Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok du over eller under muskelen da?

Jeg tok under. :biggrin: Hadde ikke noe vondt. Bare ømt og stølt. :icon_lol: Men blir helt greit mye ekstra jobb med to små. Alt ble jo så tungvint. Mating, bleieskift, osv.. alt skjer på gulvet. Men funker det også. :hoho:

Arrene på et ene brystet er allerede usynlig. :sexy: På det andre har det spriket litt hele tiden. Kunne se det igjennom teipen. pluss det har vært litt ømt. Men tror det bli bra også. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har blitt utfordret til å hopp i havet. Tror dere jeg kan gjøre det? ble operert 11 mars..

Skrevet

Noen andre som har fått håret sitt ødelagt av hibiscrubben?

Håret mitt er nå skikkelig fett og da mener jeg skikkelig!

Midt bak på hodet får jeg ikke håret vanlig igjen. Ikke engang når det er helt nyvasket og ny fønet. Det klistrer seg sammen og ser helt j... ut. :-( 4 uker siden operasjonen nå.

Bruker dyr frisørshampo men hjelper ikke... :-(

Hjelp!!! :-(

Noen gode tips?

Skal til frisøren om en uke, men skal i50 årslag i morgen og kunne tengt meg å sett "ren" ut da. :-P

Jeg fikk beskjed om å vaske håret med det der middelet. Det gikk heldigvis bra etterpå. MEN, jeg brukte litt balsam etterpå! Du må ta å kure håret nå.

Skrevet

Heeei alle! Jeg er 12 uker post-op , og har de siste dagene begynt å klø så forfeeerrrdelig rundt på den høyre nippelen.. Og jeg har ikke følelse utpå så jeg kjenner ikke at jeg klør!!! Klikker for meg ......

Noen som har opplevd det samme? Burde jeg bekymre meg?

Ja, har hatt samme greia. Det går over :) Men jeg har fortsatt ikke følelse under brystvorten på høyre side..

Skrevet

Ja, har hatt samme greia. Det går over :) Men jeg har fortsatt ikke følelse under brystvorten på høyre side..

Ikke jeg heller... Ingen følelse på nippelen på høyre bryst, mens venstre er overfølsom :P frustrerende

Skrevet

Jeg tok under. :biggrin: Hadde ikke noe vondt. Bare ømt og stølt. :icon_lol: Men blir helt greit mye ekstra jobb med to små. Alt ble jo så tungvint. Mating, bleieskift, osv.. alt skjer på gulvet. Men funker det også. :hoho:

Arrene på et ene brystet er allerede usynlig. :sexy: På det andre har det spriket litt hele tiden. Kunne se det igjennom teipen. pluss det har vært litt ømt. Men tror det bli bra også. :-)

Hva slags profil har du? Høy?

Jeg vil helst ha runde høye☺️ Men hvordan er det med "kløft" når de ligger under muskel?

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller... Ingen følelse på nippelen på høyre bryst, mens venstre er overfølsom :P frustrerende

Var det lenge siden operasjon? Jeg har bare et lite område der det e null følelse, men heldigvis så har jeg følelse i brystvortene.

Jeg har et annet dilemma og det er størrelseforskjell på mine pupper. Så det blir klaging.

Skrevet

Var det lenge siden operasjon? Jeg har bare et lite område der det e null følelse, men heldigvis så har jeg følelse i brystvortene.

Jeg har et annet dilemma og det er størrelseforskjell på mine pupper. Så det blir klaging.

Hvor stor forskjell er det? Jeg ser også at jeg har litt forskjell, me d er bare 3 uker siden operasjon, så det kan jo være at det endrer seg. Hevelsen går vel ulikt ned tenker jeg.... Hvor lenge er det siden din operasjon?

Jeg er overfølsom i begge.... Håper det gir seg litt :-)

Skrevet (endret)

12 uker siden op.. :) huffda!stor forskjell på strl?

Mine er også noe forskjell på,men det var slik også før op, pluss at puppene fra naturens side er på en måte plassert forskjellig på kroppen min :P høres helt sykt ut,men eg bare jeg og de jeg forklarer det til som ser det..

Endret av silkhand
Skrevet

Hvor stor forskjell er det? Jeg ser også at jeg har litt forskjell, me d er bare 3 uker siden operasjon, så det kan jo være at det endrer seg. Hevelsen går vel ulikt ned tenker jeg.... Hvor lenge er det siden din operasjon?

Jeg er overfølsom i begge.... Håper det gir seg litt :-)

Det er mye forskjell desverre, skulle egentlig hatt løft på høyre side men kirurg sa at jeg ikke trengte det. Skjønner ikke hvorfor han sa det. Den ene puppen henger lengre ned enn den andre og er større. Jeg aksepterer ikke dette resultatet. Jeg ble operert 11 mars, snart 2 mnd siden. Og det har blitt værre, det blir ikke bedre. Hevelsen har for lengst gått over og arrene grodd, men det ene arret er dypt og det andre har grodd veldig pent.

Vet ikke om jeg skal snakke med kirurg nå eller vente til kontrolltimen i september.

Skrevet

12 uker siden op.. :) huffda!stor forskjell på strl?

Mine er også noe forskjell på,men det var slik også før op, pluss at puppene fra naturens side er på en måte plassert forskjellig på kroppen min :P høres helt sykt ut,men eg bare jeg og de jeg forklarer det til som ser det..

Det er mye forskjell desverre, skulle egentlig hatt løft på høyre side men kirurg sa at jeg ikke trengte det. Skjønner ikke hvorfor han sa det. Den ene puppen henger lengre ned enn den andre og er større. Jeg aksepterer ikke dette resultatet. Jeg ble operert 11 mars, snart 2 mnd siden. Og det har blitt værre, det blir ikke bedre. Hevelsen har for lengst gått over og arrene grodd, men det ene arret er dypt og det andre har grodd veldig pent.

Vet ikke om jeg skal snakke med kirurg nå eller vente til kontrolltimen i september.

Skrevet

Så synd! Jeg hadde ikke ventet til september. Få deg rn time, så slipper du å hele fullt ut dersom du må under kniven igjen...

Skrevet

Hei. Jeg ville ikke ventet til september. Jeg opererte i januar og så ganske fort at det var noe rart med hø bryst . Ringte og sende mail med bilder flere ganger. Fikk så en time til kontroll etter 2 og en halv måned. Kirurgen tittet på meg i 30 sekunder og sa at slik skulle det ikke være. Dette skulle han ordne opp i. Optimalt sett burde jeg ventet til etter sommeren med ny operasjon, pga vevet og arrene spesielt. Men kirurgen mente at det ble for lenge å vente, noe jeg var helt enig i... Vil jo være klar til sommeren. Men måtte vente til det hadde gått 3 mnd. det var grensa for ny operasjon fikk jeg beskjed om... Så nå sitter jeg her og er operert på nytt denne uka og ser ut til at resultatet blir bra denne gangen :) Har ikke tatt noe smertestillende, har faktisk ikke hatt smerter i det heletatt.

Så hvis du går å tenker på det hele tiden, noen jeg gjorde, ville jeg prøvd å få time så tidlig som mulig.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har vært på fornebuklinikken hos dr. Barstad. Han mente en D-cup ikke passet min kropp (172 høy og 62 kilo). Har nå en stor b/ liten c etter 3,5 år med amming. Brukte D da jeg fullammet, og syns de passet perfekt Så spørsmålet er egentlig om man ikke får siste ordet selv?

Han foreslo at jeg burde ha mellom 320 og 375 under muskelen. Pluss brystløft også.

Vil jo ha litt størrelse når jeg først skal gjøre dette.

Tok løft og implantat hos Barstad og må si jeg så langt er UTROLIG fornøyd? Løft er ganske så mye mer komplisert enn bare implantat Så jeg var VELDIG opptatt av å ha en kirurg med lang og bred erfaring. Både Schistad og Barstad har dette viste jeg. De driver også fornebuklinikken i tillegge å operere som jeg syns var positivt.

Barstad fikk helt fritt bestemme cc på meg men han var krystallklar på at jeg krevde løft for tilfredsstillende resultat. Dvs, han spurte jo hva jeg tenkte selv først og avgjorde ut fra det. Jeg fikk prøve både lav plus og moderat profil og bestemte jeg ønsket moderat pga litt mindre side boob. Han tenkte først 220-240 men la inn 255 på bordet. Jeg ønsket meg fyldig stor B/liten C men sitter her med 70D i triumph nå 8 uker etter op. I klær ser jeg ikke ut som noe større en liten C derimot.

Angående og ha siste ordet selv så er jo det ett poeng og skjønner absolutt hva du mener med det. Samtidig er jo operasjonen "håndverket deres " om du vil, selv om det er din kropp, så om kirurgen er sterkt uenig i det du vil ha kan de jo rett og slett høflig foreslå du oppsøker en annen klinikk.....

Skrevet

Hei. Jeg ville ikke ventet til september. Jeg opererte i januar og så ganske fort at det var noe rart med hø bryst . Ringte og sende mail med bilder flere ganger. Fikk så en time til kontroll etter 2 og en halv måned. Kirurgen tittet på meg i 30 sekunder og sa at slik skulle det ikke være. Dette skulle han ordne opp i. Optimalt sett burde jeg ventet til etter sommeren med ny operasjon, pga vevet og arrene spesielt. Men kirurgen mente at det ble for lenge å vente, noe jeg var helt enig i... Vil jo være klar til sommeren. Men måtte vente til det hadde gått 3 mnd. det var grensa for ny operasjon fikk jeg beskjed om... Så nå sitter jeg her og er operert på nytt denne uka og ser ut til at resultatet blir bra denne gangen :) Har ikke tatt noe smertestillende, har faktisk ikke hatt smerter i det heletatt.

Så hvis du går å tenker på det hele tiden, noen jeg gjorde, ville jeg prøvd å få time så tidlig som mulig.

Jeg har litt mindre på høyre side, men d kan jo endre seg. 3 uker post op. Kunne jeg fått sett et bilde av første op? Jeg håper det endrer seg... Så det bare på bilder først, men så kommenterte en venninne at venstre var større og jeg ble mer obs på det. Ser det ganske tydelig nå...

Skrevet

Hvordan ser puppene deres ut når dere ligger på rygg? Blir de veldig rare?

Skrevet

Tok løft og implantat hos Barstad og må si jeg så langt er UTROLIG fornøyd? Løft er ganske så mye mer komplisert enn bare implantat Så jeg var VELDIG opptatt av å ha en kirurg med lang og bred erfaring. Både Schistad og Barstad har dette viste jeg. De driver også fornebuklinikken i tillegge å operere som jeg syns var positivt.

Barstad fikk helt fritt bestemme cc på meg men han var krystallklar på at jeg krevde løft for tilfredsstillende resultat. Dvs, han spurte jo hva jeg tenkte selv først og avgjorde ut fra det. Jeg fikk prøve både lav plus og moderat profil og bestemte jeg ønsket moderat pga litt mindre side boob.

Men man kan få høy profil om man tar brystløft også eller?

Hvordan gikk tiden etter op? Mye smerter?

Skrevet

Jeg har litt mindre på høyre side, men d kan jo endre seg. 3 uker post op. Kunne jeg fått sett et bilde av første op? Jeg håper det endrer seg... Så det bare på bilder først, men så kommenterte en venninne at venstre var større og jeg ble mer obs på det. Ser det ganske tydelig nå...

Jeg kan sende deg bilde på innboks.

Skrevet

Men man kan få høy profil om man tar brystløft også eller?

Hvordan gikk tiden etter op? Mye smerter?

Klart man kan:o) kommer ann på kroppsfasong og størrelse på implantat men også hva man personlig syns er fint:o) min dreamboob er antageligvis ikke det du ser for deg som en dreamboob;o) så blir det kirurgens oppgave og sammenfatte alt til hva som gir best og ikke minst varig resultat for deg personlig.

Tid etter op har gått veldig fint faktisk. Klart det gjør vondt og klart mye blir immari tungvint (spesielt med en på 3 og en på 5) den første tiden. Men hadde gjort det igjen imorgen jeg:o) gled deg!smerten var for meg verken brennende eller stikkende men mer press. Som om en traktor har kjørt over brystet. En smerte man fint holder ut med. Men var meget nøye med å ta smertestillende regelmessig da så fikk vel aldri kjent på hvor vondt det kunne ha gjort......

Skrevet

Hvordan ser puppene deres ut når dere ligger på rygg? Blir de veldig rare?

Vel, det som er rart er vel det at de ikke blir noe særlig annerledes enn om jeg står om du skjønner;o) de flyter ikke ut som naturlige..... Hva tenkte du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...