pmaja Skrevet 12. mai 2014 #32161 Skrevet 12. mai 2014 Hei Jeg er 172cm og 58kg, og har fått lagt inn 375cc over muskel. Jeg trodde også jeg måtte ha under muskel for at det skulle se naturlig ut, men kirurgen mente jeg fint kunne ha over og at om han fikk velge ble det over muskel. Jeg er veldig fornøyd og føler absolutt ikke det ser ut som to store ballonger den ballong-looken kommer vel tydeligere jo tynnere man er kan jeg tenke meg. Har lagt inn litt mer enn 250-300 jeg da, men du kan få se bilde om du vil Ja takk til bilde!
pmaja Skrevet 12. mai 2014 #32162 Skrevet 12. mai 2014 Hei! Jeg tror jeg er i litt samme situasjon som deg! Jeg fikk ogsaa beskjed fra Colusseum at 300 over muskel ville se bra ut, men er redd for at pk har et annet syn paa hva som er estetisk pent enn meg. Hvilken klinikk var du paa? Jeg var på Colosseum Stavanger
pmaja Skrevet 12. mai 2014 #32163 Skrevet 12. mai 2014 Hallo ! jeg skal ha OP i september 300cc over muskel, er 162 og 58 kg, så har ingen bilder å vise hehe, har du fått dato til OP eller? jeg er 20 år bor fortsatt hjemme men hadde tenkt å ikke fortelle noe til min far men i går fikk jeg helt noia og fortalte ham det.. tenkte at det ble venaskelig å holde skjult. Han tok det egentlig ikke så bra å visste ikke helt hva han skulle si å nå sitter jeg her å vet plutselig ikke helt hva jeg skal gjøre, men kan ikke la oss påvirke av hva andre sier når man vet at det er det man vill da, håper den følelsen forsvinner litt etterhvert Kjenner den følelsen ja :/ Jeg har fått OP dato 23.juni!
ellyy Skrevet 12. mai 2014 #32164 Skrevet 12. mai 2014 Kjenner den følelsen ja :/ Jeg har fått OP dato 23.juni! blir nok kjempefornøyd når du er fedig !
Alohaha Skrevet 12. mai 2014 #32165 Skrevet 12. mai 2014 Hva heter det utenlandske forumet som det ble snakket om tidlig i denne tråden?
Charlotte20 Skrevet 13. mai 2014 #32166 Skrevet 13. mai 2014 Heihei skal operere inn 350cc under muskel neste uke! MEN stort spørsmål.. Må p-stav ut? Står ikke noe i papirene mine eller noe :/
MissA Skrevet 13. mai 2014 #32167 Skrevet 13. mai 2014 Heihei skal operere inn 350cc under muskel neste uke! MEN stort spørsmål.. Må p-stav ut? Står ikke noe i papirene mine eller noe :/ Jeg tror ikke det, nei! Men for sikkerhets skyld bør du ringe klinikken for å spørre
MissA Skrevet 13. mai 2014 #32168 Skrevet 13. mai 2014 Dytter innlegget mitt litt i håp om svar.. Jeg har fått beskjed om å begynne å massere puppene etter 2-3 uker for at de skal bli mykere. En annen venninne av meg fikk beskjed om å ikke røre de på en mnd så de skulle få gro..Hva fikk dere beskjed om?
Butterfly_m Skrevet 13. mai 2014 #32169 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje noen kan hjelpe meg med et etter-operasjons-BH spørsmål? Den jeg fikk fra Fornebu begynner å bli for liten... Ringte dem og fikk beskjed om at jeg kan kjøpe en BH som har delte skåler som ikke har push-up effekt eller spiler. Har noen tips til gode BHer til dette som også gir støtte nok? Er kun 2 uker etter op så føler ikke jeg kan gå i vanlige spileløse BHer enda...! Takktakk!
Proppen Skrevet 13. mai 2014 #32170 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje noen kan hjelpe meg med et etter-operasjons-BH spørsmål? Den jeg fikk fra Fornebu begynner å bli for liten... Ringte dem og fikk beskjed om at jeg kan kjøpe en BH som har delte skåler som ikke har push-up effekt eller spiler. Har noen tips til gode BHer til dette som også gir støtte nok? Er kun 2 uker etter op så føler ikke jeg kan gå i vanlige spileløse BHer enda...! Takktakk! Hei! Jeg har kjøpt med både denne http://www.timarco.com/no/triumph/sports-bh/sports-bh/triumph-tri-action-hybrid-star-p og den klassiske fra Pierre Robert og begge er helt topp! Pierre Robert har ikke delte skåler men det ser ut som om det kommer litt ann på kirurgen hvor viktig dette er. :-)
Proppen Skrevet 13. mai 2014 #32171 Skrevet 13. mai 2014 Dytter innlegget mitt litt i håp om svar.. Jeg har fått beskjed om å begynne å massere puppene etter 2-3 uker for at de skal bli mykere. En annen venninne av meg fikk beskjed om å ikke røre de på en mnd så de skulle få gro..Hva fikk dere beskjed om? Jeg har ikke fått beskjed om det.. mener jeg har lest et sted at de tidligere trodde at det skulle forebygge kapsel eller ett eller annet men at de har gått vekk ifra dette.
rebus Skrevet 13. mai 2014 #32172 Skrevet 13. mai 2014 Ønsker å vaske støttebh'en min.. Er det mulig å vaske den og sitte uten imens? Er en uke siden jeg opererte
nuttybear Skrevet 13. mai 2014 #32173 Skrevet 13. mai 2014 Dytter innlegget mitt litt i håp om svar.. Jeg har fått beskjed om å begynne å massere puppene etter 2-3 uker for at de skal bli mykere. En annen venninne av meg fikk beskjed om å ikke røre de på en mnd så de skulle få gro..Hva fikk dere beskjed om? Glatte implantater skulle masseres før men man har kanskje gått litt vekk fra det nå? Ru implantater skal iallfall IKKE masseres har jeg lest. Det er det jeg har.
nuttybear Skrevet 13. mai 2014 #32174 Skrevet 13. mai 2014 Ønsker å vaske støttebh'en min.. Er det mulig å vaske den og sitte uten imens? Er en uke siden jeg opererte Selvfølgelig Rebus, men du trenger jo ikke ta vår-rengjøringen akkurat når den tørker;o) Fra Fornebu sine papirer stod det at man kunne vaske bh fra dag 4 allerede. hvordan går det med deg og hvilken størrelse endte du opp med?
nuttybear Skrevet 13. mai 2014 #32175 Skrevet 13. mai 2014 Hei! Jeg har kjøpt med både denne http://www.timarco.com/no/triumph/sports-bh/sports-bh/triumph-tri-action-hybrid-star-p og den klassiske fra Pierre Robert og begge er helt topp! Pierre Robert har ikke delte skåler men det ser ut som om det kommer litt ann på kirurgen hvor viktig dette er. :-) Jeg syns triumph sin som heter tri action extreme er fantastisk, utrolig god støtte selv under løping som jeg begynte forsiktig med 7 uker etter op. Tror den ligner på tri action hybrid star som jeg også har lyst på;o)
M8M Skrevet 13. mai 2014 #32176 Skrevet 13. mai 2014 Nå har det gått en måned og 3 dager siden operasjonen. står at jeg kan begynne å trene igjen etter 6 uker. men tenkte å ta meg en liten joggetur imorgen med en venninne. eller burde jeg heller vente med det?
Proppen Skrevet 14. mai 2014 #32177 Skrevet 14. mai 2014 Jeg syns triumph sin som heter tri action extreme er fantastisk, utrolig god støtte selv under løping som jeg begynte forsiktig med 7 uker etter op. Tror den ligner på tri action hybrid star som jeg også har lyst på;o) Åå, da skal jeg skjekke den ut! Kan du fortelle litt om hvordan dte var å begynne å løpe igjen? Jeg savner det så mye, har til og med drømt masse om det Nå er jeg to dager unna 6 ukersmerket men når jeg prøver å "jogge" på stuegulvet så føles det veldig merkelig og ubehagelig, kjenner liksom implantatene så innamri godt og hvordan de hopper opp og ned. Hvordan er dette for deg?
Tusta6986 Skrevet 14. mai 2014 #32178 Skrevet 14. mai 2014 Heihei skal operere inn 350cc under muskel neste uke! MEN stort spørsmål.. Må p-stav ut? Står ikke noe i papirene mine eller noe :/ Hei Charlotte! P staven din må ikke ut; det kan jeg iallefall aldri tenke meg. Hilsen lege
MissA Skrevet 14. mai 2014 #32179 Skrevet 14. mai 2014 Nå har det gått en måned og 3 dager siden operasjonen. står at jeg kan begynne å trene igjen etter 6 uker. men tenkte å ta meg en liten joggetur imorgen med en venninne. eller burde jeg heller vente med det? Tror ikke du kan jogge nei, men kjapp gange/powerwalk går helt sikkert fint. Lurt å ringe klinikken for å høre, for sikkerthets skyld I papirene mine sto det hvertfall full aktivitet igjen etter 6-8 uker, men aktiviteter som styrketrening på brystmusklene og rask løping kunne jeg gjerne vente med til 12 uke. Jeg er på treukersmerket i morgen, og er såååå rastløs
MissA Skrevet 14. mai 2014 #32180 Skrevet 14. mai 2014 Glatte implantater skulle masseres før men man har kanskje gått litt vekk fra det nå? Ru implantater skal iallfall IKKE masseres har jeg lest. Det er det jeg har. Takk for svar Jeg har også ru implantater, men har likevel fått beskjed om å massere :omg:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå