nå en 75e

Hvordan tror dere disse puppene vil bli med 220gram? Det er ca sånne jeg har, som jeg ønsker å fylle opp litt!! Fordi jeg syns det er fint med store pupper!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...