Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

opererte meg idag, formen har vært overraskende bra:)Kjenner nå at det er mer håvent på høre brystet, la inn 20 ml mer der..men er jo så lite.Og mer verk der, andre som har hatt det sånn/har det sånn.

Hadde også mye mer vondt på høyre siden og var mer hoven der også første uka. Nå er venstre bitte litt større enn høyre og den har droppa mer ned. Men ser at høyre følger etter sakte men sikkert.

Ingen grunn til bekymring iallfall, helt vanlig med mer vondt på ene siden. Noen sier det kommer av at brystmuskelen er strammere på høyre side(hvis høyrehendt fordi muskelen der er strammere) mens andre sier det gjør mer vondt på den siden de prøvekjørte forskjellig str. proteser under op. Kan også være der lokalbedøvelsen først går ut rett og slett. Dette går så fint så og min andre dag var ikke verre enn første dag, ble bare bedre og bedre:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er det noen som har erfaring med Margit Hammerstad?

Setter pris på svar :)

Skrevet (endret)

Min høyre har også vært vond og har veldig mye mer hevelse. Den var skikkelig brennende så jeg tenkte det var best og ta en tlf. Ikke noe unormalt fikk jeg beskjed om. sjekket bh og den satte skeivt på... fikk rettet litt og føler at det har hjulpet. prøv også å juster pittelitt på nedpressbåndet iten å gjøre det slakkere el endre posisjon.

Har du fått sove forresten? jeg har ikke blundet ett minutt siden narkosen.... Smertene i ryggen og sitteposisjon er i grunnen det verste... I tillegg til å reise seg fra litt bakoverlendt sittestilling...

Fortsatt god bedring til deg :-) mamma78....

Endret av havfru1
Skrevet

Hadde også mye mer vondt på høyre siden og var mer hoven der også første uka. Nå er venstre bitte litt større enn høyre og den har droppa mer ned. Men ser at høyre følger etter sakte men sikkert.

Ingen grunn til bekymring iallfall, helt vanlig med mer vondt på ene siden. Noen sier det kommer av at brystmuskelen er strammere på høyre side(hvis høyrehendt fordi muskelen der er strammere) mens andre sier det gjør mer vondt på den siden de prøvekjørte forskjellig str. proteser under op. Kan også være der lokalbedøvelsen først går ut rett og slett. Dette går så fint så og min andre dag var ikke verre enn første dag, ble bare bedre og bedre:o)

tusen takkk for svar:)begynte å bli litt stresset..men det roet seg med hevelsen.Lite vondt!!Er bare lysvåken, men heldigvis ikke pga smerter,

Skrevet

Min høyre har også vært vond og har veldig mye mer hevelse. Den var skikkelig brennende så jeg tenkte det var best og ta en tlf. Ikke noe unormalt fikk jeg beskjed om. sjekket bh og den satte skeivt på... fikk rettet litt og føler at det har hjulpet. prøv også å juster pittelitt på nedpressbåndet iten å gjøre det slakkere el endre posisjon.

Har du fått sove forresten? jeg har ikke blundet ett minutt siden narkosen.... Smertene i ryggen og sitteposisjon er i grunnen det verste... I tillegg til å reise seg fra litt bakoverlendt sittestilling...

Fortsatt god bedring til deg :-)

har også rettet litt på det båndet, det stakk sånn oppi armhulene.Nå gleder jeg meg til å dusje lørd/sønd:)Har bare brukt 4 tabl med smertestillende, så lite vondt til nå..håper det fortsetter:)Men er jo støl.Håper du har det bra og med lite smaerter:)!!Spent på hvilken str jeg blir:)Må sove litt nå,klokka ringer 07.00.God bedring:)

Skrevet

Hvilken størrelse kom dere frem til da?:)

Jeg hadde også sett for meg anatomiske, men fikk også høre at det var unødvendig for meg. Er veldig fornøyd med runde nå så, og jeg synes overhode ikke at de ser veldig fake ut:)) Jeg tenker at om det ser fake ut eller ikke har mye med størrelsen å gjøre, går man for veldig store ser de lettere fake ut liksom:)

Husker ikke hva det var, men et tall de regner seg frem til ( frohold mellom avstanden på kragebein til brystvorte og mellom brystvortene.... Mener jeg på st han sa. D var noe med tallet 4.... Og at da spilte det ingen rolle om det var anatomiske eller runde.

Jg ville ha anatomisk, men endte I dag med runde dual plane 1

Lykke til... :-)

Skrevet

Husker ikke hva det var, men et tall de regner seg frem til ( frohold mellom avstanden på kragebein til brystvorte og mellom brystvortene.... Mener jeg på st han sa. D var noe med tallet 4.... Og at da spilte det ingen rolle om det var anatomiske eller runde.

Jg ville ha anatomisk, men endte I dag med runde dual plane 1

Lykke til... :-)

Godt å høre at både du og Emma Sofie originalt ville ha anatomiske, men er fornøyde med runde. Kommer fortsatt til å høre med pk på kolsultasjons/operasjonsdagen og kikke på 3D.. vil som nevnt ikke ha "naturlig push up" effekt uten BH. Men betryggende å høre at runde kan gi naturlig utseende og at dere er fornøyd :)

Jeg får kanskje operasjonsdag allerede uke 18. Det er jo litt over 2 uker til bare..! Hjelpes! Skummelt :)

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre at både du og Emma Sofie originalt ville ha anatomiske, men er fornøyde med runde. Kommer fortsatt til å høre med pk på kolsultasjons/operasjonsdagen og kikke på 3D.. vil som nevnt ikke ha "naturlig push up" effekt uten BH. Men betryggende å høre at runde kan gi naturlig utseende og at dere er fornøyd :)

Jeg får kanskje operasjonsdag allerede uke 18. Det er jo litt over 2 uker til bare..! Hjelpes! Skummelt :)

Operasjonen min var i går, så det er ikke mye jeg har sett( åpnet bh på midten ) -men, jeg har ingen øvre kant eller rund form. Hør på PK - de har jo gjort det noen ganger...

2 uker går fort, så sitter du der på ops dagen og da går det opp for deg hva du skal :-) . Rart!

Lykke til med valg og ops :-)

Skrevet

Fortsatt god bedring til deg :-) mamma78....

Puppene er mer like nå, men høyre fortsatt litt mer hovent.Ikke mye jeg heller har blundet, men ikke for smertene heller.For helst når jeg reiser meg at jeg kjenner at jeg er støl..sov på sofaen i stua m puter, dyne..herlig.Og med tv på:))Du har vondt i ryggen?God bedring:))))

Skrevet

Puppene er mer like nå, men høyre fortsatt litt mer hovent.Ikke mye jeg heller har blundet, men ikke for smertene heller.For helst når jeg reiser meg at jeg kjenner at jeg er støl..sov på sofaen i stua m puter, dyne..herlig.Og med tv på :))Du har vondt i ryggen?God bedring:))))

hei, kunne sikkert scrollet meg tilbake, men bare nysgjerrig på hvorfor du tok runde heller?hadde d med avstand i cm ett eller annet.Hvor mye endte du med å legge inn?Føler meg litt fjern så sorry hvis du allerede har svart meg:)

Skrevet

Noen som har erfaring med at 3Dbilder ser større ut enn det virkelige resultatet? eller omvendt? :)

Skrevet (endret)

Hei jenter :)

I dag er det tre dager siden operasjon, og formen er kjempebra.

Det ble brystløft med 300ml (natrelle) moderat pluss. Det ser veldig, veldig bra ut.

Ble operert av Pål Schistad ved Fornebuklinikken. Kjempeflink og seriøs mann. Følte meg godt tatt vare på av de herlige sykepleierne der inne.

Jeg dro hjem en time etter jeg våknet. Ingen sterke smerter, men hadde behov for litt sterkere smertestillende det første døgnet, litt pga. den lange bilturen som ventet meg dagen etter. (4 t!)

Akkuratt nå er jeg smertefri.. Kun litt stikking og kløe! Bandasjen er fjernet og jeg gleder meg til å dusje i morgen!!!!!

Endret av lemon-aid
Skrevet

Hei jenter :)

I dag er det tre dager siden operasjon, og formen er kjempebra.

Det ble brystløft med 300ml (natrelle) moderat pluss. Det ser veldig, veldig bra ut.

Ble operert av Pål Schistad ved Fornebuklinikken. Kjempeflink og seriøs mann. Følte meg godt tatt vare på av de herlige sykepleierne der inne.

Jeg dro hjem en time etter jeg våknet. Ingen sterke smerter, men hadde behov for sterke smertestillende det første døgnet. Ble litt surrete av de, men ellers bra. Bilturen hjem var det vondeste (4 timer!).

Akkuratt nå er jeg smertefri.. Kun litt stikking og kløe!

Gratulerer! Hvor høy er du og kg? :) Jeg har selv blitt anbefalt 300 gram! men er redd det blir for stort for meg... sikkert bare uvandt :)

Skrevet

Gratulerer! Hvor høy er du og kg? :) Jeg har selv blitt anbefalt 300 gram! men er redd det blir for stort for meg... sikkert bare uvandt :)

Tusen takk!!

176, 72 kg - lang og slank, litt brede skuldre. Kirurgen ville ikke legge inn mere, men det er helt greit. Overlot valget til han :) jeg syns ikke det ser altfor stort ut, men jeg ser en klar forskjell, ingen tvil. Kan legge ved et bilde hvis jeg får til noe!

Skrevet

Tusen takk!!

176, 72 kg - lang og slank, litt brede skuldre. Kirurgen ville ikke legge inn mere, men det er helt greit. Overlot valget til han :) jeg syns ikke det ser altfor stort ut, men jeg ser en klar forskjell, ingen tvil. Kan legge ved et bilde hvis jeg får til noe!

Ahh:) ja, legg gjerne ved et bilde! eller send på innboks :) jeg er 168 og veier 50 kg...

Skrevet

Jeg opererte hos henne, er veldig fornøyd, flink å rolig kirurg!

Hvor skal du operere?

Hei! Er det noen som har erfaring med Margit Hammerstad?

Setter pris på svar :)

Skrevet

Nårtid begynte dere å bruke BH etter operasjon? I mine papirer står det 1 til 2 mnd så kan jeg bruke BH

Skrevet

Jeg opererte hos henne, er veldig fornøyd, flink å rolig kirurg!

Hvor skal du operere?

Så godt å høre. Jeg skal ta silikon. Jeg var på konsultasjon her om dagen, men nå er jeg litt usikker på størrelse. Jeg er veldig tynn, så jeg er litt redd for at det skal bli riplinger. Men jeg skal ikke ha altfor store, så håper det går bra. Hva gjorde du hos henne? Jeg tenkte jeg skulle legge de over muskelen, siden det er minst vondt.

Skrevet

hei, kunne sikkert scrollet meg tilbake, men bare nysgjerrig på hvorfor du tok runde heller?hadde d med avstand i cm ett eller annet.Hvor mye endte du med å legge inn?Føler meg litt fjern så sorry hvis du allerede har svart meg:)

Hei hei :-) er formen din fin? Jeg har blundet to ganger 30 minutt - øynene er smale, så skal forsøke litt igjen snart.

Vondt i ryggen, mellom skulderbladene... Og da er det ikke godt å sitte oppreist. Jaja, man må lide for skjønnheten, så skal vel ikke klage selv om tårene rant i strie strømmer i går, og litt i dag! Det må jo være av medisinene, og at en er så hjelpeløs alene... Og selvfølgelig søvn og denslags!

Anyway- vi ble enige om 325cc under muskel, som tilsvarer en noe mindre mengde enn om man tar over. Når man tàr under muskel så vil en del av det runde i øvre kant dekkes av muskel og ikke være synlig. Ulempen med dråpeformet er jo at den kan snu seg....

Vi var enige om rund da jeg var der i forrige uke, sendte Mail om at jeg ville ha dråpeformede på mandag, så derfor snakket vi sammen om det igjen rett før operasjonen. Han nevnte da en beregning de gjorde på mål av pupper og lenge mellom krageben brystvorte osv...men, bare så det er sagt, jeg vet ikke om jeg fikk det helt med meg, men ihvertfall så stolte jeg på han og krysser fingre for at resultatet blir bra..... Jeg ser ingen kant som jeg fryktet av runde :-)

Skrevet

Hei hei :-) er formen din fin? Jeg har blundet to ganger 30 minutt - øynene er smale, så skal forsøke litt igjen snart.

Vondt i ryggen, mellom skulderbladene... Og da er det ikke godt å sitte oppreist. Jaja, man må lide for skjønnheten, så skal vel ikke klage selv om tårene rant i strie strømmer i går, og litt i dag! Det må jo være av medisinene, og at en er så hjelpeløs alene... Og selvfølgelig søvn og denslags!

Anyway- vi ble enige om 325cc under muskel, som tilsvarer en noe mindre mengde enn om man tar over. Når man tàr under muskel så vil en del av det runde i øvre kant dekkes av muskel og ikke være synlig. Ulempen med dråpeformet er jo at den kan snu seg....

Vi var enige om rund da jeg var der i forrige uke, sendte Mail om at jeg ville ha dråpeformede på mandag, så derfor snakket vi sammen om det igjen rett før operasjonen. Han nevnte da en beregning de gjorde på mål av pupper og lenge mellom krageben brystvorte osv...men, bare så det er sagt, jeg vet ikke om jeg fikk det helt med meg, men ihvertfall så stolte jeg på han og krysser fingre for at resultatet blir bra..... Jeg ser ingen kant som jeg fryktet av runde :-)

formen er fin, bare støl.Overrasket at formen er så bra, men hisides trøtt..men får ikke til å sove.Jeg hadde nok fettvev til å ta over, og det var det jeg håpet på.Men blir spennende imåren og se om det viser noe kant ol..De står gansge på spreng jaffall.Håper du får sovet:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...