Pix1234 Skrevet 8. mai 2014 #32141 Skrevet 8. mai 2014 Ja, måtte dra litt i teipen og det var litt ubehagelig. Fant ut at hvis jeg dro den forsiktig ovenfra og ned føltes det mye mildere ut for arrene så du kan jo prøve det, også bedre å gjøre det rett etter du har dusjet Kan sende deg bilde av hvordan arrene ser ut om du vil? Er bare 7 uker etter operasjon, men synes det ser bra ut selv! Jeg vil gjærne se bildet av arrene om det er mulig? Redd mine ikke har blitt noe pene.. Har brukt silikon tape og alt har bare gått 6 mnd og skjer jo mye forandringer på 1 år men litt bekymret..
Proppen Skrevet 9. mai 2014 #32142 Skrevet 9. mai 2014 Ja, måtte dra litt i teipen og det var litt ubehagelig. Fant ut at hvis jeg dro den forsiktig ovenfra og ned føltes det mye mildere ut for arrene så du kan jo prøve det, også bedre å gjøre det rett etter du har dusjet Kan sende deg bilde av hvordan arrene ser ut om du vil? Er bare 7 uker etter operasjon, men synes det ser bra ut selv! Da skal jeg prøve det :-) Isj, synes det er skikkelig uggent akkurat det der. Ja, gjerne! :-)
ellyy Skrevet 9. mai 2014 #32143 Skrevet 9. mai 2014 Jo det kan jeg gjøre jeg skal og legge inn 300 cc over muskel, du er litt høyere en meg men vill og gjerne se bilde viss jeg kan
silkhand Skrevet 9. mai 2014 #32144 Skrevet 9. mai 2014 jeg skal og legge inn 300 cc over muskel, du er litt høyere en meg men vill og gjerne se bilde viss jeg kan Har sendt
CamCam123 Skrevet 10. mai 2014 #32145 Skrevet 10. mai 2014 Hvor mange av dere ble dårlige/kvalme av enten operasjonen, pillene dere tok før operasjonen, eller pillene etterpå?
ellyy Skrevet 10. mai 2014 #32146 Skrevet 10. mai 2014 noen som vet hvilken bh man får på fornebuklinikken ?
Arwina Skrevet 10. mai 2014 #32147 Skrevet 10. mai 2014 Hvor mange av dere ble dårlige/kvalme av enten operasjonen, pillene dere tok før operasjonen, eller pillene etterpå? Jeg ble dårlig etter operasjonen, men var ikke noe veldig ille ble ikke noe særlig dårlig da jeg våknet rett etter, men etter ett par timer når jeg skulle kle på meg skoene og dra hjem ble jeg forferdelig dårlig. Utrolig svimmel og uvel, bleik og svettet veldig. Satt en liten stund i "loungen" mens operasjonsykepleier tok pulsen min flere ganger ila 5-10min, og konkluderte med at blodtrykket mitt ikke steg noe som helst. Måtte da inn på overvåkninga igjen og fikk legge meg i senga. Han satte en sprøyte med blodtrykksstabiliserende medisin i armen min også sovnet jeg (heldigvis! følte meg crap..). Ble vekket etter ca 30min og da følte jeg meg MYE bedre og fikk dra hjem Ble også litt svimmel på kvelden den dagen da jeg pusset tennene, men det gikk over når jeg fikk sittet og slappet litt av. Ellers ble jeg jo trøtt og slapp av medisinene, men det er ganske vanlig
MissA Skrevet 11. mai 2014 #32148 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har fått beskjed om å begynne å massere puppene etter 2-3 uker for at de skal bli mykere. En annen venninne av meg fikk beskjed om å ikke røre de på en mnd så de skulle få gro.. Hva fikk dere beskjed om?
sommerbris2012 Skrevet 11. mai 2014 #32149 Skrevet 11. mai 2014 Hei! Er det noen her som er blitt operert på Colosseumklinikken? Har hørt veldig mye bra om dem. Også lurer jeg på om dere som har under muskel er fornøyde? Jeg har ei venninne som har operert på Colosseum, og såvidt jeg skjønte så legger de helst under muskel der. Og på henne ser det ut som hun har fått veldig markerte brystmuskler(firkantet form) ovenfor selve brystet.. Noe jeg ikke syns ser så pent ut. Det ser veldig hardt ut. Også har jeg ei annen venninne som fikk over muskel, og det ser mye mer naturlig ut og er mer bevegelige.
pmaja Skrevet 11. mai 2014 #32150 Skrevet 11. mai 2014 Hei igjen! Noen som har tatt 250-300 runde over muskel som vil sende meg etterbilde? Fortalte moren min om at jeg skal ta brystforstørrelse, og det gikk vel ikke så bra.. Nå har jeg plutselig fått litt noia for at det kommer til å se veldig unaturlig ut, og da særlig fordi det er over muskel.. Stoler på PK, men var ikke noe ålreit å fortelle det til moren min så fikk plutselig litt dårlige vibber og redd for alt! Selv om jeg fortsatt er fast bestemt på å gjennomføre det og vet at det er riktig for meg. Men ser så mange før/etterbilder på nett hvor folk har lagt inn 300cc+, hvor jeg tenker at det blir veldig stort. Og er redd for å få veldig "fake" utseendet på puppene mine.. Litt om meg forresten: 27 år, 172 og 60kg (gått opp 6 kg siste halve året grunnet lite trening og usunn mat, ooos).. Ingen barn
Boobies1991 Skrevet 11. mai 2014 #32151 Skrevet 11. mai 2014 Hei alle sammen! Jeg har fulgt denne tråden i ett år nå, og jeg har endelig bestemt meg for å gjøre det. Jeg er en jente på 23 år, som er rundt 1.73 cm høy og 63 kg. Er adoptert fra Korea (selvom det er ganske likegyldig her). Jeg har hatt 3 konsultasjonstimer, en på Nobel i Oslo og Fornebu (dette var via telefon) og siste på Colusseum i Oslo. Jeg er veldig opptatt av at det skal være estetisk pent, men også at det er en ok str. som ikke er vulgært. Det ser også ut som om de fleste av dere er opptatt av det samme, men jeg er usikker på om det skal være over eller under muskel. Jeg synes virkelig ikke det er pent med to ballonger under superstram hud, men f.eks. Andrea Badendyck (?) har veldig flotte pupper, og det er vel over? Jeg har noen ganger vanskeligheter med å se forskjell. Jeg synes også at under muskel kan gjøre puppene store i omkrets, men at de ikke 'buler' like mye ut.. det synes jeg ikke vil bli så pent på meg. Men hva tenker dere egentlig? Tok dere med dere bilder av de puppene dere syntes var pene (fra ukeblader osv.)? Og hva tenkte dere alle om smerter/komplikasjoner? Er dette noe som dere tenkte mye på? Jeg går veldig mye rundt å tenker på det, og jeg vet virkelig ikke hvor mange som plages med kroniske smerter i ettertid. Jeg er en 70A.. Takk for alle svar.. Gleder meg til å snakke mer med dere!
Boobies1991 Skrevet 11. mai 2014 #32152 Skrevet 11. mai 2014 Hei igjen! Noen som har tatt 250-300 runde over muskel som vil sende meg etterbilde? Fortalte moren min om at jeg skal ta brystforstørrelse, og det gikk vel ikke så bra.. Nå har jeg plutselig fått litt noia for at det kommer til å se veldig unaturlig ut, og da særlig fordi det er over muskel.. Stoler på PK, men var ikke noe ålreit å fortelle det til moren min så fikk plutselig litt dårlige vibber og redd for alt! Selv om jeg fortsatt er fast bestemt på å gjennomføre det og vet at det er riktig for meg. Men ser så mange før/etterbilder på nett hvor folk har lagt inn 300cc+, hvor jeg tenker at det blir veldig stort. Og er redd for å få veldig "fake" utseendet på puppene mine.. Litt om meg forresten: 27 år, 172 og 60kg (gått opp 6 kg siste halve året grunnet lite trening og usunn mat, ooos).. Ingen barn Hei! Jeg tror jeg er i litt samme situasjon som deg! Jeg fikk ogsaa beskjed fra Colusseum at 300 over muskel ville se bra ut, men er redd for at pk har et annet syn paa hva som er estetisk pent enn meg. Hvilken klinikk var du paa?
Mollydolly Skrevet 11. mai 2014 #32153 Skrevet 11. mai 2014 Har nå bestilt konsultasjon på Porsgrunn plastikkirurgi. Rett etterpå kom jeg over informasjon om at man ikke måtte finne på å gå dit. Dårlig kirurg osv... Det samme gjaldt også Oslo plastikkirurgi. Noen mener de er supre også da... Blir litt frustrert av å skulle finne det "tryggeste" stedet😕 Noen som forresten har erfaring med Dr. Bjørn Rosenberg?
Avalon Skrevet 12. mai 2014 #32154 Skrevet 12. mai 2014 Hei! Er det noen her som er blitt operert på Colosseumklinikken? Har hørt veldig mye bra om dem. Også lurer jeg på om dere som har under muskel er fornøyde? Jeg har ei venninne som har operert på Colosseum, og såvidt jeg skjønte så legger de helst under muskel der. Og på henne ser det ut som hun har fått veldig markerte brystmuskler(firkantet form) ovenfor selve brystet.. Noe jeg ikke syns ser så pent ut. Det ser veldig hardt ut. Også har jeg ei annen venninne som fikk over muskel, og det ser mye mer naturlig ut og er mer bevegelige. Jeg ble operert på Colusseum i Stavanger. Veldig fornøyd. Har under muskel. Det kirurgen sa til meg var at har du under 2 cm underhudsfett på brystet ville han ikke legge over muskel, pga. at du da vil få denne kanten. Jeg hadde mindre enn 2 cm underhudsfett så det ble derfor under muskel på meg. Er kjempe fornøyd. Har ingen kant. Ble operert i 2009 tror jeg, kanskje det var 2008, husker ikke helt
Butterfly_m Skrevet 12. mai 2014 #32155 Skrevet 12. mai 2014 Hei alle sammen! Jeg har fulgt denne tråden i ett år nå, og jeg har endelig bestemt meg for å gjøre det. Jeg er en jente på 23 år, som er rundt 1.73 cm høy og 63 kg. Er adoptert fra Korea (selvom det er ganske likegyldig her). Jeg har hatt 3 konsultasjonstimer, en på Nobel i Oslo og Fornebu (dette var via telefon) og siste på Colusseum i Oslo. Jeg er veldig opptatt av at det skal være estetisk pent, men også at det er en ok str. som ikke er vulgært. Det ser også ut som om de fleste av dere er opptatt av det samme, men jeg er usikker på om det skal være over eller under muskel. Jeg synes virkelig ikke det er pent med to ballonger under superstram hud, men f.eks. Andrea Badendyck (?) har veldig flotte pupper, og det er vel over? Jeg har noen ganger vanskeligheter med å se forskjell. Jeg synes også at under muskel kan gjøre puppene store i omkrets, men at de ikke 'buler' like mye ut.. det synes jeg ikke vil bli så pent på meg. Men hva tenker dere egentlig? Tok dere med dere bilder av de puppene dere syntes var pene (fra ukeblader osv.)? Og hva tenkte dere alle om smerter/komplikasjoner? Er dette noe som dere tenkte mye på? Jeg går veldig mye rundt å tenker på det, og jeg vet virkelig ikke hvor mange som plages med kroniske smerter i ettertid. Jeg er en 70A.. Takk for alle svar.. Gleder meg til å snakke mer med dere! Heihei! Jeg var også veldig opptatt av at resultatet skulle være estetisk pent og ikke bare "så stort som mulig". Jeg ville ha et naturlig resultat som passet min kropp. Angående over eller under muskel så ville jeg hørt med din PK. Her er jo de ekspertene. Jeg mener du må ha en viss mengde fett/brystvev før de velger å ta over. Når det gjelder diameteren på brystene i etterkant av operasjonen så vil dette komme ann på din brystkasse str og hvordan bredde du allerede har på puppene dine. Implantantene har også forskjellig diameter, og hvis du går "over din egen" diameter på implantatene får du mer sideboob og/eller kløft. Her vil også profilene spille en rolle. Moderat profil i en viss størrelse vil være bredere enn en mod+ eller hp, f.eks. Jeg tok med bilder til konsultasjonen min ja. Men kun får å gi PK en idė om hva jeg mente var et pent. Deretter bestemte han størrelse sammen med meg. Angående komplikasjoner så er det helt klart en risiko man må vurdere. Og snakk gjerne med PK angående prosentsjanser osv. Jeg tenkte mye på dettw før jeg ble operert. Men det var en sjanse jeg valgte å ta. Nå i ettertid tenker jeg ikke mye på det - går det galt så gjør det det. Nå er det jo gjort. Men gjør alt jeg kan for å redusere risiko og føler PK sine instrukser. Kroniske smerter i ettertid vet jeg lite om. Jeg er rett under 2 uker etter OP enda Men hat liiiite vondt nå. Kun stiv og litt sår! Sånn til tileggsinfo: Er 171cm, 55kg og tok 330cc/345cc under muskel. Fornøyd så langt!
ellyy Skrevet 12. mai 2014 #32156 Skrevet 12. mai 2014 Hei igjen! Noen som har tatt 250-300 runde over muskel som vil sende meg etterbilde? Fortalte moren min om at jeg skal ta brystforstørrelse, og det gikk vel ikke så bra.. Nå har jeg plutselig fått litt noia for at det kommer til å se veldig unaturlig ut, og da særlig fordi det er over muskel.. Stoler på PK, men var ikke noe ålreit å fortelle det til moren min så fikk plutselig litt dårlige vibber og redd for alt! Selv om jeg fortsatt er fast bestemt på å gjennomføre det og vet at det er riktig for meg. Men ser så mange før/etterbilder på nett hvor folk har lagt inn 300cc+, hvor jeg tenker at det blir veldig stort. Og er redd for å få veldig "fake" utseendet på puppene mine.. Litt om meg forresten: 27 år, 172 og 60kg (gått opp 6 kg siste halve året grunnet lite trening og usunn mat, ooos).. Ingen barn Hallo ! jeg skal ha OP i september 300cc over muskel, er 162 og 58 kg, så har ingen bilder å vise hehe, har du fått dato til OP eller? jeg er 20 år bor fortsatt hjemme men hadde tenkt å ikke fortelle noe til min far men i går fikk jeg helt noia og fortalte ham det.. tenkte at det ble venaskelig å holde skjult. Han tok det egentlig ikke så bra å visste ikke helt hva han skulle si å nå sitter jeg her å vet plutselig ikke helt hva jeg skal gjøre, men kan ikke la oss påvirke av hva andre sier når man vet at det er det man vill da, håper den følelsen forsvinner litt etterhvert
Arwina Skrevet 12. mai 2014 #32157 Skrevet 12. mai 2014 Hei igjen! Noen som har tatt 250-300 runde over muskel som vil sende meg etterbilde? Fortalte moren min om at jeg skal ta brystforstørrelse, og det gikk vel ikke så bra.. Nå har jeg plutselig fått litt noia for at det kommer til å se veldig unaturlig ut, og da særlig fordi det er over muskel.. Stoler på PK, men var ikke noe ålreit å fortelle det til moren min så fikk plutselig litt dårlige vibber og redd for alt! Selv om jeg fortsatt er fast bestemt på å gjennomføre det og vet at det er riktig for meg. Men ser så mange før/etterbilder på nett hvor folk har lagt inn 300cc+, hvor jeg tenker at det blir veldig stort. Og er redd for å få veldig "fake" utseendet på puppene mine.. Litt om meg forresten: 27 år, 172 og 60kg (gått opp 6 kg siste halve året grunnet lite trening og usunn mat, ooos).. Ingen barn Hei Jeg er 172cm og 58kg, og har fått lagt inn 375cc over muskel. Jeg trodde også jeg måtte ha under muskel for at det skulle se naturlig ut, men kirurgen mente jeg fint kunne ha over og at om han fikk velge ble det over muskel. Jeg er veldig fornøyd og føler absolutt ikke det ser ut som to store ballonger den ballong-looken kommer vel tydeligere jo tynnere man er kan jeg tenke meg. Har lagt inn litt mer enn 250-300 jeg da, men du kan få se bilde om du vil
Lille v Skrevet 12. mai 2014 #32158 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er 70H nå, 2 mnd etter op Det er Change sine mål. På Cubus har jeg 70D men litt liten i cup. 70E er vanskelig å finne på Cubus og H&M.. må opp i pris på andre BH butikker for å finne den størrelsen. BH jeg prøvde på Change kostet 650,- og hipster 350,- WHAT!! ALTFOR dyrt :D Bruker også 70e. Prøv 75d og om så sette en søm bak for å gjøre omkretsen mindre. Har gjort det på et par "til daglig" bh'er og det vises ikke. Lindex har en kjempegod serie som heter Ella M. De har str opp til 70dd og de passer meg perfekt. De kan også bestilles på nettet :-)
Ankh Su Namun Skrevet 12. mai 2014 #32159 Skrevet 12. mai 2014 Bruker også 70e. Prøv 75d og om så sette en søm bak for å gjøre omkretsen mindre. Har gjort det på et par "til daglig" bh'er og det vises ikke. Lindex har en kjempegod serie som heter Ella M. De har str opp til 70dd og de passer meg perfekt. De kan også bestilles på nettet :-) Å så bra!! Tusen takk for tips! Men nå er det enda 4mnd igjen til jeg kan bruke BH da har det endelig gått 6mnd! Håper da virkelig at størrelsen er den samme da! Da jeg var på change å fikk hjelp så sa ho at jeg hadde fine bryst, ho så ikke at det var silikon så jeg sa ikke noe.. Hehe. Men det var bare 4 uker etter operasjonen. Skal tilbake i september da jeg kan begynne å bruke ORDENTLIG BH :)
Alohaha Skrevet 12. mai 2014 #32160 Skrevet 12. mai 2014 Hei Jeg er en jente på straks 25 år som vurderer operasjon. Bor i Trondheim. Det jeg er usikker på er om jeg likegreit bør vente til etter jeg er ferdig med å få barn.. Eller har det ikke så mye å si? Jeg er 160 og veier 57 kg, bruker 65D nå.. Hovedproblemet er vel at jeg misliker formen på de. De henger ikke, men når brystvorten ikke er stiv så er de litt for trekantforma etter min smak. Tror jeg har det som heter for puffy nipples.. Hva kan jeg forvente meg av resultat? Vil ha noe alla størrelse som Triana, men mulig vanskelig å sammenligne slik når høyde og vekt er ulikt.... Hvordan får dere finansiert puppene? Per dags dato har jeg ikke råd, men er flink med penger og økonomi..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå