Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Min tok 1,5 time. Jeg var hjemme 2 timer etter operasjon :) Siden jeg bor 10 minutt unna klinikken :D

Takk for svar :)

Skrevet

Ja det er sant. Å dine er nydelige, fin dropp allerede på bilde og du sier de er penere nå.. ja da skjønner jeg godt at du er veldig fornøyd :) Så bra at vi får det vi vil ha! Har du sett på realself.com huff mye rart der :/

Tror mye også er rart på den siden fordi de putter in alt for mye.. Ser folk som hadde utgangspunkt mindre en megselv (og jeg hadde ikke mye) som putter in 500cc eller mer! Virker som mange leger der bare putter in masse uten å gi tips og ekspertise til "kunden" om hva som faktisk passer kroppen dems osv..

Men også mye dårlig jobb av kirurger.. Glad vi er heldige med kvaliteten på de vi har i Norge :)

Skrevet

Tror mye også er rart på den siden fordi de putter in alt for mye.. Ser folk som hadde utgangspunkt mindre en megselv (og jeg hadde ikke mye) som putter in 500cc eller mer! Virker som mange leger der bare putter in masse uten å gi tips og ekspertise til "kunden" om hva som faktisk passer kroppen dems osv..

Men også mye dårlig jobb av kirurger.. Glad vi er heldige med kvaliteten på de vi har i Norge :)

Ja vi er veldig heldig. Skjønner ikke at kirurger ser hvordan det skal være, de legger jo silikon langt opp under haken på jenter. Huff, å jeg ser på kommentarer at de syns det er fint osv. De må ha et annet syn på pupper der, hvor de nå enn er :D

Skrevet

Ser også mye dårlig jobb inne på realself. Noe jeg reagerte på (la oss ta meg som eksempel), da jeg bestilte konsultasjon så spurte jeg kirurgen om det holdt med å legge inn implantater, men det gjorde det ikke. Han anbefalte sterkt å ta et løft, for en silikonprotese ville ikke redde dem.. Da må man i så fall putte inn ganske store proteser!

Jeg stusser litt på vurderingen hos mange av de legene på den siden...Kjempesvære ballonger som peker nedover, det ser ikke noe pent ut ;/

• Liker 2
Skrevet

Ser også mye dårlig jobb inne på realself. Noe jeg reagerte på (la oss ta meg som eksempel), da jeg bestilte konsultasjon så spurte jeg kirurgen om det holdt med å legge inn implantater, men det gjorde det ikke. Han anbefalte sterkt å ta et løft, for en silikonprotese ville ikke redde dem.. Da må man i så fall putte inn ganske store proteser!

Jeg stusser litt på vurderingen hos mange av de legene på den siden...Kjempesvære ballonger som peker nedover, det ser ikke noe pent ut ;/

Ja og det er flere som har den svære posen OVER brystvorta. Jeg skjønner det bare ikke, jeg ville ALDRI tatt silikon i utlandet bare fordi det er billig. "Kvalitetsfølelse" på pupper synes jeg er VELDIG viktig og ikke minst booster de opp selvbilde litt :) Hadde mine pupper blitt som enkelte på realself.com da tror jeg at jeg hadde fått angst!

• Liker 1
Skrevet

Nårtid skal du opereres? :)

Skrevet

Nårtid skal du opereres? :)

Skal opereres den 8. april! :)

Skrevet

Hei, det beste er nok hvis du tar aborten først.. Det er ikke noe du kan utsette uansett.. Har selv vært igjennom en abort og det er greit å få gjort så fort som mulig for å unngå for mye smerter og komplikasjoner.

Ring kirurgen og spør om du kan endre operasjonsdatoen, du skal kunne gjøre det senest en uke før :)

Du burde vente en måned etter aborten slik at alt blir stabilt med tanke på hormoner osv, samt at de sjekker om aborten har gjort seg helt ferdig og du ikke må ha utskrapning f eks.

Det går nok helt fint :) Dette er jo ditt valg, jeg skjønner deg godt! Lykke til :hug:

Jeg tenkte selv at det hadde vært best å tatt Abort først..

Men så er jo dette planlagt .. Tatt meg fri fra jobben og alt. Ville unngå å ta fri for lenge. Derfor hadde jeg håpet på at det gikk an å ta operasjonen først også abort..

Skrevet

Men så er jo dette planlagt .. Tatt meg fri fra jobben og alt. Ville unngå å ta fri for lenge. Derfor hadde jeg håpet på at det gikk an å ta operasjonen først også abort..

Du må ihvertfall være en uke i ro etter operasjonen, om du skal ha under muskel så er det noe værre. Så det blir en stor påkjenning på deg... Huff, føler med deg. Det skal ikke være enkelt. Men jeg ønsker deg masse lykke til og håper at alt går bra :) klem

Skrevet

Skal opereres den 8. april! :)

Spennende!

Er størrelse og alt klart nå da? :)

Gled deg til nye pupper, det er helt fantastisk herlig!! :)

Skrevet

Spennende!

Er størrelse og alt klart nå da? :)

Gled deg til nye pupper, det er helt fantastisk herlig!! :)

Ja jeg gleder meg veldig! Det tærer på med disse puppene, etter graviditet ;/

Har vært på tlf-konsultasjon, så har ikke kommet fram til str enda. Men jeg vet sånn ca hvordan jeg vil ha de. Ikke en stor D, men heller ikke en liten C... Er litt bredskuldret og 176 høy, så er ikke redd de skal bli for store. Hvor mye la du inn?

Skrevet

Ja jeg gleder meg veldig! Det tærer på med disse puppene, etter graviditet ;/

Har vært på tlf-konsultasjon, så har ikke kommet fram til str enda. Men jeg vet sånn ca hvordan jeg vil ha de. Ikke en stor D, men heller ikke en liten C... Er litt bredskuldret og 176 høy, så er ikke redd de skal bli for store. Hvor mye la du inn?

Jeg er også litt bredskuldret og jeg er 165 høy.. Nett og lita. Mine pupper viste mye preg pga amming og årene etter og de har blitt asymetrisk. Var en B cup før og er nå en D cup. Du kan se bilde av de lengre bak, på side 1554.

Skrevet

Noen som vet hvor lenge man skal bruke teipen på arrene?

Hadde operasjon for to måneder siden, og skal til syden i sommer, da er det akkurat 6 måneder siden operasjon. Noen som vet om arrene er "ferdiggrodde" holdt jeg på å si? Husker kirurgen sa noe om hvor lenge eg skulle gå uten å sole meg men husker ikke hva han sa nå.

Kjenner veldig godt silikonkanten når jeg lener meg fremover eller ligger på siden, men den synes ikke, er dette normalt ?

Skrevet

Noen som vet hvor lenge man skal bruke teipen på arrene?

Hadde operasjon for to måneder siden, og skal til syden i sommer, da er det akkurat 6 måneder siden operasjon. Noen som vet om arrene er "ferdiggrodde" holdt jeg på å si? Husker kirurgen sa noe om hvor lenge eg skulle gå uten å sole meg men husker ikke hva han sa nå.

Kjenner veldig godt silikonkanten når jeg lener meg fremover eller ligger på siden, men den synes ikke, er dette normalt ?

Jeg bruker silikon tape som skal gjøre at arrene gror finere. Jeg vet at om man er tynn og har lite brystvev så kan silikon kjennes, spesielt om det er lagt inn mye. I mine papirer så står det at arrene bør tapes i 3 mnd, skiftes 1 gang i uken eller når tapen begynner og løsne. Sports bh ska brukes de første 1 til 2 mnd etter operasjon. Unngå soling/solarium så lenge huden er misfarget (blåmerker) unngå soling direkte på arrene. Bruk høy solfaktor (min.15 eller sunblock) på arrene når du er ute i solen første året etter operasjon.

Skrevet

Du vil nok ikke få lov til å bli operert om du er gravid heller.. Det tviler jeg veeeeldig sterkt på! Narkose når du er gravid kan være ganske farlig.. Blodprosenten synker veldig når du blir gravid osvosv, mye som kan lage et skikkelig helvete..

Det med å få fri burde gå an å endre på også? :)

Annonse
Skrevet (endret)

Hei alle sammen!

Nå har jeg tatt bilde av puppene både dag 1 og i dag (dag 4), og de ser utrolig bra ut! Håper egentlig ikke de blir så veldig annerledes etterhvert utenom at de dropper litt.

I dag fikk jeg endelig dusje og det var utrolig godt :) måtte holde på puppene hele tiden da, for det føles så rart ut når støttebh'en ikke gir dem støtte. Akkurat som om de skal falle av, haha!

Tenkte å vise dere et bilde av hvordan de ser ut nå slik at dere får se dem før jeg legger ut sammenligningsbilder (kollasj) senere (som sikkert ikke blir lagt ut før om noen uker). Er kjempefornøyd selv hvertfall, de er akkurat som jeg ønsket! :)

På bildet er det dag 4 etter operasjon sammenlignet med før operasjon.

Glemte å legge til sammenligningsbilde med hvordan jeg så ut før operasjon, så her er det sammnelignet med dag 4 etter operasjonen :) Jeg er 172cm høy og 58kg.

---- jeg har fjernet bildet, legger ut et nytt sammenligningsbilde senere ----

Endret av Arwina
Skrevet

Glemte å legge til sammenligningsbilde med hvordan jeg så ut før operasjon, så her er det sammnelignet med dag 4 etter operasjonen :) Jeg er 172cm høy og 58kg.

Hei.

Veldig fint resultat, og de kommer til å droppe pent :) gled deg over nye pupper. Det e så herlig!

Skrevet

Hei.

Veldig fint resultat, og de kommer til å droppe pent :) gled deg over nye pupper. Det e så herlig!

Takk! Gleder meg til de blir mykere, det har nå gått en uke og merker allerede at de mykner litt :) Er ikke lenger steinharde! Er helt i pupperus nå for tiden, og må ofte ta en titt i speilet - får ikke nok av dem :D

Skrevet

Takk! Gleder meg til de blir mykere, det har nå gått en uke og merker allerede at de mykner litt :) Er ikke lenger steinharde! Er helt i pupperus nå for tiden, og må ofte ta en titt i speilet - får ikke nok av dem :D

Ja samme her, de er helt myke og silikon kjennes ikke i det hele tatt.. Sprøtt :D

Mine er 17 dager gammel :)

Skrevet

Hadde akkurat samme opplevelse som deg "lemon aid". fikk beskjed om at det måtte løft til for varig, naturlig og pent resultat. Dr Barstad gav meg ikke mye valg egentlig! Var forberedt på løft så det var helt greit og høre selv om man jo håpet man slapp med tanke på 20 000kr billigere og mindre arr. på realself virker det som om kirurger tyr til større implantat som løsning istedenfor å løfte fordi kundene ikke vil ha arr. iallfall sånn som det blir beskrevet av av de som poster der. Lurer på om disse jentene blir fortalt og vurderer at de meget mulig vil trenge løft i fremtiden uansett pga sagging......hmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...