Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

15 dager igjen til operasjon, HJEEELP!!! jeg begynner å få kalde føtter!!! 😬😬

Vet jo innerst inne at det er dette jeg vil, men er redd for at resultatet ikke skal oppfylle forventningene, redd for selve inngrepet, redd for hva de rundt meg skal mene osv.... Andre som har/har hatt det sånn før operasjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 dager igjen til operasjon, HJEEELP!!! jeg begynner å få kalde føtter!!! 😬😬

Vet jo innerst inne at det er dette jeg vil, men er redd for at resultatet ikke skal oppfylle forventningene, redd for selve inngrepet, redd for hva de rundt meg skal mene osv.... Andre som har/har hatt det sånn før operasjonen??

Jeg hadde kalde føtter, noe så helt sinnsykt! Tilogmed kvelden før var jeg veldig usikker på om jeg valgte rett.. Men nå,snart 14 dager etter så kunne jeg ikke vært mer fornøyd!! :-) det ble så utrolig,vanvittig bra! :-) masse lykke til! Er sikker på at du blir kjempefornøyd :D

• Liker 1
Skrevet

ååååh, så GØY å høre :D

Tok du det han anbefalte eller mer/mindre? Om du har ett bilde du vil dele med meg hjadde jeg blitt megahappy ;)

Fulgte det han anbefalte helt og holdent, inkludert ett lite løft! Jeg sa jeg ville være en stor B liten C sånn ca og resten tok han seg av. Han trodde først mellom 220 og 240 men våknet opp med 255! I begynnelsen var jeg litt redd for at de skulle bli for store men nå som hevelsen er nede og de har funnet sin plass syns jeg de er akkurat passe! Bilder ser du noen sider bakover eller jeg nevner vel i ett innlegg hvilken sider bildene befinner seg på. Har ingen før bilder men kan love deg at Barstad har gjort en utrolig bra jobb med mitt utgangspunkt. Moren min er helt sjokkert over hvor fine de har blitt. Hun var med på konsultasjonen:o)
Skrevet

Jeg hadde kalde føtter, noe så helt sinnsykt! Tilogmed kvelden før var jeg veldig usikker på om jeg valgte rett.. Men nå,snart 14 dager etter så kunne jeg ikke vært mer fornøyd!! :-) det ble så utrolig,vanvittig bra! :-) masse lykke til! Er sikker på at du blir kjempefornøyd :D

Takk, det var betryggende 😊 Godt å høre at det ikke bare er meg!

Tenker omtrent på pupper 24/7 😄 Og min stakkars svigermor tror nok at jeg er litt "kinky", da hun skulle se på noen bilder av barnebarnet på mobilen min, og uheldigvis kom over puppebildene jeg har lastet ned 😝😝 De aner ingenting om planene mine, gjett om jeg ble flau!! 😳

Skrevet

Fulgte det han anbefalte helt og holdent, inkludert ett lite løft! Jeg sa jeg ville være en stor B liten C sånn ca og resten tok han seg av. Han trodde først mellom 220 og 240 men våknet opp med 255! I begynnelsen var jeg litt redd for at de skulle bli for store men nå som hevelsen er nede og de har funnet sin plass syns jeg de er akkurat passe! Bilder ser du noen sider bakover eller jeg nevner vel i ett innlegg hvilken sider bildene befinner seg på. Har ingen før bilder men kan love deg at Barstad har gjort en utrolig bra jobb med mitt utgangspunkt. Moren min er helt sjokkert over hvor fine de har blitt. Hun var med på konsultasjonen:o)

åååh, så gøy å høre! Har stolt på dr.Barstad fra jeg snakket med han, men nå er jeg vertfall bombesikker! :) Takk :)

Jeg letet bakover, og fant! De va kjempefine! Forstår utrolig godt at både du og moren din er fornøyde :)

Skrevet

Takk, det var betryggende Godt å høre at det ikke bare er meg!

Tenker omtrent på pupper 24/7 Og min stakkars svigermor tror nok at jeg er litt "kinky", da hun skulle se på noen bilder av barnebarnet på mobilen min, og uheldigvis kom over puppebildene jeg har lastet ned De aner ingenting om planene mine, gjett om jeg ble flau!!

hahahaha :ler: nå lo jeg høyt her!! Hærlig ;)

Skrevet

Noen som har hatt/fått kul i brystet etter å ha operert? Har bestilt kontrolltime for å sjekke..

Skrevet

Da er det kun få timer igjen til min operasjon! Åhh, som jeg gleder meg til å få det gjort :bolledeig:

Skrevet

Da er det kun få timer igjen til min operasjon! Åhh, som jeg gleder meg til å få det gjort :bolledeig:[/quote

Ååå, heldige deg!

Masse lykke til!! 👍😄😄

• Liker 1
Skrevet

Hei. jeg er helt ny her, og ikke så vant med å skrive :laugh: men blir veldig glad vis noen svarer :biggrin:
Lurer på om det er noen som har erfaring med Dr.bugge på fana medisinske senter i bergen?

Har vært på konsultasjon og då anbefalte han anatomiske proteser under muskelen med 295cc og 280cc
er det noen som har hatt operasjon med dette, er redd det skal bli lite :)

Gjest Wallet
Skrevet

Hei. jeg er helt ny her, og ikke så vant med å skrive :laugh: men blir veldig glad vis noen svarer :biggrin:

Lurer på om det er noen som har erfaring med Dr.bugge på fana medisinske senter i bergen?

Har vært på konsultasjon og då anbefalte han anatomiske proteser under muskelen med 295cc og 280cc

er det noen som har hatt operasjon med dette, er redd det skal bli lite :)

Hei! Jeg opererte meg hos Bugge, på fana medisinske senter. Fikk anatomiske proteser under muskel 255 g. Er veldig fornøyd, og angrer ikke et sekund. Han er ganske stiv i prisen, men for meg var det verdt det. Følte meg trygg hele veien, og kunne ikke fått en bedre kirurg. Gikk fra aa-cup til b-cup. Er 164 cm høy og veier 50 kg ca. :)

Skrevet

Hei! Jeg opererte meg hos Bugge, på fana medisinske senter. Fikk anatomiske proteser under muskel 255 g. Er veldig fornøyd, og angrer ikke et sekund. Han er ganske stiv i prisen, men for meg var det verdt det. Følte meg trygg hele veien, og kunne ikke fått en bedre kirurg. Gikk fra aa-cup til b-cup. Er 164 cm høy og veier 50 kg ca. :)

Er det lenge siden du gjore det? Grattis med nye boobs :)

ja han er litt dyr, var på denne konsultasjonen for 1 år siden, men ble mye dyrere en tenkt så måtte spare litt til :)

jeg er litt høyere enn deg 169 og 54kg .

hadde du veldig vondt ettter operasjonen?

Skrevet

Da er det kun få timer igjen til min operasjon! Åhh, som jeg gleder meg til å få det gjort :bolledeig:

Hvordan går det med deg ? :)

Håper formen er bra, del gjerne din opplevelse når du er pigg nok :)

• Liker 1
Skrevet

I dag er det kun en uke igjen til jeg skal i "ilden"!! OMG🙀 jeg gruer meg nesten mest til å ta antibiotikaen da jeg omtrent ikke tåler dette:(

Skrevet

Jeg var på konsultasjon hos Vanja, på Kolibri Medical i Sandnes i går. Har tidligere vært hos Teres Colosseum, men følte meg ikke helt trygg der. Og jeg fikk heller ikke noe særlig med informasjon. Så valget falt på Kolibri.

Jeg skal legge inn 375 cc, over muskel, moderat profil. Er 169 cm og 57 kg.

Skal opereres 30 juni, og jeg kjenner at jeg grugleder meg.

Noen andre som har operert hos Kolibri? Hvor får man bedøvelsen? Jeg hater sprøyter...

Jeg opererte meg der. Det gikk kjempefint, hadde gjort det igjen i morgen om jeg måtte. Det føltes som en herlig hvil og da jeg våknet var puppene på plass. Du får bedøvelsen gjennom hånden. Det kommer til å gå kjempebra. De er veldig flinke.

Skrevet

Idag er det 5 uker siden jeg ble operert!

Nå føler jeg virkelig at det er mine pupper. Her igår faktisk så tok jeg meg i å tenke "SHIT så store puppene mine så ut idag!!" Før jeg kom på at "Åja.. jeg fiksa jo på det" :P Gøy å glemme det litt! Føles så naturlig og er kjempefornøyd!

Forresten.. hvilke BHer bruker dere til daglig etter dere fikk bruke "det dere vil" (utenom spiler osv da)? Leter fortsatt!! :)

Skrevet

Jeg fikk papirene mine fra klinikken jeg skal operere hos. Fikk ikke med noen resept på antibiotika. Er det ikke alle kirurger som bruker det før operasjonen, eller burde jeg ringe dem å høre? :)

Gjest Wallet
Skrevet

Er det lenge siden du gjore det? Grattis med nye boobs :)

ja han er litt dyr, var på denne konsultasjonen for 1 år siden, men ble mye dyrere en tenkt så måtte spare litt til :)

jeg er litt høyere enn deg 169 og 54kg .

hadde du veldig vondt ettter operasjonen?

Nå er det snart 5 måneder siden. :) Hadde en del vondt ja. Begynte å gråte på vei hjem, og måtte ha hjelp til så og si alt. :P Blant annet åpne kjøleskapet, komme meg i senga, dusje også videre. Tok ca 4 dager før jeg kunne gjøre det meste selv. :) Men det var verdt det!

Skrevet

Takk! Nå er jeg hjemme igjen og formen er super :D

Skrevet

Hvordan går det med deg ? :)

Håper formen er bra, del gjerne din opplevelse når du er pigg nok :)

Det går helt fint med meg, takk!

Litt øm her og der, men ellers er formen er veldig fin :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...