pmaja Skrevet 26. mai 2014 #32281 Skrevet 26. mai 2014 Hmm, nå har jeg målt meg til å være 70 c på change sin kalkulator (ikke operert enda). Men har ikke sjangs til å få 70 på meg, bruker vanligvis 75a og på noen modeller må jeg ha den på ytterste hakk for at det skal passe. Noen som er gode på måling av bh størrelse/bh'er? Er 75cm akkurat rundt (nedenfor brystet) og ca 82 midt på. Eller er det hm sine str som er rare? Bare tenkte å få riktig nå-str før op, sånn for å få tiden til å gå Nøyaktig 4 uker til idag.
cheyenne Skrevet 26. mai 2014 #32282 Skrevet 26. mai 2014 Hei! Er helt ny her på forumet og har lest igjennom hele tråden. Supert at det finnes noe slikt som dette! Jeg skal på konsultasjon neste helg hos Pål ved Fornebuklinikken. Jeg er 19 år, 154cm og veier 43 kilo. Har nå A-cup og håper på en D etter OP. Noen her med lignende mål som meg? Så lurte jeg på en ting, hvor fikk dere narkosen? Hånda eller armen? Har heeelt fobi for sprøyter og spesielt blodprøver, så kjenner jeg har veldig lite lyst til å få narkosen gjennom armen..Vet ikke om det er mulig å få noe beroligende eller lignende før dem setter narkosen?
snuppa123 Skrevet 26. mai 2014 #32283 Skrevet 26. mai 2014 Nå har jeg vært hos en tredje lege i dag. Nobel klinikken I Oslo, og snakket med en Morten Haug. Han også syns at jeg ville bli veldig fin med et lite innlegg. Må i hvertfall si at jeg følte meg veldig trygg hos han. Han virket meget seriøs!! Noen som har erfaring?
Arwina Skrevet 26. mai 2014 #32284 Skrevet 26. mai 2014 Happy monday jenter! Sitter her nå og lurer på om noen har tips til hvordan få finest mulige arr? Hvordan taper dere? Og med hva? Bruker dere oljer e.l.? OG - om du har brukt det: Har det funket? Hei! Det er jo litt vanskelig å komme med tips for man har jo gjerne bare prøvd en metode og derfor ingenting å sammenligne med, men jeg har hvertfall fulgt klinikkens instrukser og synes arrene mine gror kjempefint! Bruker enda teip, så kan ikke ha noe på de før om lenge..
Arwina Skrevet 26. mai 2014 #32285 Skrevet 26. mai 2014 Hei! Er helt ny her på forumet og har lest igjennom hele tråden. Supert at det finnes noe slikt som dette! Jeg skal på konsultasjon neste helg hos Pål ved Fornebuklinikken. Jeg er 19 år, 154cm og veier 43 kilo. Har nå A-cup og håper på en D etter OP. Noen her med lignende mål som meg? Så lurte jeg på en ting, hvor fikk dere narkosen? Hånda eller armen? Har heeelt fobi for sprøyter og spesielt blodprøver, så kjenner jeg har veldig lite lyst til å få narkosen gjennom armen..Vet ikke om det er mulig å få noe beroligende eller lignende før dem setter narkosen? Hei, og velkommen hit! Så spennende, du har masse masse å glede deg til! Husker jeg grua meg da jeg satt og venta på å bli ropt opp da jeg skulle på konsultasjon, men da jeg kom inn skjønte jeg fort at det ikke var noe å være redd for Jeg har langt fra like mål som deg (172cm, 58kg), men jeg hadde en 70a (liten b), og er nå en 70 D/DD/E. Litt usikker ettersom jeg ikke har blitt målt enda. Så, gikk opp rundt like mange størrelser som du ønsker. Bare spør om det er noe! Jeg fikk narkosen i armen (der man tar blodprøver), og det var absolutt ikke noe ekkelt - stakk litt når den ble satt i men kjente ikke at den satt i etter det Jeg fikk en cocktail med tabletter (6stk) da jeg ankom klinikken på operasjonsdagen og regner med noe av det var beroligende men jeg er ikke sikker (husker bare fargene på pillene). Det er nok forskjellig fra klinikk til klinikk hva man får før operasjon, men om du ber om beroligende så får du helt sikkert det! Lykke til neste helg!
Gjest Sfl Skrevet 26. mai 2014 #32286 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg har lenge hatt lyst til å dele mine forandringer etter operasjonen for å hjelpe andre og at folk kan se hvor mye som endrer seg i løpet av tiden etter en operasjon.. Så her kommer det. Jeg opererte meg i slutten av februar på Fornebuklinikken. Jeg hadde veldig stor forskjell i puppene mine, (kirurg antok 200 gram) pga en skade etter at jeg ble bitt av en hest. Jeg har i tillegg den genetiske misdannelsen tubular breast som gjør at brystvevet ikke utvikler seg som det skal. Derfor brystvortene (areolaen) mine er så forskjellige og store. Den største var før operasjonen 7-8 cm i diameter om jeg ikke husker feil. Jeg tok derfor brystløft i den ene og innlegg i begge puppene (høyprofil). Innleggene mine er 365 g i venstre og 295 g i høyre (brystløftpuppen). Er 160 cm høy og veier mellom 56-62 kg. (Er litt skeiv og anspent i den ene skulderen) Derfor de kan skje litt mer skeive ut enn de er. Men de er absolutt ikke helt like nå. Det hadde jeg ikke forventet heller med det utgangspuktet jeg hadde. Det er enda tid før endelig resultat synes så jeg stresser ikke. Her ser dere før og etter som det er nå. Ganske stor forskjell og utrolig hva kirurgi kan gjøre. Ikke bare for utseende, men selvtilliten også . Størrelsen på areolaen er fremdeles forskjellig fordi den jeg la i mest i (venstre) har strukket seg ut, men antar dette går seg litt mer til etterhvert. Venstre begynner også smått å droppe mer og mer nå, så den har nok like mye heng som høyre om ikke så altfor lenge. Jeg teiper fremdeles og sover fremdeles med sports-bh. Bedre å være mer forsiktig tenker jeg. Skal begynne med kelo-cote om noen uker når teip ikke er så artig å ha med å gjøre i varmen. Jeg vil bare meddele at det finnes muligheter for de med asymmetriske og misdannede pupper. Ikke at jeg mener kirurgi er første og beste, men jeg har tenkt på dette i 10 år nå, og endelig var jeg klar for det Endret 4. august 2014 av Sfl
nuttybear Skrevet 26. mai 2014 #32287 Skrevet 26. mai 2014 Koselig og høre fra deg igjen Sfl:o) så morro og se, og halleluja, det er håp for oss hestebitte;o) skulle ønske jeg tok før bilde av meg selv også, tenkte faktisk ikke på det. Dr Barstad tok jo så jeg kan sikkert få av han på 1 års kontrollen. jeg er 11 uker i dag og kjenner jeg ikke gleder meg til tapning og sommer, men jeg er fast bestemt på å bruke opp mepiform tapen min iallfall. Sover også stort sett med BH men hender jeg tar meg en natt uten for å la dem puste litt. Jeg har lenge hatt lyst til å dele mine forandringer etter operasjonen for å hjelpe andre og at folk kan se hvor mye som endrer seg i løpet av tiden etter en operasjon.. Så her kommer det. Jeg opererte meg i slutten av februar på Fornebuklinikken. Jeg hadde veldig stor forskjell i puppene mine, (kirurg antok 200 gram) pga en skade etter at jeg ble bitt av en hest. Jeg har i tillegg den genetiske misdannelsen tubular breast som gjør at brystvevet ikke utvikler seg som det skal. Derfor brystvortene (areolaen) mine er så forskjellige og store. Den største var før operasjonen 7-8 cm i diameter om jeg ikke husker feil. Jeg tok derfor brystløft i den ene og innlegg i begge puppene. Innleggene mine er 365 g i venstre og 295 g i høyre (brystløftpuppen). Er 160 cm høy og veier mellom 56-62 kg. (Er litt skeiv og anspent i den ene skulderen) Her ser dere før og etter som det er nå. Ganske stor forskjell og utrolig hva kirurgi kan gjøre. Ikke bare for utseende, men selvtilliten også . Størrelsen på areolaen er fremdeles forskjellig fordi den jeg la i mest i (venstre) har strukket seg ut, men antar dette går seg litt mer til etterhvert. Venstre begynner også smått å droppe mer og mer nå, så den har nok like mye heng som høyre om ikke så altfor lenge. IMG_20140526_074345_resized.jpg Her kommer gradvis etter som ukene har gått. Står ikke i helt lik avstand på alle bildene, og skuldrene er litt forskjellig plassert, men dere skjønner poenget med å vise at ting forandrer seg. IMG_20140526_071654_resized.jpgIMG_20140526_071314_resized.jpg Jeg teiper fremdeles og sover fremdeles med sports-bh. Bedre å være mer forsiktig tenker jeg. Skal begynne med kelo-cote om noen uker når teip ikke er så artig å ha med å gjøre i varmen. Jeg vil bare meddele at det finnes muligheter for de med asymmetriske og misdannede pupper. Ikke at jeg mener kirurgi er første og beste, men jeg har tenkt på dette i 10 år nå, og endelig var jeg klar for det
nuttybear Skrevet 26. mai 2014 #32288 Skrevet 26. mai 2014 Happy monday jenter! Sitter her nå og lurer på om noen har tips til hvordan få finest mulige arr? Hvordan taper dere? Og med hva? Bruker dere oljer e.l.? OG - om du har brukt det: Har det funket? Dette er hva jeg har gjort: første 3 uker med papirtape men så utviklet jeg voldsom allergi og måtte fjerne alt( har løft også så endel arr som skal tapes). De neste 2-3 ukene måtte jeg ta uten tape til allergi utslettet roet seg helt ned. Begynte med mepiform fra uke 6. Rådyrt men skal være det absolutt beste og tenkte at kun det beste var godt nok ettersom jeg hadde gått glipp av 3 uker med tape og var redd for at det kunne mindre bra resultat. Heldigvis ingen reaksjon til mepiform, fryktet det ettersom man ofte reagerer på alt av tape hvis man først utvikler en allergi. Nå i uke 11 har jeg begynt og tape de minst synlige arrene med mepitacmmens jeg fortsetter med mepiform på arrene under brystene til jeg ikke har mer igjen. Både mepiform og mepitac er silikontape som visstnok skal være det mest gunstige for arr tilheling men meditasjon er ikke like tykk og mye billigere. Når dette er sagt, strides selvfølgelig de lærde om dette, akkurat som de strides om alt annet he he. noen kirurger anbefaler jo krem og massasje istedenfor tape. Og mange mener papir er vel så bra som silikon. Men fra det jeg har lest ser det iallfall ut som ganske stor enighet om at silikon er best for folk som har problemer med arr tilheling. Syns det er vanskelig og si om det jeg bruker virker eller ikke for vet jo ikke om det hadde blitt samme resultat om man ikke brukte noe...... Jeg bruker bio oil også. Begynte med det for noen uker siden. Det er en olje som er svært populær for arr og strekkmerker i England og mange andre land også. Jeg tar av gammel tape på søndag ettermiddag og smører meg inn flere ganger før jeg legger på ny tape neste dag. Aner ikke om noen av mine rutiner har noe for seg men det er nå iallfall det jeg gjør;o) siden du spør foresten! er du bekymret for hvordan arrene dine ser ut? jeg kan i såfall berolige deg med at de forandrer seg noe vanvittig fra uke 2-4 og utover. MIne så grufulle ut når jeg tok av tapen første gang.
nuttybear Skrevet 26. mai 2014 #32289 Skrevet 26. mai 2014 Hei! Er helt ny her på forumet og har lest igjennom hele tråden. Supert at det finnes noe slikt som dette! Jeg skal på konsultasjon neste helg hos Pål ved Fornebuklinikken. Jeg er 19 år, 154cm og veier 43 kilo. Har nå A-cup og håper på en D etter OP. Noen her med lignende mål som meg? Så lurte jeg på en ting, hvor fikk dere narkosen? Hånda eller armen? Har heeelt fobi for sprøyter og spesielt blodprøver, så kjenner jeg har veldig lite lyst til å få narkosen gjennom armen..Vet ikke om det er mulig å få noe beroligende eller lignende før dem setter narkosen? Du får en venfon(nål) i armen, mest sannsynlig albuebøyen hvor det er lettest og legge en venfon. Det er ett lite stikk som kan svi litt og så sovner du. Jeg syns narkosen var helt vidunderlig og ble sur når de vekket meg;o) Du får ikke beroligende som rutine på Fornebu men du kan spørre om noe. De kan helt sikkert gi deg en liten pille mens du venter. Hvis det virkelig bekymrer deg så ring nå og spør så slipper du og lure. dette går så bra så, de er kjempe proffe og veldig hyggelige:o)
nuttybear Skrevet 26. mai 2014 #32290 Skrevet 26. mai 2014 Nå har jeg vært hos en tredje lege i dag. Nobel klinikken I Oslo, og snakket med en Morten Haug. Han også syns at jeg ville bli veldig fin med et lite innlegg. Må i hvertfall si at jeg følte meg veldig trygg hos han. Han virket meget seriøs!! Noen som har erfaring? Så bra og høre at du føler deg trygg. Sikkert litt greiere og legge seg under kniven med 2 kirurger som "støtter" deg;o)
snuppa123 Skrevet 26. mai 2014 #32291 Skrevet 26. mai 2014 Så bra og høre at du føler deg trygg. Sikkert litt greiere og legge seg under kniven med 2 kirurger som "støtter" deg;o)ja, det er jo det:) fikk i hvertfall tiltro til han i dag. Virket som en mann som visste hva han holdt på med:) men det gjør selvfølgelig alle i dag, men det gjelder å finne en man liker.
cheyenne Skrevet 26. mai 2014 #32292 Skrevet 26. mai 2014 Du får en venfon(nål) i armen, mest sannsynlig albuebøyen hvor det er lettest og legge en venfon. Det er ett lite stikk som kan svi litt og så sovner du. Jeg syns narkosen var helt vidunderlig og ble sur når de vekket meg;o) Du får ikke beroligende som rutine på Fornebu men du kan spørre om noe. De kan helt sikkert gi deg en liten pille mens du venter. Hvis det virkelig bekymrer deg så ring nå og spør så slipper du og lure. dette går så bra så, de er kjempe proffe og veldig hyggelige:o) Ja, tenkte å spørre om dette på konsultasjonen. Er så ille at jeg besvimer og blir helt hysterisk, så hadde vært veldig fint å fått noe som kunne roet meg ned og gjort meg litt ''likegyldig'' Ser det er andre klinikker som setter veneflonen i hånda, så blir nok å spørre om dette også.
Pix1234 Skrevet 26. mai 2014 #32293 Skrevet 26. mai 2014 Ja, tenkte å spørre om dette på konsultasjonen. Er så ille at jeg besvimer og blir helt hysterisk, så hadde vært veldig fint å fått noe som kunne roet meg ned og gjort meg litt ''likegyldig'' Ser det er andre klinikker som setter veneflonen i hånda, så blir nok å spørre om dette også. Bare å si du ikke vil ha den i hånda det oppover armen eller der de tar blod prøver føler man nesten ingen ting (og jeg er livredd nåler også)
annav Skrevet 27. mai 2014 #32294 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Hei! Er helt ny her på forumet og har lest igjennom hele tråden. Supert at det finnes noe slikt som dette! Jeg skal på konsultasjon neste helg hos Pål ved Fornebuklinikken. Jeg er 19 år, 154cm og veier 43 kilo. Har nå A-cup og håper på en D etter OP. Noen her med lignende mål som meg? Så lurte jeg på en ting, hvor fikk dere narkosen? Hånda eller armen? Har heeelt fobi for sprøyter og spesielt blodprøver, så kjenner jeg har veldig lite lyst til å få narkosen gjennom armen..Vet ikke om det er mulig å få noe beroligende eller lignende før dem setter narkosen? Hei! Jeg er 20 år, 153cm og veier 39kg, omtrent det samme som deg. Jeg var hos Dr. Lars Haukeland på Fornebuklinikken helgen som var. Akkurat nå er jeg en liten A-cup og legen anbefalte meg å legge inn 240g, moderat profil og under brystet. Han sa det ville se mest naturlig ut med tanke på at jeg er så liten og tynn, og fordi jeg så og si ikke har noe brystvev fra før. Jeg skal operere meg allerede om 8 dager og vil mest sannsynlig få en C-cup etter operasjonen. Det er mulig Pål vil anbefale deg det samme siden vi begge har liknende mål. Vær obs på at innleggene du får til å prøve på under bhen under konsultasjonen vil se noe mindre ut enn hva du kan forvente deg etter operasjonen. En D-cup for meg ville vært altfor stort, men kanskje det passer deg bedre enn meg! Tross alt smak og behag. Jeg ser fram til å høre om konsultasjonen din når den tid kommer! Endret 27. mai 2014 av annav
Butterfly_m Skrevet 27. mai 2014 #32295 Skrevet 27. mai 2014 Dette er hva jeg har gjort: første 3 uker med papirtape men så utviklet jeg voldsom allergi og måtte fjerne alt( har løft også så endel arr som skal tapes). De neste 2-3 ukene måtte jeg ta uten tape til allergi utslettet roet seg helt ned. Begynte med mepiform fra uke 6. Rådyrt men skal være det absolutt beste og tenkte at kun det beste var godt nok ettersom jeg hadde gått glipp av 3 uker med tape og var redd for at det kunne mindre bra resultat. Heldigvis ingen reaksjon til mepiform, fryktet det ettersom man ofte reagerer på alt av tape hvis man først utvikler en allergi. Nå i uke 11 har jeg begynt og tape de minst synlige arrene med mepitacmmens jeg fortsetter med mepiform på arrene under brystene til jeg ikke har mer igjen. Både mepiform og mepitac er silikontape som visstnok skal være det mest gunstige for arr tilheling men meditasjon er ikke like tykk og mye billigere. Når dette er sagt, strides selvfølgelig de lærde om dette, akkurat som de strides om alt annet he he. noen kirurger anbefaler jo krem og massasje istedenfor tape. Og mange mener papir er vel så bra som silikon. Men fra det jeg har lest ser det iallfall ut som ganske stor enighet om at silikon er best for folk som har problemer med arr tilheling. Syns det er vanskelig og si om det jeg bruker virker eller ikke for vet jo ikke om det hadde blitt samme resultat om man ikke brukte noe...... Jeg bruker bio oil også. Begynte med det for noen uker siden. Det er en olje som er svært populær for arr og strekkmerker i England og mange andre land også. Jeg tar av gammel tape på søndag ettermiddag og smører meg inn flere ganger før jeg legger på ny tape neste dag. Aner ikke om noen av mine rutiner har noe for seg men det er nå iallfall det jeg gjør;o) siden du spør foresten! er du bekymret for hvordan arrene dine ser ut? jeg kan i såfall berolige deg med at de forandrer seg noe vanvittig fra uke 2-4 og utover. MIne så grufulle ut når jeg tok av tapen første gang. Tusen takk! Nja.. det ene ser ganskw fint ut, men det andre så ganske ekkelt ut. De er veldig "bulkete" å kjenne på, om du skjønner? Er bare veldig bare veldig bekymret for å ende opp med brede, stygge arr.. :/ Til nå har jeg brukt papirtape. Men har også tenkt å gå over til silikontape nå etter uke 4. MEN - Hvordan skal jeg tape arrene best mulig? Skal jeg "rynke" huden litt slik at tapen holder en del av "strekket" liksom? Eller bare klistre det på uten å tenke så mye? Har hørt mye fint om bio oil så det var i grunn denne eller "heal gel" jeg vurderte. Og eventuelt noe med vit E i.. men siden jeg også skal tape de kommende månende så var jeg litt usikker på hvordan jeg skulle få dette til! Men din løsning virker genial
pudderpia Skrevet 27. mai 2014 #32296 Skrevet 27. mai 2014 Nå er det bare noen dager igjen til jeg skal på konsultasjon hos Teres Tromsø, og jeg må si jeg er utrolig spent.... Tipper de vil anbefale meg å legge under muskel, noe jeg syns høres utrolig vondt ut.. Men, om det er det som gir best resultat, så gjør jeg jo det Er 170cm høy, 63 kg, liten A etter to barn og trener mye. Er ute etter et naturlig resultat, sånn at det ikke lyser at jeg har operert meg.. Noen som har tanker om hvor mye jeg bør satse på å legge inn...? Og dere som har operert i Tromsø, hvor lang tid gikk det etter konsultasjon før dere fikk operasjonsdato..?
Disco Biscuit Skrevet 27. mai 2014 #32297 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har lenge hatt lyst til å dele mine forandringer etter operasjonen for å hjelpe andre og at folk kan se hvor mye som endrer seg i løpet av tiden etter en operasjon.. Så her kommer det. Jeg opererte meg i slutten av februar på Fornebuklinikken. Jeg hadde veldig stor forskjell i puppene mine, (kirurg antok 200 gram) pga en skade etter at jeg ble bitt av en hest. Jeg har i tillegg den genetiske misdannelsen tubular breast som gjør at brystvevet ikke utvikler seg som det skal. Derfor brystvortene (areolaen) mine er så forskjellige og store. Den største var før operasjonen 7-8 cm i diameter om jeg ikke husker feil. Jeg tok derfor brystløft i den ene og innlegg i begge puppene (høyprofil). Innleggene mine er 365 g i venstre og 295 g i høyre (brystløftpuppen). Er 160 cm høy og veier mellom 56-62 kg. (Er litt skeiv og anspent i den ene skulderen) Derfor de kan skje litt mer skeive ut enn de er. Men de er absolutt ikke helt like nå. Det hadde jeg ikke forventet heller med det utgangspuktet jeg hadde. Det er enda tid før endelig resultat synes så jeg stresser ikke. Her ser dere før og etter som det er nå. Ganske stor forskjell og utrolig hva kirurgi kan gjøre. Ikke bare for utseende, men selvtilliten også . Størrelsen på areolaen er fremdeles forskjellig fordi den jeg la i mest i (venstre) har strukket seg ut, men antar dette går seg litt mer til etterhvert. Venstre begynner også smått å droppe mer og mer nå, så den har nok like mye heng som høyre om ikke så altfor lenge. IMG_20140526_074345_resized.jpg Her kommer gradvis etter som ukene har gått. Står ikke i helt lik avstand på alle bildene, og skuldrene er litt forskjellig plassert, men dere skjønner poenget med å vise at ting forandrer seg. IMG_20140526_071654_resized.jpg IMG_20140526_071314_resized.jpg Jeg teiper fremdeles og sover fremdeles med sports-bh. Bedre å være mer forsiktig tenker jeg. Skal begynne med kelo-cote om noen uker når teip ikke er så artig å ha med å gjøre i varmen. Jeg vil bare meddele at det finnes muligheter for de med asymmetriske og misdannede pupper. Ikke at jeg mener kirurgi er første og beste, men jeg har tenkt på dette i 10 år nå, og endelig var jeg klar for det Nå har ikke jeg noen historie om hestebiting, men lider av samme genetiske misdannelse som deg, godt og se at du har fått ett så bra resultat Har vært på to konsultasjoner tidligere, men er ikke helt 100% fornøyd med alternativene jeg har blitt gitt der jeg har vært(kun blitt tilbudt innsprøyting av fett - forsåvidt en grei løsning, men veeeldig tidsdryg) - så jeg kommer til å dra til en annen klinikk etter sommeren. Jeg hadde planer om/sett for megen operasjon rundt påske men det dukket opp så mye annet i den perioden at jeg var nødt for å utsette.
snuppa123 Skrevet 27. mai 2014 #32298 Skrevet 27. mai 2014 Jeg ble forøvrig anbefalt i går, og legge over muskel :-) jeg er veldig glad for det!!!
cheyenne Skrevet 27. mai 2014 #32299 Skrevet 27. mai 2014 Hei! Jeg er 20 år, 153cm og veier 39kg, omtrent det samme som deg. Jeg var hos Dr. Lars Haukeland på Fornebuklinikken helgen som var. Akkurat nå er jeg en liten A-cup og legen anbefalte meg å legge inn 240g, moderat profil og under brystet. Han sa det ville se mest naturlig ut med tanke på at jeg er så liten og tynn, og fordi jeg så og si ikke har noe brystvev fra før. Jeg skal operere meg allerede om 8 dager og vil mest sannsynlig få en C-cup etter operasjonen. Det er mulig Pål vil anbefale deg det samme siden vi begge har liknende mål. Vær obs på at innleggene du får til å prøve på under bhen under konsultasjonen vil se noe mindre ut enn hva du kan forvente deg etter operasjonen. En D-cup for meg ville vært altfor stort, men kanskje det passer deg bedre enn meg! Tross alt smak og behag. Jeg ser fram til å høre om konsultasjonen din når den tid kommer! Så spennende! Ja, ettersom vi har ganske like mål så blir vi vel anbefalt noe av det samme. Jeg har endel brystvev fra før, klarer fint å ''riste'' på puppene, hehe! Men B cup blir gjerne litt for stort da puppene ikke fyller ut helt øverst..Så jeg håper at jeg kanskje får plass til 300 eller mer Nå skal det sies at jeg synes det er fint med store pupper også da:) Ja, blir spennende å lese om operasjonen din også!
mynona87 Skrevet 27. mai 2014 #32300 Skrevet 27. mai 2014 åååh, så gøy å se at flere er kommet inn her, og at flere gleder seg både til OP og til å dele erfaringer Jeg skal operere med dr.Barstad på Fornebuklinikken 19.Juni. Jeg har sendt bilder og hatt konsultasjon over telefon og han foreslo da 295 cc under muskel. Jeg er 170cm og 70kg og har med tiden nå blitt litt bekymret for om det kanskje blir "for naturlig", hehe Vil jo ikke at det skal lyse silkon av meg, men jeg vil gjerne ha god størrelse, og kløft.. Gleder meg veldig til å følge alle dere også, på veien for ett mer komfortabelt "puppeliv" Håper flere er villige til å dele bilder etc. Jeg skal vertfall sørge for å ta anonyme bilder som jeg kan dele her inne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå