Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

aaah, da er vi akkurat like!! har du noen bilder du kan sende meg på pm? er så itvil om jeg skal velge 300cc i høy profil eller 280cc i høy profil!! er redd 300 kan bli for stort.. vi er jo ikke akkurat store!

Ja kan godt sende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, må drar jeg til klinikken for å klage... Gruer meg!!

Masse lykke til :) :)

Skrevet

[quote name="veldigfornøyd" post="14395429" timestamp=

Når skal du opereres?

Skrevet

Nå mener du???? I så fall, tvi tvi og kjempe lykke til. Du har ett helt puppeforum i ryggen som support;o) venter i spenning på feedback.

Hei, ja jeg mente nå :D

Nettopp kommet hjem igjen. Har fått operasjonssykepleier til å se på det. Ho syns også at resultatet ikke ble helt bra. Ho tok bilder å la inn i journalen min. Jeg måtte ringe kirurgen på sin vakttelefon, han har sluttet å jobbe der jeg ble operert. Det kommer en ny kirurg om 2 uker. Jeg håååååååper han ser at resultat ble bom. Lommen hadde kanskje vært litt for stor, puppene blir hevelse på og utvider da lommen mer. Det var det operasjonssykepleier trodde. Jeg blir sikkert henvist til den nye kirurgen, håper jeg.... Så han kan se og bedømme han også.

Skrevet (endret)

Hei igjen dere!

Har skrevet noen innlegg i denne tråden tidligere, men skriver et nytt da det begynner å bli en god stund siden. I september i fjor var jeg på konsultasjon hos Aleris i Trondheim for brystforstørrelse. Jeg har enda ikke tatt operasjonen. Litt sammensatt hva det skyldes, men blant annet at jeg har noe angst for å opereres pluss at jeg har hatt en liten ettåring som var avhengig av å bli løftet osv.

NÅ har jeg bestemt meg. Nå blir det operasjon i nærmeste fremtid, men lurer på om noen vil være så snill å prøve å drøfte disse spørsmålene sammen med meg:

- Jeg var på konsultasjon i september i fjor. Det er en god stund siden. Ville dere ha bestilt time til ny konsultasjon eller gått direkte til operasjon?

- Jeg har såkalte "vrengte bukselommer" etter tre graviditeter og påfølgende amming. Som en ballong som har gått tom for luft. Kirurgen mente derfor at jeg burde ha så mye som 500 gram per bryst, for å fylle opp det tomrommet og for å motvirke hengbryst.. Men jeg synes 500 gram høres voldsomt mye ut. Jeg er normalt bygd og ganske lang (1,72 m) Trener også endel i form av løping og redd dette kommer til å bli en hindring. Dessuten synes jeg ikke det er pent med for store bryst, MEN mye penere enn vrengte bukselommer som jeg har per idag...

- Jeg tar sikte på operasjon i sommerferien, ETTER en tur til sydligere strøk. Er det fortsatt lite lurt å foreta operasjonen på sommers tid?

- En annen grunn til at jeg ønsker operasjon på sommers tid, er fordi jeg begynner i ny jobb i begynnelsen av august. Dette er en kontorjobb som stilles ganske strenge krav i forhold til bekledning, hvordan man ter seg, osv.. Tror ikke det er miljø for puppeforstørrelse blant disse akademiske glupingene.. Så jeg vil holde det mest mulig skjult..

Hva ville dere gjort i forhold til ny konsultasjon, operasjonstidspunk og størrelse?

Endret av Signe83
Skrevet

Bare lurte på en ting; på nettsidene til Kolibri står det at man får nedpressbånd etter brystforstørrelsr. Vet du om det er standard for alle, eller kun de der det er nødvendig? Vurderer å dra på konsultasjon der i tillegg til colosseum stvg.

jeg betaler 33000 på kolibri:) det er inkludert bh'en!

Skrevet

Har ikke operert der enda, skal nå denne uken. Men tror de fleste bruker nedpressbånd.. Vil du ikke ha det? Jeg likte ikke Colosseum, så jeg er veldig fornøyd med at jeg skal på kolibri:) legen der har erfaring fra Colosseum og sykehuset:)

Skrevet

Hei

Dere som ikke ble fornøyd med puppene fra første operasjon og etterpå måtte ta et løft, måtte dere betale mer da?

Ingen som vet?

Skrevet

Har ikke operert der enda, skal nå denne uken. Men tror de fleste bruker nedpressbånd.. Vil du ikke ha det? Jeg likte ikke Colosseum, så jeg er veldig fornøyd med at jeg skal på kolibri:) legen der har erfaring fra Colosseum og sykehuset:)

Er ikke imot nedpressbånd altså :) bare lest om en del som syns det er så ubehagelig, så da tenkte jeg at det holder vel at puppene er vonde, om man ikke skal ha et bånd som gnager i tillegg ;) Jeg skal sjekke på colosseum, men bestiller nok time på colibri og, så får jeg se hvem jeg klikker best med :) Håper du vil skrive litt om hvordan operasjonen var! Interessant lesing for meg som vurderer :)

Skrevet

Jeg har ikke fått noe nedpressbånd.. Er det noen andre som ikke fikk det?

Skrevet

Er ikke imot nedpressbånd altså :) bare lest om en del som syns det er så ubehagelig, så da tenkte jeg at det holder vel at puppene er vonde, om man ikke skal ha et bånd som gnager i tillegg ;) Jeg skal sjekke på colosseum, men bestiller nok time på colibri og, så får jeg se hvem jeg klikker best med :) Håper du vil skrive litt om hvordan operasjonen var! Interessant lesing for meg som vurderer :)

Hei :) Det er ikke vanlig at alle får nedpressbånd. Jeg har anatomiske over muskel og fikk beskjed om at jeg da måtte ha nedpressbånd. Anatomiske kan vri seg, men båndet holder protesene mer på plass og sjansen for at de vrir seg blir mindre. Samtidig sørger båndet for at protesene fester seg riktig. Ikke helt opp under haka .. Tror det er mer vanlig å få det når du har anatomiske eller over muskel. Kjenner flere som har lagt inn runde og de har ikke fått nedpressbånd. Men er nok forskjellig fra klinikk til klinikk. Jeg har hatt en reparasjon på det ene brystet og sitter nok en gang med nedpressbånd. Men man blir fort vant til det. Synes ikke det gnager. Ikke noe å bekymre seg over!!

Skrevet

Hei! Jeg er helt ny her, så litt usikker på hvordan jeg gjør ting, men jeg sparker ivei. Har noen spørsmål i forhold til silikon som jeg håper dere kan svare meg på! :) Har nettopp vært på konsultasjon på Teres Stokkan her i Trondheim til Ola Evjen, og fikk operasjons dato med en gang. (Skal opereres 19.juni!!).
Vi fikk en veldig god kjemi og han virket som en dyktig person.
Vi ble også enige om at jeg skulle ta under muskelen siden jeg er såpass flat fra før, og at jeg ikke kunne ha mer enn en full C-cup.
Her kommer spørsmålene:

- Noen som har erfaring med Ola Evjen fra før?
- Noen som kan fortelle litt om hvordan det er under muskelen?
- Bestemmer man eksakt cc på operasjonsdagen, og får jeg prøvd implantatene under en sports bh eller noe?
- Er det sant at når man legger implantatet under muskelen blir det mindre enn over muskelen?
- Noen som vet om Eurosilicone eller Mentor er best?

Hvis dere har flere erfaringer å dele, så kjør på! Ble litt mye spørsmål, men er så spent ... :bond:

Takk på forhånd!

Skrevet

Noen som har erfaring med Dr. Anadi Begic?

Skrevet

Har ikke bestilt time enda. Holder på å avslutte amminga (hvilket jeg egentlig syns er litt trist siden det er siste gangen jeg gjør det...)

Men jeg er litt usikker på hvor jeg skal gjøre det. Ser veldig mange er fornøyde med fornebuklinikken. Porsgrunn plastikkirurgi er 10 000,- billigere, men det ligger 3,5 time unna. Fornebu ligger 2 timer unna, men Mjøsplastikk ligger 40 min. unna. Finner veldig lite info om de to andre klinikkene...

Vet så godt hva du mener med og avslutte amminga når det er siste gangen- vedmodigE greier:o( Tror også hormoner spiller litt inn der...... Kroppens måte og få oss til å holde på så lenge som mulig;o) Jeg husker iallfall at når det hadde gått 3-4 uker etter jeg sluttet så syns jeg det faktisk var UTROLIG deilig. Følte liksom at jeg fikk kroppen og meg selv tilbake igjen og skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde kviet meg med å stoppe? Men bør vel gå 3-4 mnd fra du slutter til du opererer mener jeg og ha lest, eller husker jeg feil?

Om jeg skal komme med ett råd så ikke velg klinikk ut fra og spare penger. Du er jo som meg som antageligvis skal ha puppene lenge-kanskje livet ut. Har man ikke fått de barna man skal ha ennå er jo sjansen stor for at må operere igjen for tilfredsstillende resultat i fremtiden. Mens for oss holder det kanskje med den ene operasjone. Velg klinikk/kirurg du stoler på, har god kjemi med og som har god oppfølging. Kanskje det er Porsgrunn eller Mjøsa klinikken for all del, men personlig hadde jeg ikke latt de 10 000kr spille inn i avgjørelsen iallefall:o)

Skrevet (endret)

Dytter litt på spørsmålene mine lengre opp, og HÅPER noen kan svare meg :)

Jeg også lurer på det samme som lillemeg angående implantatene under muskel...

I tillegg har jeg blitt litt i tvil i forhold til klinikk. Har kun vurdert Aleris, men en bekjent valgte Teres Stokkan, og er fornøyd. Har kun vært på konsultasjon hos Aleris.. Snakk om Trondheim dette her..

Noen med erfaring fra noen av disse klinikkene?

Endret av Signe83
Skrevet

Dytter litt på spørsmålene mine lengre opp, og HÅPER noen kan svare meg :)

Jeg også lurer på det samme som lillemeg angående implantatene under muskel...

I tillegg har jeg blitt litt i tvil i forhold til klinikk. Har kun vurdert Aleris, men en bekjent valgte Teres Stokkan, og er fornøyd. Har kun vært på konsultasjon hos Aleris.. Snakk om Trondheim dette her..

Noen med erfaring fra noen av disse klinikkene?

Jeg var på konsultasjon på både Aleris og Stokkan, men valgte å operere meg på Aleris (forje onsdag).

Er fornøyd, men synes kanskje de var litt rotete ang. informasjon. På stokkan fikk jeg intrykk av at de ville bare bli ferdig og ikke ville bruke noe tid på meg. Fikk ikke prøve proteser en gang, og fikk liksom med meg resepter hjem etter første konsultasjon (hun begynte å skrive ut reseptene med en gang jeg kom inn på konsultasjonen.,..). Dette var hos Elisabeth Isern. Vet de har en annen plastisk kirurg der, men han har jeg ikke noe erfaring med.

Skrevet

Ang under muskelen( som jeg har) så skal visst det være vondere, men samtidig gi et mer naturlig resulat for de som er tynne.
Det er bare en uke etter operasjon for meg, men har ikke hatt spesielt mye smerter. De gangene jeg har hatt det har vært når jeg har brukt musklene. Feks å sette seg opp har vært veldig vondt, men begynner å gi seg. For øyeblikket har jeg bare en følelsene av at musklene mine er spente og stramme, spesielt når jeg går og står oppreist.

Skrevet

Takk for svar, Lullemeg :) Setter veldig pris på det!

Hvem opererte deg? Var på konsultasjon hos Ivan Pavlovic. Han virket noe uinteressert og uengasjert under konsultasjonen, men vet han har god erfaring..

Ja, jeg vil ha et mest mulig naturlig resultat. Er slank jeg også, men ikke direkte tynn. Derfor synes jeg 500 gram per bryst høres enormt mye ut, men får dobbeltsjekke det ved neste konsultasjon.

• Liker 1
Skrevet

Heisann. 500 høres mye ut for en som ikke vil ha store pupper. Jeg er 171, ganske tynn og løper mye. Syns ikke mine 255 er små, de er også under muskel. Er vrengte bukselommen samme som det vi på engelsk beskriver som wet tea bags boobs mon tro? ;o) altså endel heng og flatt på toppen med mer fylde nederst som resultat av graviditet/amming. Det var meg før op. nemlig. Jeg både løftet og fikk implantat. Syns du skal få en second opinion av 1 eller 2 kirurger til jeg, siden du tydeligvis ikke føler deg sikker....

Ps: sikkert noen i kontorlandskapet hvor du skal begynne og jobbe som gjemmer litt silikon under penklærne tenker jeg, det er jo kjempe vanlig blitt:o)

Hvem opererte deg? Var på konsultasjon hos Ivan Pavlovic. Han virket noe uinteressert og uengasjert under konsultasjonen, men vet han har god erfaring..

Ja, jeg vil ha et mest mulig naturlig resultat. Er slank jeg også, men ikke direkte tynn. Derfor synes jeg 500 gram per bryst høres enormt mye ut, men får dobbeltsjekke det ved neste konsultasjon.

Skrevet

Hei. Jeg har 400cc rund moderat profil over muskel. Mer enn stort nok. 165cm 62kg ikke tynn men normal bygd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...