Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Okei jenter, da er det bare 4 dager igjen med venting for min del :danse:

Har jeg forstått "fremgangsmåten" riktig?;

Kvelden før - vaske hår og kropp med Hibiscrub & skifte sengetøy

Samme dag - Vaske meg igjen med hibiscrub, avstå fra alt "spiselig" men ta noen smertestillende to timer før op. (?)

For meg er det kun to dager igjen, som jeg gleder meg!

Det ser ut til å stemme det:) Jeg skal i tillegg ta to tabletter kvelden før inngrepet for å forebygge infeksjon. Og så har jeg ikke fått beskjed om at smertestillende skal tas to timer før operasjon, men bare på morgenen på operasjonsdagen. Men akkurat det varier sikkert bare fra klinikk til klinikk:)

Endret av Emma Sofie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme dag - Vaske meg igjen med hibiscrub, avstå fra alt "spiselig" men ta noen smertestillende to timer før op. (?)

Masse lykke til :blomst:

Skrevet

Dere som har operert; Hvilke klær reiste dere i, og hva hadde dere med dere av klær?

Skal opereres om en uke nå, og tenker at det må bli så greit som mulig med tanke på bekledning osv.

Funker det med en tights og en hettejakke, f.eks?

Hei, jeg skal også opereres om en uke. Jeg fikk beskjed om ta på meg lette klær, så er nok fint med tights og hettejakke :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei :) Ser ut som om det er riktig ja, jeg tok ikke smertestillende men azitromax (antibiotika) morgenen på operasjonsdagen. Fikk en cocktail med tabletter da jeg kom til klinikken som det nok var smertestillende og slikt i. I mine papirer stod det ingenting om å ta de to timer før, men det varierer nok fra klinikk til klinikk.

Masse lykke til! :D

Endret av Arwina
Skrevet

Dere som har operert; Hvilke klær reiste dere i, og hva hadde dere med dere av klær?

Skal opereres om en uke nå, og tenker at det må bli så greit som mulig med tanke på bekledning osv.

Funker det med en tights og en hettejakke, f.eks?

Hei :)

På operasjonsdagen hadde jeg på meg det mest behagelige og løse jeg hadde; en løs bommulsjoggebukse, en tøyelig og løs singlet og hettejakke. Dagene etter gikk det mye i det samme, alt jeg fikk på meg uten å bruke/løfte armene så mye :) Stramme bukser er heller ikke noe man klarer å dra på seg dagene rett etter operasjon.

Masse lykke til!!

• Liker 1
Skrevet

Det blirl helt herlig skal jeg si deg. Du har MYE å se frem til. Smerte e bare en brøkdel av herligheten ;)

Å, så bra, gleder meg veldig nå, men går rundt og er litt nervøs nå om dagene, er bare 1 uke til OP. Men hjelper litt på nervene at jeg hører så mye positivt :biggrin:

Skrevet

Hei :)

På operasjonsdagen hadde jeg på meg det mest behagelige og løse jeg hadde; en løs bommulsjoggebukse, en tøyelig og løs singlet og hettejakke. Dagene etter gikk det mye i det samme, alt jeg fikk på meg uten å bruke/løfte armene så mye :) Stramme bukser er heller ikke noe man klarer å dra på seg dagene rett etter operasjon.

Masse lykke til!!

tusen takk for det :) :)

Skrevet

Følger fortsatt med her, mens jeg venter på flytting nærmere Oslo slik at jeg kan ta turen innom Fornebuklinikken for konsultasjon :)

Men jeg har et spørsmål: jer det er utrolig mange av dere som er ferdige, som er kjempefornøyde. Det er så godt å høre! Men er det noen som i ettertid angrer, eller ser i ettertid at dere kunne klart dere fint uten operasjon? Jeg sliter litt med motet, jeg er så redd for alt som kan gå galt. Jeg mener kroppen min ikke kan bli stort verre enn den er ( :fnise:) men man vet jo aldri!

Aller helst vil jeg akseptere kroppen min som den er, selv om jeg ikke tror det kommer til å skje. Hvordan vet man at man er "klar" for dette ganske store steget? :)

Skrevet

Jeg er 167 og veier 50 kg. Er slank. Lite fett på overkropp.

Dom fra PK:

210 og over muskel.

Virker ikke dette lite ut? Og er det ikke rart at jeg bør ha over muskel?

Gjest kassycat
Skrevet

Har i går sendt en del mail for uforpliktende konsultrasjon hos de som gjør det kostnadsfritt. Men stemmer det som jeg har inntrykk av å ha kikket litt her iblant, at de fleste velger Fornebuklinikken? ^^

Skrevet

men det var ei annen som sa hun hadde irritabel tarm og betennelser av og på i magen.Men hun fikk beskjed om at hun kunne operere, hadde forstått det hvis jeg gikk på medisiner.

Har ikke irritabel tarm, men står på medisiner som anti inflamatorisk og immun dempede mens jeg tokk operasjon, men som hun nevner bare si ifra til kirurg, de vil dessuten vite alt av medisiner og sånt for hvis det skulle være at de ikke syns du burde operere så må man høre på de. Men har du ikke blødninger så burde det gå greit :)

Skrevet

Dom fra PK:

210 og over muskel.

Det spørs jo på bryst vev prosenten din og hvordan du er bygd generelt, jeg fikk ikke mer en 255, (173,54kg) men syns det er rart over muskel med mindre du har litt pupp fra før?

Skrevet

Dom fra PK:

210 og over muskel.

170 og ca 53kg her. Jeg fikk 255 moderat under muskel pluss løft. på meg ville han ikke vurdere over engang pga tynn overkropp og synlig protesekant risiko men også fordi jeg var veldig opptatt av så naturlig resultat som mulig og det blir det visst lettere når under. I en alder av 37 med 2 barn hadde det sett litt rart ut om puppene mine var kulerunde og struttende syns jeg(smak og behag selvfølgelig). Nå er jeg også virkelig spinkel i overkroppen altså, kravebeina er godt synlige. 210 over tilsvarer kanskje nesten ca 255 under da endel av størrelsen jo forsvinner når under. Jeg syns du bør vurdere en second og kanskje til og med third opinion om du er i tvil. Ikke fordi jeg tror han du har vært på konsultasjon hos har feil men fordi jeg er så tilhenger av at man skal ha tiltro til og være på bølgelengde med PK før man legger seg under kniven. Jeg tvilte ikke ett sekund på planen vi hadde når jeg gikk ut av døra etter konsultasjonen og det er en deilig følelse:o) selv om det ikke var direkte festlig og høre at "jo, her må det løftes"......fikk jo iallfall bekreftet at det var berettiget grunn til å være misfornøyd med puppestellet for å si det sånn;o)

Skrevet

Dom fra PK:

210 og over muskel.

hei,jeg er og 167 og 50 kg, jeg skal ha 220 og 240.Er det på klinikk stavanger du har vært?for der tar de bare over muskel.Jeg skal ha over muskel..ville det selv og..men kunne og fått under muskel.jeg skal opereres på colibri og han som skal operere meg mente det ville bli fint, men så har jeg litt brystvev/gansge løs hud på brystene.Eller kan jo ikke akk kalle de bryster..hehe.helst to brystvorter.Men en venninne av meg som og var hos han samme som meg måtte ta under muskel,pga lite hud.Hun er nokså lik meg i kg og cm.han ville jo ikke operert over på meg vil jeg tro, hvis han mente det ikke skulle bli fint, for bler jo dårlig rykte av sånn og det vil de jo ikke.

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo på bryst vev prosenten din og hvordan du er bygd generelt, jeg fikk ikke mer en 255, (173,54kg) men syns det er rart over muskel med mindre du har litt pupp fra før?

kommer ikke ann på om du har pupp eller ei, har vel mer med hvor mye fettvev ol, avstander fra vorte ol..Jeg skal ha over, er 167 og 50 kg.To klinikker som når har sagt at jeg kan ha over muskel.De vil jo at kundene skal bli fornøyde, og få et bra resultat.Den ene klinikken fikk jeg 210 og den andre 220 og 240 siden forskj str. på brystene

Skrevet

Hei, har et spm ang sportsbh, fått vite hvordan jeg skal kjøpe, men er usikker på hvilken str jeg skal gå for.. Kommer jo ikke til å være samme str etter operasjonen ;) er str small nå.. Hvordan gjorde dere dette?

Skrevet

Hei, har et spm ang sportsbh, fått vite hvordan jeg skal kjøpe, men er usikker på hvilken str jeg skal gå for.. Kommer jo ikke til å være samme str etter operasjonen ;) er str small nå.. Hvordan gjorde dere dette?

Du reiser hjem med bh i riktig str. på fra de aller fleste klinikker skulle jeg tro. Det skal være en sånn sports bh med adskilte skåler i begynnelsen. De fleste klinikker bruker triumph triaction får jeg inntrykk av men sikkert mange andre merker som er like gode. Jeg overlevde i den de første par dagene til den verste hevelsen hadde gått ned før jeg bestilte en annen type på nettet i samme str. Faktisk er jeg samme størrelse fremdeles nå 3 uker etter op selv om all hevelse er stort sett borte og boobsa har begynt og droppe litt. Nå sjonglører jeg mellom 3 stykk av forskjellige merker, alle strørrelse 75c, men med litt varierende støtte. Tror nok jeg kunne gått ned til 70c iallfall i triumph. 75b prøvde jeg for en uke siden og det var ikke sjans gitt;o)

Skrevet

Da har jeg også blitt medlem i forumet!

Har lenge ønsket meg silikon, og den 24. april skjer det!!

Jeg er 176 cm høy, og skal legge inn glatte proteser under muskel. Vet ikke om det blir høy eller medium profil, er dette noe jeg burde vite? Kirurgen sa ingenting..

Jeg skal også ha 500cc, men på grunn av at jeg ønsker stooore pupper er jeg redd det er for lite???!

Noen på min høyde som har bilder å vise meg til sammenligning? :grine::fnise:

Skrevet

Jeg har nå vært på change å fått målt min BH størrelse, ble direkte sjokkert. Men greia er... Jeg prøvet så mange bh at det ble småpine i puppene og fikk strekk bak skulderen! Huden den er øm, men det har den vært lenge og på et område under høyre brystvorte så er det "død hud" kjenner ingenting :D vanlig det.

Nå har det gått 20 dager siden operasjon og da skal vel proteser ha festet seg bra vil jeg tro, sårene gror fint.

Og puppene er ekstremt myke, ho som jobbet på change så ikke at jeg hadde silikon. Ho sa jeg hadde veldig fine naturlige pupper... Hihi

Men syns dere jeg slurver med puppene når det gått 20 dager?

Skrevet (endret)

Da har jeg også blitt medlem i forumet!

Har lenge ønsket meg silikon, og den 24. april skjer det!!

Jeg er 176 cm høy, og skal legge inn glatte proteser under muskel. Vet ikke om det blir høy eller medium profil, er dette noe jeg burde vite? Kirurgen sa ingenting..

Jeg skal også ha 500cc, men på grunn av at jeg ønsker stooore pupper er jeg redd det er for lite???!

Noen på min høyde som har bilder å vise meg til sammenligning? :grine::fnise:

Hei!

Jeg vet ikke hva du veier, og det vil jo ha en del å si i forhold til hva som vil se stort ut på deg. Det som også har betydning er hvilken bh størrelse du er nå. Jeg er 172 og 58kg, og la inn 375 over muskel. Så er litt unna 500, men har inntrykk av at de fleste her inne tar mindre enn det. Kan sende bilder om du vil se :) har lagt ut bilder tidligere men kan sende så du slipper å lese.

500 ville hvertfall blitt stoort på meg!

Du har mye å glede deg til!! Er fantastisk med nye pupper :)

Endret av Arwina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...