Proppen Skrevet 8. april 2014 #31661 Skrevet 8. april 2014 (endret) Svar i annen post. Endret 8. april 2014 av Proppen
Proppen Skrevet 8. april 2014 #31662 Skrevet 8. april 2014 Jeg prøvde proteser i 460cc, og de så jo bra ut. Legger jo bak muskel, og da ble det 500cc, helt til vi endte opp på 550cc. Nå er jeg bare usikker på hvordan det blir! Jeg vil ha store pupper, men vil fortsatt kunne passe inn i klær. Det verste som kunne ha skjedd er at jeg fikk pupper som Linni Men så lenge du følte det passet fint til deg og dine ønsker så synes jeg du skal gå for det :D jeg er ganske sikker på at linni har 500cc men størrelsen kommer jo egentlig helt Ann på kroppen de skal på. Jeg har flere venninner som har tatt 400-450 og de har ikke mye større enn mine( nå er de fremdeles litt hovne da:)
kx5 Skrevet 8. april 2014 #31663 Skrevet 8. april 2014 Får jeg se bilde av deg også? Litt rart å spørre men Jeg skal jo ha under muskel da, hører mye ''forsvinner'' eller ikke vises når det blir lagt der. Er forresten 550 cc, 50cc gjør vel egentlig ikke så mye forskjell? Eller..? :omg: Haha, det vet jeg ikke om jeg tør Kan prøve å ta ett der ikke alt synes kanskje da hihi, pinglete jeg.. Har under muskel jeg også, og de har ikke blitt noe mindre :-) Var på etterkonsultasjon idag, hvor de sa de heller ikke ble noe mindre enn det de er nå , yesss Hmm, 550cc, er det det du har fått anbefalt av legen?? Høres såå mye ut..:o
kx5 Skrevet 8. april 2014 #31664 Skrevet 8. april 2014 Jeg prøvde proteser i 460cc, og de så jo bra ut. Legger jo bak muskel, og da ble det 500cc, helt til vi endte opp på 550cc. Nå er jeg bare usikker på hvordan det blir! Jeg vil ha store pupper, men vil fortsatt kunne passe inn i klær. Det verste som kunne ha skjedd er at jeg fikk pupper som Linni Har hørt at Linni har 300cc.. men det kan jo være feil, hmm
MissA Skrevet 8. april 2014 #31665 Skrevet 8. april 2014 Hei folket! Slenger meg med på denne tråden i håp om at jeg kan finne de siste opplysningene/infoen jeg trenger for å føle at dette blir det riktige valget for meg..! Håper noen kan hjelpe en litt usikker sjel..! Jeg har alltid hatt relativt små pupper.. 75A som såvidt er utfylt.. er 170cm og 56kg. Gjennom oppveksten håpet jeg som fler av dere at puppene skulle vokse.. men det gjorde de aldri.. nå er jeg 26 og har gitt litt opp. Har vurdert dette med brystforstørrelse fram og tilbake i endel år nå.. og ønsket er nå større enn før. Men jeg trenger litt info som jeg sliter med å finne! Så hiver inn et par spørsmål til dere som allerede har gjennomført operasjonen! 1) Jeg er veldig opptatt av at resultatet skal bli så naturlig så mulig. Vil derfor ikke ha noe for stort.. men hvordan ser silikon ut i vanlige BHer og bikinier? Er bekymret for at det skal se veldig fake ut på stranda eller i undertøy. Føyer de seg etter bh'en/bikinien eller står de "rett ut" og får en veldig unaturlig form? 2) Hvordan føles de i forhols til naturlige pupper? Er det best å ha over eller under muskel i forhold til dette? 3) Bevegelse - hvordan oppfører de seg? Ser man godt at det er fake? Føler du stor forskjell selv? Dette er vel mine største bekymringer... Venter på konsultasjon på Fornebuklinikken, men ønsker å høre fra dere også! Håper noen orker å ta seg tid til å svare! På forhånd tusen takk! Nå må du ta litt av det jeg sier for god fisk, for jeg er ingen ekspert, men ut i fra det jeg har lest litt om rundt på nettet har jeg funnet ut litt forskjellig. Igjen, dette trenger ikke være korrekt 1. Mange sier at en D eller DD ser ut som en C i vanlige klær. Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha seg at det er sånn for å være ærlig 2. Det kommer i stor grad an på hvor mye brystvev man har fra før. Har lest at under muskel føles mest naturlig ut å ta på i og med at det blir ''dekt'' av mere naturlig vev. Da jeg var på konsultasjon, fikk jeg kjenne på både glatte og ru implantanter. Kirurgen sa de glatte var mykere, og det kunne jeg kjennne selv. De var enklere å ''squeeze'' sammen enn de rue implanantene. Ikke en stor forskjell, men en liten 3. De ru implantantene er laget for å gro mere fast i ditt eget bryst. På grunn av dette, sitter de fast og beveger seg ikke like naturlig som et vanlig bryst. De glatte følger tyngdekraften bedre i og med at de ligger i en lomme i brystet, og vil f.eks. skli mere ut på sidene om du ligger på ryggen enn de rue protesene. Det står mye forskjellig, men som et lite sammendrag anbefaler de fleste kirurger i Norge ru implantanter, mens i USA bruker de nesten bare glatte. Hvem som har kommet ''lengst'', vet jeg ikke Hoppet lenge fram og tilbake på om jeg ville ha ru eller glatte proteser, på grunn av alle fordelene og ulempene med begge to. Valget mitt endte på glatte. Hvor naturlig de faktisk kjenner ut kan jeg ikke svare på, opereres ikke før 24. april
MissA Skrevet 8. april 2014 #31666 Skrevet 8. april 2014 Har hørt at Linni har 300cc.. men det kan jo være feil, hmm Legen sa i hvertfall til meg at Pamela Anderson har 520cc, og hun er jo 168 cm. Lene Alexandra hadde 600cc. Begge to er mye mindre enn meg, jeg er jo 176 cm
MissA Skrevet 8. april 2014 #31667 Skrevet 8. april 2014 Haha, det vet jeg ikke om jeg tør Kan prøve å ta ett der ikke alt synes kanskje da hihi, pinglete jeg.. Har under muskel jeg også, og de har ikke blitt noe mindre :-) Var på etterkonsultasjon idag, hvor de sa de heller ikke ble noe mindre enn det de er nå , yesss Hmm, 550cc, er det det du har fått anbefalt av legen?? Høres såå mye ut..:o Det var legen som foreslo å gå fra 500cc til 550cc
MissA Skrevet 8. april 2014 #31668 Skrevet 8. april 2014 Men så lenge du følte det passet fint til deg og dine ønsker så synes jeg du skal gå for det :D jeg er ganske sikker på at linni har 500cc men størrelsen kommer jo egentlig helt Ann på kroppen de skal på. Jeg har flere venninner som har tatt 400-450 og de har ikke mye større enn mine( nå er de fremdeles litt hovne da:) Tror jeg går for 500cc med tanke på høyden min
Lille v Skrevet 8. april 2014 #31669 Skrevet 8. april 2014 Hei, lurte på om man kan bestemme selv om man vil ta over muskel? Har fått det for meg at meg at det gjør litt mindre vondt da og at man kan begynne i jobb fortere...? Jeg er sykepleier, og har ikke akkurat en kontorjobb på sykehuset. Noen med likt type arbeid som meg som har tatt silikon, og når de var tilbake i jobb? Tror ikke jeg kan ta mer enn to ukers fri.. Hei! Du kan nok helt sikkert bestemme selv om du vil ha under eller over, men det anbefales jo at du lytter til pk's råd. Han har som regel erfaring i å se hva som blir bra i fht kroppsbygging, mengde underhudsfett og brystvev, brystkassens utforming etc. Er selv sykepleier og var etter første opr tilbake etter 14 dager. Jobber på intensivavd og gikk rett på natt med en del løft den første vakta. Det gikk greit, men anbefales ikke. Var også redd for å få støt i puppene i fht urolig/utagerende pas. Tror nok det er individuelt hva folk sier, men jeg ville ikke gått tilbake før etter tidligst tre uker, dersom det var mulig
rebus Skrevet 8. april 2014 #31670 Skrevet 8. april 2014 Ja forstår det, men jeg ville stolt på kirurgen altså! Er selv xs-s i klær og har ikke veldig med former selv, og med 375cc lagt inn føler jeg ikke at det ble for stort. Ville hverken hatt mindre eller større En ting som er viktig er jo at jo tynnere man er, jo "rundere" ser puppene ut med silikonproteser innlagt (dette pga mindre brystvev). Når det er sagt så har jeg en venninne på ca 165cm og rundt 50kg som har 310cc under muskel, og på henne ser det UTROLIG bra ut! Kan gjerne visedeg bilde av mine om du vil Vil veldig gjerne se bilde!!
Lady36 Skrevet 8. april 2014 #31671 Skrevet 8. april 2014 Hei folket! Slenger meg med på denne tråden i håp om at jeg kan finne de siste opplysningene/infoen jeg trenger for å føle at dette blir det riktige valget for meg..! Håper noen kan hjelpe en litt usikker sjel..! Jeg har alltid hatt relativt små pupper.. 75A som såvidt er utfylt.. er 170cm og 56kg. Gjennom oppveksten håpet jeg som fler av dere at puppene skulle vokse.. men det gjorde de aldri.. nå er jeg 26 og har gitt litt opp. Har vurdert dette med brystforstørrelse fram og tilbake i endel år nå.. og ønsket er nå større enn før. Men jeg trenger litt info som jeg sliter med å finne! Så hiver inn et par spørsmål til dere som allerede har gjennomført operasjonen! 1) Jeg er veldig opptatt av at resultatet skal bli så naturlig så mulig. Vil derfor ikke ha noe for stort.. men hvordan ser silikon ut i vanlige BHer og bikinier? Er bekymret for at det skal se veldig fake ut på stranda eller i undertøy. Føyer de seg etter bh'en/bikinien eller står de "rett ut" og får en veldig unaturlig form? 2) Hvordan føles de i forhols til naturlige pupper? Er det best å ha over eller under muskel i forhold til dette? 3) Bevegelse - hvordan oppfører de seg? Ser man godt at det er fake? Føler du stor forskjell selv? Dette er vel mine største bekymringer... Venter på konsultasjon på Fornebuklinikken, men ønsker å høre fra dere også! Håper noen orker å ta seg tid til å svare! På forhånd tusen takk! Hei Jeg har operert på fornebuklinikken .. Helt topp klinikk!! Har lagt inn anatomiske over muskel (335 og 375). Anatomiske har ru overflate, fordi de ikke skal kunne vri seg så lett.. Nå 3 måneder etter op, er det faktisk ingen som har sett at jeg har proteser. Ikke fått noen spørsmål eller kommentarer.. De ser helt naturlig ut. Dem er veldig myke å ta på. Neste for myke:) Men jeg hadde litt vev og heng fra før. Når jeg klemmer på dem, kjenner jeg mest hud og ikke protesen. Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg protesene mer. De blir mer faste og struttende på en måte. Dem beveger seg fortsatt, men ikke helt som før.. Og godt er det Har prøvd bikini og vanlig bh, og de ser bare mer fyldige ut enn før. Ikke fake ut Det som er utrolig er at jeg faktisk ikke merker at dem er der.. De er blitt helt naturlige, både i utseende og følelse. Angrer absolutt ikke!!! Det er bare å hoppe i det... jeg bråbestemte meg. Har jo tenkt på det etter jeg fikk barn, men ikke så mye mer rundt det. Tenkte også at jeg nå var for gammel. (36) Men snakket med en venninne som har gjort det og bare bestilte time. Innen en måned hadde jeg nye, flottere pupper Lykke til på konsultasjon :)
havfru1 Skrevet 8. april 2014 #31672 Skrevet 8. april 2014 (endret) Slettet Endret 8. april 2014 av havfru1
havfru1 Skrevet 8. april 2014 #31673 Skrevet 8. april 2014 (endret) . Endret 8. april 2014 av havfru1
Emma Sofie Skrevet 8. april 2014 #31674 Skrevet 8. april 2014 Vil 300 gram på meg bli for stort? Jeg er 165 og veier omtrent 50 kg. Er slank og er gjerne en 70AA fra før av.. PK sa at jeg vil bli en 70C.. Redd det blir for stort, men er nok bare det at det er uvandt. Skal ta under muskel. Nå er det seks dager siden jeg tok 290 g under muskel og jeg er veldig fornøyd! Synes ikke de er for store eller for små Jeg er 168 cm, veier et sted mellom 55-58 kg og var før ca 70A:) Søttebhen jeg fikk fra klinikken er 80C, men jeg tror jeg ender opp på 75C (det ligger bildet ute et sted bakover:) Jeg stod mellom 290 og 330. Jeg lot rett og slett PK velge under operasjonen. Han valgte da 290 for 330 stakk visst for mye ut mot armene mine. Det er veldig vanskelig å svare på om det vil bli for stort eller for lite, for det kommer an på så mye (alt fra vekt, brystvev, skulderbredde, hoftebredde, etc.). Men alt dette tar jo faktisk PK med i beregningene når han (/hun) anbefaler en størrelse:) Uansett så vil du sannsynligvis synes rett etter operasjonen at de ser store ut, men fort venne deg til størrelsen, og så (forhåpentligvis) bli veldig fornøyd:))
mamma78 Skrevet 8. april 2014 #31675 Skrevet 8. april 2014 Snuser du nå? kjøpte snus uten nikotin idag..fusj..
Butterfly_m Skrevet 9. april 2014 #31676 Skrevet 9. april 2014 Tusen tak for svar Lady36 og MissA! Det settes stor pris på. Veldig betryggende det du skriver Lady36. Jeg har nemlig lent mest mot anatomiske da jeg føler det gir mest naturlig resultat. Men det er kanskje ikke noe jeg får bestemme helt selv? Skal hvertfall legge frem ønsket tenkte jeg. Har hørt at disse kan være mindre myke pga de er ru, men det synes du ikke altså? Enda bedre i så fall! Men er litt redd for vridninger og slikt.. jeg trener endel styrketrening nemlig. Tror dere det kan ha noe utfall? Huff, så mye å ta hensyn til. Selv etter mange års lesing og kikking føler jeg meg ikke 100% sikker Noen som enten kan henvise meg til noen bikini / BH bilder av folk med anatomiske? Eller kanskje noen her tørr legge ut? Merkelig spørsmål kjente jeg..
Proppen Skrevet 9. april 2014 #31677 Skrevet 9. april 2014 Tusen tak for svar Lady36 og MissA! Det settes stor pris på. Veldig betryggende det du skriver Lady36. Jeg har nemlig lent mest mot anatomiske da jeg føler det gir mest naturlig resultat. Men det er kanskje ikke noe jeg får bestemme helt selv? Skal hvertfall legge frem ønsket tenkte jeg. Har hørt at disse kan være mindre myke pga de er ru, men det synes du ikke altså? Enda bedre i så fall! Men er litt redd for vridninger og slikt.. jeg trener endel styrketrening nemlig. Tror dere det kan ha noe utfall? Huff, så mye å ta hensyn til. Selv etter mange års lesing og kikking føler jeg meg ikke 100% sikker Noen som enten kan henvise meg til noen bikini / BH bilder av folk med anatomiske? Eller kanskje noen her tørr legge ut? Merkelig spørsmål kjente jeg.. Hei! Jeg har anatomiske, bilde ligger på forrige side tror jeg. Jeg Kom med et ønske om naturlig resultat :-)
Butterfly_m Skrevet 9. april 2014 #31678 Skrevet 9. april 2014 Hei! Jeg har anatomiske, bilde ligger på forrige side tror jeg. Jeg Kom med et ønske om naturlig resultat :-) Så dine og tenkte med meg selv at de så veldig naturlige ut! Gøy å høre at de er anatomiske! Hvilken størrelse er du nå? Kjempefine! Fornøyd med "mykheten" og bevegeligheten? Kjenner jeg er så bekymret for å få to harde, ubevegelig kuler på brystet..
newboobs Skrevet 9. april 2014 #31679 Skrevet 9. april 2014 Hei alle sammen. Da er jeg ferdig OP. La inn 295 under muskel, syntes de ser helt perfekte ut, gleder meg så til å se dem ordentlig Til nå går det veldig bra. Har selvfølgelig en del smerter, men de er helt overlevende. Er så deilig å endlig være ferdig. Kan ikke annet enn å skryte av personalet der borte de var så snille med meg, og gjorde alt for at jeg skulle ha det bra. Jeg skulle egentlig hjem i går mellom 15-16 men ble så svimmel og trøtt av narkosen og av de sterke medisinene så jeg ble der helt til rundt 19. Bare sov og sov, heldigvis at mamma var der med meg og passet på meg. I natt har jeg hatt en del vondt, men tok en de sterke pillene, så nå er jeg mye bedre, bare litt svimmel. Tusen takk til alle dere her inne som har gitt meg så mange gode råd, hvis ikke det hadde vært for dere vet jeg ikke om jeg hadde tatt OP. hvordan gikk det for deg lemon-aid?
Proppen Skrevet 9. april 2014 #31680 Skrevet 9. april 2014 Så dine og tenkte med meg selv at de så veldig naturlige ut! Gøy å høre at de er anatomiske! Hvilken størrelse er du nå? Kjempefine! Fornøyd med "mykheten" og bevegeligheten? Kjenner jeg er så bekymret for å få to harde, ubevegelig kuler på brystet.. Så bra, tusen takk!:-) usikker på hvilken størrelse jeg er ettersom det er under en uke sin inngrepet, men sportsbhen er hvertfall 75 b. Regner med at jeg er en liten c når jeg skal begynne å kjøpe bher. Ang. Bevegelighteten så er det litt tidlig å si, de er fremdeles ganske harde. Regner med at de kommer til å bli litt "fastere" enn vanlige pupper men det gjør meg ingenting:-) størrelsen du velger på implantatet vil selvfølgelig være med på å bestemme en god del på om de ser ekte eller unaturlige ut, kroppsformen din også ikke minst. har du hofter så vil du kunne gå mer opp i størrelse osv. Dette er et perfekt forum for en som er i tvil!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå