Lullemeg Skrevet 6. mai 2014 #32081 Skrevet 6. mai 2014 Takk for svar, Lullemeg Setter veldig pris på det! Hvem opererte deg? Var på konsultasjon hos Ivan Pavlovic. Han virket noe uinteressert og uengasjert under konsultasjonen, men vet han har god erfaring.. Ja, jeg vil ha et mest mulig naturlig resultat. Er slank jeg også, men ikke direkte tynn. Derfor synes jeg 500 gram per bryst høres enormt mye ut, men får dobbeltsjekke det ved neste konsultasjon. Det var Ivan Pavlovic som opererte meg ja! Tror han er den eneste plastiske kirurgen på Aleris som foretar brystforstørrelse. Synes ikke han virket slik du beskriver, men han var litt sånn what ever ang at jeg kunne velge det jeg ville. Han kom liksom ikke med så mye råd, men sa jo hva som var vanligst for min aldersgruppe. Jeg er 178 høy og veier 63 kg, og tok 375 cc mentor runde høyprofil under muskel. Det ser veldig naturlig ut, og tror nok jeg kunne ha hatt større (men da ville det jo sett mindre naturlig ut selvfølgelig). Kirurgen mente egentlig at jeg burde ha hatt MINST 400 cc og helst mer. 500 høres veldig mye ut, men det kommer jo selvfølgelig an på høyde og kroppsform og sånn.
Fjellmonkey Skrevet 7. mai 2014 #32082 Skrevet 7. mai 2014 Hei. Noen som har erfaring fra Teres? Jeg skal til Teres i Drammen til uken, på konsultasjon.
Butterfly_m Skrevet 7. mai 2014 #32083 Skrevet 7. mai 2014 Dytter litt på spørsmålene mine lengre opp, og HÅPER noen kan svare meg Jeg også lurer på det samme som lillemeg angående implantatene under muskel... I tillegg har jeg blitt litt i tvil i forhold til klinikk. Har kun vurdert Aleris, men en bekjent valgte Teres Stokkan, og er fornøyd. Har kun vært på konsultasjon hos Aleris.. Snakk om Trondheim dette her.. Noen med erfaring fra noen av disse klinikkene? Vet ikke hva slags resultat du er ute etter, men i og med du er i "samme" jobbsituasjon som meg så tipper jeg du vil ha tålig naturlig slik at du kan "gjemme dem" litt i klær? (Har kontorjobb i mannsdominert yrke. Ingeniør) Selv synes jeg 500 høres veldig stort ut. Men hvis kirurgen mener dette -absolutt- må til så er jo han eksperten.. Men synes du bør høre om det finnes andre løsninger for et litt mindre men allikevel fint resultat. Er 171cm og 55kg og tok under muskel. (Slank, men med litt "magefett", stor rompe og lange bein.) Jeg har 330cc/345cc og synes dette ser bra ut til nå! (Er kun 1 uke siden OP idag da...) Men er veldig fornøyd! Kunne nok greit ha gått til 360cc, men det kunne blitt rett i grenseland. Kirugen min startet med å foreslå 360cc, men ble begge enige om at 330cc passet min kropp bedre. Har et bilde fra dag 3 etter OP om du ønsker å se. Lykke til!
MissA Skrevet 7. mai 2014 #32084 Skrevet 7. mai 2014 Hei igjen dere! Har skrevet noen innlegg i denne tråden tidligere, men skriver et nytt da det begynner å bli en god stund siden. I september i fjor var jeg på konsultasjon hos Aleris i Trondheim for brystforstørrelse. Jeg har enda ikke tatt operasjonen. Litt sammensatt hva det skyldes, men blant annet at jeg har noe angst for å opereres pluss at jeg har hatt en liten ettåring som var avhengig av å bli løftet osv. NÅ har jeg bestemt meg. Nå blir det operasjon i nærmeste fremtid, men lurer på om noen vil være så snill å prøve å drøfte disse spørsmålene sammen med meg: - Jeg var på konsultasjon i september i fjor. Det er en god stund siden. Ville dere ha bestilt time til ny konsultasjon eller gått direkte til operasjon? - Jeg har såkalte "vrengte bukselommer" etter tre graviditeter og påfølgende amming. Som en ballong som har gått tom for luft. Kirurgen mente derfor at jeg burde ha så mye som 500 gram per bryst, for å fylle opp det tomrommet og for å motvirke hengbryst.. Men jeg synes 500 gram høres voldsomt mye ut. Jeg er normalt bygd og ganske lang (1,72 m) Trener også endel i form av løping og redd dette kommer til å bli en hindring. Dessuten synes jeg ikke det er pent med for store bryst, MEN mye penere enn vrengte bukselommer som jeg har per idag... - Jeg tar sikte på operasjon i sommerferien, ETTER en tur til sydligere strøk. Er det fortsatt lite lurt å foreta operasjonen på sommers tid? - En annen grunn til at jeg ønsker operasjon på sommers tid, er fordi jeg begynner i ny jobb i begynnelsen av august. Dette er en kontorjobb som stilles ganske strenge krav i forhold til bekledning, hvordan man ter seg, osv.. Tror ikke det er miljø for puppeforstørrelse blant disse akademiske glupingene.. Så jeg vil holde det mest mulig skjult.. Hva ville dere gjort i forhold til ny konsultasjon, operasjonstidspunk og størrelse? Hei Jeg opererte meg også på Aleris, kirurgen het Ivan. Jeg har 500 cc under muskel, og helt ærlig er jeg skuffet størrelsen. Er 176 cm høy, og da er faktisk ikke 500 så mye. Hvis du blar noen sider tilbake så har jeg lagt ut bilde. Hvis du fortsatt er usikker, ring og bestill ny konsultasjon Jeg var på konsultasjon tre ganger, hehe. Da fikk jeg prøve proteser inne i sportsbh, hvis du ikke har fått gjort det så er det bare å spørre!
Signe83 Skrevet 7. mai 2014 #32085 Skrevet 7. mai 2014 Vet ikke hva slags resultat du er ute etter, men i og med du er i "samme" jobbsituasjon som meg så tipper jeg du vil ha tålig naturlig slik at du kan "gjemme dem" litt i klær? (Har kontorjobb i mannsdominert yrke. Ingeniør) Selv synes jeg 500 høres veldig stort ut. Men hvis kirurgen mener dette -absolutt- må til så er jo han eksperten.. Men synes du bør høre om det finnes andre løsninger for et litt mindre men allikevel fint resultat. Er 171cm og 55kg og tok under muskel. (Slank, men med litt "magefett", stor rompe og lange bein.) Jeg har 330cc/345cc og synes dette ser bra ut til nå! (Er kun 1 uke siden OP idag da...) Men er veldig fornøyd! Kunne nok greit ha gått til 360cc, men det kunne blitt rett i grenseland. Kirugen min startet med å foreslå 360cc, men ble begge enige om at 330cc passet min kropp bedre. Har et bilde fra dag 3 etter OP om du ønsker å se. Lykke til! Ja, vil veldig gjerne se det bildet Høres ut som vi er samme kroppsfasong. Jeg har også litt magefett og lange bein, men dog smale hofter og liten rumpe.
Signe83 Skrevet 7. mai 2014 #32086 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hei Jeg opererte meg også på Aleris, kirurgen het Ivan. Jeg har 500 cc under muskel, og helt ærlig er jeg skuffet størrelsen. Er 176 cm høy, og da er faktisk ikke 500 så mye. Hvis du blar noen sider tilbake så har jeg lagt ut bilde. Hvis du fortsatt er usikker, ring og bestill ny konsultasjon Jeg var på konsultasjon tre ganger, hehe. Da fikk jeg prøve proteser inne i sportsbh, hvis du ikke har fått gjort det så er det bare å spørre! Ja, fikk også prøve proteser under sports-bh, men er såpass lenge siden. Jeg heller nok for en konsultasjon til Vil ha mest mulig naturlig resultat, pga. jobbsituasjon.. Men dine så jo veldig fine og naturlige ut. Må også legge til at jeg skal ha dråpeformede proteser.. Høy profil, hva er det by the way? Kunne tenkt meg noen bilder med klær på der bildene er tatt på avstand for å se hvordan det blir da.. Noen rundt 400-500 gram som vil vise meg det? Endret 7. mai 2014 av Signe83
MissA Skrevet 7. mai 2014 #32087 Skrevet 7. mai 2014 Ja, fikk også prøve proteser under sports-bh, men er såpass lenge siden. Jeg heller nok for en konsultasjon til Vil ha mest mulig naturlig resultat, pga. jobbsituasjon.. Men dine så jo veldig fine og naturlige ut. Må også legge til at jeg skal ha dråpeformede proteser.. Høy profil, hva er det by the way? Kunne tenkt meg noen bilder med klær på der bildene er tatt på avstand for å se hvordan det blir da.. Noen rundt 400-500 gram som vil vise meg det? Profilen på protesen handler om diameter i forhold til projeksjon (hvor mye brystet ''strutter'' ut). Lav profil betyr større diameter og lavere projeksjon, moderat gir middels, og høy profil gir en mindre diameter og en høyere projeksjon. Avtalte med kirurgen at jeg skulle ha moderat profil, men da jeg våknet hadde jeg høy profil fordi han syntes det så best ut. Jeg har runde proteser da. De ser veldig kuleformede ut enda, men det er fordi det bare er 13 dager siden operasjonen De begynner å falle litt mere nå, heldigvis!
pmaja Skrevet 7. mai 2014 #32088 Skrevet 7. mai 2014 Da har jeg vært på konsultasjon på teres colosseum stavanger Var rart å plutselig skulle kle av seg, men overlevde jo Fikk et veldig godt inntrykk av kirurgen og stedet, men nå har jeg jo ikke noe annet enn sykehus å sammenligne med.. Fikk beskjed om at jeg måtte ha runde, moderat profil, over muskel. Jeg tenkte på forhånd at under muskel hadde vært finest, men fikk beskjed om at jeg hadde nok fettvev til over muskel, og at jeg tydeligvis ikke har utviklet runde bryster så under muskel ville gi en rar kant på brystet. Er jo litt enig der. Også fikk jeg prøve proteser, prøvde en på ca 255 (husker ikke helt, mulig det var 260) og fikk beskjed om at det var den absolutt største str det var plass til med tanke på huden. Følte protesene var dritstore! Men han sa at det ville flates litt ut når det om under huden, og bli fint. Et spørsmål; står i papirene mine at jeg kan kjøpe sportsbh på klinikken som jeg skal ha på etter operasjonen. Den koster 400,- , og tror det var Anita eller noe. Noen som vet om det går an å ha med en annen sportsbh? Er jo litt vanskelig å vurdere str, men hørt så mye positivt om andre typer sportsbh-er. Fikk opr.dato 23. juni, etter eget valg! Tror jeg skal på en konsultasjon til i neste uke et annet sted, blir spennende å høre om kirurgen mener det samme som denne..
liillemeg Skrevet 7. mai 2014 #32089 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Takk for svar, alle sammen! Er veldig til hjelp Men nå ser jeg dere har fått prøvd protester i sportsbh på konsultasjon, det gjorde ikke jeg hos Teres Stokkan. Fikk heller ikke høre noe om cc eller om jeg skulle ha lav, moderat eller høy profil. Er dette uvanlig? Eller noe man gjør på selve operasjonsdagen? Vurderer faktisk å dra på konsultasjon hos Ivan Pavlovic på Aleris, siden mange anbefaler å dra på så mange konsultasjoner som mulig! Men fikk jo Ola Evjen anbefalt, så holder fortsatt en knapp på han :-) Innspill til hva jeg kan gjøre?? Endret 7. mai 2014 av liillemeg
Signe83 Skrevet 7. mai 2014 #32090 Skrevet 7. mai 2014 Sånn litt på sidelinjen.. Hvordan har reaksjonene fra omgivelsene vært etter operasjonen? Tenker venner, familie, kolleger, osv..? Jeg må si jeg gruer meg litt til akkurat reaksjonene. Ikke at de veier tyngst, da dette er noe jeg SKAL gjøre for å forbedre livskvaliteten min..
pmaja Skrevet 7. mai 2014 #32091 Skrevet 7. mai 2014 Sånn litt på sidelinjen.. Hvordan har reaksjonene fra omgivelsene vært etter operasjonen? Tenker venner, familie, kolleger, osv..? Jeg må si jeg gruer meg litt til akkurat reaksjonene. Ikke at de veier tyngst, da dette er noe jeg SKAL gjøre for å forbedre livskvaliteten min.. Jeg har heller ikke sagt noe til andre enn samboeren. Og en venninne av meg. Venninnen min var imot det som første reaksjon, men forstod det da jeg forklarte hvorfor. Gruer meg vilt til å fortelle særlig moren min, da vi har et veldig nært forhold og jeg vet hun er i mot det og bare vil bli lei seg og bekymre seg Tror jeg bare sender en mail (vi bor ikke samme sted, men prater ofte på tlf), Og ellers har jeg bare tenkt å svare ja hvis noen spør, men ikke annonsere det til venner, på jobb osv.
Signe83 Skrevet 7. mai 2014 #32092 Skrevet 7. mai 2014 Nei, jeg har heller ikke tenkt å annonsere det, bortsett fra til nære venniner og min mann. Men det kommer jo til å bli ganske tydelig.. Er bare det jeg tenker på..
Lullemeg Skrevet 7. mai 2014 #32093 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hvor lang tid tok det for dere før oppblåstheten etter operasjonen gikk over? Er en uke etter op nå, og fortsatt skikkelig oppblåst.. Blææh, føler meg så ekkel! Endret 7. mai 2014 av Lullemeg
Butterfly_m Skrevet 7. mai 2014 #32094 Skrevet 7. mai 2014 Hvor lang tid tok det for dere før oppblåstheten etter operasjonen gikk over? Er en uke etter op nå, og fortsatt skikkelig oppblåst.. Blææh, føler meg så ekkel! Du er ikke alene... like langt som deg og har skikkelig gravidmage.. ble skremt da jeg våknet haha! Så lurer på det samme..
sommerbris2012 Skrevet 7. mai 2014 #32095 Skrevet 7. mai 2014 Hei alle sammen :-) jeg er ei jente på 25. Vurderer å ta silikon nå til sommeren/høsten. Er en liten 75a.. Kunne tenke meg en b. Ble så deprimert idag da jeg fikk bikinien jeg hadde bestilt, i posten. Ikke en gang 75a passet
Tuppeline1 Skrevet 7. mai 2014 #32096 Skrevet 7. mai 2014 Hei. er det noen her som har erfaring med at puppene blir større etter noen dager, eller blir de mindre? Er 2 dager siden operasjon, la inn 390g og 420g under muskel. Jeg hadde en liten a cup, og håpet på å kunne få en stor D cup.. ser nå at jeg har C i sportsbhen jeg fikk av klinikken, og er ganske skuffet over at de er så små håper bare at de ikke krymper mere..
Lullemeg Skrevet 7. mai 2014 #32097 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hei. er det noen her som har erfaring med at puppene blir større etter noen dager, eller blir de mindre? Er 2 dager siden operasjon, la inn 390g og 420g under muskel. Jeg hadde en liten a cup, og håpet på å kunne få en stor D cup.. ser nå at jeg har C i sportsbhen jeg fikk av klinikken, og er ganske skuffet over at de er så små håper bare at de ikke krymper mere..Siden du har under muskel kan de faktisk bli større Musklene presser protesen sammen, så når musklene strekker seg blir brystene mykere og kan også bli større. Tror nok du får en D cup ja Husk at sportsbher ikke nødvendigvis sier noe om hva du har i vanlig bh. Endret 7. mai 2014 av Lullemeg
Tuppeline1 Skrevet 7. mai 2014 #32098 Skrevet 7. mai 2014 Siden du har under muskel kan de faktisk bli større Musklene presser protesen sammen, så når musklene strekker seg blir brystene mykere og kan også bli større. Tror nok du får en D cup ja Husk at sportsbher ikke nødvendigvis sier noe om hva du har i vanlig bh. tuusen takk for svar! :-) Vet du noe om hvor lang tid det tar før muskelen "slapper av" da? er såå utolmodig, allerede..
Lady36 Skrevet 7. mai 2014 #32099 Skrevet 7. mai 2014 Hei. er det noen her som har erfaring med at puppene blir større etter noen dager, eller blir de mindre? Er 2 dager siden operasjon, la inn 390g og 420g under muskel. Jeg hadde en liten a cup, og håpet på å kunne få en stor D cup.. ser nå at jeg har C i sportsbhen jeg fikk av klinikken, og er ganske skuffet over at de er så små håper bare at de ikke krymper mere.. Hei Jeg har 80 C i sportsbh fra klinikken. Var og prøvde bh i går, og jeg passer 75D/75E. Var faktisk noen i 75 e som var litt stramme. Er veldig forskjell størrelser rundt omkring vel å merke..Har ikke målt meg. Var 75 b/C før jeg la inn 335 og 375 over muskel. Brystene forandrer seg veldig mye de neste ukene, så ikke bekymre deg ennå :)
nuttybear Skrevet 7. mai 2014 #32100 Skrevet 7. mai 2014 Du er ikke alene... like langt som deg og har skikkelig gravidmage.. ble skremt da jeg våknet haha! Så lurer på det samme.. Jeg var så oppblåst at det nesten var urovekkende. T.o.m lårene mine este ut pga all væskeansamlingen. Gikk opp flere kg!!! Tror det var en kombinasjon av kirurgi og medisinene. Og morfinen gjør jo også at man blir forstoppet:o( begynte og føle meg mer normal etter litt over 1 uke. Fatt mot;o)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå