Ankh Su Namun Skrevet 29. mars 2014 #31341 Skrevet 29. mars 2014 Forstår deg man får mange nye bekymringer som helt sikkert egentlig ikke er noe å bekymre seg for. Håper alt går bra til slutt! Jeg vil tro at 19 dager post-op bør man kunne bedrive moderat aktivitet, så lenge man ikke løfter noe tungt Har allerede løftet litt tungt men ingenting tungt over hode. Jeg blir vel hypokonder til slutt :D Får bare prøv å slutte å bekymre meg, ta ting som de kommer og ta det mer med ro. Tusen takk for gode betryggende ord. Jeg skal oppdatere etterhvert om hvordan det går videre Ha en fin kveld videre, husk å stille klokken 1 time frem
Emma Sofie Skrevet 29. mars 2014 #31342 Skrevet 29. mars 2014 Heihei! Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Angrer ikke i det hele tatt på at jeg tok dråpeformet. Kan sende deg bilder, sånn at du får en viss peiling på hvor mye 255 g er. Kunne jeg spurt om å få se bilder jeg også?) Skal operere neste uke, PK foreselo på konsultasjonstimen 240, men jeg er "redd" for at dette vil bli litt lite i forhold til hva jeg har sett for meg:P La du over eller under muskelen?
Gjest Wallet Skrevet 29. mars 2014 #31343 Skrevet 29. mars 2014 det hadde vært helt supert tusen takk for svar, hvordan var formen din etter OP? Den var litt opp og ned. Hadde en del skjelvinger etter operasjonen, men det var nok helt normalt i følge sykepleierene. Fikk følge på toalettet, og måtte ha hjelp til å få på meg sports-bhen, fordi det var rett før jeg besvimte. Etter litt mat og smertestillende så følte jeg meg veldig pigg. På vei hjem i bilen så hadde jeg s-m-e-r-t-e-r! Gråt og gråt, så var helt fantastisk når jeg kom inn døra hjemme. Dagene etter så tygde jeg smertestillende for den store gullmedalje. Måtte ha hjelp til å åpne kjøleskapsdøra, og gråt hver gang jeg skulle reise meg fra senga. Utrolig vondt! Men det begynte å komme seg etter den 3-4 dagen. Angrer ikke et sekund, for alt i alt så var det så verdt det. Kunne gjerne gjort det igjen.
newboobs Skrevet 29. mars 2014 #31344 Skrevet 29. mars 2014 Den var litt opp og ned. Hadde en del skjelvinger etter operasjonen, men det var nok helt normalt i følge sykepleierene. Fikk følge på toalettet, og måtte ha hjelp til å få på meg sports-bhen, fordi det var rett før jeg besvimte. Etter litt mat og smertestillende så følte jeg meg veldig pigg. På vei hjem i bilen så hadde jeg s-m-e-r-t-e-r! Gråt og gråt, så var helt fantastisk når jeg kom inn døra hjemme. Dagene etter så tygde jeg smertestillende for den store gullmedalje. Måtte ha hjelp til å åpne kjøleskapsdøra, og gråt hver gang jeg skulle reise meg fra senga. Utrolig vondt! Men det begynte å komme seg etter den 3-4 dagen. Angrer ikke et sekund, for alt i alt så var det så verdt det. Kunne gjerne gjort det igjen. huff, gruer meg veldig til smerter etterpå, men er jo selvfølgelig verdt det. Får bare bite tennene sammen...
Ankh Su Namun Skrevet 29. mars 2014 #31345 Skrevet 29. mars 2014 huff, gruer meg veldig til smerter etterpå, men er jo selvfølgelig verdt det. Får bare bite tennene sammen... Jeg hadde en del smerter, men ikke ekstreme. Støvsugde etter 6 dager. Vi har forskjellige smerteterskel, så ikke ta smerten på forhånd
ellyy Skrevet 30. mars 2014 #31346 Skrevet 30. mars 2014 Jeg lurer på om det er noen som har fått barn i ettertid ? Er selv ganske ung, netopp blitt 20 men vill ikke vente med OP...har ikke planer om å få barn de 3-4 første årene hvertfal pga utdanningen min. Er det stor sjangs for å få kapseldannelse pga graviditet og amming?
nuttybear Skrevet 30. mars 2014 #31347 Skrevet 30. mars 2014 Jeg lurer på om det er noen som har fått barn i ettertid ? Er selv ganske ung, netopp blitt 20 men vill ikke vente med OP...har ikke planer om å få barn de 3-4 første årene hvertfal pga utdanningen min. Er det stor sjangs for å få kapseldannelse pga graviditet og amming? Graviditet og amming øker sjansen for kapsling betraktelig dessverre,husker ikke akkurat tallene fra forskningen men det er en betraktelig andel. Sjekk hjemsidene til de største klinikkene for info. Man mener også ganske sikkert at under muskel og de nye ru implantatene minsker sjansen betraktelig for kapsling så noe og diskutere med PK kanskje for å få oddsene i din favør? ;o)
ellyy Skrevet 30. mars 2014 #31348 Skrevet 30. mars 2014 Graviditet og amming øker sjansen for kapsling betraktelig dessverre,husker ikke akkurat tallene fra forskningen men det er en betraktelig andel. Sjekk hjemsidene til de største klinikkene for info. Man mener også ganske sikkert at under muskel og de nye ru implantatene minsker sjansen betraktelig for kapsling så noe og diskutere med PK kanskje for å få oddsene i din favør? ;o) ja det er det jeg og har hørt desverre men, men orker ikke vente flere år på det. da får jeg bare skifte dem ut viss jeg skulle være uheldig Noen som kan forklare litt om fordeler og ulemper på over og under muskel ?
Arwina Skrevet 30. mars 2014 #31349 Skrevet 30. mars 2014 rø Jeg formulerte meg nok litt feil, for jeg skal ikke kjøre nei, jeg blir hentet:) Mente bilen jeg skal sitte på i:) Jeg får også hjelp av kjæresten min, men han må dra tilbake etter ca fem dager, og da må jeg klare meg selv i noen dager. Men hvis du følte du kunne klart deg selv etter det første døgnet, så skal det sikkert gå bra for meg etter fem:)) Tenkte du kanskje ikke mente du skulle kjøre selv, men skrev det i tilfelle du mente det bare Etter dag 5 er jeg sikker på at du klarer det meste alene! De tingene jeg trengte hjelp til de første dagene var å skjære brød, komme meg ut av senga på morgenen, ta ned diverse ting, sette i stikkontakter og lage middag/vaske opp. Glad jeg ikke var alene i starten da, og det tror jeg du også kommer til å være! Går nok helt fint Skulle du ha over eller under muskel ?
Emma Sofie Skrevet 30. mars 2014 #31350 Skrevet 30. mars 2014 Tenkte du kanskje ikke mente du skulle kjøre selv, men skrev det i tilfelle du mente det bare Etter dag 5 er jeg sikker på at du klarer det meste alene! De tingene jeg trengte hjelp til de første dagene var å skjære brød, komme meg ut av senga på morgenen, ta ned diverse ting, sette i stikkontakter og lage middag/vaske opp. Glad jeg ikke var alene i starten da, og det tror jeg du også kommer til å være! Går nok helt fint Skulle du ha over eller under muskel ? Okei, bra å høre! Jeg skal ta under muskel, du hadde over, ikke sant?
Tusta6986 Skrevet 30. mars 2014 #31351 Skrevet 30. mars 2014 Hei! Jeg er også 28 år, barnløs og har nå endelig tatt steget og tatt silikon.Jeg er i prinsippet i mot det å ta "lett" på kirurgi for å forbedre utseende. Ingen er perfekte, og det er risikoer med operasjon. Om det er noe jeg kommer til å angre på senere, DET vet jeg ikke.. Men nå har jeg slitt med dårlig selvtillitt siden jeg var 16 grunnet bla. små pupper. Det å få større pupper er selvfølgelig ikke noe mirakelkur på selvtillitten min, ettersom det ikke bare puppene som var problemet mitt, men det har absolutt hjulpet mye. En ting mindre å skjemmes over. Jeg syntes det er viktig at man er inneforstått med at det ikke er sikkert at det vil løse alle dine problemer, men kan heller hjelpe deg på veien til å godta deg selv:) Jeg ønsker meg også barn senere, og det er jo en risiko for at puppene blir annerledes da. Både med kapsling og mer heng..Så om jeg kommer til å angre DA, er vanskelig å si. Men akkurat nå så hadde jeg mer på FOR lista enn MOT lista. Den tid den sorg. Jeg fikk vel kanskje til slutt en " gi faan" mentalitet i forhold til å skulle være snus fornuftig Lykke til med valget! Det viktigste er at DU trives med deg selv! Hei! Er ny her inne, er så usikker på hva valg jeg skal ta så tenkte jeg kunne hørre her inne håper ingen spm er dumme spm... Vurderer å legge inn silikon, er 28 år uten barn og har planer om barn senere i fremtiden.. Trudde jeg var sikker i mitt valg men er nå veldig usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke.. Kan jeg få spør hvordan visste dere at dette ønsker jeg og dette er en risiko jeg velger og ta? Håper på svar hilsen ei som er veldig usikker .. 1
Arwina Skrevet 30. mars 2014 #31352 Skrevet 30. mars 2014 Okei, bra å høre! Jeg skal ta under muskel, du hadde over, ikke sant? Ja jeg tok over hadde egentlig trodd under var best for meg så ble overrasket da kirurgen ville legge over om han fikk velge. Glad jeg valgte å stole på han hvorfor skal du ha under?
Ankh Su Namun Skrevet 30. mars 2014 #31353 Skrevet 30. mars 2014 Ja jeg tok over hadde egentlig trodd under var best for meg så ble overrasket da kirurgen ville legge over om han fikk velge. Glad jeg valgte å stole på han hvorfor skal du ha under? Kunne du få velge selv om du ville ha over eller under? Tynne med små og ingen pupper er vel de som får under muskel, mens de som har litt brystvev og pupp får over, sånn som meg
Emma Sofie Skrevet 30. mars 2014 #31354 Skrevet 30. mars 2014 Ja jeg tok over hadde egentlig trodd under var best for meg så ble overrasket da kirurgen ville legge over om han fikk velge. Glad jeg valgte å stole på han hvorfor skal du ha under? PK sa bare med en gang at jeg skule ha under, så jeg spurte egentlig ikke noe om hvorfor. Men jeg er ganske så tynn på overkroppen, så jeg vil tippe på at det er derfor:)
Missy86 Skrevet 30. mars 2014 #31355 Skrevet 30. mars 2014 Jeg begynner selv å få mer å mer argumenter for enn imot nå, har snakket med en del venner som har det og ingen angrer eller ville gjort noe anderledes 😊 eneste nå jeg er litt usikker på er hvor mye jeg skal legge inn... Har hørt flere angrer på at de ikke la inn mer etter de har tatt... Jeg er 173 cm og 62-65 kg...Med former... Bruker c-cup nå men fyller den ikke ut... Og b-cup er for lite pga ganske bred rundt.. Har nettopp gått ned fra 73 kg så håper ikke jeg får opp med det første 😱😱😱
Missy86 Skrevet 30. mars 2014 #31356 Skrevet 30. mars 2014 Er det noen her inne som har erfaring med kolibri medical/ vanja busic ?
Ankh Su Namun Skrevet 30. mars 2014 #31357 Skrevet 30. mars 2014 Jeg begynner selv å få mer å mer argumenter for enn imot nå, har snakket med en del venner som har det og ingen angrer eller ville gjort noe anderledes eneste nå jeg er litt usikker på er hvor mye jeg skal legge inn... Har hørt flere angrer på at de ikke la inn mer etter de har tatt... Jeg er 173 cm og 62-65 kg...Med former... Bruker c-cup nå men fyller den ikke ut... Og b-cup er for lite pga ganske bred rundt.. Har nettopp gått ned fra 73 kg så håper ikke jeg får opp med det første Har du sett på bilder av kvinner på din størrelse? Gå på www.realself.com
rebus Skrevet 30. mars 2014 #31358 Skrevet 30. mars 2014 Er det noen her inne som har erfaring med kolibri medical/ vanja busic ? Lurer også på dette skal på konsultasjon til han denne uken!
Missy86 Skrevet 30. mars 2014 #31359 Skrevet 30. mars 2014 Har du sett på bilder av kvinner på din størrelse? Gå på www.realself.com Takk 😊
Missy86 Skrevet 30. mars 2014 #31360 Skrevet 30. mars 2014 Lurer også på dette skal på konsultasjon til han denne uken! Du får gi en lyd hvordan det går 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå