Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja og det er flere som har den svære posen OVER brystvorta. Jeg skjønner det bare ikke, jeg ville ALDRI tatt silikon i utlandet bare fordi det er billig. "Kvalitetsfølelse" på pupper synes jeg er VELDIG viktig og ikke minst booster de opp selvbilde litt :) Hadde mine pupper blitt som enkelte på realself.com da tror jeg at jeg hadde fått angst!

Ja det ser ganske snålt ut. Mye dårlig jobb! Syns mye av det ser litt kvalmt ut med to digre ballonger som ikke matcher resten, tenk å skulle fylle ut all løshud med enda større innlegg når man kan få et løft, og et enda bedre resultat? Nå sier jeg ikke imot de som velger å gjøre det, men Realself er noe for seg selv. Proteser tar ikke bort hengepupper. Hadde det vært meg så hadde jeg også fått angst.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wæææ!! Jeg begynner å bli urolig for å få kapsel da jeg har hatt armene en del over hode (glemt av) OG AT DET SKAL BLI MER HENG...grøss! Får se hvordan dette endrer seg til 6 mnd kontrollen. Blir det værre så blir det nok en klage.. Syns de henger nok nå etter 18 dager!

Skrevet

Hei! Er ny her inne, er så usikker på hva valg jeg skal ta så tenkte jeg kunne hørre her inne😊 håper ingen spm er dumme spm... Vurderer å legge inn silikon, er 28 år uten barn og har planer om barn senere i fremtiden.. Trudde jeg var sikker i mitt valg men er nå veldig usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke.. Kan jeg få spør hvordan visste dere at dette ønsker jeg og dette er en risiko jeg velger og ta? Håper på svar 😊😊 hilsen ei som er veldig usikker ..

Skrevet

Hei! Er ny her inne, er så usikker på hva valg jeg skal ta så tenkte jeg kunne hørre her inne håper ingen spm er dumme spm... Vurderer å legge inn silikon, er 28 år uten barn og har planer om barn senere i fremtiden.. Trudde jeg var sikker i mitt valg men er nå veldig usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke.. Kan jeg få spør hvordan visste dere at dette ønsker jeg og dette er en risiko jeg velger og ta? Håper på svar hilsen ei som er veldig usikker ..

Hei :) Skjønner at det blir mye tenking ang operasjon, har selv vært i din situasjon.

Grunnen til at JEG valgte å bestille operasjon var som så: Har ett barn. Under svangerskapet ble brystene mine hinsides store, og etter ammeslutt var det litt heng med løshud igjen. Dette plagde meg ganske mye, og så hindringer i alt av undertøy jeg skulle finne. Det er sikkert mange som tenker det er dumt å operere puppene før man er ferdig med barn. Men så er det jo slik at jeg ikke ønsker meg flere barn før om 5-6 år til, så vil vente med det.

Jeg ønsker ikke å ha elendig selvtillitt i disse årene. Er i 20-åra, og for meg var dette riktig valg. Jeg vil ikke gå rundt i min beste alder å føle meg sånn, så derfor ble det operasjon. Hva som skjer med puppene mine etter barn nr.2 får bare skje. Jeg vet ikke en gang om det blir flere barn. Da er jeg klar for å akseptere det i en alder av 35. Alderen og tyngdekraften kommer uansett en gang, tenker jeg.

Håper dette var litt til hjelp.... ? :)

Skrevet

Wæææ!! Jeg begynner å bli urolig for å få kapsel da jeg har hatt armene en del over hode (glemt av) OG AT DET SKAL BLI MER HENG...grøss! Får se hvordan dette endrer seg til 6 mnd kontrollen. Blir det værre så blir det nok en klage.. Syns de henger nok nå etter 18 dager!

Her er det WÆÆÆ med 18 dagers puppene mine fordi den høyre er litt mindre og litt hardere og ikke har droppet like mye som venstre ennå. Den venstre falt liksom på plass over natta for noen dager siden. Har også vært ganske så aktiv etter operasjon med 2 småbarn og tilbake på jobb som sykepleier etter 9 dager. Sikkert latterlig og frykte kapsel osv allerede. Alle sier jo det tar måneder før implantatene finner sin endelige form(spesielt under muskel) men har mine wæææææ moments allikevel.

Skrevet (endret)

Her er det WÆÆÆ med 18 dagers puppene mine fordi den høyre er litt mindre og litt hardere og ikke har droppet like mye som venstre ennå. Den venstre falt liksom på plass over natta for noen dager siden. Har også vært ganske så aktiv etter operasjon med 2 småbarn og tilbake på jobb som sykepleier etter 9 dager. Sikkert latterlig og frykte kapsel osv allerede. Alle sier jo det tar måneder før implantatene finner sin endelige form(spesielt under muskel) men har mine wæææææ moments allikevel.

Min høyre pupp er større og henger mer ned og strutter mer til siden med sin nippel! Begge er myke og har droppet en del, regner med de blir å droppe mer da det bare har gått 18 dager! Var ikke det som var meningen! Men de ser VELDIG naturlig ut nå. Jeg har over muskel, 400cc moderat. Men mine pupper var asymetriske før operasjon, så det har vel mye å si det. Jaja, så lenge det ikke vises i BH så får det vel bare være. Gubben er fornøyd med de, så da skal jeg vel ikke klage? Det er vanskelig å få perfekte pupper, så noen skavanker må man bare leve med.. heheh. MEN JEG ER ALIKEVEL REDD FOR MER DROPPING OG KAPSEL ;)

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Hei :) Skjønner at det blir mye tenking ang operasjon, har selv vært i din situasjon.

Grunnen til at JEG valgte å bestille operasjon var som så: Har ett barn. Under svangerskapet ble brystene mine hinsides store, og etter ammeslutt var det litt heng med løshud igjen. Dette plagde meg ganske mye, og så hindringer i alt av undertøy jeg skulle finne. Det er sikkert mange som tenker det er dumt å operere puppene før man er ferdig med barn. Men så er det jo slik at jeg ikke ønsker meg flere barn før om 5-6 år til, så vil vente med det.

Jeg ønsker ikke å ha elendig selvtillitt i disse årene. Er i 20-åra, og for meg var dette riktig valg. Jeg vil ikke gå rundt i min beste alder å føle meg sånn, så derfor ble det operasjon. Hva som skjer med puppene mine etter barn nr.2 får bare skje. Jeg vet ikke en gang om det blir flere barn. Da er jeg klar for å akseptere det i en alder av 35. Alderen og tyngdekraften kommer uansett en gang, tenker jeg.

Håper dette var litt til hjelp.... ? :)

Skrevet

Tusen takk for svar 😊 har alltid hatt lav selvtillit pga brystene, har og tatt av meg litt og føler at det mangler noe... Hvordan klarte du å velge strl, profil og hvilken form implantatet skulle være? Har forstått at det er visst mangen som har mye imot og skulle ha sagt når det gjelder silikon og da blir jeg litt sånn ... Hjelp! Men kanskje jeg må slutte å tenke på alle andre å heller meg selv...

Skrevet (endret)

Synes ikke du skal tenke så mye på det enda (selv om man noen ganger ikke klarer la være), fordi det tar tid før man har det endelige resultatet - ca 3mnd. Også veeldig viktig å huske på at selv om vi tenker at vi har gjennomført en operasjon, så er det egentlig to operasjoner - en på hvert bryst. Dette betyr igjen at helingen og postop-tiden ikke vil være lik på begge :) Håper du skjønte noe av det, fordi det hjelper meg veldig å huske på at det egentlig er to separate operasjoner som er utført.

Ellers så kan jeg jo si at jeg også har det slik som deg med at den ene har droppet og er veldig fin, mens den venstre henger litt etter. Prøv å ikke tenke så mye på det! :) Kapsel er ikke noe man får over natta det heller, tar tid for kroppen å "lage" kapselen også.

Hvor mye la du inn? :)

Endret av Arwina
Skrevet

Tusen takk for svar har alltid hatt lav selvtillit pga brystene, har og tatt av meg litt og føler at det mangler noe... Hvordan klarte du å velge strl, profil og hvilken form implantatet skulle være? Har forstått at det er visst mangen som har mye imot og skulle ha sagt når det gjelder silikon og da blir jeg litt sånn ... Hjelp! Men kanskje jeg må slutte å tenke på alle andre å heller meg selv...

Skjønner..Men vet du hva? Drit i hva alle andre mener. Det er DIN kropp. Hvis de skulle hatt så mye i mot det er det enten pga misunnelse, eller at de ikke tør å gjøre det selv. Kan ikke skjønne hva annet som skulle ligget bak. Disse menneskene finnes, men det er bare å blåse i det og kjøre på.

Jeg har kun vært på tlf-konsultasjon, da jeg bor et stykke unna klinikken. Jeg har ikke bestemt på forhånd hvilke proteser jeg skal, og innhold. Vanskelig å ta det over tlf.. Men jeg vil ihvertfall ha en god C cup ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar har alltid hatt lav selvtillit pga brystene, har og tatt av meg litt og føler at det mangler noe... Hvordan klarte du å velge strl, profil og hvilken form implantatet skulle være? Har forstått at det er visst mangen som har mye imot og skulle ha sagt når det gjelder silikon og da blir jeg litt sånn ... Hjelp! Men kanskje jeg må slutte å tenke på alle andre å heller meg selv...

Hei :)

Det er veldig fort gjort å føle det sånn, jeg var helt lik i starten da tanken om en brystforstørrelse var ny. Det som hjalp meg var å minne meg selv på hvorfor jeg ville gjennomføre noe slikt - det var nettopp for meg selv. Viktig å tenke på at hva du gjør med din kropp og hvordan du velgeer å se ut kun angår deg! :) Om du legger inn 300, 500 eller bestemmer deg for å droppe hele operasjonen har ingenting å si for de rundt deg, det er jo bare DU som lever i din egen kropp og det er du som skal føle deg vel! Følg dine ønsker, og gjør akkurat det du har lyst til :)

Håper du finner ut hva du vil, og spør gjerne om det er noe du lurer på :)

• Liker 1
Skrevet

Hei! helt ny her, har lest veldig mye her inne å fått mye bra råd og informasjon men nå trenger jeg et par råd selv :)

etter mye tenking har jeg bestemt meg for å ta brystforstørrelse på fornebuklinikken. Dette er et litt vanskelig valg i og med jeg har FULL panikk for alt så har med leger å gjør, lystgass hos tannlegen å netkter å ta blodprøver osv.. :frown:

Jeg bor i Stavanger så det jeg lurer litt på er hvordan den beste måten å komme seg hjem på, fly eller tog? og hvor lenge burde jeg holde meg i oslo etter operasjonen før jeg reiser den lange veien hjem ? :)

Vet heller ikke om jeg skal bestile konsultasjon samme dag som operasjon, da jeg føler jeg ikke kan tanke over informasjon fra timen.. Vet og de har konsultasjon over telefon, men vil gjærne se protesene, å prøve størrelser og slikt :laugh:

Ellsers gleder jeg meg supermye til det blir min tur :nigo:

Skrevet

Hei! helt ny her, har lest veldig mye her inne å fått mye bra råd og informasjon men nå trenger jeg et par råd selv :)

etter mye tenking har jeg bestemt meg for å ta brystforstørrelse på fornebuklinikken. Dette er et litt vanskelig valg i og med jeg har FULL panikk for alt så har med leger å gjør, lystgass hos tannlegen å netkter å ta blodprøver osv.. :frown:

Jeg bor i Stavanger så det jeg lurer litt på er hvordan den beste måten å komme seg hjem på, fly eller tog? og hvor lenge burde jeg holde meg i oslo etter operasjonen før jeg reiser den lange veien hjem ? :)

Vet heller ikke om jeg skal bestile konsultasjon samme dag som operasjon, da jeg føler jeg ikke kan tanke over informasjon fra timen.. Vet og de har konsultasjon over telefon, men vil gjærne se protesene, å prøve størrelser og slikt :laugh:

Ellsers gleder jeg meg supermye til det blir min tur :nigo:

hei,jeg bare lurer, men hvorfor reise helt til oslo for å ta brystforstørrelse?Vnja på Colibri i sandnes er kjempeflink, skal ta der selv, og har sett brystene hos flere som har tatt der og de var veldig fine.Lurer bare på hvorfor folk reiser til andre deler av landet for å ta, ikke ment som kritikk.

Skrevet

hei,jeg bare lurer, men hvorfor reise helt til oslo for å ta brystforstørrelse?Vnja på Colibri i sandnes er kjempeflink, skal ta der selv, og har sett brystene hos flere som har tatt der og de var veldig fine.Lurer bare på hvorfor folk reiser til andre deler av landet for å ta, ikke ment som kritikk.

klinikk stavanger har jeg også hørt er flinke, minuset der er bare lokalbedøvelse..Har du hørt mye negativt om de forskjellige i stavanger/sandnes?

Skrevet

Har selv flere venniner som har vært på colusseumklinikken i stvg, og selv vært der inne og liker ikke plassen, hørt mye negativt om de å de er veldig overlegne og tenker kun på pengene og ikke passientene i mine øyner :) derfor ønsker jeg ikke å gjøre det der hvertfall. Men har ikke lest eller hørt så mye om andre plasser å ta i området? Grunnen til jeg valgte fornebu er og litt pga forsikringen de har og :)

Skrevet

klinikk stavanger har jeg også hørt er flinke, minuset der er bare lokalbedøvelse..Har du hørt mye negativt om de forskjellige i stavanger/sandnes?

Har nesten bare hørt negativt om colosseum her i stvg. og det fra en god del ! Selv vært der og følte ikke jeg ble godt tatt i mot, så bestemte fort at det ikke ble plassen.. :)

Skrevet (endret)

Teres kinikken i Bodø er helt fantastisk, veldig imøtekommende og hyggelige folk. Ble godt tatt imot og hørt og tatt vare på. Man får beroligende, narkose og lokalbedøvelse. De ringer til pasienten etter noen dager å sjekker om alt er OK. Vi får nødnummer og kan ringe direkte til PK om vi blir bekymra. 1 års garanti. 1 dag, 7 dager, 14 dager, 6 mnd kontroll. Men det blir vel langt for enkelte å reise hit. Jeg bor bare 5 minutt unna klinikken :)

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Har selv flere venniner som har vært på colusseumklinikken i stvg, og selv vært der inne og liker ikke plassen, hørt mye negativt om de å de er veldig overlegne og tenker kun på pengene og ikke passientene i mine øyner :) derfor ønsker jeg ikke å gjøre det der hvertfall. Men har ikke lest eller hørt så mye om andre plasser å ta i området? Grunnen til jeg valgte fornebu er og litt pga forsikringen de har og :)

Skrevet

Har nesten bare hørt negativt om colosseum her i stvg. og det fra en god del ! Selv vært der og følte ikke jeg ble godt tatt i mot, så bestemte fort at det ikke ble plassen.. :)

har og hørt at de er overlegne på colosseum, og at de bryr seg lite om pasientene:(

Skrevet

har og hørt at de er overlegne på colosseum, og at de bryr seg lite om pasientene:(

ja, jeg mener at når man velger å ta hvilken som helst operasjon på slike klinikker så kan de godt være litt hyggelige. De legger jo absolutt hele ansvare i deres hender å da er det viktig å føle seg trygg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...