Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får gi en lyd hvordan det går

Det skal jeg gjøre! :) Har du vært på noen konsultasjoner? Hørt noe bra/dårlig om Klinikk Stavanger eller Colosseum? Skal de plassene også..

Skrevet

Det skal jeg gjøre! :) Har du vært på noen konsultasjoner? Hørt noe bra/dårlig om Klinikk Stavanger eller Colosseum? Skal de plassene også..

Ikke vært på konsultasjon ennå, må vente å se ka skatten å feriepengene viser først 😉 har hørt at han på colusseum kan vær ganske krasse men veldig dyktig i jobben sin så en må kje bli skremt av måten han snakker til deg på 😉 vett om 3 stk som har tatt hos han å e veldig fornøyd 😊
Skrevet

Ikke vært på konsultasjon ennå, må vente å se ka skatten å feriepengene viser først har hørt at han på colusseum kan vær ganske krasse men veldig dyktig i jobben sin så en må kje bli skremt av måten han snakker til deg på vett om 3 stk som har tatt hos han å e veldig fornøyd

Aaah :) jeg er veldig spent! Skal på klinikk stavanger også, siden de har gratis konsultasjon. Mest spent på hvilken størrelse jeg kan få :) er 165 cm og veier 51.. slank, smååå pupper..

Skrevet

Aaah :) jeg er veldig spent! Skal på klinikk stavanger også, siden de har gratis konsultasjon. Mest spent på hvilken størrelse jeg kan få :) er 165 cm og veier 51.. slank, smååå pupper..

Du må ha masse lykke til 😀😀
Skrevet (endret)

Du må ha masse lykke til 😀😀

Endret av Missy86
Skrevet

Du må ha masse lykke til

Takk! Skal gi en tilbakemelding når jeg har vært der!

Skrevet

Da e du på str med ei venninne av meg som tok på colusseum i fjor

Vet du hvor mye hun tok? :)

Skrevet

Vet du hvor mye hun tok? :)

Hu fikk litt forskjellig, 280g i den ene, husker ikke den andre 😉 hun tok under muskel 😊
Skrevet

Er det noen her inne som har erfaring med kolibri medical/ vanja busic ?

jeg skal operere meg hos Vanja på colibri den 10 april, og gleder meg.han virket veldig hyggelig, og fikk en god følelse.har en venninne som jobber der, og har skrytt veldig av han.hun kjenner flere som har operert seg der, og er kjempefornøyde.

Skrevet

Hu fikk litt forskjellig, 280g i den ene, husker ikke den andre hun tok under muskel

Rundt den størrelsen jeg også ønsker :) Er de "store" eller hvordan er de på str?

Skrevet

hei, var og på klinikk stavanger..bestilte egentlig operasjon der.Men etter og ha vært på colibri hos vanja så ble det heller der:)han virket hyggelig på klinikk stvanger, men vanja på colibri følte jeg var mer professjonell.fikk en bedre følelse der.På klinikk stavanger tar de bare over muskel, selv om det er det jeg skal få på colibri.Er selv 50 kg og 167, men vanja mente jeg hadde nok brystvev og anbefalte da over muskel.Lykke til!!

Skrevet

Di er ikke noe spes store, passer kroppstørrelsen hennes veldig bra 😊 selv ønsket/ønsker hun større men det var ikke plass til mer.. Han ville gi henne litt mindre men hun presset litt så han såg det an under operasjonen og endte opp med litt mer enn han foreslo 😊

Rundt den størrelsen jeg også ønsker :) Er de "store" eller hvordan er de på str?

Skrevet

Synes ikke du skal tenke så mye på det enda (selv om man noen ganger ikke klarer la være), fordi det tar tid før man har det endelige resultatet - ca 3mnd. Også veeldig viktig å huske på at selv om vi tenker at vi har gjennomført en operasjon, så er det egentlig to operasjoner - en på hvert bryst. Dette betyr igjen at helingen og postop-tiden ikke vil være lik på begge :) Håper du skjønte noe av det, fordi det hjelper meg veldig å huske på at det egentlig er to separate operasjoner som er utført.

Ellers så kan jeg jo si at jeg også har det slik som deg med at den ene har droppet og er veldig fin, mens den venstre henger litt etter. Prøv å ikke tenke så mye på det! :) Kapsel er ikke noe man får over natta det heller, tar tid for kroppen å "lage" kapselen også.

Hvor mye la du inn? :)

Godt og høre at flere enn meg har en boob som "henger" litt etter. Veldig sant det med 2 operasjoner faktisk:o) Ironisk nok var høyre vondere og større i begynnelsen og nå er venstre litt større. Man får bare smøre seg med tålmodighet og la tiden gjøre sitt. La inn 255 under og er nå ganske eksakt en 75c. Nå har jeg små-panikk fordi jeg har reagert kraftig til enten papir eller silikon tapen. Så har måtte fjerne alt:o( venter på at utslettet skal roe seg ned før jeg eventuelt prøver silke tape. Går med alle tapene på huden på innsiden av armene for å se om jeg reagerer på noen av dem der men så langt ingen tegn til verken kløe eller utslett.....
Skrevet

jeg skal operere meg hos Vanja på colibri den 10 april, og gleder meg.han virket veldig hyggelig, og fikk en god følelse.har en venninne som jobber der, og har skrytt veldig av han.hun kjenner flere som har operert seg der, og er kjempefornøyde.

Så bra 😊 tenkte å bestille konsultasjon der og på colusseum 😊 vurderer og opereres i høst vinter da en må gå så lenge med sportstopp 😊
Skrevet

hei, var og på klinikk stavanger..bestilte egentlig operasjon der.Men etter og ha vært på colibri hos vanja så ble det heller der:)han virket hyggelig på klinikk stvanger, men vanja på colibri følte jeg var mer professjonell.fikk en bedre følelse der.På klinikk stavanger tar de bare over muskel, selv om det er det jeg skal få på colibri.Er selv 50 kg og 167, men vanja mente jeg hadde nok brystvev og anbefalte da over muskel.Lykke til!!

Takk for svar :) Hvor mye skal du legge inn hos vanja da? Foreslo Vanja og Klinikk Stavanger likt antall gram? Eller var det stor forskjell? Er det ikke litt rart at klinikk stavanger kun legger inn over muskel?! Jeg er veldig slank, så kan ikke se for meg at det blir pent..

Annonse
Skrevet

Min høyre pupp er større og henger mer ned og strutter mer til siden med sin nippel! Begge er myke og har droppet en del, regner med de blir å droppe mer da det bare har gått 18 dager! Var ikke det som var meningen! Men de ser VELDIG naturlig ut nå. Jeg har over muskel, 400cc moderat. Men mine pupper var asymetriske før operasjon, så det har vel mye å si det. Jaja, så lenge det ikke vises i BH så får det vel bare være. Gubben er fornøyd med de, så da skal jeg vel ikke klage? Det er vanskelig å få perfekte pupper, så noen skavanker må man bare leve med.. heheh. MEN JEG ER ALIKEVEL REDD FOR MER DROPPING OG KAPSEL ;)

Hadde også asymetriske før op og ironisk nok er jeg nå mest fornøyd med den puppen som var skambitt av hest i tenårene og jeg HATET før op;o) Derfor er jeg uansett svært fornøyd nå med tanke på hva boobsa så ut før operasjonen, PK hadde ingen lett jobb med meg. Han tegnet og målte og vaska av meg hele 4 ganger før operasjonen før han var fornøyd og klar til å starte faktisk......

Skrevet (endret)

Hadde også asymetriske før op og ironisk nok er jeg nå mest fornøyd med den puppen som var skambitt av hest i tenårene og jeg HATET før op;o) Derfor er jeg uansett svært fornøyd nå med tanke på hva boobsa så ut før operasjonen, PK hadde ingen lett jobb med meg. Han tegnet og målte og vaska av meg hele 4 ganger før operasjonen før han var fornøyd og klar til å starte faktisk......

Åy såpass ja, så bra at du er fornøyd :) min operasjon gikk veldig fort , enkelt og greit :) puppene er finere nå enn før og siden de var så forskjellige så gikk det ikke ann å få de lik.

Så det gjenstår å se hvordan de blir til slutt. De blir nå stappa inn i en BH uansett.. Haha

Du kan se de på side 1554

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Jeg hadde en del smerter, men ikke ekstreme. Støvsugde etter 6 dager. Vi har forskjellige smerteterskel, så ikke ta smerten på forhånd ;)

Jeg prøver å tenke at det kommer til å bli veldig vondt, slik at jeg heller blir overrasket over at det ikke gjør så vondt som jeg trodde enn at jeg får helt sjokk hvor vondt det gjør. Men jeg syntes det er utrolig vanseklig å se for seg hvor vondt det skal være. gleder meg bare til dette er over og til de 2 første dagene er over, har bare lyst til å spole fram :fnise:

Skrevet

Lurer også på dette :) skal på konsultasjon til han denne uken!

han var veldig hyggelig, var på konsultasjon hos vanjja på colibri 2 uker siden.Og skal operere meg hos ham 10 april.Gleeeder meg:)

Skrevet

Jeg prøver å tenke at det kommer til å bli veldig vondt, slik at jeg heller blir overrasket over at det ikke gjør så vondt som jeg trodde enn at jeg får helt sjokk hvor vondt det gjør. Men jeg syntes det er utrolig vanseklig å se for seg hvor vondt det skal være. gleder meg bare til dette er over og til de 2 første dagene er over, har bare lyst til å spole fram :fnise:

Det blirl helt herlig skal jeg si deg. Du har MYE å se frem til. Smerte e bare en brøkdel av herligheten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...