Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg snuser :) har operert for snart 2 uker siden :)

venninna mi som er sykepleier mente jeg burde slutte med snus nå, siden det bare er 9 dager til jeg skal opereres.Gjorde du det?og en bør ikke snuse 1-2 uker etter operasjon siden røyk/snus fortynner blodet ett eller aent.For det vile gjør at såret tar lengre tid på å gro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venninna mi som er sykepleier mente jeg burde slutte med snus nå, siden det bare er 9 dager til jeg skal opereres.Gjorde du det?og en bør ikke snuse 1-2 uker etter operasjon siden røyk/snus fortynner blodet ett eller aent.For det vile gjør at såret tar lengre tid på å gro?

Nei, jeg snuste helt til dagen før operasjon. Fikk ikke beskjed om å slutte lenge før selv om jeg informerte om at jeg snuser. De sa at røyk er verst, men at jeg bør prøve å ikkee snuse etter operasjon eller snuse mindre. Dette fikk jeg høre dagen etter operasjonen over tlf, og hadde da allerede tatt en snus. Hun sa at det gikk bra og at jeg ikke hadde ødelagt noe i det hele tatt :) det eneste er at nikotin i kroppen er et giftstoff som kroppen vil jobbe for å skille ut, og at det derfor bør kuttes for p la kroppen konsentrere seg om å reparere seg selv der inngrepet er gjort.

Vet ikke om du forstod noe av dette, men jeg snuser litt og alt går bra likevel :) spør mer om det er noe!

Skrevet

kommer ikke ann på om du har pupp eller ei, har vel mer med hvor mye fettvev ol, avstander fra vorte ol..Jeg skal ha over, er 167 og 50 kg.To klinikker som når har sagt at jeg kan ha over muskel.De vil jo at kundene skal bli fornøyde, og få et bra resultat.Den ene klinikken fikk jeg 210 og den andre 220 og 240 siden forskj str. på brystene

Mente jo selvfølgelig fettvev når jeg sa pupp ;D

Skrevet

Noen som snuser og skal opereres?

Vet ikke om snus er likt som røyk men grunnen til at de ikke vil at man skal røyke er jo pga at det tynner blodet, større risiko for blødninger eller no etter på :)

Skrevet

Hvordan ble dine da? Har du bilde? :)

Er veldig fornøyd, har ikke bilde men kan se om jeg får sendt et til deg hvis jeg finner ut hvordan man sender privat :)

Skrevet

Er veldig fornøyd, har ikke bilde men kan se om jeg får sendt et til deg hvis jeg finner ut hvordan man sender privat :)

Har sendt en melding til deg i innboks :)

Skrevet

Røyk og snus bør med fordel unngås etter operasjoner spesielt fordi det får de små blodårene i kroppen å trekke seg sammen. Det er i nikotinet som gjør dette. Dvs dårligere blodsirkulasjon i det opererte område og dermed potensielt dårligere tilheling. Altså at såret gror dårligere men også den tilhelingen som vi ikke ser foregår i vevet under kan bli påvirket. Det var sykepleier-svaret damer;o)

MEN når det er sagt, er dette bare en liten del av det som påvirker kroppens evne til reparere skade som kirurgi forårsaker. Generell helsetilstand, ernæring, overvekt og stress er alle faktorer som spiller en større rolle. Og for de aller aller fleste går det jo veldig fint, røyk/snus eller ei:o)

Skrevet

Noen som snuser og skal opereres?

Jeg snuser :P Operasjon til tirsdag på fornebuklinikken!

Skrevet

Snuser ikke nå...Slutta en uke før, da så klart :)

Skrevet

Her er dagens...ikke helt fornøyd pga de ikke er like :/ Men nå sa ho på change at det er veldig vanlig at de er forskjellige.

BH størrelse kom på 65 H/I

Ser kjempefine ut :-) Så naturlig flott utseende. Jeg hadde ikke tenkt silikon om jeg hadde sett dem "in real"!Mine er heller ikke like, men det er nå greit nok. Vises ikke med bh på :-)

Skrevet

Hvor mange her har vært hos /kjenner noen som har vært hos Ulf Bertheim, Brønnøy plastikkirurgi? Husker jeg så ett par fine pupper derfra på denne siden en gang.. De har et lite tilbud akkurat nå, fristende..

Jeg opererte meg hos Ulf på brønnøy :-) Er sååå fornøyd!! Følte meg veldig godt tatt vare på. Vi fikk leie en stor leilighet som ligger opp på klinikken, så Ulf følgte meg bare opp etter operasjonen. Vi hadde med oss ungen vår på 9mnd, så var veldig snilt av Ulf å følge meg opp :-) Det var tilpasset for oss som har operert, var en stor stue, med tv,sofa og en stressless (genialt for nyopererte), 2 soverom (snedig for oss som hadde med mini) ;-) Følte meg veldig trygg på han ang størrelse også, jeg var fast bestemt på ikke over 300cc, etter hva alle vennene mine osv har sagt. men gla jeg hørte på han å tok 325cc som han trodde jeg ville bli mere fornøyd med. :-)

Skrevet (endret)

Jeg er 167 og veier 50 kg. Er slank. Lite fett på overkropp.

Dom fra PK:

210 og over muskel.

Virker ikke dette lite ut? Og er det ikke rart at jeg bør ha over muskel?

Jeg er også 167, 50kg. Jeg trodde jeg kom til å få anbefalt under 300cc. men kirurgen anbefalte 325cc, å er kjempeglad for at jeg hørte på han, jeg hadde vært skuffet om jeg hadde tatt mindre. Men så hadde jeg litt store pupper før, pluss at de ble veldig tøyet ut under amming, så jeg hadde mye tom hud å fylle ut. Synes de er akkuratt perfekte i str nå, mange som ikke har merket det heller, ingen i familien som har sett noe :P

Har høy profil under muskel.

Endret av sukkerpia
Skrevet

Nå skal jeg ikke svare for alle andre, men jeg skal ihvertfall opereres ved fornebuklinikken i morgen :fnise:

Lykke til!!!!! :laugh:

Gjest kassycat
Skrevet

Jeg opererte meg hos Ulf på brønnøy :-) Er sååå fornøyd!! Følte meg veldig godt tatt vare på. Vi fikk leie en stor leilighet som ligger opp på klinikken, så Ulf følgte meg bare opp etter operasjonen. Vi hadde med oss ungen vår på 9mnd, så var veldig snilt av Ulf å følge meg opp :-) Det var tilpasset for oss som har operert, var en stor stue, med tv,sofa og en stressless (genialt for nyopererte), 2 soverom (snedig for oss som hadde med mini) ;-) Følte meg veldig trygg på han ang størrelse også, jeg var fast bestemt på ikke over 300cc, etter hva alle vennene mine osv har sagt. men gla jeg hørte på han å tok 325cc som han trodde jeg ville bli mere fornøyd med. :-)

tror faktisk det var pga bildene dine jeg kikket innom der, haha! Men jeg kontaktet dem for kostnadsfri konsultrasjon, og de sa at de ikke kunne operere meg pga sykdommene jeg har. Men det som er, er at jeg bare kanskje har dem, fordi det forbanna nordlandssykehuset har aldri klart å si noe mer enn kanskje selv! En av dem er altså blødningssykdom, og det må jeg jo vite om jeg har eller ikke, og skjønner at det er risiko med operasjon da. Skal til lege på torsdag og få ny time til sånn tredje sjekk m bortkastede penger..

Skrevet

Her er dagens...ikke helt fornøyd pga de ikke er like :/ Men nå sa ho på change at det er veldig vanlig at de er forskjellige.

BH størrelse kom på 65 H/I

Great pair of girls you got there!! Forskjellen ser jeg faktisk ikke:o)

Men bh størrelse H/I, really? Hva hadde du brukt tror du i f eks Triumph, eller Lindex osv?

Skrevet

Har det noe å si med tanke på mellomrommet mellom puppene, blir det større når en tar over eller under muskel.Mener å huske at blir større hvis en tar under muskel.Hvorfor vil helst folk ta under muskel?, skal selv ta over og er 167 og 50 kg men har gansge mye hud på brystene selv om så og si flatbrystet.Er det noen som har tatt 220 eller 240 ml over?Jeg er jo mer redd det skal bli for stort, men det er vel for jeg er vant med ingen pupper..

Hvor stort mellomrom mellom puppene det blir er avhengig av hvordan det ser ut før operasjon, men om man tar under muskel vil man få "tvunget" frem et mellomrom uansett. Dette er fordi brystbenet som brystmusklene er festet i på hver side er ca 2cm bredt (proteser som ligger under brystmuskelen vil ikke kunne bevege seg over brystbenet med mindre man bruker pushup) :)

Skrevet

Great pair of girls you got there!! Forskjellen ser jeg faktisk ikke:o)

Men bh størrelse H/I, really? Hva hadde du brukt tror du i f eks Triumph, eller Lindex osv?

Jepp, ble nok 65 H/I

I triumph så hadde jeg kjøp ALTFOR stor størrelse, 85D. Skulle vært 70H og kjøpt hos Change. Men men, var på G Max og fant meg en god en i strl L. I de "vanlige" klesbutikker så finner jeg ikke H eller I :(

BH jeg prøvde på Change som passet helt perfekt den koster 650,- hipster i samme koster 350,- hjelpes tenker jeg, må jeg virkelig kjøpe alle mine BH på Change da jeg ikke finner min størrelse i de "vanlige" klesbutikker!!

Jeg la inn 400cc utpå muskel i mine gamle pupper som da var en liten C :)

Ser du ikke forskjell?? Joo, litt ihvertfall? De er veldig asymetriske :/

Skrevet

Ser kjempefine ut :-) Så naturlig flott utseende. Jeg hadde ikke tenkt silikon om jeg hadde sett dem "in real"!Mine er heller ikke like, men det er nå greit nok. Vises ikke med bh på :-)

Takk! :)

Har du bilde av dine som jeg kanskje kunne fått sett ? :)

Tenker som så at det er mange som har forskjell på puppene. De er bare heldig de som ikke har det.

Men om jeg skulle hatt de like så hadde det blitt brysløft på venstre side.. Nei nei sa jeg, det blir så stygge arr..

Jeg får slutte å studere de så blir jeg nok vant med de etterhvert ;)

Skrevet

Huff, jeg er ekstremt frustrert. Jeg har en stor pupp og en mindre pupp. Det vises godt når jeg ligger og står og når jeg har topp uten bh under. Dette er pga at før operasjon så hadde jeg mere heng på den ene puppen. Og det eneste som kan gjøres er vel brystløft :( men har ikke lyst på løft grunnet arrene...

Vet ikke hva jeg skal gjøre, det er vel ikke noe å gjøre.. Sukk å litt vått i øyekroken :(

Skrevet

Huff, jeg er ekstremt frustrert. Jeg har en stor pupp og en mindre pupp. Det vises godt når jeg ligger og står og når jeg har topp uten bh under. Dette er pga at før operasjon så hadde jeg mere heng på den ene puppen. Og det eneste som kan gjøres er vel brystløft :( men har ikke lyst på løft grunnet arrene...

Vet ikke hva jeg skal gjøre, det er vel ikke noe å gjøre.. Sukk å litt vått i øyekroken :(

Skjønner deg jeg.. Men fikk du ikke beskjed om at det ville bli slik før operasjonen?

Om du ikke vil ta løft er det vel ikke stort å gjøre regner jeg med, om ikke større protese i den minste hjelper? Snakk med kirurgen du. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...