rebus Skrevet 31. mars 2014 #31401 Skrevet 31. mars 2014 dårlig at de ikke har ringt opp igjen:( gå for vanja du:)) Ja.. men kommer jeg til å angre om jeg avbestiller med colosseum? Er gira på dette nå og vil ikke måtte vente 2 uker til med konsultasjon hvis det ikke går bra hos Vanja. Har all tro på Vanja, hørt mye bra.. Har bare en dårlig magefølelse. Har ikke hørt noe vondt om Vanja!
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31402 Skrevet 31. mars 2014 La ut bilder rett overnfor her jeg var en 65c trodde jeg før, men jeg målte meg hos Change og ble en 60f etter operasjon.. Noe som vil si en vanlig D. Er jo umulig å finne slike bh størrelser, men 70 D passer meg også fint de var fine:)heldigen.. gleder mg til å kunne gå i stroppeløse kjoler, slippe å fylle bikini med ektra innlegg osv..
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31403 Skrevet 31. mars 2014 Ja.. men kommer jeg til å angre om jeg avbestiller med colosseum? Er gira på dette nå og vil ikke måtte vente 2 uker til med konsultasjon hvis det ikke går bra hos Vanja. Har all tro på Vanja, hørt mye bra.. Har bare en dårlig magefølelse. Har ikke hørt noe vondt om Vanja! ja det er jo litt drit å angre..hvis det er så lang ventetid på konsultasjon.Er d collosseum du har dårlig magefølelse for?Jeg er jo så redd at de ikke vil operere meg hvis betennelse i tarm, da blir jeg så leii..er så nær nå.10 dager igjen!!!!
rebus Skrevet 31. mars 2014 #31404 Skrevet 31. mars 2014 ja det er jo litt drit å angre..hvis det er så lang ventetid på konsultasjon.Er d collosseum du har dårlig magefølelse for?Jeg er jo så redd at de ikke vil operere meg hvis betennelse i tarm, da blir jeg så leii..er så nær nå.10 dager igjen!!!! Er colosseum ja. Men tenker at jeg kommer til å gå. Kjipt å angre på at jeg avbestilte. Greit å høre med flere plasser da den er en stor avgjørelse tenker jeg Siden vi er av omtrent samme størrelse, hvilken profil skal du ha? Synes at han sa lav på meg..... Håper du kan operere!! skal krysse alt jeg har!
nuttybear Skrevet 31. mars 2014 #31405 Skrevet 31. mars 2014 Dere som har operert; Hvilke klær reiste dere i, og hva hadde dere med dere av klær? Skal opereres om en uke nå, og tenker at det må bli så greit som mulig med tanke på bekledning osv. Funker det med en tights og en hettejakke, f.eks? Bukser som er lette og dra på og noe du ikke må dra over hodet eller i det minste noe løst sittende så du ikke må høyt opp med armene for å få den over hodet. Husk at armene helst ikke skal over skulderhøyde på en stund. Jeg hadde en fleece hettejakke og det var ypperlig. Men du får jo hjelp til å kle på deg om nødvendig så ikke sååå nøye. Ser flere har spurt om strikk i håret lengre bak. Jeg hadde mitt satt opp med strikk og spenne. Holdt det oppsatt i flere dager etterpå med tanke på at jeg ikke kunne dusje på 4 dager etter op og ville unngå fett hår så langt det lot seg gjøre. Vasker håret minst annenhver dag til vanlig, takk og pris for tørr sjampo;o)
nuttybear Skrevet 31. mars 2014 #31406 Skrevet 31. mars 2014 hei, lurer på en ting.. og det er at 10 april skal jeg ta brystforstørrelse.Men har kanskje betennelse i magen/tarm, usikkert.Skal svelge slange m/kamera 29 april så vet ikke før det.Men vil jo ta operasjonen, for sier jeg nei den 10 så vet jeg ikke når jeg får muligheten igjen. Du skal på en gastro scopi tenker jeg? Hvilken symptomer har du i tilfelle? Er du på medisiner? Hvis du må ta anti inflammatoriske medisiner i kort tid etter operasjonen kan det tenkes og være en issue. Jeg hadde helt klart snakket med enten PK eller den legen som har henvist deg til gastroskopi, evnt begge. For å avklare situasjonen og være på den sikre siden:o)
lemon-aid Skrevet 31. mars 2014 #31407 Skrevet 31. mars 2014 Bukser som er lette og dra på og noe du ikke må dra over hodet eller i det minste noe løst sittende så du ikke må høyt opp med armene for å få den over hodet. Husk at armene helst ikke skal over skulderhøyde på en stund. Jeg hadde en fleece hettejakke og det var ypperlig. Men du får jo hjelp til å kle på deg om nødvendig så ikke sååå nøye. Ser flere har spurt om strikk i håret lengre bak. Jeg hadde mitt satt opp med strikk og spenne. Holdt det oppsatt i flere dager etterpå med tanke på at jeg ikke kunne dusje på 4 dager etter op og ville unngå fett hår så langt det lot seg gjøre. Vasker håret minst annenhver dag til vanlig, takk og pris for tørr sjampo;o) Takk for at du gadd å svare :-D Hettegenser er på huskelista! Ja, takk gud for tørrshampo. Det er et must....Hvis ikke det holder, får jeg finne meg en fancy caps ellerno *ler*
Pix1234 Skrevet 31. mars 2014 #31408 Skrevet 31. mars 2014 hei, lurer på en ting.. og det er at 10 april skal jeg ta brystforstørrelse.Men har kanskje betennelse i magen/tarm, usikkert.Skal svelge slange m/kamera 29 april så vet ikke før det.Men vil jo ta operasjonen, for sier jeg nei den 10 så vet jeg ikke når jeg får muligheten igjen. Tror ikke det skulle være noe problem med mindre du har mye ubehag. Har selv kronisk tarm sykdom og alltid betennelse i mage og tarm og kirurgen sa det ikke skulle være noe problem med operasjon når jeg var inne på konsultasjon lykke til med begge deler! Å svelge kamera er mye verre en bryst operasjon!
Ankh Su Namun Skrevet 31. mars 2014 #31409 Skrevet 31. mars 2014 (endret) God formiddag alle puppeglade jenter/damer Jeg lurer bare på om dere som har silikon, om deres pupper har blitt mye mindre med tiden? Jaa, og må jeg si at jeg tok mammografi 4 dager før operasjon Endret 31. mars 2014 av Ankh Su Namun
Arwina Skrevet 31. mars 2014 #31410 Skrevet 31. mars 2014 Kunne du få velge selv om du ville ha over eller under? Tynne med små og ingen pupper er vel de som får under muskel, mens de som har litt brystvev og pupp får over, sånn som meg Ja, jeg fikk velge men vi diskuterte det jo og han sa hva han anbefalte for meg, så selv om jeg kunne valgt under fant jeg ut at det beste er nok å stole på han jeg fikk velge alt utenom profil på protesene da, og grunnen til det var at høy profil (eurosilicone) ville gitt en veldig unaturlig look, og en skarp protesekant. Men når det er sagt så valgte jeg egentlig ikke så mye, forklarte han hvordan resultat jeg ønsket og lot han bestemme ut i fra det
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31411 Skrevet 31. mars 2014 Du skal på en gastro scopi tenker jeg? Hvilken symptomer har du i tilfelle? Er du på medisiner? Hvis du må ta anti inflammatoriske medisiner i kort tid etter operasjonen kan det tenkes og være en issue. Jeg hadde helt klart snakket med enten PK eller den legen som har henvist deg til gastroskopi, evnt begge. For å avklare situasjonen og være på den sikre siden:o) stemme at det er en gastro scopi, vondt i magen og diare:(er ikke på medisiner..men hvis det viser seg at det er noe inflammatorisk, så venter jeg bare med medisinene tenker jeg.drit å si nei til opersajon hvis bare irritabel tarm..og tenke at fadår..der røyk den sjansen liksom.tenker litt at jeg ikke sier noe, for vondt i magen kan jo alle ha og så lenge jeg ikke går på medisiner så må vel det gå greit.
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31412 Skrevet 31. mars 2014 Ja, jeg fikk velge men vi diskuterte det jo og han sa hva han anbefalte for meg, så selv om jeg kunne valgt under fant jeg ut at det beste er nok å stole på han jeg fikk velge alt utenom profil på protesene da, og grunnen til det var at høy profil (eurosilicone) ville gitt en veldig unaturlig look, og en skarp protesekant. Men når det er sagt så valgte jeg egentlig ikke så mye, forklarte han hvordan resultat jeg ønsket og lot han bestemme ut i fra det jeg har og små pupper, så og si ingenting.bare to brystvorter..he he.Jeg har nok brystvev så kunne ta over, og han mente det ville bli fint:)tror det er moderat jeg skal få, ikke helt sikker.Venninna mi på colibri skaulle sjekke om det var moderat eller lav..for husker ikke selv.
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31413 Skrevet 31. mars 2014 Tror ikke det skulle være noe problem med mindre du har mye ubehag. Har selv kronisk tarm sykdom og alltid betennelse i mage og tarm og kirurgen sa det ikke skulle være noe problem med operasjon når jeg var inne på konsultasjon lykke til med begge deler! Å svelge kamera er mye verre en bryst operasjon! å nå ble jeg lettet, tusen takk:)oh yes har svelget kamera for 13 år siden og det var jevelig!!ha en fantastisk dag, nå lettet jeg en hel del:))))
sofie8888 Skrevet 31. mars 2014 #31414 Skrevet 31. mars 2014 hei hei. håper noen kan svare meg her. jeg tenker og ta brystforstørrelse. jeg skal reise til syden i august og vurderer om jeg skal ta oprasjon før eller etter. har mulighet til og ta den i juni 8 uker før vi reiser. dere som har tatt ville dere gjort d eller ventet til etter reisen ? jeg skal ta under muskelen om d har noen betydning.
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31415 Skrevet 31. mars 2014 Er colosseum ja. Men tenker at jeg kommer til å gå. Kjipt å angre på at jeg avbestilte. Greit å høre med flere plasser da den er en stor avgjørelse tenker jeg Siden vi er av omtrent samme størrelse, hvilken profil skal du ha? Synes at han sa lav på meg..... Håper du kan operere!! skal krysse alt jeg har! tror det er moderat profil, jaffall ikke høy.Venninna mi på colibri skulle sjekke om det var moderat eller lav..for husker ikke selv.
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31416 Skrevet 31. mars 2014 hei hei. håper noen kan svare meg her. jeg tenker og ta brystforstørrelse. jeg skal reise til syden i august og vurderer om jeg skal ta oprasjon før eller etter. har mulighet til og ta den i juni 8 uker før vi reiser. dere som har tatt ville dere gjort d eller ventet til etter reisen ? jeg skal ta under muskelen om d har noen betydning. jeg skal reise til tyrkia 10 uker etter operasjon, forstod at det ikke gjorde noe.For skjuler jo arrene for sola:)
nuttybear Skrevet 31. mars 2014 #31417 Skrevet 31. mars 2014 stemme at det er en gastro scopi, vondt i magen og diare:(er ikke på medisiner..men hvis det viser seg at det er noe inflammatorisk, så venter jeg bare med medisinene tenker jeg.drit å si nei til opersajon hvis bare irritabel tarm..og tenke at fadår..der røyk den sjansen liksom.tenker litt at jeg ikke sier noe, for vondt i magen kan jo alle ha og så lenge jeg ikke går på medisiner så må vel det gå greit.Så sant det ikke er mistanke om blødning/magesår og du ikke er mer plaget enn at du selv syns det er helt greit og utsette evnt medisinering om nødvendig er det sikkert helt greit. Men da er det jo også greit og informere kirurg, ikke sant? Det er jo overhode ikke i hans interesse og utsette op med mindre han mener det er medisinsk uforsvarlig, og i så tilfelle vil man jo heller ikke bli operert på! Skjønner absolutt at du ikke vil utsette operasjonen, når man først har fått en dato begynner nedtelling med spenning......Men som sykepleier må jeg være varsom med hva jeg sier selv om jeg ikke er på jobb her på forumet om du skjønner;o) masse lykke til, det nærmer seg nå:o)
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31418 Skrevet 31. mars 2014 Så sant det ikke er mistanke om blødning/magesår og du ikke er mer plaget enn at du selv syns det er helt greit og utsette evnt medisinering om nødvendig er det sikkert helt greit. Men da er det jo også greit og informere kirurg, ikke sant? Det er jo overhode ikke i hans interesse og utsette op med mindre han mener det er medisinsk uforsvarlig, og i så tilfelle vil man jo heller ikke bli operert på! Skjønner absolutt at du ikke vil utsette operasjonen, når man først har fått en dato begynner nedtelling med spenning......Men som sykepleier må jeg være varsom med hva jeg sier selv om jeg ikke er på jobb her på forumet om du skjønner;o) masse lykke til, det nærmer seg nå:o) har ikke blødd hverken den ene veien eller den andre veien, skulle tro jeg ville gjøre det hvis magesår eller blødning i det hele tatt.Bare jyslige magekramper til tider og diare.Takk for svar, forstår hva du mener:)
mamma78 Skrevet 31. mars 2014 #31419 Skrevet 31. mars 2014 har ikke blødd hverken den ene veien eller den andre veien, skulle tro jeg ville gjøre det hvis magesår eller blødning i det hele tatt.Bare jyslige magekramper til tider og diare.Takk for svar, forstår hva du mener:) men det var ei annen som sa hun hadde irritabel tarm og betennelser av og på i magen.Men hun fikk beskjed om at hun kunne operere, hadde forstått det hvis jeg gikk på medisiner.
Gjest kassycat Skrevet 31. mars 2014 #31420 Skrevet 31. mars 2014 Hvor mange her har vært hos /kjenner noen som har vært hos Ulf Bertheim, Brønnøy plastikkirurgi? Husker jeg så ett par fine pupper derfra på denne siden en gang.. De har et lite tilbud akkurat nå, fristende..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå