nuttybear Skrevet 7. mai 2014 #32101 Skrevet 7. mai 2014 Da har jeg vært på konsultasjon på teres colosseum stavanger Var rart å plutselig skulle kle av seg, men overlevde jo Fikk et veldig godt inntrykk av kirurgen og stedet, men nå har jeg jo ikke noe annet enn sykehus å sammenligne med.. Fikk beskjed om at jeg måtte ha runde, moderat profil, over muskel. Jeg tenkte på forhånd at under muskel hadde vært finest, men fikk beskjed om at jeg hadde nok fettvev til over muskel, og at jeg tydeligvis ikke har utviklet runde bryster så under muskel ville gi en rar kant på brystet. Er jo litt enig der. Også fikk jeg prøve proteser, prøvde en på ca 255 (husker ikke helt, mulig det var 260) og fikk beskjed om at det var den absolutt største str det var plass til med tanke på huden. Følte protesene var dritstore! Men han sa at det ville flates litt ut når det om under huden, og bli fint. Et spørsmål; står i papirene mine at jeg kan kjøpe sportsbh på klinikken som jeg skal ha på etter operasjonen. Den koster 400,- , og tror det var Anita eller noe. Noen som vet om det går an å ha med en annen sportsbh? Er jo litt vanskelig å vurdere str, men hørt så mye positivt om andre typer sportsbh-er. Fikk opr.dato 23. juni, etter eget valg! Tror jeg skal på en konsultasjon til i neste uke et annet sted, blir spennende å høre om kirurgen mener det samme som denne.. Går sikkert bra og ha med en annen men vanskelig og gjette str da. Jeg våknet etter narkosen med Bh på, vet ikke om det er normalen på de forskjellige klinikker men da må du evnt avtale med kirurg før op. Du kommer uansett til å bli drittlei bare og ha en sportsbh de neste 4-8 ukene så hvorfor ikke kjøpe 1 til litt etter operasjon når du vet sånn ca hvor stor du ble;o) tror noen kirurger er litt nøye på at bh'en skal ha adskilte cuper i begynnelsen også og derfor ser de helst at du bruker den de anbefaler.
nuttybear Skrevet 7. mai 2014 #32102 Skrevet 7. mai 2014 tuusen takk for svar! :-) Vet du noe om hvor lang tid det tar før muskelen "slapper av" da? er såå utolmodig, allerede.. Gratulerer med kjempe flotte pupper!! Jeg kom hjem med 75c fra klinikken men bruker 70d nå. Så ikke ta sorgen på forskudd. Det kan ta laaang tid før muskelen slapper helt av og ofte er det en gradvis prosess. Min venstre droppet ganske tidlig( rundt uke 4 tror jeg) mens min høyre(dominante side) ser ut til å droppe bitte litt hver uke og ligger fremdeles etter venstre puppen nå 8 uker etter op. Det kan ta månedsvis med oss "unders" før puppene finner sin endelige form og størrelse.
Butterfly_m Skrevet 7. mai 2014 #32103 Skrevet 7. mai 2014 Jeg var så oppblåst at det nesten var urovekkende. T.o.m lårene mine este ut pga all væskeansamlingen. Gikk opp flere kg!!! Tror det var en kombinasjon av kirurgi og medisinene. Og morfinen gjør jo også at man blir forstoppet:o( begynte og føle meg mer normal etter litt over 1 uke. Fatt mot;o) Puuh.. godt å høre! Er litt deprimemrende å se helt gelé ut hehe.
mynona87 Skrevet 7. mai 2014 #32104 Skrevet 7. mai 2014 Hei alle sammen! så gøy at det finest ett forum der det kan diskuteres og sammenlignes erfaringer! Jeg skal operere 20 juni! gleder meg enormt men; kirurgen foreslo 295cc.. Jeg er 170 og 60 kg.. Har en 75a nå.. Noen som vet noe om hvilken cup jeg kan forvente meg av 295? Ser det er mange som angrer på at de ikke tok mer, så lurer på å spør etter 310?!
silkhand Skrevet 7. mai 2014 #32105 Skrevet 7. mai 2014 Hei alle sammen! så gøy at det finest ett forum der det kan diskuteres og sammenlignes erfaringer! Jeg skal operere 20 juni! gleder meg enormt men; kirurgen foreslo 295cc.. Jeg er 170 og 60 kg.. Har en 75a nå.. Noen som vet noe om hvilken cup jeg kan forvente meg av 295? Ser det er mange som angrer på at de ikke tok mer, så lurer på å spør etter 310?! Hei!! Jeg er 172 og 62 kg så vi er sikkert gaaanske lik.. jeg la inn 300cc runde over muskel. Hadde fra før 75b .. Er nå 75 full D cup Veldig fornøyd!
silkhand Skrevet 7. mai 2014 #32106 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hei alle sammen! Lurer på om dere kan hjelpe meg med noe.. Jeg er ganske nøyaktig 3 mnd etter operasjon. har i det siste lagt merke til at når jeg legger meg på ryggen, sitter venstre bryst ganske fint, mens høyre på en måte ''sklir'' litt på siden.. Kjæresten min sa det også at det virker som høyre bryst sitter mye 'løsere' en venstre.. Noen som har opplevd lignende? Rekner ikke med det skal være sånn. Skal ikke på kontroll før i august. Burde jeg tatt kontakt med klinikken litt før? På forhånd tusen takk for svar Edit: Har proteser over muskelen Endret 7. mai 2014 av silkhand
mynona87 Skrevet 7. mai 2014 #32107 Skrevet 7. mai 2014 Tusen takk Silkhand! Kirurgen snakket om å legge den under muskelen på meg.. vil det ha noe å si på størrelse? Ser jeg ikke er alene om å ønske meg "så store dom mulig før det bli unormalt" , men er så vanskelig å vite på forhånd hvor mye man skal tørre å be om.. :/
Arwina Skrevet 7. mai 2014 #32108 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hei alle sammen! så gøy at det finest ett forum der det kan diskuteres og sammenlignes erfaringer! Jeg skal operere 20 juni! gleder meg enormt men; kirurgen foreslo 295cc.. Jeg er 170 og 60 kg.. Har en 75a nå.. Noen som vet noe om hvilken cup jeg kan forvente meg av 295? Ser det er mange som angrer på at de ikke tok mer, så lurer på å spør etter 310?! Hei og velkommen! Jeg er 172 og 58kg så vi er også ganske lik. Jeg har fått lagt inn 375 runde i moderat profil over muskelen, og var 70 a / liten 70b før. Er usikker på hva jeg er nå ettersom jeg ikke har fått målte meg, men tipper 70 d/dd/e (høres giga ut, men synes ikke det ser ut som mer enn maks c-cup med klær). Jeg ville ha så store jeg kunne før det så veldig fake ut og er suuper fornøyd! Endret 7. mai 2014 av Arwina
Ankh Su Namun Skrevet 7. mai 2014 #32109 Skrevet 7. mai 2014 Gratulerer med kjempe flotte pupper!! Jeg kom hjem med 75c fra klinikken men bruker 70d nå. Så ikke ta sorgen på forskudd. Det kan ta laaang tid før muskelen slapper helt av og ofte er det en gradvis prosess. Min venstre droppet ganske tidlig( rundt uke 4 tror jeg) mens min høyre(dominante side) ser ut til å droppe bitte litt hver uke og ligger fremdeles etter venstre puppen nå 8 uker etter op. Det kan ta månedsvis med oss "unders" før puppene finner sin endelige form og størrelse. Jeg er 70H nå, 2 mnd etter op Det er Change sine mål. På Cubus har jeg 70D men litt liten i cup. 70E er vanskelig å finne på Cubus og H&M.. må opp i pris på andre BH butikker for å finne den størrelsen. BH jeg prøvde på Change kostet 650,- og hipster 350,- WHAT!! ALTFOR dyrt :D
mynona87 Skrevet 7. mai 2014 #32110 Skrevet 7. mai 2014 (endret) postet litt fort her, før jeg rakk å lese Endret 7. mai 2014 av mynona87
mynona87 Skrevet 7. mai 2014 #32111 Skrevet 7. mai 2014 Hei og velkommen! Jeg er 172 og 58kg så vi er også ganske lik. Jeg har fått lagt inn 375 runde i moderat profil over muskelen, og var 70 a / liten 70b før. Er usikker på hva jeg er nå ettersom jeg ikke har fått målte meg, men tipper 70 d/dd/e (høres giga ut, men synes ikke det ser ut som mer enn maks c-cup med klær). Jeg ville ha så store jeg kunne før det så veldig fake ut og er suuper fornøyd! 375 faktisk :O De hørtest mye ut, men det synest jeg igrunnen alt gjør Er ikke så lett i denne silikonverden når man ikke har peiling du har vell ikke lyst å legge ut bilde eller sende ett til meg? kjenner jeg blir mer og mer usikker for alt jeg leser
mynona87 Skrevet 7. mai 2014 #32112 Skrevet 7. mai 2014 Hei!! Jeg er 172 og 62 kg så vi er sikkert gaaanske lik.. jeg la inn 300cc runde over muskel. Hadde fra før 75b .. Er nå 75 full D cup Veldig fornøyd! Ser du har sendt bilde til andre før, vil ikke sende til meg også?
pmaja Skrevet 7. mai 2014 #32113 Skrevet 7. mai 2014 Går sikkert bra og ha med en annen men vanskelig og gjette str da. Jeg våknet etter narkosen med Bh på, vet ikke om det er normalen på de forskjellige klinikker men da må du evnt avtale med kirurg før op. Du kommer uansett til å bli drittlei bare og ha en sportsbh de neste 4-8 ukene så hvorfor ikke kjøpe 1 til litt etter operasjon når du vet sånn ca hvor stor du ble;o) tror noen kirurger er litt nøye på at bh'en skal ha adskilte cuper i begynnelsen også og derfor ser de helst at du bruker den de anbefaler. Enig med deg! Jeg bare skjønte ikke om jeg skulle kjøpe sportsbh etterpå eller hva, hadde jo trodd jeg og kommer til å våkne opp med sportsbh på Men det ordner seg! Vanskelig å vite strl på forhånd som du sier
Signe83 Skrevet 7. mai 2014 #32114 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er 70H nå, 2 mnd etter op Det er Change sine mål. På Cubus har jeg 70D men litt liten i cup. 70E er vanskelig å finne på Cubus og H&M.. må opp i pris på andre BH butikker for å finne den størrelsen. BH jeg prøvde på Change kostet 650,- og hipster 350,- WHAT!! ALTFOR dyrt :D Oi, shit.. Like mye jeg bruker på ei bukse jo.. Hvor mange gram la du inn?
silkhand Skrevet 7. mai 2014 #32115 Skrevet 7. mai 2014 Ser du har sendt bilde til andre før, vil ikke sende til meg også? Jo det kan jeg gjøre
bellaa Skrevet 7. mai 2014 #32116 Skrevet 7. mai 2014 Hei jenter! I går var jeg på konsultasjon på Fornebuklinikken hos Lars Haukeland! Han var kjempekoselig og lett å prate med, fikk svar på alt jeg lurte på :-) Jeg er 163cm, 52kg og bruker 75a i bh. Pk anbefalte å ta 330 cc, under muskel og moderat profil. Jeg hadde lyst på høy profil, men det mente han ble for "FHM".. Så nå er jeg veldig usikker.. Noen med noen formeninger som er omtrent samme målene som meg? :-)
Arwina Skrevet 7. mai 2014 #32117 Skrevet 7. mai 2014 375 faktisk :O De hørtest mye ut, men det synest jeg igrunnen alt gjør Er ikke så lett i denne silikonverden når man ikke har peiling du har vell ikke lyst å legge ut bilde eller sende ett til meg? kjenner jeg blir mer og mer usikker for alt jeg leser Ja, jeg synes også det hørtes litt mye ut når han hentet fram implantater med 350 og 375 cc før operasjonen da jeg fikk prøve de og sånt. Er glad jeg lot kirurgen bestemme under operasjonen ut fra hva som ble best, for er veldig fornøyd med at jeg fikk det som jeg ønsket meg Så klart kan jeg sende deg bilder! Skal prøve å fikse det i løpet av kvelden
mynona87 Skrevet 7. mai 2014 #32118 Skrevet 7. mai 2014 Ja, jeg synes også det hørtes litt mye ut når han hentet fram implantater med 350 og 375 cc før operasjonen da jeg fikk prøve de og sånt. Er glad jeg lot kirurgen bestemme under operasjonen ut fra hva som ble best, for er veldig fornøyd med at jeg fikk det som jeg ønsket meg Så klart kan jeg sende deg bilder! Skal prøve å fikse det i løpet av kvelden Ja er vell bare å stole på ekspertene de vil vell ha ett bra rykte, og fornøyde kunder Supert!! Tusen takk!
Fjellmonkey Skrevet 7. mai 2014 #32119 Skrevet 7. mai 2014 Jeg blir litt skremt av å lese her, hehe. Blir litt usikker. Men jeg vet jo at jeg vil dette. Men hva er cc ? Og har noen av dere brukt Teres Drammen ? - spurte tidligere men ingen som har svart. Fornebu klinikken ligger også i nærheten så jeg vurderer den.
Ankh Su Namun Skrevet 7. mai 2014 #32120 Skrevet 7. mai 2014 Oi, shit.. Like mye jeg bruker på ei bukse jo.. Hvor mange gram la du inn? La inn 400cc moderat profil over muskel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå