Arwina Skrevet 1. april 2014 #31441 Skrevet 1. april 2014 Hei, har et spm ang sportsbh, fått vite hvordan jeg skal kjøpe, men er usikker på hvilken str jeg skal gå for.. Kommer jo ikke til å være samme str etter operasjonen er str small nå.. Hvordan gjorde dere dette? Hei! Den jeg kjøpte fikk man i ulike cupstørrelser og ulike omkretsstørrelser, så jeg kjøpte den omkretsen jeg er rundt nå og en c-cup. Fikk bare beskjed om å ta en størrelse mindre enn hva jeg trodde jeg kom til å bli (du har vel en hvis formening om hvor mye større puppene dine blir?), ettersom støttebhen skal sitte stramt og holde alt på plass til enhver tid. Jeg valgte 70c, og den sitter perfekt! Tror ikke at en 70c i bher vil passe senere, regner egentlig med å måtte ha en del større enn det. Synes selv dette var veldig vanskelig, men de er tøyelige og det er plass til utrolig mye mer enn man tror Hvilken bh er det du skal kjøpe? Jeg har amoena performance bra
MissA Skrevet 1. april 2014 #31442 Skrevet 1. april 2014 Ja, jeg gleder meg veldig. Er også kjempenervøs. Vekten min ligger på ca 73 kg akkurat nå, som sagt 176 cm så jeg er vel ikke den slankeste her inne. Har planer om å gå ned 5 kg, kirurgen sa jeg kunne gå ned 10 kg før protesekantene kom til å vises. Heller nærmere 12-13 kg, så da har jeg ingenting å bekymre meg for. Ønsker gjerne bilder! Er en 75b selv fra før trooor jeg.. Jeg bruker de bh'ene der innlegget er større enn mine egne pupper, og finner egentlig ingen som ''sitter som et skudd''. Er bekymret for om 500cc er nok, skal legge under muskelen og har lest at ca 15-20% ''forsvinner'' når man legger protesende under.
Arwina Skrevet 1. april 2014 #31443 Skrevet 1. april 2014 Jeg har nå vært på change å fått målt min BH størrelse, ble direkte sjokkert. Men greia er... Jeg prøvet så mange bh at det ble småpine i puppene og fikk strekk bak skulderen! Huden den er øm, men det har den vært lenge og på et område under høyre brystvorte så er det "død hud" kjenner ingenting :D vanlig det. Nå har det gått 20 dager siden operasjon og da skal vel proteser ha festet seg bra vil jeg tro, sårene gror fint. Og puppene er ekstremt myke, ho som jobbet på change så ikke at jeg hadde silikon. Ho sa jeg hadde veldig fine naturlige pupper... Hihi Men syns dere jeg slurver med puppene når det gått 20 dager? Hei! Hvilken størrelse ble du da? Jeg har fått beskjed om å ikke kjøpe noen bher før det har gått hvertfall 2mnd, ettersom alt skal få "satt seg" og det tar 2-3mnd før man har det endelige resultatet i forhold til størrelse, heng, mykhet osv. Skjønner veldig godt at puppene dine er ømme etter all prøvingen, det er jo ikke enda helt ferdiggrodd så det er naturlig at de reagerer på mye styr - best å la de være mest mulig i ro Koselig med den tilakemeldingen fra hun som jobbet der da! Blir nysgjerrig jeg, så om du vil dele noen bilder av hvordan de ser ut nå hadde det vært gøy å se
Arwina Skrevet 1. april 2014 #31444 Skrevet 1. april 2014 (endret) Ja, jeg gleder meg veldig. Er også kjempenervøs. Vekten min ligger på ca 73 kg akkurat nå, som sagt 176 cm så jeg er vel ikke den slankeste her inne. Har planer om å gå ned 5 kg, kirurgen sa jeg kunne gå ned 10 kg før protesekantene kom til å vises. Heller nærmere 12-13 kg, så da har jeg ingenting å bekymre meg for. Ønsker gjerne bilder! Er en 75b selv fra før trooor jeg.. Jeg bruker de bh'ene der innlegget er større enn mine egne pupper, og finner egentlig ingen som ''sitter som et skudd''. Er bekymret for om 500cc er nok, skal legge under muskelen og har lest at ca 15-20% ''forsvinner'' når man legger protesende under. Du har ingenting å frykte! Det kommer til å gå så bra Jeg elsket hele opplevelsen, og ikke minst resultatet jeg fikk med meg hjem : ) Om det blir "nok" i forhold til hva du ønsker er vanskelig å si, men fikk du ikke prøve protesene inni støttebhen? På operasjonsdagen får du hvertfall det, og det er jo da dere blir enige om hva han skal putte inn. Det er viktig å huske at de ikke vil være like inni deg som utenpå, for de tilpasser seg lommen han lager inni deg og legger seg sammen med ditt naturlige vev. Selv om du legger under muskler er det jo ingenting av protesen som forsvinner, det er bare det at illusjonen blir bittelitt mindre enn om man legger over. Hva er grunnen til at du skal ha under muskel? Endret 1. april 2014 av Arwina
MissA Skrevet 1. april 2014 #31445 Skrevet 1. april 2014 Du har ingenting å frykte! Det kommer til å gå så bra Jeg elsket hele opplevelsen, og ikke minst resultatet jeg fikk med meg hjem : ) Om det blir "nok" i forhold til hva du ønsker er vanskelig å si, men fikk du ikke prøve protesene inni støttebhen? På operasjonsdagen får du hvertfall det, og det er jo da dere blir enige om hva han skal putte inn. Det er viktig å huske at de ikke vil være like inni deg som utenpå, for de tilpasser seg lommen han lager inni deg og legger seg sammen med ditt naturlige vev. Selv om du legger under muskler er det jo ingenting av protesen som forsvinner, det er bare det at illusjonen blir bittelitt mindre enn om man legger over. Hva er grunnen til at du skal ha under muskel? Kirurgen sa han ville legge under for å få det beste resultatet. Kan godt hende jeg faktisk er en stor A, ikke liten B også. B-cuppen jeg bruker har jo innlegg større enn puppene mine Er fornøyd med under muskel selv, er kjemperedd for rippling. Er det slik at alle får prøve protesen i den størrelsen i bh før operasjon? De legger vel ikke den samme protesen inne i meg etterpå, det er vel en ny en? Redd for infeksjoner, hehe!
Ankh Su Namun Skrevet 1. april 2014 #31446 Skrevet 1. april 2014 Hei! Hvilken størrelse ble du da? Jeg har fått beskjed om å ikke kjøpe noen bher før det har gått hvertfall 2mnd, ettersom alt skal få "satt seg" og det tar 2-3mnd før man har det endelige resultatet i forhold til størrelse, heng, mykhet osv. Skjønner veldig godt at puppene dine er ømme etter all prøvingen, det er jo ikke enda helt ferdiggrodd så det er naturlig at de reagerer på mye styr - best å la de være mest mulig i ro Koselig med den tilakemeldingen fra hun som jobbet der da! Blir nysgjerrig jeg, så om du vil dele noen bilder av hvordan de ser ut nå hadde det vært gøy å se Tror ikke mine blir å få mer heng, fordi de henger på grensen der de hang før op, om de blir å henge mer så må jeg klage fordi det var ikke det som var meningen. Å de er så myke at det er rart, kjennes overhode ikke at jeg har silikon. Jeg kan legge ut et bilde hvordan de ser ut nå. På side 1554 ser du før og noen dager etter. De er forskjellige og det blir resultatet etterpå også..
Arwina Skrevet 1. april 2014 #31447 Skrevet 1. april 2014 Kirurgen sa han ville legge under for å få det beste resultatet. Kan godt hende jeg faktisk er en stor A, ikke liten B også. B-cuppen jeg bruker har jo innlegg større enn puppene mine Er fornøyd med under muskel selv, er kjemperedd for rippling. Er det slik at alle får prøve protesen i den størrelsen i bh før operasjon? De legger vel ikke den samme protesen inne i meg etterpå, det er vel en ny en? Redd for infeksjoner, hehe! Skjønner, men husk at rippling bare er protesefyllet som "synker" litt ned når man litt står oppreist, alle har det, men synes mindre med under muskel eller mer brystvev/fettvev. De fleste tror jeg får prøve med prøveproteser som de har liggende, på operasjonsdagen. Og nei, det er så klart ikke disse som blir brukt på deg! Du får helt nye, ikke noen som er tatt i fra før av.
Ankh Su Namun Skrevet 1. april 2014 #31448 Skrevet 1. april 2014 Hei! Hvilken størrelse ble du da? Jeg har fått beskjed om å ikke kjøpe noen bher før det har gått hvertfall 2mnd, ettersom alt skal få "satt seg" og det tar 2-3mnd før man har det endelige resultatet i forhold til størrelse, heng, mykhet osv. Skjønner veldig godt at puppene dine er ømme etter all prøvingen, det er jo ikke enda helt ferdiggrodd så det er naturlig at de reagerer på mye styr - best å la de være mest mulig i ro Koselig med den tilakemeldingen fra hun som jobbet der da! Blir nysgjerrig jeg, så om du vil dele noen bilder av hvordan de ser ut nå hadde det vært gøy å se Her er dagens...ikke helt fornøyd pga de ikke er like :/ Men nå sa ho på change at det er veldig vanlig at de er forskjellige. BH størrelse kom på 65 H/I
Emma Sofie Skrevet 1. april 2014 #31449 Skrevet 1. april 2014 Har i går sendt en del mail for uforpliktende konsultrasjon hos de som gjør det kostnadsfritt. Men stemmer det som jeg har inntrykk av å ha kikket litt her iblant, at de fleste velger Fornebuklinikken? ^^ Nå skal jeg ikke svare for alle andre, men jeg skal ihvertfall opereres ved fornebuklinikken i morgen
Emma Sofie Skrevet 1. april 2014 #31450 Skrevet 1. april 2014 Hei dere! Nå er det ikke lenge igjen for min del, tenk at i morgen på denne tiden har jeg nye pupper!!!! :D Men til dere som alt har operert, så lurte jeg på en liten ting. Etter operasjonen og på vei hjem, var dere spesielt kalde eller varme da? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta en god og varm hettejakke i morgen eller en litt tyennere en, haha!
Arwina Skrevet 1. april 2014 #31451 Skrevet 1. april 2014 Hei dere! Nå er det ikke lenge igjen for min del, tenk at i morgen på denne tiden har jeg nye pupper!!!! :D Men til dere som alt har operert, så lurte jeg på en liten ting. Etter operasjonen og på vei hjem, var dere spesielt kalde eller varme da? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta en god og varm hettejakke i morgen eller en litt tyennere en, haha! Weee, spent på dine vegne! Jeg var kald da jeg våkan opp, men fikk varmeflasker i senga og slikt så det gikk over. Ikke ta en som er for "tungt" da det kan være ubehagelig, ellers kan jeg si at jeg hverken var kald eller varm.. hehe Jeg hadde på meg en hettegenser uten armer og en singlet, og det var helt perfekt for meg
nuttybear Skrevet 1. april 2014 #31452 Skrevet 1. april 2014 Hei dere! Nå er det ikke lenge igjen for min del, tenk at i morgen på denne tiden har jeg nye pupper!!!! :D Men til dere som alt har operert, så lurte jeg på en liten ting. Etter operasjonen og på vei hjem, var dere spesielt kalde eller varme da? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta en god og varm hettejakke i morgen eller en litt tyennere en, haha! Go og varm! Jeg frøs som ett aspeløv etter op. På Fornebu ligger du på varmetepper til du drar hjem så ganske vanlig tror jeg. Så spennende og lykke til:o)
mamma78 Skrevet 1. april 2014 #31453 Skrevet 1. april 2014 Har det noe å si med tanke på mellomrommet mellom puppene, blir det større når en tar over eller under muskel.Mener å huske at blir større hvis en tar under muskel.Hvorfor vil helst folk ta under muskel?, skal selv ta over og er 167 og 50 kg men har gansge mye hud på brystene selv om så og si flatbrystet.Er det noen som har tatt 220 eller 240 ml over?Jeg er jo mer redd det skal bli for stort, men det er vel for jeg er vant med ingen pupper..
Emma Sofie Skrevet 1. april 2014 #31454 Skrevet 1. april 2014 Weee, spent på dine vegne! Jeg var kald da jeg våkan opp, men fikk varmeflasker i senga og slikt så det gikk over. Ikke ta en som er for "tungt" da det kan være ubehagelig, ellers kan jeg si at jeg hverken var kald eller varm.. hehe Jeg hadde på meg en hettegenser uten armer og en singlet, og det var helt perfekt for meg Gikk det greit å få på seg en singlet? Jeg ser for meg at det vil bli litt ubehagelig og stramt, så jeg har funnet frem en av kjærestens t-skjorter, haha:P
Emma Sofie Skrevet 1. april 2014 #31455 Skrevet 1. april 2014 Go og varm! Jeg frøs som ett aspeløv etter op. På Fornebu ligger du på varmetepper til du drar hjem så ganske vanlig tror jeg. Så spennende og lykke til:o) Ok, takk:))
rebus Skrevet 1. april 2014 #31456 Skrevet 1. april 2014 Det spørs jo på bryst vev prosenten din og hvordan du er bygd generelt, jeg fikk ikke mer en 255, (173,54kg) men syns det er rart over muskel med mindre du har litt pupp fra før? Hvordan ble dine da? Har du bilde?
MissA Skrevet 1. april 2014 #31457 Skrevet 1. april 2014 Har ikke operert selv enda, men etter det jeg har lest ut i fra andres erfaringer blir det så og si umulig å løfte armene på en god stund fremover. Kanskje du burde vurdere noe med glidelås, som en hettegenser eller noe? Eller kanskje en cardigan
Arwina Skrevet 1. april 2014 #31459 Skrevet 1. april 2014 Gikk det greit å få på seg en singlet? Jeg ser for meg at det vil bli litt ubehagelig og stramt, så jeg har funnet frem en av kjærestens t-skjorter, haha:P Ja det gikk fint, jeg fikk hjelp men den var u sånn bomull blandet med ull - stoff og veldig løs. Var lett å dra på siden hullene til armene var store og den var veldig tøyelig.
Arwina Skrevet 1. april 2014 #31460 Skrevet 1. april 2014 Noen som snuser og skal opereres? Jeg snuser har operert for snart 2 uker siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå