Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ønsket mitt er at puppene mine skal være litt fyldigere:)) og det er ikke store implantatey jeg skal ha, skal legge inn 220gram i hver:) under muskel ble jeg anbefalt. Slik at dem får et lite løft og blir enda mer fyldige

Det tror jeg blir veldig fint! Når skulle du opereres? :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg blir veldig fint! Når skulle du opereres? :laugh:

19.juni😄 jeg grue/gleder meg veldig 😄
Skrevet

Bilder av etter finner du på side 1583 og 1610.

Nå sjekket jeg nettopp bildene. UTROLIG fine de ble! Smashing altså :D

Skrevet

Flere som merker stikking i brystene under/etter joggetur? (Eller hopping i forbindelse med trening..) Varer i 20-30 sek.. Meget ubehagelig
Jeg er ca 17 uker etter op..

Skrevet

Flere som merker stikking i brystene under/etter joggetur? (Eller hopping i forbindelse med trening..) Varer i 20-30 sek.. Meget ubehagelig

jeg kan godt se for meg at det er ubehagelig!! Jeg skal jo operere 19.juni, og i utgangspunktet skal jeg løpe en maraton i midten av august!! Legen sa at det skulle gå greit - men jeg er veldig tvilende!
Skrevet

Skrevet

Ikke under jogging/trening men skjer innimellom ellers. Ubehagelig men like fort over som det kommer. Mener jeg har lest det er nervebaner som reparerer seg selv og helt vanlig......?

Skrevet

jeg kan godt se for meg at det er ubehagelig!! Jeg skal jo operere 19.juni, og i utgangspunktet skal jeg løpe en maraton i midten av august!! Legen sa at det skulle gå greit - men jeg er veldig tvilende!

Hmmmm, vet naa ikke helt jeg. Det ble 8 uker med null niks nada trening paa meg(2 uker med bihulebetennelse foor op og 6 uker etter op) og jeg ble sjokkert over hvor mye formen hadde fallert gitt! Tatt meg 5 uker of faa tilbake formen nogenlunde. Man skal jo begynne forsiktig ogsaa. Naa skal det sies at jeg ikke akkurat er en maraton kandidat, bare en som loper fast flere ganger i uka. Hvis du er i superform foor op kommer sikkert formen raskere tilbake etter op:o) ps: beklager men ikke fatt aktivert norsk keyboard paa ny telefon ennaa;o)
Skrevet

ønsket mitt er at puppene mine skal være litt fyldigere:)) og det er ikke store implantatey jeg skal ha, skal legge inn 220gram i hver:) under muskel ble jeg anbefalt. Slik at dem får et lite løft og blir enda mer fyldige

Skjønner den med fyldigere boobs så absolutt! Men tenkte kanskje barstad syntes det ble veldig stort hvis du allerede er en god C. Pluss 220 og du bikker over til E i bh størrelse eller? Jeg gikk iallfall opp fra liten B til D med 255. Men kommer jo helt ann på kroppsfasong osv osv. Når det er sagt så er en E akkurat passe for noen mens en B er perfekt i andres øyne-smaken er som baken når idet kommer til pupper;o) Går du for ett maraton så kort tid etter op er du en heltinne i mine øyne uansett hvilken cup du ender opp som!!!!

Skrevet

Nå sjekket jeg nettopp bildene. UTROLIG fine de ble! Smashing altså :D

Jo takk, utrolig fornøyd og når mine kan se såpass bra ut er det håp for de fleste " boobs out there" skulle jeg tro;o)

Skrevet

Ikke under jogging/trening men skjer innimellom ellers. Ubehagelig men like fort over som det kommer. Mener jeg har lest det er nervebaner som reparerer seg selv og helt vanlig......?

Har lest det jeg også,håper det bare er det.. :)

Skrevet

Skjønner den med fyldigere boobs så absolutt! Men tenkte kanskje barstad syntes det ble veldig stort hvis du allerede er en god C. Pluss 220 og du bikker over til E i bh størrelse eller? Jeg gikk iallfall opp fra liten B til D med 255. Men kommer jo helt ann på kroppsfasong osv osv. Når det er sagt så er en E akkurat passe for noen mens en B er perfekt i andres øyne-smaken er som baken når idet kommer til pupper;o) Går du for ett maraton så kort tid etter op er du en heltinne i mine øyne uansett hvilken cup du ender opp som!!!!

er jo ikke sikkert jeg er i form til det så fort:) Virket ikke som at Barstad var felt for å legge silikon på meg, Hehe:) men denne Dr.h.e Roald mente det ville bli veldig fint. Nå har jeg lest masse på nettet om han, og det står jo bare gode ord om han og han er jo åpenbart en ganske anerkjent kirurg. Så han burde jo vite hva han snakker om. Jeg stilte masse spørsmål. Han viste meg et forespeilet resultat på en 3D skjerm, der så det kjempe bra ut, men man vet jo aldri.
Skrevet

Vil faktisk si at jeg har omtrent slike pupper i dag:) så målet mitt er å få dem som sakt litt fyldigere. Jeg er forholdsvis høy - så det vil ikke se unaturlig ut.

post-48255-0-25341300-1401053184_thumb.j

Skrevet (endret)

Jeg har det sånn inni mellom jeg også, men ikke spesielt under trening. Det kommer bare plutselig og er veeldig ubehagelig - jeg skvetter nesten til. Har hørt det er nerver som reparerer seg og at det kan være sånn i flere måneder. Det er nok ikke farlig :)

Endret av Arwina
Skrevet

Vil faktisk si at jeg har omtrent slike pupper i dag:) så målet mitt er å få dem som sakt litt fyldigere. Jeg er forholdsvis høy - så det vil ikke se unaturlig ut.

Skjønner at han er skeptisk til å operere hvis dine pupper allerede ser sånn ut! Personelig syns jeg de er store og trenger ikke operasjon, hadde heller brukt de pengene på noe annent! Og det jeg sier er absolut ikke negativt ment! Er jo ikke negativt å ikke trenger operasjon..

Skrevet

Er så utrolig missfornøyd med resultatet mitt så langt :( Tok 500 cc, jeg ønsket veldig store pupper men de er ikke store i det heletatt. Jeg ønsket større enn hva som er naturlig fordi jeg synes det er penest, men alle synes de faktisk ikke ble så store..

Er det ingen ting å få gjort? :(

Skrevet (endret)

Du er utrolig heldig hvis dine ser ut som dette naturlig altså!! :) OG jeg forstår at enkelte vil være skeptisk til å la deg opereres (sikkert mye på grunn av risikoen og pengene som går med til en relativt liten endring). Likevel er det ditt valg og ingen andre enn deg som kan si om dette er noe du bør gjøre eller ikke. Er du villig til å betale summen (kanskje flere ganger om du må fikse på de senere osv.) og risikere komplikasjoner så er det jo bare å hoppe i det! :)

Endret av Arwina
Skrevet

Wow, ser de sånn ut er de jo råflotte da:o) supert at kirurgen er en du har tillit til, det er jo det viktigste når man legger deg under kniven spør du meg. Er det Colosseum klinikken du skal opereres? Har en kollega som opererte der for noen år siden og hun er kjempefornøyd. Vet også om en annen som er fornøyd med klinikken, hun har hele 3 operasjoner bak seg:o)

Skrevet

Happy monday jenter! :)

Sitter her nå og lurer på om noen har tips til hvordan få finest mulige arr?

Hvordan taper dere? Og med hva?

Bruker dere oljer e.l.?

OG - om du har brukt det: Har det funket? :)

Skrevet

Foresten Snuppa123, ettersom du er glad i å løpe(regner liksom med det siden du sikter inn på ett maraton he he) har du tenkt på hvordan 220 i hver pupp og noen hopp opp i cup størrelse vil påvirke det? Det kan rett og slett hende du syns de kommer i veien, lest om flere som never dette. Bare en tanke altså.

Må ellers si meg enig i de de andre her som sier du nok rett og slett har for fine pupper til at enkelte kirurger føler de kan anbefale det. Men din kropp og dine ønsker :o) Bare ta med i betraktning at det sikkert blir reoperasjon etter barn hvis du har tenkt deg det engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...