Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer Litapia og Rebus.

Morro og høre fra deg Rebus, så det ble 280 in the end:o) så fint du er fornøyd.

Har selv 255 under muskel. Er nå 10 uker og de begynner og bli en del av meg nå, mine 2 nye frøkner. De første 4 dagene var vonde og så ble det betraktelig bedre dag for dag. Hadde fremdeles mye ømhet etter 4 uker, spesielt ved mye aktivitet. Og på morgenen. Fra uke 6 har jeg ikke kjent noenting bortsett fra litt ilinger nå og da som er netverelatert så vidt jeg vet og veldig vanlig. De begynner sakte men sikkert og bli mykere og mer bevegelige også. De har droppet fint nå men høyre henger fremdeles ørlite etter de på myknet og drop. Den var fra helt siden jeg våknet opp fra narkosen mer mørbanket og vond enn venstre så den fikk nok hardere medfart. Hadde foresten sykt vondt i rygg og nakke de første ukene jeg også, ble helt sprø av å sove sittende for så og sove bare på ryggen.

name="rebus" post="14499708" timestamp="1400781777"]

Hei! Jeg opererte inn 280 gram for 2 uker siden. De første 3-4 dagene var jeg avhengig av hjelp med å reise meg opp og ned fra sofa/seng. Fikk endel plager i ryggen. Ellers gikk det veldig greit faktisk. Har under muskel. Er 166 og veier omtrent 50 kg. Mine er enda harde, men den ene er enda litt mer hoven enn den andre og derfor også litt større.. Veldig fornøyd :) Men må ennå ha på bhen og båndet i 6 uker til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Litapia og Rebus.

Morro og høre fra deg Rebus, så det ble 280 in the end:o) så fint du er fornøyd.

Har selv 255 under muskel. Er nå 10 uker og de begynner og bli en del av meg nå, mine 2 nye frøkner. De første 4 dagene var vonde og så ble det betraktelig bedre dag for dag. Hadde fremdeles mye ømhet etter 4 uker, spesielt ved mye aktivitet. Og på morgenen. Fra uke 6 har jeg ikke kjent noenting bortsett fra litt ilinger nå og da som er nerverelatert så vidt jeg vet og veldig vanlig. De begynner sakte men sikkert og bli mykere og mer bevegelige også. De har droppet fint nå men høyre henger fremdeles ørlite etter både på mykhet og drop. Den var fra helt siden jeg våknet opp fra narkosen mer mørbanket og vond enn venstre så den fikk nok hardere medfart. Hadde foresten sykt vondt i rygg og nakke de første ukene jeg også, ble helt sprø av å sove sittende for så og sove bare på ryggen.

name="rebus" post="14499708" timestamp="1400781777"]

Hei! Jeg opererte inn 280 gram for 2 uker siden. De første 3-4 dagene var jeg avhengig av hjelp med å reise meg opp og ned fra sofa/seng. Fikk endel plager i ryggen. Ellers gikk det veldig greit faktisk. Har under muskel. Er 166 og veier omtrent 50 kg. Mine er enda harde, men den ene er enda litt mer hoven enn den andre og derfor også litt større.. Veldig fornøyd :) Men må ennå ha på bhen og båndet i 6 uker til!

Skrevet

Kan noen komme med råd? opererte for to uker siden og det ene brystet mitt er hardere enn det andre. har også blitt mer følsom/øm på det andre...!

Skrevet

Kan noen komme med råd? opererte for to uker siden og det ene brystet mitt er hardere enn det andre. har også blitt mer følsom/øm på det andre...!

Fikk tri action bh fra klinikken den er veldig behagelig :) og det er bare to uker så gi det litt tid, de bruker ikke helt lik tid til å tilpasse seg kroppen

Skrevet

Fikk tri action bh fra klinikken den er veldig behagelig :) og det er bare to uker så gi det litt tid, de bruker ikke helt lik tid til å tilpasse seg kroppen

Takk for svar :) Er det åpning framme på den? heter den extreme?

Skrevet

Takk for svar :) Er det åpning framme på den? heter den extreme?

litt usikker om den heter extreme men var iallfall triumf tri action, men åpning bak
Skrevet

Ja, da har jeg også bestilt meg time til å ordne på puppene!!

Jeg har i dag en størrelse 75C fra før, men jeg ønsker rett og slett mere volum i dem.

Jeg skal operere meg hos DR.Helge Einar Roald ved Teres Oslo avd Majorstuen. Han har lovet meg et veldig fint resultat så jeg stoler på han.

Skal legge 220 gram i hver pupp!

Noen som har erfaringer med denne legen?

Jeg syns han virket som en veldig flink lege.

Skrevet

Kan jeg spørre om noen har erfaring med Dr. Helge Einar Roald? Og som gjerne vil dele erfaringene med meg😄

Skrevet

Da har jeg vært på konsultasjon hos Dr. Haukeland på Fornebuklinikken!

I utgangspunktet er jeg flatbrystet og fyller så vidt en 65A. Vi kom fram til at jeg skal operere inn 240 g, moderat profil og runde. Jeg stod mellom anatomiske og runde, og valget var vanskelig i og med at han sa begge ville sett veldig bra ut på meg. Men det ble runde fordi jeg overhode ikke har noe over brystvorten fra før av. Han anbefalte også å ikke bruke push-up BHer i det hele tatt, og med anatomiske ville det ikke gitt særlig kløft eller fylde over brystet.

Snart er det min tur til å operere meg! 4. juni blir det. SO EXCITED! :laugh:

Skrevet

Ja, da har jeg også bestilt meg time til å ordne på puppene!!

Jeg har i dag en størrelse 75C fra før, men jeg ønsker rett og slett mere volum i dem.

Jeg skal operere meg hos DR.Helge Einar Roald ved Teres Oslo avd Majorstuen. Han har lovet meg et veldig fint resultat så jeg stoler på han.

Skal legge 220 gram i hver pupp!

Jeg syns han virket som en veldig flink lege.

Gratulerer med fastsatt dato :) Nå er det bare å glede seg!

Når skal du opereres?

Jeg har ikke erfaring med han, men ble også operert på en av teres sine klinikker og er strååålende fornøyd :)

Skrevet

Gratulerer med fastsatt dato :) Nå er det bare å glede seg!

Når skal du opereres?

Jeg har ikke erfaring med han, men ble også operert på en av teres sine klinikker og er strååålende fornøyd :)

jeg skal operere 19.juni😄så det er ikke lenge til:) jeg gleder meg så klart veldig mye!! Eneste som jeg syns er litt rart er at jeg var på konsultasjon på Fornebuklinikken på torsdag, og da snakket jeg med en Dr.barstad som var litt skeptisk fordi jeg har pupper i fra før. Men han jeg var hos i går på Teres var veldig positiv og viste meg hvordan det ville bli med 3D osv😄
Skrevet (endret)

Da har jeg vært på konsultasjon hos Dr. Haukeland på Fornebuklinikken!

I utgangspunktet er jeg flatbrystet og fyller så vidt en 65A. Vi kom fram til at jeg skal operere inn 240 g, moderat profil og runde. Jeg stod mellom anatomiske og runde, og valget var vanskelig i og med at han sa begge ville sett veldig bra ut på meg. Men det ble runde fordi jeg overhode ikke har noe over brystvorten fra før av. Han anbefalte også å ikke bruke push-up BHer i det hele tatt, og med anatomiske ville det ikke gitt særlig kløft eller fylde over brystet.

Snart er det min tur til å operere meg! 4. juni blir det. SO EXCITED! :laugh:

Hei!

Jeg var også på konsultasjon hos han! Følte han forstod hva jeg var ute etter og lyttet til alt jeg hadde å si.

Jeg skal opereres 30.mai, ikke lenge til så gleder meg SYKT mye nå!! Det blir 330g, runde, moderat/moderat plus!

Kan skrive om selve opplevelsen etter operasjonsdagen når den tid er der og om resultatet såklart :-)

Hva er dine mål foresten? :-)

Edit: ser nå at du har skrivet cupstr

Endret av bellaa
Skrevet

Hei!

Jeg var også på konsultasjon hos han! Følte han forstod hva jeg var ute etter og lyttet til alt jeg hadde å si.

Jeg skal opereres 30.mai, ikke lenge til så gleder meg SYKT mye nå!! Det blir 330g, runde, moderat/moderat plus!

Kan skrive om selve opplevelsen etter operasjonsdagen når den tid er der og om resultatet såklart :-)

Hva er dine mål foresten? :-)

Edit: ser nå at du har skrivet cupstr

Åh, nå merker jeg at jeg blir både spent og nervøs! Jeg skal opereres litt under en uke etter deg.

Gleder meg veldig til å høre hvordan dine blir og opplevelsen, ikke minst.

Jeg er 153 cm høy og 39 kg - veldig liten med andre ord. Haha :fnise:

Hvilken cupstørrelse bruker du fra før av?

Skrevet

Åh, nå merker jeg at jeg blir både spent og nervøs! Jeg skal opereres litt under en uke etter deg.

Gleder meg veldig til å høre hvordan dine blir og opplevelsen, ikke minst.

Jeg er 153 cm høy og 39 kg - veldig liten med andre ord. Haha :fnise:

Hvilken cupstørrelse bruker du fra før av?

Det er bare og glede seg Bellaa og Annav, ikke noe og være nervøs for:o)

Dett blir 11 uker siden min op på fornebuklinikken nå på mandag og er bare KJEMPE fornøyd (255 moderat under muskel med løft).

Skrevet

Det er bare og glede seg Bellaa og Annav, ikke noe og være nervøs for:o)

Dett blir 11 uker siden min op på fornebuklinikken nå på mandag og er bare KJEMPE fornøyd (255 moderat under muskel med løft).

Så godt å høre! Hvilken kirurg var det som opererte deg?

Kan vi få se før- og etterbilder? :laugh:

Skrevet

Jeg gleder meg jo også til å få det gjort:)) men ble litt skeptisk når jeg fikk 2 så forskjellige syn på meg!! Også vet jeg ikke om jeg gidder å gå til en tredje, jeg har jo så utrolig lyst på silikon!!

Skrevet

Så godt å høre! Hvilken kirurg var det som opererte deg?

Kan vi få se før- og etterbilder? :laugh:

Marius Barstad. Ville ha han eller Schistad fordi jeg hadde hørt så mye bra om dem gjennom kollegaer og pga deres lang erfaring også utenom plastikk kirurgi. Er selv gastokir sykepleier;o). Når der er sagt, er helt sikkert Haukeland også VELDIG flink, Baarstad og Schistad driver klinikken og ansetter nok bare en kirurg de har full tiltro til. Har ingen før bilder-får det sikkert av Barstad på 1 års kontrollen hvis jeg orker og se på dem;o). Men det var triste greier. Sex uten BH var f eks helt uaktuelt. En sliten og slapp B, typiske ammepupper som har mistet alt volum på topp etter vektforandringer osv. Var helt opp i DD i begge graviditer. I tillegg asymetri etter hestebitt i venstre som tenåring. Bilder av etter finner du på side 1583 og 1610. Er bare superfornøyd med tanke på det tragiske utgangspunktet jeg hadde:o)
Skrevet

Jeg gleder meg jo også til å få det gjort:)) men ble litt skeptisk når jeg fikk 2 så forskjellige syn på meg!! Også vet jeg ikke om jeg gidder å gå til en tredje, jeg har jo så utrolig lyst på silikon!!

Hvis Barstad ikke anbefaler brystkirurgi kan du jo tas et som ett skikkelig komplement- du har sikkert kjempe flotte pupper;o). Hvis du vil ha svært store pupper er kanskje ikke Fornebu klinikken den mest aktuelle da de har veldig fokus på naturlig resultat. Og siden du nå sitter med en liten tvil hadde jeg personlig gått for en 3 konsultasjon, f eks Nobel klinikken? Det er jo kroppen din det er snakk om og en stor beslutning. Forhåpentligvis vil en 3 konsultasjon få deg til å føle deg helt sikker i ditt valg uansett hva det blir. Til syvende og sist er det jo deg og din kropp som skal være fornøyd med valget du gjør og ikke den ene eller andre kirurgen:o). Lykke til!

Skrevet

Hvis Barstad ikke anbefaler brystkirurgi kan du jo tas et som ett skikkelig komplement- du har sikkert kjempe flotte pupper;o). Hvis du vil ha svært store pupper er kanskje ikke Fornebu klinikken den mest aktuelle da de har veldig fokus på naturlig resultat. Og siden du nå sitter med en liten tvil hadde jeg personlig gått for en 3 konsultasjon, f eks Nobel klinikken? Det er jo kroppen din det er snakk om og en stor beslutning. Forhåpentligvis vil en 3 konsultasjon få deg til å føle deg helt sikker i ditt valg uansett hva det blir. Til syvende og sist er det jo deg og din kropp som skal være fornøyd med valget du gjør og ikke den ene eller andre kirurgen:o). Lykke til!

ønsket mitt er at puppene mine skal være litt fyldigere:)) og det er ikke store implantatey jeg skal ha, skal legge inn 220gram i hver:) under muskel ble jeg anbefalt. Slik at dem får et lite løft og blir enda mer fyldige😄
Skrevet

Marius Barstad. Ville ha han eller Schistad fordi jeg hadde hørt så mye bra om dem gjennom kollegaer og pga deres lang erfaring også utenom plastikk kirurgi. Er selv gastokir sykepleier;o). Når der er sagt, er helt sikkert Haukeland også VELDIG flink, Baarstad og Schistad driver klinikken og ansetter nok bare en kirurg de har full tiltro til. Har ingen før bilder-får det sikkert av Barstad på 1 års kontrollen hvis jeg orker og se på dem;o). Men det var triste greier. Sex uten BH var f eks helt uaktuelt. En sliten og slapp B, typiske ammepupper som har mistet alt volum på topp etter vektforandringer osv. Var helt opp i DD i begge graviditer. I tillegg asymetri etter hestebitt i venstre som tenåring. Bilder av etter finner du på side 1583 og 1610. Er bare superfornøyd med tanke på det tragiske utgangspunktet jeg hadde:o)

Jeg ville også ha enten Marius Barstad eller Pål Schistad fordi jeg ikke hadde hørt noe dårlig om dem. Men da jeg ringte var det bare Haukeland som var ledig i mai. Ble usikker og spurte litt om han, og da sa hun jeg snakket med at de er like flinke alle sammen, og at det vil være umulig å vite hvem som har gjort operasjonen på deg når du er ferdig. Så da stoler jeg på at det hun sier er sant med tanke på at de tross alt samarbeider og jobber på samme klinikk.

Heldigvis tok jeg 3Dbildene på skjermen. Så når operasjonen er ferdig skal jeg sammenligne før-, 3D- og etterbildene. Kanskje jeg legger det ut her så dere får se og!

Huff, fikk litt vondt i brystet når jeg leste om hestebittet! Jeg skjønner hva mener. Jeg har går gjennom det selv, men etterhvert ga jeg bare blaffen i alt folk sa om puppene mine (som egentlig bare er en brystvorte på flat bryst). Men operasjonen vil klart gi meg mye mer selvtillit, og jeg vil kanskje ha mer å velge mellom i butikkene. Når man er så liten og selv den minste størrelsen på klær i butikken ikke passer, må man alltid gå i litt store topper der utrigningen vil henge midt på eller under puppene.

I familien min er alle damene små, og det samme med puppene. Men etter 2-3 barn har ingen av dem sett noe endring på brystene, og heller ikke fått mye melk. Krysser fingrene for at jeg også er sånn, for jeg har vært litt skeptisk med å ta operasjon før graviditet fordi det kanskje vil gi meg hengebryst. Men nå vil jeg mest sannsynlig ikke ha barn før jeg er 30, dvs. om 10 år. Og så lenge klarer jeg ikke vente med min tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...