Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er veldig fornøyd med Tom Bjærke på Colusseum i Oslo - betalte 29 000. Nå er det snart 6 uker siden operasjonen og er superfornøyd! De har blitt mye mykere og flotte! Hadde bare smerter de første dagene.. La over muskelen 350 g :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken form har du på dine? Jeg har ammet to barn og vil nok ikke ha runde, men dråpe?? Nå er det så lenge siden jeg har googlet å styrt med det her.. Men jeg tror det var over musklene jeg måtte ha.. Jeg har en liten b i dag..

Jeg tenkte det samme som deg, men tok runde! Syns ikke de ser veldig unaturlig ut altså... Kan sende bilde på pm om du vil :)

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som vet hvor lenge man må vente før man kan kjøre bil etter OP? : )

Skrevet

Jeg kjørte 4 dagen etter operasjon, men har automatgir da. Men trengte kun paracet som smertestillende og var i fin form, så kjørte bil allerede på 4 dagen etter operasjon!

Skrevet

Ah, okei, takk for svar! : )

Planlegger dato for op, så må sørge for at alt klaffer bra! : p

Skrevet

Jeg kjørte 4 dagen etter operasjon, men har automatgir da. Men trengte kun paracet som smertestillende og var i fin form, så kjørte bil allerede på 4 dagen etter operasjon!

.

Hvor lang ventetid er det til Bjerke på Colosseum?? Må jeg på en time der også førstelaget Operasjonsdagen?

Skrevet

Jeg fikk operasjon uken etter konsultasjon. Tror det går fint å møte selve operasjonsdagen - evnt sende inn bilder i forkant? Ta kontakt med de imorgen og hør du! Tom er iaf veldig godt likt som PK og mange her inne som er operert av han og er fornøyde! Han "tok valget" for meg ifht størrelse, utseende, over muskel osv - han VET hva han gjør altså! Jeg ER så fornøyd!!

Skrevet

Jeg fikk operasjon uken etter konsultasjon. Tror det går fint å møte selve operasjonsdagen - evnt sende inn bilder i forkant? Ta kontakt med de imorgen og hør du! Tom er iaf veldig godt likt som PK og mange her inne som er operert av han og er fornøyde! Han "tok valget" for meg ifht størrelse, utseende, over muskel osv - han VET hva han gjør altså! Jeg ER så fornøyd!!

Tusen takk, ringer han i morgen:)

Hadde vært fint med nye pupper i bryllupet:D

Skrevet

Ah, okei, takk for svar! : )

Planlegger dato for op, så må sørge for at alt klaffer bra! : p

Jeg opererte den 8. og har kjørt bil i to dager nå :)

Etter 4-5 dager går det nok greit, jeg har også automatgir. Men venninna mi opererte 1. aug og klarer enda ikke kjøre bil :/ Hun fikk løft i tillegg da, men det er litt induviduelt :)

Eneste er at det er litt ubehagelig å svinge mye. I alle fall en svær og brei mercedes :fnise:

Skrevet

Note to self: Ikke finn på å småjogge opp trappa uten å tenke deg om først.. Auuuu :(

Har sluttet helt på smertestillende nå, vært på jobb og alt mulig :)

Skal snart bytte teipen, noen som anbefaler en bra teip? :) Tenkte meg innom apoteket imorgen så jeg har teip når jeg skal skifte den. Den har begynt å løsne litt allerede :/

Skrevet

Ja, det er vel veldig individuellt det med bil..

Men med det samme jeg er i gang, er det noen av dere som har erfaringer med noen kiruger ved Klinikk Stokkan i Trondheim? Jeg har vært på konsultasjonstime hos både Evjen og Sneve, men er litt usikker på hvem jeg skal velge. Sneve var veldig hyggelig, og virket som hun hadde peiling, jeg følte meg virkelig velkommen. Men på den andre siden vet jeg også at Evjen er veldig flink

:vetikke: noen som vet?

Hadde vært veldig takknemlig om noen kunne dele erfaringer og tips : )

Skrevet

Note to self: Ikke finn på å småjogge opp trappa uten å tenke deg om først.. Auuuu :(

Har sluttet helt på smertestillende nå, vært på jobb og alt mulig :)

Skal snart bytte teipen, noen som anbefaler en bra teip? :) Tenkte meg innom apoteket imorgen så jeg har teip når jeg skal skifte den. Den har begynt å løsne litt allerede :/

Bør bruke mikropore! Har du fått tatt stinga? Jeg skal ikke før 22, syns det er lenge! Tapen min også har begynt å løsne, fikk beskjed ikke å bytte den før stinga skulle ut... Ser ikke for meg at det er fysisk mulig.

Skrevet

Men man får dra hjem samme dag eller? Sitte på tog i fem timer<3

Skrevet

Men man får dra hjem samme dag eller? Sitte på tog i fem timer<3

Man drar samme dag ja! Hadde nok booka hotell og fått med en til å hjelpe deg første døgnet. Jeg klarte ingenting selv de tre første dagene! Kom meg ikke ut av senga engang uten hjelp :( Og så må du på kontroll dagen etter for å se at alt er ok før du drar hjem.

Skrevet

Man drar samme dag ja! Hadde nok booka hotell og fått med en til å hjelpe deg første døgnet. Jeg klarte ingenting selv de tre første dagene! Kom meg ikke ut av senga engang uten hjelp :( Og så må du på kontroll dagen etter for å se at alt er ok før du drar hjem.

Jeg tok full bukplastikk for noen år siden.. Jeg nekter å tro dette er verre:p hvilke hotell er i nærheten av Colosseum da?

Skrevet

Hei!
Jeg var idag på konsultasjonstime hos Knut Chr. Skolleborg på Teres Colosseum og har fått op. allerede til onsdag 21.aug. Jeg følte meg trygg på kirurgen og på personalet ellers, men vil gjerne høre andres opplevelser med Skolleborg eller med klinikken generelt :-)
Så jeg blir happy hvis noen har erfaringer de vil dele!

Skrevet

Jeg tok full bukplastikk for noen år siden.. Jeg nekter å tro dette er verre:p hvilke hotell er i nærheten av Colosseum da?

Problemet er at du ikke kan bruke armene dine(brystmuskelen), da blir det vanskelig å komme seg inn/ut av senga og diverse andre ting. Jeg personlig hadde utrolig sterke smerter altså... Har født to barn og syns det var heilt forferdelig, men syns dette var verre fordi jeg i tillegg til smertene var så hjelpeløs.

Jeg vet ikke om hotell i nærheten, men Google er flink på sånt ;)

Skrevet (endret)

Noen som vet hvordan man går frem, for å høre om ny op? Er ikke fornøyd.. Synes brystene mine er harde, og ubevegelige... Har også veldig stort mellomrom.. :(

Edit: Er 13 uker siden op nå.

Endret av Rasberry
Skrevet

Hei!

Jeg ble operert på Fornebu for snart et par uker siden, og alt har gått ganske greit. En ting har jeg dog tenkt litt på, er det vanlig at kirurgen tar en liten prat med deg sånn etter inngrepet og sier litt om hvordan operasjonen har gått, hvilke valg som evt ble tatt osv? Jeg så ingen som var til stede under operasjonen etter at jeg var ferdig, og selv om det ikke er kjempeviktig så savnet jeg liksom den lille tilbakemeldingen på hvordan selve operasjonen gikk. F.eks om jeg tålte narkosen greit (siden jeg aldri har vært i narkose før), om alt gikk etter planen osv. Er ganske misfornøyd med formen på brystene nå (formen var spesiell i utgangspunktet), og det hadde føltes godt å bare få en bekreftelse på at han gjorde det han kunne for å rette opp i dette (nå føler jeg meg ikke 100% sikker på at det ble gjort). Jeg vet jo at det bare er å ringe når som helst, men det føles liksom litt unødvendig.. Selv om det sikkert er tullete føler jeg meg liksom ikke så veldig.. sett..?

Så, hvordan har det vært hos dere andre, fikk dere en "debrifing" fra kirurgen rett etter op eller ikke? :)

Jeg synes ikke dette er tullete i det hele tatt. Når man betaler mye for å endre på noe ved eget utseende, så er det klart at det føles ubehagelig å ikke føle seg sett! Jeg er helt enig med deg at den lille tilbakemeldingen er gull verdt, og har savnet det ved ymse medisinske prosedyrer jeg har vært gjennom tidligere (ikke kosmetiske), så du er ikke alene om det.

Skrevet

50 dager til operasjon nå!!!!!!! Gleder meg sånn.. Men begynte å tenke på en ting. Vi skal jo bruke sportsbh etter operasjonen. Den skulle jeg få fra klinikken. Men trenger jeg kun den? Hva gjorde dere? Kjøpte dere flere? Å evt hvor? Regner med at det kanskje er snedig å ha 2stk, eller er det unødvendig? Den vaskes og tørkes jo fort da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...