Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, det som er rart er vel det at de ikke blir noe særlig annerledes enn om jeg står om du skjønner;o) de flyter ikke ut som naturlige..... Hva tenkte du på?

Sender deg mld på innboks så ser du hva jeg mener..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei,når er det leeenge siden jeg har vært her inne. Den 29 mai er det 2 år siden jeg fikk silikon. Fikk under muskel og la inn 300g i hver. Det har gått veldig bra hele veien,har aldri hatt noe problemer. Eneste jeg er missfornøyd med er mellomrommet mellom puppene og at de blir stygge når jeg ligger. Da detter de under armene og jeg blir helt flat. Ikke særlig vakkert syn. Jeg hadde nesten ikke pupper før operasjonen heller. Bare spør om noen lurer på noe :)

Skrevet

Hei. Jeg ville ikke ventet til september. Jeg opererte i januar og så ganske fort at det var noe rart med hø bryst . Ringte og sende mail med bilder flere ganger. Fikk så en time til kontroll etter 2 og en halv måned. Kirurgen tittet på meg i 30 sekunder og sa at slik skulle det ikke være. Dette skulle han ordne opp i. Optimalt sett burde jeg ventet til etter sommeren med ny operasjon, pga vevet og arrene spesielt. Men kirurgen mente at det ble for lenge å vente, noe jeg var helt enig i... Vil jo være klar til sommeren. Men måtte vente til det hadde gått 3 mnd. det var grensa for ny operasjon fikk jeg beskjed om... Så nå sitter jeg her og er operert på nytt denne uka og ser ut til at resultatet blir bra denne gangen :) Har ikke tatt noe smertestillende, har faktisk ikke hatt smerter i det heletatt.

Så hvis du går å tenker på det hele tiden, noen jeg gjorde, ville jeg prøvd å få time så tidlig som mulig.

Lykke til :)

Hei :) Gratulerer med enda en operasjon, håper det blir bra denne gangen! Det var jeg som spurte litt om hva som var galt med ditt h. bryst for en liten stund siden, og grunnen til at jeg spør angående hva som var galt er fordi det høres litt ut som slik jeg har det. Hvordan fikset kirurgen problemet? Og har du noen bilder av hvordan det så ut før du fikk det operert på nytt som du har lyst til å vise? Du kan gjerne sende på pm om du vil :) Hadde vært så greit å få vite litt mer om det du har vært gjennom :)

Skrevet

Hei hei,når er det leeenge siden jeg har vært her inne. Den 29 mai er det 2 år siden jeg fikk silikon. Fikk under muskel og la inn 300g i hver. Det har gått veldig bra hele veien,har aldri hatt noe problemer. Eneste jeg er missfornøyd med er mellomrommet mellom puppene og at de blir stygge når jeg ligger. Da detter de under armene og jeg blir helt flat. Ikke særlig vakkert syn. Jeg hadde nesten ikke pupper før operasjonen heller. Bare spør om noen lurer på noe :)

hvilken profil har du? :) og hvor høy og kg er du? jeg skal også få 300cc.. men i høyprofil!

Skrevet

Noen som har tatt brystforstørrelse hos Kolibri Stavanger, og vet prisen? Står bare fra 30.000 kr :) Jeg skal på konsultasjon der 28 mai. Har vært på konsultasjon på Colosseumsklinikken, men fikk veldig lite informasjon om diverse. Noen som har erfaring fra de forskjellige plassene?

Skrevet

Noen som har tatt brystforstørrelse hos Kolibri Stavanger, og vet prisen? Står bare fra 30.000 kr :) Jeg skal på konsultasjon der 28 mai. Har vært på konsultasjon på Colosseumsklinikken, men fikk veldig lite informasjon om diverse. Noen som har erfaring fra de forskjellige plassene?

jeg betaler 33000 på kolibri:) det er inkludert bh'en!

• Liker 1
Skrevet

Hei :) Gratulerer med enda en operasjon, håper det blir bra denne gangen! Det var jeg som spurte litt om hva som var galt med ditt h. bryst for en liten stund siden, og grunnen til at jeg spør angående hva som var galt er fordi det høres litt ut som slik jeg har det. Hvordan fikset kirurgen problemet? Og har du noen bilder av hvordan det så ut før du fikk det operert på nytt som du har lyst til å vise? Du kan gjerne sende på pm om du vil :) Hadde vært så greit å få vite litt mer om det du har vært gjennom :)

Har sendt deg en om :)

Skrevet

Har sendt deg en om :)

Pm skulle det være

Skrevet (endret)

Er på dag 5 nå. Høyre bryst er så og si smertefritt, mens venstre liksom har stinkende smerter under og under brystvorten når jeg reiser meg og rører på meg. Er visst vanlig at brystet på den dominante siden heler fortere enn det andre.

Ellers er det lite smerter, utenom når jeg skal sette meg opp på morgenen. Da må jeg ta smertestillende først og så må begge foreldrene mine dra meg opp på hver sin side.

Føler meg ganske uggen, litt vondt i hodet og småkvalm, men tror det kommer som bivirking av smertestillende og muligens av at jeg blir stiv i rygg og nakke.

Endret av Lullemeg
Skrevet

hvilken profil har du? :) og hvor høy og kg er du? jeg skal også få 300cc.. men i høyprofil!

Jeg har høy profil. Er 50 kg og 168 høy.

Skrevet

Jeg har høy profil. Er 50 kg og 168 høy.

aaah, da er vi akkurat like!! har du noen bilder du kan sende meg på pm? er så itvil om jeg skal velge 300cc i høy profil eller 280cc i høy profil!! er redd 300 kan bli for stort.. vi er jo ikke akkurat store!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å vaske håret med det der middelet. Det gikk heldigvis bra etterpå. MEN, jeg brukte litt balsam etterpå! Du må ta å kure håret nå.

Ja, har kuret det 3 ganger i uken siden operasjonen. Kurer det alltid minst en gang i uken før operasjon også.

Skal til den beste frisøren i Oslo denne uken, så håper de kan hjelpe. Det som er rart er at det er midt bak på hodet. Ytterst i lengdene er det helt vanlig. Ser ut som om håret i bakhodet er smørt inn med honning. :-(

Skrevet

Jeg er faktisk litt usikker på profilen. Står ikke i papirene. Har Natrelle innlegg. På konsultasjonen fikk jeg se 3 forskjellige runde profiler og stolte på kirurgen som anbefalte den mellomste. Mener det var høyprofil (den som så høyest ut anbefale han bare til de som ville ha glamorpupper) :-) Når skal du opereres?

Skrevet

jeg lurer litt på en ting jeg, hva er det som gjør at noen får mye større mellomrom mellom puppene? får man mer kløft viss man tar over muskel og spiller det noen rolle om det er HP eller MP?:)

Noen som vet ?:)

Skrevet

Ja, har kuret det 3 ganger i uken siden operasjonen. Kurer det alltid minst en gang i uken før operasjon også.

Skal til den beste frisøren i Oslo denne uken, så håper de kan hjelpe. Det som er rart er at det er midt bak på hodet. Ytterst i lengdene er det helt vanlig. Ser ut som om håret i bakhodet er smørt inn med honning. :-(

Det høres veldig rart ut at det skulle bli sånn etter hibiscrub... Det virker som at hodebunnen er sensitiv og prøver å reparere, kanskje det ble for sterkt for hodebunnen din. Merket du noe svie?

Skrevet

Hei

Dere som ikke ble fornøyd med puppene fra første operasjon og etterpå måtte ta et løft, måtte dere betale mer da?

Skrevet

jeg lurer litt på en ting jeg, hva er det som gjør at noen får mye større mellomrom mellom puppene? får man mer kløft viss man tar over muskel og spiller det noen rolle om det er HP eller MP?:)

Noen som vet ?:)

Tror man får lettere kløft med over muskel ja, men mellomrommet mellom brystene avhenger også av hva man hadde før operasjonen. Er brystene langt fra hverandre fra naturens side vil man få større mellomrom enn om brystene sitter tett. Har også lest at det tar mye lenger tid post operativt under muskel før brystene lar seg bevege mot midten for kløft-effekt, det høres jo fornuftig ut. Profil messig aner jeg ikke....
Skrevet

Er på dag 5 nå. Høyre bryst er så og si smertefritt, mens venstre liksom har stinkende smerter under og under brystvorten når jeg reiser meg og rører på meg. Er visst vanlig at brystet på den dominante siden heler fortere enn det andre.

Ellers er det lite smerter, utenom når jeg skal sette meg opp på morgenen. Da må jeg ta smertestillende først og så må begge foreldrene mine dra meg opp på hver sin side.

Føler meg ganske uggen, litt vondt i hodet og småkvalm, men tror det kommer som bivirking av smertestillende og muligens av at jeg blir stiv i rygg og nakke.

Jeg er også på dag 5 idag! Er på jobb faktisk.. men har stillesittende jobb da heldigvis.

Har hatt ganske mye vondt og må fremdeles ha hjelp ut av senga på morgenen.. Men er mye bedre enn for bare 1-2 dager siden! Det verste synes jeg at er den strammende, strekkende følelsen. Stikking som du nevner har jeg kun innimellom. På meg så er det høyresiden som er verst! (Enda jeg er høyrehendt.) Men kan være det er fordi jeg hadde dren der og at den var litt mer "banket"... :) Er fortsatt endel hevelse da!

Så vi høres ganske like ut her! :)

Er også småkvalm hele tiden.. men nå har jeg kun tatt 1 oxynorm igår og slutter idag fordi jeg føler paracet tar der verste nå. Er komplett ødelagt i rygg og nakke da... sover fortsatt "sittende".

God bedring videre! :)

Skrevet

Uff, må drar jeg til klinikken for å klage... Gruer meg!!

Skrevet

Uff, må drar jeg til klinikken for å klage... Gruer meg!!

Nå mener du???? I så fall, tvi tvi og kjempe lykke til. Du har ett helt puppeforum i ryggen som support;o) venter i spenning på feedback.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...