Kasandre Skrevet 12. august 2013 #28161 Skrevet 12. august 2013 Hvorfor har du operert igjen? Jeg har født og ammet to barn, på mitt største var jeg en D, nå på mitt minste en liiiiiten A.
Sjokoladenøtt Skrevet 12. august 2013 #28162 Skrevet 12. august 2013 Nå begynner jeg p føle meg som menneske igjen! Tok ingen smertestillende igår og klarte å dusje heilt fint selv Løftet minsten ut av senga idag uten problem. Jeg er veldig fornøyd med resultatet så langt, men er møkkalei brystbåndet, må ha det på heilt til lørdag. Ellers så er puppene fortsatt steinharde, lurer på når de mykner opp litt!? Sambo som har vært veldig motstander av puppeopr. sa igår at de forresten er veldig fine og han fikk voldsomt lyst å kjenne på de Hehe, da måtte jeg le ) Jeg føler meg også myyye bedre Endelig hjemme igjen. Jeg fikk ikke noe brystbånd?? Er det individuelt hvem som får det? Mine er faktisk ganske myke allerede, jeg er dødshappy Gud så flott det er å ha pupper!!
Lellie Skrevet 12. august 2013 #28163 Skrevet 12. august 2013 Hvorfor har du operert igjen? Jeg har født og ammet to barn, på mitt største var jeg en D, nå på mitt minste en liiiiiten A. Da er det nok tynn hud , og derfor du kjenner de men send en melding til kirurg vis du plages med det så får du et sikkert svar protestene sklei litt ut , sånn at jeg måtte inn å justere Kan jeg spørre hvor mye du la inn? Morsomt å høre hva forskjellige har valgt
Kasandre Skrevet 12. august 2013 #28164 Skrevet 12. august 2013 Tror det er ulik praksis med brystbånd ja. Allerede myke?? Mine finns ikke myke Er på et stadie der jeg faktisk angrer litt på hele greia, puppene er harde, forma er ennå ikke på topp ser ikke for meg at puppene blir en del av meg. Kjiiipt!!
Kasandre Skrevet 12. august 2013 #28165 Skrevet 12. august 2013 Da er det nok tynn hud , og derfor du kjenner de men send en melding til kirurg vis du plages med det så får du et sikkert svar protestene sklei litt ut , sånn at jeg måtte inn å justere Kan jeg spørre hvor mye du la inn? Morsomt å høre hva forskjellige har valgt Har spurt han, sa det var umulig med rippling så tidlig. Så det er nok som du sier! La i 240 cc under muskelen. Syns puppene er utrolig fine, men liker allikevel ikke hvordan de føles
Lellie Skrevet 12. august 2013 #28166 Skrevet 12. august 2013 Har spurt han, sa det var umulig med rippling så tidlig. Så det er nok som du sier! La i 240 cc under muskelen. Syns puppene er utrolig fine, men liker allikevel ikke hvordan de føles Jeg også angret litt i starten når de var harde og tillegg hadde jeg null følelse i brystvortene. Nesten så jeg ønsket de gamle puppene isteden. Men leste meg litt bakover , og du er jo ganske ny operert? Ta tiden til hjelp , de myknes og vil kjenne mer naturlig etterhvert mine var helt som før , bare litt fastere men som sagt , får vi se hvor lang tid det tar denne gangen .
Mie91 Skrevet 13. august 2013 #28167 Skrevet 13. august 2013 Jeg er nå 8 uker post op og syns ikke mine er så veeldig myke, håper de blir enda litt mykere! Trening går helt fint, og jeg merker ikke noe til dem i hverdagen bortsett fra jogging, det er fortsatt litt ekkelt Når startet folk å jogge??
Lellie Skrevet 13. august 2013 #28168 Skrevet 13. august 2013 Jeg er nå 8 uker post op og syns ikke mine er så veeldig myke, håper de blir enda litt mykere! Trening går helt fint, og jeg merker ikke noe til dem i hverdagen bortsett fra jogging, det er fortsatt litt ekkelt Når startet folk å jogge?? Det er jo veldig indivuelt når de myknes. Kommer vel Ann på huden osv. Jeg begynte å jogge etter seks uker , og det var litt ekkelt i starten
Kasandre Skrevet 13. august 2013 #28169 Skrevet 13. august 2013 Jeg også angret litt i starten når de var harde og tillegg hadde jeg null følelse i brystvortene. Nesten så jeg ønsket de gamle puppene isteden. Men leste meg litt bakover , og du er jo ganske ny operert? Ta tiden til hjelp , de myknes og vil kjenne mer naturlig etterhvert mine var helt som før , bare litt fastere men som sagt , får vi se hvor lang tid det tar denne gangen . Jeg har vært ganske deppa idag i grunn, syns ikke det er noe gøy! Får panikk når jeg tenker på å fjerne silikonpupper igjen og da vil sikkert huda være så strekket at det er stygt som fy... Huff, har det ikke bra idag nei
Lellie Skrevet 13. august 2013 #28170 Skrevet 13. august 2013 Jeg har vært ganske deppa idag i grunn, syns ikke det er noe gøy! Får panikk når jeg tenker på å fjerne silikonpupper igjen og da vil sikkert huda være så strekket at det er stygt som fy... Huff, har det ikke bra idag nei Jeg lover deg at de vil bli bedre , det er forandring hele tiden
Kasandre Skrevet 13. august 2013 #28171 Skrevet 13. august 2013 Jeg lover deg at de vil bli bedre , det er forandring hele tiden Håper du har rett ! Takk for oppmuntring
Puppenlun Skrevet 13. august 2013 #28172 Skrevet 13. august 2013 Jeg vil ha silikon til bryllupet om 3 Mnd. Går det? Jeg liker å danse.. Så jeg blir i fysisk aktivitet.. Hvilken kirurg bør jeg velge som i tillegg har kort ventetid? Andre meninger og tips? Dette er noe jeg har tenkt på leeeenge ikke bare et innfall, og spart til :D Eller finnes det gode innlegg som klarer å "pushe opp " de tennissokkene jeg allerede har og heller operere etterpå Stressa brud med andre ord...
Lellie Skrevet 13. august 2013 #28173 Skrevet 13. august 2013 Jeg vil ha silikon til bryllupet om 3 Mnd. Går det? Jeg liker å danse.. Så jeg blir i fysisk aktivitet.. Hvilken kirurg bør jeg velge som i tillegg har kort ventetid? Andre meninger og tips? Dette er noe jeg har tenkt på leeeenge ikke bare et innfall, og spart til :D Eller finnes det gode innlegg som klarer å "pushe opp " de tennissokkene jeg allerede har og heller operere etterpå Stressa brud med andre ord... Er jo seks uker "healings" tid , så danse kan du vel om du får gjort det fort som fy Hvor i landet bor du da? Er vel viktig å reise å møten de du vil opereres hos og ikke bare velge etter hvor fort de får gjort det. Bryllups undertøy fresher jo mye opp det da , prøv å reis til en ordentlig undertøys forretning og prøv å få de til å hjelpe deg med problemet så kan de jo hende de klarer å freshe de litt opp
Puppenlun Skrevet 13. august 2013 #28174 Skrevet 13. august 2013 Jeg kan opereres i Oslo eller Trondheim Ja jeg må møte et par men jeg har et stykke å kjøre så jeg vil gjerne møte og operere dagen etter :D
Honeypuff Skrevet 14. august 2013 #28175 Skrevet 14. august 2013 Jeg kan opereres i Oslo eller Trondheim Ja jeg må møte et par men jeg har et stykke å kjøre så jeg vil gjerne møte og operere dagen etter :D De aller fleste som tar angrer ikke et sekund :-) jeg er veldig fornøyd. Hadde tenkt på det lenge, og så fant jeg ut at jeg bare måtte få ut fingeren og ringe! Er fire uker siden nå og jeg er tilbake til normalen. Tok under muskelen. De er blitt ganske myke også (har ammet to barn og la ikke inn så mye)!
Honeypuff Skrevet 14. august 2013 #28176 Skrevet 14. august 2013 ..og foresten Puppenlun, jeg møtte ikke kirurgen før op-dagen pga bosted. Men hadde bestemt meg for Fornebu, så følte meg ganske trygg.
Puppenlun Skrevet 14. august 2013 #28177 Skrevet 14. august 2013 ..og foresten Puppenlun, jeg møtte ikke kirurgen før op-dagen pga bosted. Men hadde bestemt meg for Fornebu, så følte meg ganske trygg. Men er ikke Fornebu den dyreste??
Honeypuff Skrevet 14. august 2013 #28178 Skrevet 14. august 2013 Men er ikke Fornebu den dyreste?? Flere som er like dyr eller dyrere. Jeg betalte 32.800,- for runde, anatomiske koster 5000,- mer da det er mer omfattende. Jeg tenkte at jeg betaler heller litt ekstra for god garanti (den beste i Norge), og kirurger med godt rykte :-) men det er jo mange andre flinke også, som sikkert er rimeligere. Fornebu er den eneste klinikken, tror jeg, der garantien fortsatt gjelder dersom du blir gravid. Ved de andre klinikkene faller garantien bort ved graviditet. Jeg skal dog ikke ha flere barn.
Puppenlun Skrevet 14. august 2013 #28179 Skrevet 14. august 2013 Åhhhh jeg mente de var fryktelig dyre jeg, men det var ikke værst med 32800! Hvilken kirurg brukte du, og vet du hvor lang ventetid det er der??
Puppenlun Skrevet 14. august 2013 #28180 Skrevet 14. august 2013 Hvilken form har du på dine? Jeg har ammet to barn og vil nok ikke ha runde, men dråpe?? Nå er det så lenge siden jeg har googlet å styrt med det her.. Men jeg tror det var over musklene jeg måtte ha.. Jeg har en liten b i dag..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå