Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi! Skal du? :)

Jeg vet ikke hvor mye det blir enda.. Skal ha konsultasjon rett før operasjonen..! (Eeek) Men skal gå for en naturlig og middels/middels+ størrelse tenkte jeg. Er 171cm og 56kg. Hva med deg? :D

Spennende :D jeg skal ta 300 gram høy profil. Er slank. 166 i høyde og 51 kg.. Skal ta under muskel :) Redd 300 kan bli litt stort, men vet at litt "forsvinner" under muskel, samt at kirurgen sa at det ble bra :) stoler på han! sa også at jeg ville ha litt størrelse, men samtidig naturlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmål... Hva vil dette bety for sommeren min? Jeg opereres 29.april.. Kan jeg sole meg, bade osv i juni/juli? Eller? Kommer puppene mine til å se ut som et "freak show" i bikini så tidlig etter operasjonen?

Skrevet

Spennende :D jeg skal ta 300 gram høy profil. Er slank. 166 i høyde og 51 kg.. Skal ta under muskel :) Redd 300 kan bli litt stort, men vet at litt "forsvinner" under muskel, samt at kirurgen sa at det ble bra :) stoler på han! sa også at jeg ville ha litt størrelse, men samtidig naturlig :)

Ååhhh spennende ja! Jeg vet han vil gå for runde under muskel på meg. Har tenkt for meg selv 220 - 300 men aner ikke hva det vil se ut som på meg enda... Blir veldig spennende! Naturlig og passelig til min kropp blir uansett hovedfokuset mitt tenker jeg :) Men vil jo ikke gå gjennom dette å ikke se noe forskjell heller da.. ;)

Skrevet

Ååhhh spennende ja! Jeg vet han vil gå for runde under muskel på meg. Har tenkt for meg selv 220 - 300 men aner ikke hva det vil se ut som på meg enda... Blir veldig spennende! Naturlig og passelig til min kropp blir uansett hovedfokuset mitt tenker jeg :) Men vil jo ikke gå gjennom dette å ikke se noe forskjell heller da.. ;)

Nei, sant!! Hører nemlig at de fleste angrer litt på at de ikke tok mer, når de først har tatt.. Tok 3D også, men har også hørt at disse ser større ut enn resultatet til slutt!

Skrevet

Nei, sant!! Hører nemlig at de fleste angrer litt på at de ikke tok mer, når de først har tatt.. Tok 3D også, men har også hørt at disse ser større ut enn resultatet til slutt!

Hei. Jeg hadde tenkt å ta 255 over muskel, havnet på 325cc under muskel.... I mitt hode er det altfor mye, men jeg gikk for det likevel... Håper ikke jeg angrer....har ikke tørt å se skikkelig etter enda:-)

Skrevet

Hei. Jeg hadde tenkt å ta 255 over muskel, havnet på 325cc under muskel.... I mitt hode er det altfor mye, men jeg gikk for det likevel... Håper ikke jeg angrer....har ikke tørt å se skikkelig etter enda:-)

oi, så spennende da! hvor høy er du og kg? normal kroppsbygning? hvor lenge er det siden du tok? :)

Skrevet

oi, så spennende da! hvor høy er du og kg? normal kroppsbygning? hvor lenge er det siden

Jeg er 170, 57 kg ..tok for 3 dager siden :-) normal skandinavisk kroppsbygning.

De blir bredere jo større volum de har, og jeghadde ikke lyst til å ha en appelsin på hver side....:-) derfor gikk jeg opp!

Skrevet

Etter operasjonen må en jo ha på tape på sårene, men den teipen regner jeg med at vi må kjøpe selv.Hvilken teip anbefales, for er jo mange forskjellige!?Og tenkte på den hibscruben, noen sier den skal i håret, mens andre sier nei at den bare er til kroppen.Hva har dere gjort?Den skal jo ikke i øyne, det er jo lett..men den skal ikke i ørene..ikke like lett å unngå.Lykke til dere som skal op idag:)2 dager til min tur!!!

Jeg bruker silikon teip, helt fantstisk og den gjør at arrene gror penere. Jeg har kjøpt den på apoteket :)

Hvordan går det nå?

Skrevet

Aaah, så hvis du hadde valgt mindre enn 325, så hadde det sett mer "fake" ut?

Skrevet

Ååå jeg er så lei av sportsBH nå!

Har vært på let etter BH uten spile og det er ikke bare bare. Fant et par på Kappahl men det var skikkelig "bestemor" neinei ikke fristende.. Hihi

Kjøpte en på Ellos, å hærremin sier jeg bare.. (Humrer) for det første så var den ikke som forventet og for det andre, når jeg tok den på så så det ut som en ryggsekk med ballonger i :D RETUR!!

1mnd og 2 dager siden OP

Noen sier etter 6 mnd kan man bruke vanlig BH??

I mine papirer så står det, 1 til 2 mnd med sports BH og etter 3 mnd vanlig BH. Men teip i ca 6mnd

Skrevet

Jeg bruker silikon teip, helt fantstisk og den gjør at arrene gror penere. Jeg har kjøpt den på apoteket :)

Hvordan går det nå?

oki, takk for svar:)Går kjempefint, er 3 dager siden nå:)

Skrevet

Aaah, så hvis du hadde valgt mindre enn 325, så hadde det sett mer "fake" ut?

jeg har nå 220 og 240 ml, og de ser veldig fine ut.Jaffall ikke som to appelsiner..he he:)

Skrevet

oki, takk for svar:)Går kjempefint, er 3 dager siden nå:)

Så bra, håper du blir fornøyd med resultatet :) god påske!

Skrevet

Er det noen som har peiling på Natrelle implantater?

Jeg fikk operert inn Natrelle TSF (300ml), er dette full profil/høyprofil? Vi ble enige om litt profil, og resultatet ser fantastisk ut.

Skrevet

Så bra, håper du blir fornøyd med resultatet :) god påske

De ser fine ut, men de blir vel bedre og bedre.Hvor lang tid tok det før de ble den endelige str?Du var gansge fornøyd med dine?Ha en fortsatt fin dag, og god påske:)

Skrevet

Jeg fikk operert inn Natrelle TSF (300ml), er dette full profil/høyprofil? Vi ble enige om litt profil, og resultatet ser fantastisk ut.

Må legge til at de heter Natrelle Inspira TSF

Skrevet

Er det sånn at etter en brystforstørrelse, så har en ikke peiling på hvilken størrelse en blir..?Dere som har tatt silikon..krympet brystene mye liksom.?!

Skrevet

jeg har nå 220 og 240 ml, og de ser veldig fine ut.Jaffall ikke som to appelsiner..he he:)

Hehe, nei det vil jeg ikke tro det gjør mamma78. På meg hadde mindre blitt feil, og det var det jeg ville frem til :-) til deg som lurte; Alt kommer an på utgangspunktet...hvor langt puppene er i fra hverandre osv. Jeg er tynn men kraftig benbygning og litt bredskuldret. Det gjør at jeg måtte ha litt mer enn hva jeg hadde tenkt. jeg ville jo ha minst mulig :-) men, sånn kan en jo ikke tenke... Råder deg til å se før og etterbilder og ut i fra det fortelle pk hva du har lyst til å ha. Å bare tenke på mengde blir feil, da en mengde ikke vil se lik ut på alle uansett.

Skrevet

Jeg har naturelle inspira TSM som er moderat profile.

Du har høy profile. Det er også extra høy profile. Og under min moderat er det lav og lav plus profile. Så jeg er midt på treet og du rett over meg;o)

Skrevet

Hvordan var første døgnet? Jeg skal også ta under muskel, og kjenner jeg er litt nervøs mtp å være alene....gå på toalettet osv.... Gikk det bra eller? ;-)

Det gikk heeeelt fint! :-) Greide alt selv, trengte bare litt hjelp til å komme meg opp. Var dessuten smertefri fjerde dagen! Nå, to uker etter, lever jeg omtrent HELT som normalt, bare ikke løfte tunge ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...