Vasehøna Skrevet 2. mai 2014 #32002 Skrevet 2. mai 2014 Det var ledig før, jeg valgte 8 juli grunnet ferie fra jobben da
veldigfornøyd Skrevet 2. mai 2014 #32003 Skrevet 2. mai 2014 Noen andre som har fått håret sitt ødelagt av hibiscrubben? Håret mitt er nå skikkelig fett og da mener jeg skikkelig! Midt bak på hodet får jeg ikke håret vanlig igjen. Ikke engang når det er helt nyvasket og ny fønet. Det klistrer seg sammen og ser helt j... ut. :-( 4 uker siden operasjonen nå. Bruker dyr frisørshampo men hjelper ikke... :-( Hjelp!!! :-( Noen gode tips? Skal til frisøren om en uke, men skal i50 årslag i morgen og kunne tengt meg å sett "ren" ut da. :-P
Gjest Wallet Skrevet 2. mai 2014 #32004 Skrevet 2. mai 2014 Noen andre som har fått håret sitt ødelagt av hibiscrubben? Håret mitt er nå skikkelig fett og da mener jeg skikkelig! Midt bak på hodet får jeg ikke håret vanlig igjen. Ikke engang når det er helt nyvasket og ny fønet. Det klistrer seg sammen og ser helt j... ut. :-( 4 uker siden operasjonen nå. Bruker dyr frisørshampo men hjelper ikke... :-( Hjelp!!! :-( Noen gode tips? Skal til frisøren om en uke, men skal i50 årslag i morgen og kunne tengt meg å sett "ren" ut da. :-P Brukte du hibiscruben i håret? Jeg fikk beskjed om å bruke vanlig shampoo, fordi det gikk helt fint. Synd håret ditt er "ødelagt". Har du prøvd en renseshampoo? Det er en silikonfri shampoo som skal få bort fett og stylingprodukter.
rebus Skrevet 2. mai 2014 #32005 Skrevet 2. mai 2014 Hva gjør man når man står mellom to størrelser? Står mellom 280 og 300 HP. Er slank uten særlig former. Er 165 og veier 48 kg! 300 vil være mer fyldig sa hun.. Er snakk om 2 mm forskjell i diameter og 1 mm i projeksjon
silkhand Skrevet 2. mai 2014 #32006 Skrevet 2. mai 2014 Heeei alle! Jeg er 12 uker post-op , og har de siste dagene begynt å klø så forfeeerrrdelig rundt på den høyre nippelen.. Og jeg har ikke følelse utpå så jeg kjenner ikke at jeg klør!!! Klikker for meg ...... Noen som har opplevd det samme? Burde jeg bekymre meg?
ellyy Skrevet 2. mai 2014 #32007 Skrevet 2. mai 2014 Hei! Jeg har lenge lest innleggene på forumet her(i mange år faktisk), og har nå endelig fått ordnet meg en bruker, siden jeg har planlagt å legge meg under kniven selv og vil dele min erfaring og høre andre sine erfaringer. Jeg har konsultasjon på Fornebuklinikken hos Lars Haukeland tirsdag 06.05. Er det noen som har erfaringer med han? Var det lang venteliste før dere fikk operasjonsdato? Jeg er 163, 52kg og bruker nå 75a i bh(kun den ene puppen som fyller ut).. Noen her som har omtrent samme mål og kan si meg noe om hvor mange cc, hvilke innlegg, under/over muskel dere har? Jeg har en ganske slank overkropp, men former på underkroppen! Ble kanskje litt mange spørsmål her nå, men Hallo Jeg skal ha konsultasjon hos dr. haukeland den 13 mai, så vil gjærne høre hvordan det gikk å hva du synes om han. Vet ikke noe om ventelistene der men når jeg snakket med dem sa de at det var stengt de 2 siste ukene i juli, men tror uansett at du får op før det viss du ønsker beskrivelsen din høres akuratt ut som min bare jeg er 4 kilo mer, jeg tror jeg kommer til å ta 300 cc moderat+ over muskelen, har tidligere vært på kunsultasjon en annen plass der vi snakket om 300 cc
nuttybear Skrevet 2. mai 2014 #32008 Skrevet 2. mai 2014 Hva gjør man når man står mellom to størrelser? Står mellom 280 og 300 HP. Er slank uten særlig former. Er 165 og veier 48 kg! 300 vil være mer fyldig sa hun.. Er snakk om 2 mm forskjell i diameter og 1 mm i projeksjon Så frustrerende for deg. Jeg hadde ikke peil på cc da jeg la meg under kniven. Sa hva jeg ville ha cup-messig og kirurg tok seg av resten. Kan du ikke spørre om kirurg kan prøve begge under op og bestemme hva som passer aller best til kroppen? Du er jo så lita:o) uansett så er det vel ganske liten forskjell, ørlite mer sideboob på 300 liksom:o) du er jo såpass slank at pupper får du uansett;o)
rebus Skrevet 2. mai 2014 #32009 Skrevet 2. mai 2014 Så frustrerende for deg. Jeg hadde ikke peil på cc da jeg la meg under kniven. Sa hva jeg ville ha cup-messig og kirurg tok seg av resten. Kan du ikke spørre om kirurg kan prøve begge under op og bestemme hva som passer aller best til kroppen? Du er jo så lita:o) uansett så er det vel ganske liten forskjell, ørlite mer sideboob på 300 liksom:o) du er jo såpass slank at pupper får du uansett;o) Er sååå vanskelig med cc altså. blir helt sprø! ja, ganske liten forskjell på akkurat de to størrelsene, derfor jeg blir så usikker! jeg er jo så tynn og! kjipt å angre på at jeg ikke tok 280 hvis de blir for store, og 300 hvis de blir for små med 280!
