Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31321 Skrevet 29. mars 2014 Ja, jeg kan nesten ikke vente!!! :D Takk for tips, da skal jeg finne noen bilder som jeg kan vise han. Bilturen hjem, var det det at det var vondt som gjorde den ille? Åhh, du har ingenting å frykte Kunne lett gjort det om igjen om en uke dersom det hadde vært aktuelt! Ble så godt tatt i mot at det nesten var litt trist å måtte dra derfra, følte meg så utrolig velkommen og godt tatt vare på Blir så emosjonell når jeg tenker tilbake på opplevelsen min der, det var så mange inntrykk og ja - utrolig bra atmosfære. Gleder meg masse til å dra på kontroll etterhvert! Vet du hvordan det er med etterkontroller på den klinikken hvor du skal opereres? Ja, jeg synes bilturen hjem gjorde vondt - men ikke så vondt at jeg ville gråte, bare veeldig ubehagelig spesielt når det humpet litt og i svingene ettersom hele overkroppen min (ryggen, ribbeina, brystet, mage og overarmene) var så støle. Gled deg massemasse!! Så håper jeg du får en like fin opplevelse som meg ps. misunner deg nesten, vil tilbake til klinikken jeg ble operert på
Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31322 Skrevet 29. mars 2014 Er det noen her inne som har hatt kapseldannelse eller har fått det? :/ Jeg har ikke hatt det eller noe, men lurer på hvorfor du tror at du kansje har det (om det er derfor du spør)? Om jeg var deg ville jeg ringt kirurgen og spurt om å få komme på en kontroll dersom det er noe du bekymrer deg veldig over.
Ankh Su Namun Skrevet 29. mars 2014 #31323 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Jeg har ikke hatt det eller noe, men lurer på hvorfor du tror at du kansje har det (om det er derfor du spør)? Om jeg var deg ville jeg ringt kirurgen og spurt om å få komme på en kontroll dersom det er noe du bekymrer deg veldig over. Er bare bekymret da jeg har brukt armene mye etter operasjon... glemt meg av osv. 19 dager siden OP og det blir av og til veldig ømt å sånn menspupp følelse. Veldig mye av og mye.. det stikker litt i sidene, spesielt på høyre pupp. Jeg har klemt litt og kjent osv... ikke helt bra det.. Får ta å se hvordan det er på 6 mnd kontrollen. Endret 29. mars 2014 av Ankh Su Namun
Gjest Wallet Skrevet 29. mars 2014 #31324 Skrevet 29. mars 2014 Jeg gråt på bilturen hjem. Synes smertene var helt forjævlige, selv om jeg var ned-dopet på smertestillende. I tillegg var jeg trøtt og sulten. Da jeg kom hjem, så satt jeg i senga med puter bak ryggen. Satt og sov i sikkert flere timer, før jeg endelig var i bedre humør. Angrer ikke et sekund altså, og kunne gjerne gjort det igjen. Men akkuratt bilturen synes jeg rett og slett var en nedtur, men så hadde jeg en reisevei på 2 timer også da. Nå er det over 2 måneder siden jeg opererte meg. Synes resultatet bare blir bedre og bedre. Kan endelig gå uten sports bh, og det er digg!!
Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31325 Skrevet 29. mars 2014 Er bare bekymret da jeg har brukt armene mye etter operasjon... glemt meg av osv. 19 dager siden OP og det blir av og til veldig ømt å sånn menspupp følelse. Veldig mye av og mye.. det stikker litt i sidene, spesielt på høyre pupp. Jeg har klemt litt og kjent osv... ikke helt bra det.. Får ta å se hvordan det er på 6 mnd kontrollen. Forstår det altså, men tror puppene har en sånn øm følelse nå og da i flere mnder egentlig! Husk at de leges og forandrer seg hele det første året Den stikkingen er også mest sannsynlig nerver som ligger litt i klem, men det fikser kroppen opp i selv. Jeg får også stikking nå og da, og det varer bare noen sekunder så går det over. Hvordan kjennes det ut da? Jeg gråt på bilturen hjem. Synes smertene var helt forjævlige, selv om jeg var ned-dopet på smertestillende. I tillegg var jeg trøtt og sulten. Da jeg kom hjem, så satt jeg i senga med puter bak ryggen. Satt og sov i sikkert flere timer, før jeg endelig var i bedre humør. Angrer ikke et sekund altså, og kunne gjerne gjort det igjen. Men akkuratt bilturen synes jeg rett og slett var en nedtur, men så hadde jeg en reisevei på 2 timer også da. Nå er det over 2 måneder siden jeg opererte meg. Synes resultatet bare blir bedre og bedre. Kan endelig gå uten sports bh, og det er digg!! Ja, alle er vel dopet ned på smertestillende på vei hjem men reiselengden har nok myyye å si! Jeg bor 5-10min unna klinikken, så det gjorde vel at jeg lettere holdt motet oppe! Hvor mye la du inn og hvordan protese? over eller under? Ooog, sist: hvilken størrelse var du før og hva er du nå? Gleder meg supermasse til å kjøpe nye bh'er :)
Gjest Wallet Skrevet 29. mars 2014 #31326 Skrevet 29. mars 2014 Ja, alle er vel dopet ned på smertestillende på vei hjem men reiselengden har nok myyye å si! Jeg bor 5-10min unna klinikken, så det gjorde vel at jeg lettere holdt motet oppe! Hvor mye la du inn og hvordan protese? over eller under? Ooog, sist: hvilken størrelse var du før og hva er du nå? Gleder meg supermasse til å kjøpe nye bh'er :) Ja, mamma satt helt fortvila bak rattet, uten at hun kunne gjøre noe. Jeg fikk lagt inn 255 g dråpeformede proteser, under muskel. Jeg var før en aa/a-cup, og har nå en b-cup tror jeg. Har ikke målt meg ordentlig, men har prøvd forskjellige bh'er, og har på følelsen at det er b-cup som passer meg best. Ja du har all grunn til å glede deg! Venter på 3 bikinier fra nelly, og er i ekstase! Alle bikiniene er uten innlegg, og det har jeg aldri kjøpt før. :PEr veldig fornøyd med strl, og ville ikke gjort noe annerledes.
Ankh Su Namun Skrevet 29. mars 2014 #31327 Skrevet 29. mars 2014 Forstår det altså, men tror puppene har en sånn øm følelse nå og da i flere mnder egentlig! Husk at de leges og forandrer seg hele det første året Den stikkingen er også mest sannsynlig nerver som ligger litt i klem, men det fikser kroppen opp i selv. Jeg får også stikking nå og da, og det varer bare noen sekunder så går det over. Hvordan kjennes det ut da? Nå kjennes det ut som øm i muskel, kjenner jeg er noe stiv i nakken og brystmuskel. Huden på puppen er også veldig ømfintlig til tider. Det stikker i puppen på høyre side når jeg føler på den, bare på undersiden. Høyre pupp blir veldig øm nå..
Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31328 Skrevet 29. mars 2014 Ja, mamma satt helt fortvila bak rattet, uten at hun kunne gjøre noe. Jeg fikk lagt inn 255 g dråpeformede proteser, under muskel. Jeg var før en aa/a-cup, og har nå en b-cup tror jeg. Har ikke målt meg ordentlig, men har prøvd forskjellige bh'er, og har på følelsen at det er b-cup som passer meg best. Ja du har all grunn til å glede deg! Venter på 3 bikinier fra nelly, og er i ekstase! Alle bikiniene er uten innlegg, og det har jeg aldri kjøpt før. :PEr veldig fornøyd med strl, og ville ikke gjort noe annerledes. Huff, ja men så er det liksom ikke så ille at det ikke er godt for noe Regner med jeg hadde vært mye lengre nede hvis jeg nettopp hadde vært gjennom en alvorlig operasjon på grunn av helstilstand liksom. OJ, da gikk du jo opp en god del i størrelse med 255! Tenker selv å bestille med en bikini, men er så usikker på størrelse fordi det er i s, m, l osv. Hvordan bestemte du deg for størrelse?
Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31329 Skrevet 29. mars 2014 Skjønner, men tror egentlig det er gaanske så normalt at det kjennes slik selv om jeg ikke er noen ekspert. Stikker det kun når du tar borti? Hørtes litt merkelig ut, men kan jo være en nerve. Ville ringt til kirurgen om jeg var deg
Gjest Wallet Skrevet 29. mars 2014 #31330 Skrevet 29. mars 2014 Huff, ja men så er det liksom ikke så ille at det ikke er godt for noe Regner med jeg hadde vært mye lengre nede hvis jeg nettopp hadde vært gjennom en alvorlig operasjon på grunn av helstilstand liksom. OJ, da gikk du jo opp en god del i størrelse med 255! Tenker selv å bestille med en bikini, men er så usikker på størrelse fordi det er i s, m, l osv. Hvordan bestemte du deg for størrelse? Ja sant det! Jeg har ikke fått bikiniene som jeg har bestilt på nettet enda, men har vært på cubus og prøvd forskjellige bher uten innlegg. Noen av bhene hadde s/m/l, mens andre hadde b-cup/c-cup. Jeg er ganske slank rundt livet, så for meg så passet S best. Jeg kan sende deg et par bilder på melding, så kan du se før/etter resultatet.
Ankh Su Namun Skrevet 29. mars 2014 #31331 Skrevet 29. mars 2014 Skjønner, men tror egentlig det er gaanske så normalt at det kjennes slik selv om jeg ikke er noen ekspert. Stikker det kun når du tar borti? Hørtes litt merkelig ut, men kan jo være en nerve. Ville ringt til kirurgen om jeg var deg Har ringt han før, å han sa det var ikke noe å bekymre seg over. Det var over en uke siden. Tror jeg har tatt og følt for mye at det har blitt ømt, å brukt høyre arm så det har blitt øm muskel. Høyre pupp har vært den som er mest plage, tror det er den har brukte prøveprotese i. Jeg får bare slappe av resten av kvelden..kjenner at jeg er stiv og støl på høyresiden. Det eneste jeg er bekymret over er kun kapsel, blir det kapsel så er sjansen der for å få ny kapsel etterpå. men siden det er 19 dager etter OP, skal det ikke være noe tryggere da når det gjelder moderat aktivitet? Det er 1 års garanti på kapsel, utover det er det 40.000.
Missy86 Skrevet 29. mars 2014 #31332 Skrevet 29. mars 2014 Så kjekt med hyggelige svar 😊 heilt sant det dere sier 😊 har hørt at han på colusseum i Stavanger er veldig dyktig... Vurdere han og vanja i stavanger.. Litt I tvil.. Hørt han på colusseum kan vær ganske krasse men dyktig i jobben sin.
Emma Sofie Skrevet 29. mars 2014 #31333 Skrevet 29. mars 2014 Åhh, du har ingenting å frykte Kunne lett gjort det om igjen om en uke dersom det hadde vært aktuelt! Ble så godt tatt i mot at det nesten var litt trist å måtte dra derfra, følte meg så utrolig velkommen og godt tatt vare på Blir så emosjonell når jeg tenker tilbake på opplevelsen min der, det var så mange inntrykk og ja - utrolig bra atmosfære. Gleder meg masse til å dra på kontroll etterhvert! Vet du hvordan det er med etterkontroller på den klinikken hvor du skal opereres? Ja, jeg synes bilturen hjem gjorde vondt - men ikke så vondt at jeg ville gråte, bare veeldig ubehagelig spesielt når det humpet litt og i svingene ettersom hele overkroppen min (ryggen, ribbeina, brystet, mage og overarmene) var så støle. Gled deg massemasse!! Så håper jeg du får en like fin opplevelse som meg ps. misunner deg nesten, vil tilbake til klinikken jeg ble operert på Så bra du er så fornøyd:D Jeg aner faktisk ikke hvordan det er med kontroller:P Uff, bilturen hjem hadde jeg ikke en gang tenkt på før nå. Bilen jeg skal kjøre hjem i er i tillegg så stiv i fjæringa at det nesten er ubehagelig å kjøre i den til vanlig, så det skal bli interessant, hehe:P Har du forresten hatt noen til å hjelpe deg i tiden etter operasjonen, eller har du klart deg alene?
newboobs Skrevet 29. mars 2014 #31334 Skrevet 29. mars 2014 Ja sant det! Jeg har ikke fått bikiniene som jeg har bestilt på nettet enda, men har vært på cubus og prøvd forskjellige bher uten innlegg. Noen av bhene hadde s/m/l, mens andre hadde b-cup/c-cup. Jeg er ganske slank rundt livet, så for meg så passet S best. Jeg kan sende deg et par bilder på melding, så kan du se før/etter resultatet. Hei jeg skal ha OP 8 april, skal legge inn 295 under muskel, dråpeformet. er så redd for at det skal bli for stort. Er du fordnøyd med resultatet?
Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31335 Skrevet 29. mars 2014 Ja sant det! Jeg har ikke fått bikiniene som jeg har bestilt på nettet enda, men har vært på cubus og prøvd forskjellige bher uten innlegg. Noen av bhene hadde s/m/l, mens andre hadde b-cup/c-cup. Jeg er ganske slank rundt livet, så for meg så passet S best. Jeg kan sende deg et par bilder på melding, så kan du se før/etter resultatet. Okei! Ja takk til bilder
Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31336 Skrevet 29. mars 2014 Så bra du er så fornøyd:D Jeg aner faktisk ikke hvordan det er med kontroller:P Uff, bilturen hjem hadde jeg ikke en gang tenkt på før nå. Bilen jeg skal kjøre hjem i er i tillegg så stiv i fjæringa at det nesten er ubehagelig å kjøre i den til vanlig, så det skal bli interessant, hehe:P Har du forresten hatt noen til å hjelpe deg i tiden etter operasjonen, eller har du klart deg alene? Nei, men du får vite alt på operasjonsdagen om hvordan det er med kontroller og slikt Du må huske på at du IKKE kan kjøre etter operasjonen, det er på grunn av stoffene i narkosen at man ikke kan kjøre selv det første døgnet og også fordi det er de første 24t sjansen for blødning er størst. Det første døgnet må man ha noen sammen med seg 24/7 fikk jeg beskjed om, men jeg bor sammen med kjæresten så han har vært her for meg Hadde nok klart meg alene etter det første døgnet, men veldig greit å ha noen til å hjelpe seg altså! Ville ikke vært foruten
Gjest Wallet Skrevet 29. mars 2014 #31337 Skrevet 29. mars 2014 Hei jeg skal ha OP 8 april, skal legge inn 295 under muskel, dråpeformet. er så redd for at det skal bli for stort. Er du fordnøyd med resultatet? Heihei! Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Angrer ikke i det hele tatt på at jeg tok dråpeformet. Kan sende deg bilder, sånn at du får en viss peiling på hvor mye 255 g er.
Arwina Skrevet 29. mars 2014 #31338 Skrevet 29. mars 2014 Har ringt han før, å han sa det var ikke noe å bekymre seg over. Det var over en uke siden. Tror jeg har tatt og følt for mye at det har blitt ømt, å brukt høyre arm så det har blitt øm muskel. Høyre pupp har vært den som er mest plage, tror det er den har brukte prøveprotese i. Jeg får bare slappe av resten av kvelden..kjenner at jeg er stiv og støl på høyresiden. Det eneste jeg er bekymret over er kun kapsel, blir det kapsel så er sjansen der for å få ny kapsel etterpå. men siden det er 19 dager etter OP, skal det ikke være noe tryggere da når det gjelder moderat aktivitet? Det er 1 års garanti på kapsel, utover det er det 40.000. Forstår deg man får mange nye bekymringer som helt sikkert egentlig ikke er noe å bekymre seg for. Håper alt går bra til slutt! Jeg vil tro at 19 dager post-op bør man kunne bedrive moderat aktivitet, så lenge man ikke løfter noe tungt
Emma Sofie Skrevet 29. mars 2014 #31339 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men du får vite alt på operasjonsdagen om hvordan det er med kontroller og slikt Du må huske på at du IKKE kan kjøre etter operasjonen, det er på grunn av stoffene i narkosen at man ikke kan kjøre selv det første døgnet og også fordi det er de første 24t sjansen for blødning er størst. Det første døgnet må man ha noen sammen med seg 24/7 fikk jeg beskjed om, men jeg bor sammen med kjæresten så han har vært her for meg Hadde nok klart meg alene etter det første døgnet, men veldig greit å ha noen til å hjelpe seg altså! Ville ikke vært foruten Jeg formulerte meg nok litt feil, for jeg skal ikke kjøre nei, jeg blir hentet:) Mente bilen jeg skal sitte på i:) Jeg får også hjelp av kjæresten min, men han må dra tilbake etter ca fem dager, og da må jeg klare meg selv i noen dager. Men hvis du følte du kunne klart deg selv etter det første døgnet, så skal det sikkert gå bra for meg etter fem:))
newboobs Skrevet 29. mars 2014 #31340 Skrevet 29. mars 2014 Heihei! Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Angrer ikke i det hele tatt på at jeg tok dråpeformet. Kan sende deg bilder, sånn at du får en viss peiling på hvor mye 255 g er. det hadde vært helt supert tusen takk for svar, hvordan var formen din etter OP?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå