Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av veldigfornøyd
Skrevet (endret)

.

Endret av veldigfornøyd
Skrevet

Legger like så godt ut bilder til alle mann Rebys;o) kanskje noen som er nysgjerrig på arr etter løft også. Med forbehold at jeg fremdeles har endel utslett etter tape/varmeutslett her da...

Løft og 255 under muskel. Venstre var asymmetrisk større og mer heng enn høyre før operasjon pga skambitt av hest som tenåring. Begge hadde imidlertid såpass heng at løft måtte til uten tvil( etter 2 barn, endel yoyo slanking opp igjennom årene og 37 år). Var en 70-75b før op tenker jeg. Nå er jeg en 70d og storfornøyd med tanke på hva mitt utgangspunkt var:o)

Takk for langt og ufyllende svar :) Jeg er en 70AA fra før av, så det må vel "mer til" for meg for å få en C da, dermed 300 gram? Forstår jeg det riktig? Jeg ønsker ikke pupper ala linni meister! har du bilder av dine som du kan sende på innboks? har operasjon om litt over en måned:)

post-81094-91785_thumb.jpg

Skrevet

Med Bh, får nesten litt mer inntrykk av størrelsen med det:o)

post-81094-443092_thumb.jpg

Skrevet

Operert av Dr Barstad på Fornebu, 4 uker siden i går. Kjempe fornøyd så langt. Behandling har vært upåklagelig, alt fra første konsultasjon til kontakt med sykepleiere via email forrige uke pga utslett til tape har vært top notch.

Kunne gjort det igjen når som helst. Gratulerer med nye girls og hvil ut i stress lessen;o)

Hiver meg inn på dette forumet jeg jenter. :-)

Ble operert i går av Pål Schistad på Fornebuklinkken.

Får ikke fullrost de nok altså. Profesjonelle, koselige, blide og omtenksomme. Håper inntrykket er like bra i forhold til oppfølging. Det er vel så viktig hvis man er å uheldig å få komplikasjoner. Skal gjøre det jeg kan for å styre unna det.

Er av typen som ikke liker sykehus, men var ikke nervøs i det hele tatt. De ansatte er jo bre så "go'e" der. Skikkelig omsorgsfulle.

Var spent på narkosen men det gikk jo så fint. Sovnet midt i en setning og når jeg våknet 2 timer etterpå, så var jeg lys våken og ikke grogg i det hele tatt. Fantastisk! :-)

Jeg er 1.74 og 62 kg og har lagt inn 450 cc undermuskelen. Hadde 75 b fra før og dette ble absolutt ikke for stort. Har ammet to barn og puppene er nå litt mindre enn når jeg hadde melkespreng. Ville ha naturlig utseende på de og det fikk jeg. Kunne fint hatt 500 c også. Siden de ligger under muskelen så virker de litt mindre og mye mer naturlig.

Leste mye om smerter i forkant. Men det går jo så fint! :-) Selvfølgelig er det ømt, sårt og kløende. Men hva annet kan man forvente. Tar det smertestillende som jeg har fått da. :-) Nå har jeg kun fått lagt inn silikon da, ikke brystløft eller noe. Kommer meg fint opp av senga selv uten å bruke bryst musklene, Reiser meg opp med magemusklene. Tok mye sittups ol i ukene før operasjon. Innbiller meg at det hjalp. :-)

Har to barn 1 år og 3 år. Har hjelp i to uker. Er fremdeles i mamma perm, så spent på hvordan det går når jeg er alene med 1 åringen. Tenker mest på at jeg ikke skal løfte med tanke på kapsling og at de skal feste seg skikkelig. Vil så gjerne følge alle forhåndregler. Sitter / ligger i "Stressless" hele dagen. Gleer meg til dag 4 som jeg kan gå litt mer rundt.Jeg kan sikkert få hjelp lenger også, men jeg er så redd for å overbelaste svigers og mamma. Føler meg ego nok som det er for at jeg har gjort dette for min egendel. Noen erfaringer?

Noen andre som akkurat har / skal operere seg på Fornebu?

Skrevet

To uker skal nok holde i massevis!! :-) Å ta over muskel er visstnok mye mindre smertefult enn å ta under, og i de fleste tilfeller får man velge selv om man vil ha over eller under, ved mindre man har veldig lite hud og vev. Men jeg tok under muskel for én uke siden, og var HELT smertefri allerede fjerde dagen :-D Er veeeeeeldig individuelt når det kommer til smerter da

Takk for svar:) Har hørt så mye forskjellig, flere sier man skal ta det veeldig rolig i 4 uker og ikke løfte armene over hodet. Jeg må henge opp intravenøst (væske) på jobb, og hjelpe pasienter med å komme ut av sengen etc. Tenkte da at 2 uker kanskje var for lite.. Men kanskje jeg kan ha litt "lette" pasienter den første uken på jobb:P Har ikke vært på konsultasjon enda, skal med en gang jeg får turnusen over høsten! Må vente litt med å avtale op dato til jeg vet litt mer om når jeg kan ta permisjon.. Tør ikke si noe til familien, men er noe jeg har tenkt på i flere år. Er 28 år, ingen barn. Men orker ikke vente til etter jeg får barn en gang i fremtiden!

Skrevet

Med Bh, får nesten litt mer inntrykk av størrelsen med det:o)

Hvor har du kjøpt den fine bh'n? Gir den god støtte?

Brystene ser jo helt perfekte ut! :tommelopp:

Skrevet

Forresten noen som har operert på teres colosseum stavanger? Finner ikke noe særlig om erfaringer derfra.

Skrevet

Takk for svar :) Vet at 300 er en standard størrelse å legge inn, men jeg er bare så tynn og spinkel og uten former, så er redd det blir så falskt.. men PK vet nok hva han driver med :) sa jeg ville ha litt størrelse, men samtidig at det skulle se naturlig ut

Ja forstår det, men jeg ville stolt på kirurgen altså! Er selv xs-s i klær og har ikke veldig med former selv, og med 375cc lagt inn føler jeg ikke at det ble for stort. Ville hverken hatt mindre eller større :) En ting som er viktig er jo at jo tynnere man er, jo "rundere" ser puppene ut med silikonproteser innlagt (dette pga mindre brystvev). Når det er sagt så har jeg en venninne på ca 165cm og rundt 50kg som har 310cc under muskel, og på henne ser det UTROLIG bra ut!

Kan gjerne visedeg bilde av mine om du vil :)

Skrevet

Hiver meg inn på dette forumet jeg jenter. :-)

Ble operert i går av Pål Schistad på Fornebuklinkken.

Får ikke fullrost de nok altså. Profesjonelle, koselige, blide og omtenksomme. Håper inntrykket er like bra i forhold til oppfølging. Det er vel så viktig hvis man er å uheldig å få komplikasjoner. Skal gjøre det jeg kan for å styre unna det.

Er av typen som ikke liker sykehus, men var ikke nervøs i det hele tatt. De ansatte er jo bre så "go'e" der. Skikkelig omsorgsfulle.

Var spent på narkosen men det gikk jo så fint. Sovnet midt i en setning og når jeg våknet 2 timer etterpå, så var jeg lys våken og ikke grogg i det hele tatt. Fantastisk! :-)

Jeg er 1.74 og 62 kg og har lagt inn 450 cc undermuskelen. Hadde 75 b fra før og dette ble absolutt ikke for stort. Har ammet to barn og puppene er nå litt mindre enn når jeg hadde melkespreng. Ville ha naturlig utseende på de og det fikk jeg. Kunne fint hatt 500 c også. Siden de ligger under muskelen så virker de litt mindre og mye mer naturlig.

Leste mye om smerter i forkant. Men det går jo så fint! :-) Selvfølgelig er det ømt, sårt og kløende. Men hva annet kan man forvente. Tar det smertestillende som jeg har fått da. :-) Nå har jeg kun fått lagt inn silikon da, ikke brystløft eller noe. Kommer meg fint opp av senga selv uten å bruke bryst musklene, Reiser meg opp med magemusklene. Tok mye sittups ol i ukene før operasjon. Innbiller meg at det hjalp. :-)

Har to barn 1 år og 3 år. Har hjelp i to uker. Er fremdeles i mamma perm, så spent på hvordan det går når jeg er alene med 1 åringen. Tenker mest på at jeg ikke skal løfte med tanke på kapsling og at de skal feste seg skikkelig. Vil så gjerne følge alle forhåndregler. Sitter / ligger i "Stressless" hele dagen. Gleer meg til dag 4 som jeg kan gå litt mer rundt.Jeg kan sikkert få hjelp lenger også, men jeg er så redd for å overbelaste svigers og mamma. Føler meg ego nok som det er for at jeg har gjort dette for min egendel. Noen erfaringer?

Noen andre som akkurat har / skal operere seg på Fornebu?

Hei :) Må bare si meg helt enig med deg ang fornebuklinikken... Alle som jobber der er bare fantastiske. Jeg følte meg så godt tatt vare på.

Men jeg må dessverre inn og operere ene brystet på nytt i slutten av måneden. Var til kontroll etter 2 mnd og ble så godt tatt imot av pk. Var litt bekymret for at jeg hadde lagt for mye i det og at de ikke ville gjøre noe med problemet. Men fikk klar beskjed med en gang at det skulle ikke være sånn. Og det skulle han selvfølgelig rette opp. Må sies at jeg hadde et noe vanskelig utgangspunkt..

Selv om jeg har vært litt uheldig, har jeg ingen betenkeligheter om å legge meg under kniven igjen der. Føler de virkelig har tatt meg seriøst og at deres oppfølging og garantier er helt supre..

Lykke til videre :)

Skrevet

4 dager siden nå, blir bedre og bedre for hver dag. Og såååå deilig å kunne dusje igjen :D

post-80953-0-89934500-1396978773_thumb.j

Skrevet

Ja forstår det, men jeg ville stolt på kirurgen altså! Er selv xs-s i klær og har ikke veldig med former selv, og med 375cc lagt inn føler jeg ikke at det ble for stort. Ville hverken hatt mindre eller større :) En ting som er viktig er jo at jo tynnere man er, jo "rundere" ser puppene ut med silikonproteser innlagt (dette pga mindre brystvev). Når det er sagt så har jeg en venninne på ca 165cm og rundt 50kg som har 310cc under muskel, og på henne ser det UTROLIG bra ut!

Kan gjerne visedeg bilde av mine om du vil :)

Hvordan går det med deg forresten? Har du noe bilde av hvordan de ser ut nå? Er sååå nysgjerrig!

Skrevet

176 cm, 73 kg.

Vil 550cc moderat profil bli for mye?

75b fra før av. Vil ikke ha gigaboobs.

Jeg har ganske lik kropp som deg, er 174 og 70 kg + at jeg brukte 75b fra før. Tok 325cc og nå er de ganske store og fine! 500 hørtes veldig mye ut... Jeg blir nok en 75D tenker jeg

Skrevet

Noen som vet når man kan begynne å prøve litt spilebh'er ogsånn? :-D Er en uke siden op nå, haha, og trenger absolutt ikke begynne med bh shopping ennå. Men noen som vet sånn cirka når puppene blir normale (ikke hovne) slik at jeg kan kjøpe nye bher? :-D Gleeeeder meg sånn! hihi overivrig

Skrevet

4 dager siden nå, blir bedre og bedre for hver dag. Og såååå deilig å kunne dusje igjen :D

Ser kjempebra ut! Hvor mange cc hadde du?

Annonse
Skrevet

Nei, det synes ikke jeg. Er 174 og 62 kg 75 B før. Tok 450 under muskel i går. Ser veldig naturlig ut selv om de er hovene. Jeg var veldig opptatt av at det skulle se naturlig ut. Jeg kunne fint hatt 500cc . Passer bra til vår høyde vekt tenker jg. :-) Men til en som er 165 og 50 kg så ser det jo større ut. :-)

Ok, vi er ca like høye da. Men påvirker vekten det mye? Her er det jo snakk om 100cc forskjell, jeg skal også ha under muskel.

Kan du sende meg før og etterbilder så jeg får se hvordan det ser ut nå? :laugh: Er sååå nervøs, det er jo tross alt puppene mine :fnise:

Skrevet

Jeg har ganske lik kropp som deg, er 174 og 70 kg + at jeg brukte 75b fra før. Tok 325cc og nå er de ganske store og fine! 500 hørtes veldig mye ut... Jeg blir nok en 75D tenker jeg

Får jeg se bilde av deg også? Litt rart å spørre men :fnise: Jeg skal jo ha under muskel da, hører mye ''forsvinner'' eller ikke vises når det blir lagt der. Er forresten 550 cc, 50cc gjør vel egentlig ikke så mye forskjell? Eller..? :omg:

Skrevet

Ser kjempebra ut! Hvor mange cc hadde du?

Tusen takk!! Jeg er såå fornøyd. Jeg har tatt 320cc. Jeg ser du tenker 500cc? Det høres fryktelig mye ut! Har du vært på konsultasjon og prøvd proteser i den størrelsen? Alt kommer selvfølgelig Ann på hvilket resultat du ønsker :)

Skrevet

Hei folket!

Slenger meg med på denne tråden i håp om at jeg kan finne de siste opplysningene/infoen jeg trenger for å føle at dette blir det riktige valget for meg..! Håper noen kan hjelpe en litt usikker sjel..! :)

Jeg har alltid hatt relativt små pupper.. 75A som såvidt er utfylt.. er 170cm og 56kg.

Gjennom oppveksten håpet jeg som fler av dere at puppene skulle vokse.. men det gjorde de aldri.. nå er jeg 26 og har gitt litt opp.

Har vurdert dette med brystforstørrelse fram og tilbake i endel år nå.. og ønsket er nå større enn før. Men jeg trenger litt info som jeg sliter med å finne!

Så hiver inn et par spørsmål til dere som allerede har gjennomført operasjonen! :)

1) Jeg er veldig opptatt av at resultatet skal bli så naturlig så mulig. Vil derfor ikke ha noe for stort.. men hvordan ser silikon ut i vanlige BHer og bikinier? Er bekymret for at det skal se veldig fake ut på stranda eller i undertøy. Føyer de seg etter bh'en/bikinien eller står de "rett ut" og får en veldig unaturlig form? :)

2) Hvordan føles de i forhols til naturlige pupper? Er det best å ha over eller under muskel i forhold til dette?

3) Bevegelse - hvordan oppfører de seg? Ser man godt at det er fake? Føler du stor forskjell selv?

Dette er vel mine største bekymringer...

Venter på konsultasjon på Fornebuklinikken, men ønsker å høre fra dere også! :) Håper noen orker å ta seg tid til å svare!

På forhånd tusen takk! :)

Skrevet

Tusen takk!! Jeg er såå fornøyd. Jeg har tatt 320cc. Jeg ser du tenker 500cc? Det høres fryktelig mye ut! Har du vært på konsultasjon og prøvd proteser i den størrelsen? Alt kommer selvfølgelig Ann på hvilket resultat du ønsker :)

Jeg prøvde proteser i 460cc, og de så jo bra ut. Legger jo bak muskel, og da ble det 500cc, helt til vi endte opp på 550cc. :laugh: Nå er jeg bare usikker på hvordan det blir! Jeg vil ha store pupper, men vil fortsatt kunne passe inn i klær.

Det verste som kunne ha skjedd er at jeg fikk pupper som Linni :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...