Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det bare 12 timer til jeg skal opereres!!! Tror jeg DØR av nerver!

Nå er du sikkert operert, håper det gikk bra og at du er i foreløpig ok form!! Masse lykke til i tiden fremover, håper du vil oppdatere litt :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er du sikkert operert, håper det gikk bra og at du er i foreløpig ok form!! Masse lykke til i tiden fremover, håper du vil oppdatere litt :)

Jeg har det kjempebra! Overraskende bra form, kjenner så og si ingen smerter, ENDA :-)) følelsen jeg har i brystene nå kan beskrives som angstfølelse (om dere har opplevd det før). Vet ikke om det er normalt jeg.

Kan anbefale fornebuklinikken på det varmeste! Følte meg SÅ godt tatt vare på. Spesielt rett etter operasjonen! Super hyggelige sykepleiere! Fikk både mat og drikke om jeg ville og smertestillende om jeg trengte det.

Det ble 295g i venstre og 325g i høyre, moderat plus og under muskel! Hadde 75a i bhstørrelse og veier 51-52 kg! Kommer til å legge ut før- og etter bilder senere!

Bare spør om det er noen som lurer på noe! :-)

Edit: glemte å skrive at jeg må ha nedpressbånd dag og natt i 2 uker :-(

Endret av bellaa
  • Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg har vært på konsultasjon hos Dr. Schistad på fornebuklinikken. Klinikken og omgivelsene var helt flotte, syns bare Schistad var litt kjepphøy.

Hvem kan dere anbefale ellers? Colosseum i Oslo? Noen andre?

Jeg er 28 år, 168 høy og ca 66 kg. Jeg fikk anbefalt anatomiske, 280 i den ene og 300 ml i den andre, moderat, overmuskelen.

Vil helst operere meg i august eller januar. takk for på forhånd !! :D

Sara

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg har vært på konsultasjon hos Dr. Schistad på fornebuklinikken. Klinikken og omgivelsene var helt flotte, syns bare Schistad var litt kjepphøy.

Hvem kan dere anbefale ellers? Colosseum i Oslo? Noen andre?

Jeg er 28 år, 168 høy og ca 66 kg. Jeg fikk anbefalt anatomiske, 280 i den ene og 300 ml i den andre, moderat, overmuskelen.

Vil helst operere meg i august eller januar. takk for på forhånd !! :D

Sara

jeg skal i hvertfall opereres på Colosseum klinikken i midten av juni! Av en Dr. H.E Roald. Jeg har også vært på konsultasjon både på Fornebu klinikken og teres nobel. Nå var jeg hos en Dr. barstad på Fornebu som ikke syns jeg trengte noe silikon, he he:) jeg er 167cm og veier ca 59kilo. Har litt store pupper fra før som jeg vil fylle inn litt i. Dem var også veldig hyggelige på teres nobel - men jeg har lest så mye positivt om han på Colosseum så tror jeg går for han.
Skrevet

jeg skal i hvertfall opereres på Colosseum klinikken i midten av juni! Av en Dr. H.E Roald. Jeg har også vært på konsultasjon både på Fornebu klinikken og teres nobel. Nå var jeg hos en Dr. barstad på Fornebu som ikke syns jeg trengte noe silikon, he he:) jeg er 167cm og veier ca 59kilo. Har litt store pupper fra før som jeg vil fylle inn litt i. Dem var også veldig hyggelige på teres nobel - men jeg har lest så mye positivt om han på Colosseum så tror jeg går for han.

Oi det er ikke lenge til ! :) hvordan er følelsen?

Hvor mye tenker du å legge inn?

Skrevet

Jeg har det kjempebra! Overraskende bra form, kjenner så og si ingen smerter, ENDA :-)) følelsen jeg har i brystene nå kan beskrives som angstfølelse (om dere har opplevd det før). Vet ikke om det er normalt jeg.

Kan anbefale fornebuklinikken på det varmeste! Følte meg SÅ godt tatt vare på. Spesielt rett etter operasjonen! Super hyggelige sykepleiere! Fikk både mat og drikke om jeg ville og smertestillende om jeg trengte det.

Det ble 295g i venstre og 325g i høyre, moderat plus og under muskel! Hadde 75a i bhstørrelse og veier 51-52 kg! Kommer til å legge ut før- og etter bilder senere!

Så godt å høre at du har det bra og at du er fornøyd så langt! Jeg skal opereres av Dr. Haukeland nå på onsdag, og jeg gruer meg litt.

Var du nervøs før operasjonen? Hva med narkosen? Jeg er veldig redd for nåler og tror at jeg kanskje besvimer før jeg får narkosen..

Er det en grunn til at du må ha nedpressbånd i 2 uker eller er det vanlig? :O

La han forresten i mer/mindre enn dere hadde avtalt på forhånd?

Skrevet (endret)

Så godt å høre at du har det bra og at du er fornøyd så langt! Jeg skal opereres av Dr. Haukeland nå på onsdag, og jeg gruer meg litt.

Var du nervøs før operasjonen? Hva med narkosen? Jeg er veldig redd for nåler og tror at jeg kanskje besvimer før jeg får narkosen..

Er det en grunn til at du må ha nedpressbånd i 2 uker eller er det vanlig? :O

La han forresten i mer/mindre enn dere hadde avtalt på forhånd?

Jeg er ikke spesielt redd for slike ting så jeg var ikke så nervøs! Litt nervøs var jeg jo, men det er jo bare naturlig :-)

Absolutt ingenting å grue seg til angående narkosen! Du blir godt tatt hånd om og du kjenner bare et LITE stikk i handen der albuen er! Om du er redd for nåler så regner jeg med du får noe beroligende slik at du slapper mest mulig av :-) det er sikkert bare å si det til sykepleieren på forhånd, de ringer deg ca 2-3 dager før operasjonen for å spørre om det er noe du lurer på :-) det går så bra så! Husker bare han sa jeg kom til å bli litt søvnig når kanylen(?) ble satt inn og vips så var jeg borte. Deeeilig følelse :-) husker ingenting fra da de vekte meg på operasjonsbordet til jeg ble fraktet til sengen da, hehe!

Angående størrelse så ble det lagt inn slik det var snakk om på forhånd, ingen endringer! Til tross for at jeg hadde størrelseforskjell på puppene.

Vet ærlig ikke hvorfor jeg må ha nedpressbånd.. Men har sikkert noe med at puppene skal "ned", om du skjønner :-)

Endret av bellaa
Skrevet

Oi det er ikke lenge til ! :) hvordan er følelsen?

Hvor mye tenker du å legge inn?

Jeg skal legge inn enten 220 eller 240:) også mest sannsynlig over brystmuskel!! Jeg vil i hvertfall ha implantatene over muskel!!! Jeg har blandede følelser, håper for all del at kirurgen vet hva han gjør 😄
Skrevet

Så bra, gratulerer så mye!!

Godt å høre at alt er bra enn så lenge, blir stas å se før/etter-bilder hvis du vil legge ut det etterhvert;) Jeg skal opereres om litt over 3 uker og tenker ikke på stort annet om dagen (godt det er hektisk på jobb, så blir det ikke puppefokusering 24/7) :P

Håper du får en "snill" recovery uten alt for ille smerter!

Skrevet

Noen som har blitt kvalm av medisidene dagene etter operasjonen? veldig kvalm i dag, dag 1 etter operasjon. Har bare tatt 4 paracet og 1 arcoxia i dag! noen som har gode tips for å få vekk kvalmen? :-)

Skrevet

Noen som har blitt kvalm av medisidene dagene etter operasjonen? veldig kvalm i dag, dag 1 etter operasjon. Har bare tatt 4 paracet og 1 arcoxia i dag! noen som har gode tips for å få vekk kvalmen? :-)

Jeg vet de selger kvalmestillende tabletter på apoteket :) Usikker på om du får dem uten resept fra lege.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt redd for slike ting så jeg var ikke så nervøs! Litt nervøs var jeg jo, men det er jo bare naturlig :-)

Absolutt ingenting å grue seg til angående narkosen! Du blir godt tatt hånd om og du kjenner bare et LITE stikk i handen der albuen er! Om du er redd for nåler så regner jeg med du får noe beroligende slik at du slapper mest mulig av :-) det er sikkert bare å si det til sykepleieren på forhånd, de ringer deg ca 2-3 dager før operasjonen for å spørre om det er noe du lurer på :-) det går så bra så! Husker bare han sa jeg kom til å bli litt søvnig når kanylen(?) ble satt inn og vips så var jeg borte. Deeeilig følelse :-) husker ingenting fra da de vekte meg på operasjonsbordet til jeg ble fraktet til sengen da, hehe!

Angående størrelse så ble det lagt inn slik det var snakk om på forhånd, ingen endringer! Til tross for at jeg hadde størrelseforskjell på puppene.

Vet ærlig ikke hvorfor jeg må ha nedpressbånd.. Men har sikkert noe med at puppene skal "ned", om du skjønner :-)

Gleder meg veldig til å se før- og etterbildene!

Skrevet

Prøv postafen (reisesyketabletter) mot kvalme, det gjorde jeg og det funka kjempebra! de selges på alle apotek/dagligvarebutikker og bensinstasjoner :-)

Skrevet

Noen som vet om man kan ligge å sole seg noen timer med bikinitopp (uten spiler) 14 dager etter operasjon? (Skal smøre puppene med faktor 35 tenkte jeg).

Skrevet

Hei

Jeg skal i ilden bare to dager før deg, og vi ser ut til å være litt like i høyde/vekt, så det blir spennende å følge med deg! Hvilken cup str er du per i dag? Jeg skal ha et lite løft i tillegg, og vet ikke helt hva str på implantatet blir enda. Men han mente minimum 200. Spent på hvilken profil, str og om det blir over eller under muskel

Beklager, har ikke fått med meg dette innlegget før nå.

I dag er jeg vell igrunnen a, men bruker ofte b i håp om at de ser litt "større ut" da :P

ingenting å løfte her, men blir nok minimum 300 her.. Han anbefalt 295 for ett naturlig utseende, men tror jeg vil ha de litt større ;) Blir spennende å følge med på deg da siden vi er så nære :) Gøy å ha noen å utveksle erfaringer med :)

• Liker 1
Skrevet

Så bra at du fant en klinik du følte deg trygg hos, det tror jeg er veldig viktig! :)

Jeg opererte ikke der, da. Skulle bare si at jeg også har lagt inn 375cc over muskel, og er veldig lik deg i høyde og vekt! :) Jeg er 172cm og veier 58. Er sikker på at du blir strålende fornøyd med operasjonen!

Bare spør om det er noe : )

Hei :)

Er ganske så lik meg også du da :) Ville ikke sendt meg bilder vell om du har? :)

OP om 17 dager, så eneste jeg tenker på om dagen er størrelse ;) hehe :) Rart med det men jo lenger jeg "venter" jo større vil jeg har :P

Skrevet

Er ganske så lik meg også du da :) Ville ikke sendt meg bilder vell om du har? :)

OP om 17 dager, så eneste jeg tenker på om dagen er størrelse ;) hehe :) Rart med det men jo lenger jeg "venter" jo større vil jeg har :P

Så klart kan jeg sende deg bilder! :) Tenker meg du er veldig spent nå, og du har masse spenning og glede i vente altså! Jeg prøvde å ikke tenke så mye på antall cc, men heler hvordan jeg ville det skulle SE ut. Tok med bilder til kirurgen og forklarte han hva jeg synes var fint ift størrelse og fasong samt hvordan jeg IKKE ønsket resultatet skulle bli. Det anbefaler jeg deg, ettersom antall cc er ulikt på hver en kropp, og umulig å sammenligne.

Hvor skal du opereres?

Skrevet (endret)

Så klart kan jeg sende deg bilder! :) Tenker meg du er veldig spent nå, og du har masse spenning og glede i vente altså! Jeg prøvde å ikke tenke så mye på antall cc, men heler hvordan jeg ville det skulle SE ut. Tok med bilder til kirurgen og forklarte han hva jeg synes var fint ift størrelse og fasong samt hvordan jeg IKKE ønsket resultatet skulle bli. Det anbefaler jeg deg, ettersom antall cc er ulikt på hver en kropp, og umulig å sammenligne.

Hvor skal du opereres?

Ja tenker jeg får gjøre det :) Takk for tipset!

Jeg skal opereres av dr. Barstad på Fornubuklinikken :) Blir nesten sliten av å vente :P gjør ikke annet enn å tenke på pupper :fnise::fnise:

Gleder meg til å se bildene :) Er så mye bedre å se på "virkelige" bilder, enn på random google bilder der man ikke vet helt hva som er hva :)

Endret av mynona87
Skrevet

Det er 12 uker siden Barstad fikset på fronten min i dag og er bare kjempefornøyd-gled deg!!!!

Ja tenker jeg får gjøre det :) Takk for tipset!

Jeg skal opereres av dr. Barstad på Fornubuklinikken :) Blir nesten sliten av å vente :P gjør ikke annet enn å tenke på pupper :fnise::fnise:

Gleder meg til å se bildene :) Er så mye bedre å se på "virkelige" bilder, enn på random google bilder der man ikke vet helt hva som er hva :)

Skrevet

Det er 12 uker siden Barstad fikset på fronten min i dag og er bare kjempefornøyd-gled deg!!!

ååååh, så GØY å høre :D

Tok du det han anbefalte eller mer/mindre? Om du har ett bilde du vil dele med meg hjadde jeg blitt megahappy ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...