Lille v Skrevet 2. mai 2014 #32010 Skrevet 2. mai 2014 Er sååå vanskelig med cc altså. blir helt sprø! ja, ganske liten forskjell på akkurat de to størrelsene, derfor jeg blir så usikker! jeg er jo så tynn og! kjipt å angre på at jeg ikke tok 280 hvis de blir for store, og 300 hvis de blir for små med 280! Tror ikke du kommer til å angre på 300cc. Det er jo ikke veldig stort og mengden er jo omkring det de fleste velger. Det virker som de aller fleste (inkl. meg selv) i etterkant ser at noe mindre skulle vi i allefall ikke hatt. Man blir litt blind på egen størrelse :-) 20ml er så lite at jeg tror ikke du kommer til å merke forskjell :-) Lykke til
Lullemeg Skrevet 2. mai 2014 #32011 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Noen her som ha tatt under muskel som kan si noe om hvor lang tid det tar før smertene begynner å avta? Skal egentlig ikke klage, er 2 dager post.op og har bare tatt paracet.Har ikke vondt når jeg er i ro, men å sette seg opp er veldig vondt! Musklene kjennes ekstremt stramme og det river i huden Idag var kanskje værre enn i går når jeg tenker meg om, håper bare det ikke blir værre enn i dag! Som sagt, virker som jeg har vært heldig med lite smerter ellers, men litt kjipt å ikke klare å sette seg opp eller endre stilling. Endret 2. mai 2014 av Lullemeg
havfru1 Skrevet 2. mai 2014 #32012 Skrevet 2. mai 2014 Fjerde dagen, men fortsatt vondt å reise seg, sette seg opp osv i ca en uke :-)
Mollydolly Skrevet 3. mai 2014 #32013 Skrevet 3. mai 2014 Hei😊 Noen som har kjennskap til Mjøsplastikk eller Porsgrunn Plastikkirurgi? Eller de kirurgene som jobber der?
nuttybear Skrevet 3. mai 2014 #32014 Skrevet 3. mai 2014 Noen her som ha tatt under muskel som kan si noe om hvor lang tid det tar før smertene begynner å avta? Skal egentlig ikke klage, er 2 dager post.op og har bare tatt paracet.Har ikke vondt når jeg er i ro, men å sette seg opp er veldig vondt! Musklene kjennes ekstremt stramme og det river i huden Idag var kanskje værre enn i går når jeg tenker meg om, håper bare det ikke blir værre enn i dag! Som sagt, virker som jeg har vært heldig med lite smerter ellers, men litt kjipt å ikke klare å sette seg opp eller endre stilling. Sier meg enig i at 4 dagen var ett vendepunkt. Men mye er fremdeles uhehagelig i lang tid etter det, iallfall for meg. Tok løft også da. Presset fra bak muskelen tok vel kanskje helt opp til 2 uker før det var helt borte. Ved vanlig aktivitet....... Det er først rundt post 6-7 uker det er helt uproblematisk og sove på siden faktisk. Og jeg har jo beskjedne 255 implantater;o) men trøst det meg at det vil bli bedre dag for dag:o)
nuttybear Skrevet 3. mai 2014 #32015 Skrevet 3. mai 2014 Er sååå vanskelig med cc altså. blir helt sprø! ja, ganske liten forskjell på akkurat de to størrelsene, derfor jeg blir så usikker! jeg er jo så tynn og! kjipt å angre på at jeg ikke tok 280 hvis de blir for store, og 300 hvis de blir for små med 280! Tenkte plutselig på en ting. Hva bruker du i bh omkrets, 65 eller? Bare noe du skal være klar over som jeg aldri ofret en tanke: kan bli vanskelig og finne bh i 65D i vanlige butikker som Lindex, H&M osv. Jeg ser det faktisk med 70d som jeg nå er (la inn 255 under men hadde litt mer boobs fra før, en B tenker jeg). Ikke sikkert at det overhode spiller NOEN rolle for deg altså, bare nevner det siden jeg personlig aldri tenkte på det. Man får jo selvfølgelig tak i, vil bare si at BH shopping ikke blir like spontant som før;o) Og mulig de 20cc vil si du bikker over til en en 65D istedenfor en 65C i bh liksom.......
Mollydolly Skrevet 3. mai 2014 #32016 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har vært på fornebuklinikken hos dr. Barstad. Han mente en D-cup ikke passet min kropp (172 høy og 62 kilo). Har nå en stor b/ liten c etter 3,5 år med amming. Brukte D da jeg fullammet, og syns de passet perfekt😊 Så spørsmålet er egentlig om man ikke får siste ordet selv? Han foreslo at jeg burde ha mellom 320 og 375 under muskelen. Pluss brystløft også. Vil jo ha litt størrelse når jeg først skal gjøre dette.
Pix1234 Skrevet 3. mai 2014 #32017 Skrevet 3. mai 2014 Jeg har vært på fornebuklinikken hos dr. Barstad. Han mente en D-cup ikke passet min kropp (172 høy og 62 kilo). Har nå en stor b/ liten c etter 3,5 år med amming. Brukte D da jeg fullammet, og syns de passet perfekt😊 Så spørsmålet er egentlig om man ikke får siste ordet selv? Han foreslo at jeg burde ha mellom 320 og 375 under muskelen. Pluss brystløft også. Vil jo ha litt størrelse når jeg først skal gjøre dette. Barstad virker som han er veldig for naturlige resultater, syns han er veldig flink. Jeg var en 70B/75A før, la in 255cc er nå en 70D i vanelige butikker og 60E/65DD på change. (173, 54kg) Hvis du er en b/C nå.. Tror jeg du får en del størrelse med det han sier..
veldigfornøyd Skrevet 3. mai 2014 #32018 Skrevet 3. mai 2014 (endret) . Endret 5. mai 2014 av veldigfornøyd
veldigfornøyd Skrevet 3. mai 2014 #32019 Skrevet 3. mai 2014 Brukte du hibiscruben i håret? Jeg fikk beskjed om å bruke vanlig shampoo, fordi det gikk helt fint. Synd håret ditt er "ødelagt". Har du prøvd en renseshampoo? Det er en silikonfri shampoo som skal få bort fett og stylingprodukter. Ja, det står i skrivet jeg fikk av klinikken. Vask med hibiscrub også i håret. :-( Sikkert bra med tanke på å forebygge infeksjoner, men huff... Håret er virkelig HELT ødelagtt. Takk, da skal jeg prøve en slik rense Shampo i dag. :-)
Mollydolly Skrevet 3. mai 2014 #32020 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Jeg er 173 og veier 63 kg Var hos Pål på Fornebu. Sa at jeg ville ha ca 75 C / liten D cup. Hadde 75 b fra før. Fikk prøve bh med 450 cc og synes det passet bra. Var 80 liten D når jeg ammet. Jeg kjøpte 75 E i går og det var for lite. Må opp i F. Med klær ser de ut som en C cup, men på grunn av at det er silikon så må man opp mye i cup størrelse. Man får lissom ikke "brettet" / "most" de som de som er "orginale". Litt kjedelig å ikke kunne kjøpe alle de fine billig bh'ene. Men men.. man kan ikke få i både pose og sekk. 4 Uker siden operasjon. Gleder meg til å kvitte meg med sportsbh'en snart! Har for øvrig 85 C i den jeg fikk fra klinikken. Kjøpte lik på Triumf i 80 D, sitter litt bedre. bikini.JPG Tok du over eller under muskelen da? Endret 3. mai 2014 av Mollydolly
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå