Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da var jeg planta på hotellet :) Bare noen timer igjen til jeg ligger under kniven!

Skikkelig spent nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende Sjokoladenøtt! Ønsker deg lykke til :) Det kommer til å gå kjempefint!

Skrevet

Da var jeg planta på hotellet :) Bare noen timer igjen til jeg ligger under kniven!

Skikkelig spent nå..

Masse lykke til :)

I morgen er det 7 uker siden jeg ble operert, og alt går veldig bra :) Arrene er rette og fine, og tror det blir veldig bra når arrene får lysnet seg litt.

Det eneste som plager meg er disse spileløs bh'ene. Finner ikke mange som sitter godt (og som ikke dekker for mye slik at man kan kunne gå i singletter og sånt). Har jo noen, men de bretter seg gjerne litt under puppen.

Har ikke fått testet ut alle jeg har kjøpt, men har hvertfall et par gode :) Så får jeg heller glede meg til det har gått et halvt år :P

Men er det sånn at man skal unngå push up helt med silikon (noen sier jo dette), eller er det greit, men man bør kanskje ikke bruke det hver dag?! Ikke at jeg trenger det nå, altså. Men en sjelden gang vil man kanskje pynte seg litt ekstra for typen ;)

Og et annet spm: Skal til solfylte strøk i November, og da er jeg ferdig med å teipe (heldigvis). Bikini dekker jo for det meste arrene, men om jeg bruker noen som kanskje ikke dekker heeelt under.. Er det greit å bruke sunstick? Vil det være nok? Med solfaktor 50+ f.eks?

Skrevet

Ligger ferdig operert på hotellet :) litt vondt men helt greit til nå. Alt gikk helt fint! La inn 330g under muskel :)

De ser kjempefine ut. Naturlig look :)

Skrevet

Masse lykke til :)

I morgen er det 7 uker siden jeg ble operert, og alt går veldig bra :) Arrene er rette og fine, og tror det blir veldig bra når arrene får lysnet seg litt.

Det eneste som plager meg er disse spileløs bh'ene. Finner ikke mange som sitter godt (og som ikke dekker for mye slik at man kan kunne gå i singletter og sånt). Har jo noen, men de bretter seg gjerne litt under puppen.

Har ikke fått testet ut alle jeg har kjøpt, men har hvertfall et par gode :) Så får jeg heller glede meg til det har gått et halvt år :P

Men er det sånn at man skal unngå push up helt med silikon (noen sier jo dette), eller er det greit, men man bør kanskje ikke bruke det hver dag?! Ikke at jeg trenger det nå, altså. Men en sjelden gang vil man kanskje pynte seg litt ekstra for typen ;)

Og et annet spm: Skal til solfylte strøk i November, og da er jeg ferdig med å teipe (heldigvis). Bikini dekker jo for det meste arrene, men om jeg bruker noen som kanskje ikke dekker heeelt under.. Er det greit å bruke sunstick? Vil det være nok? Med solfaktor 50+ f.eks?

Dette med bh bruk tenker jeg endel på også - lurer også på dette med push up osv. Er på 5 uke med sportsbh og er LITT lei kan man si.. Men hvorfor kan man ikke bruke bh med spiler etter de første 6 ukene da? Da skal jo det meste være grodd og "på plass"?

Ang soling av arr; bruk et tykt lag med sunblock, evnt også tape. Tro meg; sol på ferske arr gjør de ganske røde og prosessen med å få arrene hudfarget tar MYE lenger tid. Hadde et 5 mnd gammelt arr på magen etter keisersnitt, og selv om jeg hadde bikini på så ble arret rødere og det tok laaaaang tid før rødheten forsvant..

Skrevet

Dette med bh bruk tenker jeg endel på også - lurer også på dette med push up osv. Er på 5 uke med sportsbh og er LITT lei kan man si.. Men hvorfor kan man ikke bruke bh med spiler etter de første 6 ukene da? Da skal jo det meste være grodd og "på plass"?

Ang soling av arr; bruk et tykt lag med sunblock, evnt også tape. Tro meg; sol på ferske arr gjør de ganske røde og prosessen med å få arrene hudfarget tar MYE lenger tid. Hadde et 5 mnd gammelt arr på magen etter keisersnitt, og selv om jeg hadde bikini på så ble arret rødere og det tok laaaaang tid før rødheten forsvant..

Spurte om dette med spilebh, og de mener det er fordi arrene skal være i fred og at protesene må feste seg ordentlig. Og bh med spiler blir stivt og former brystet mer enn spileløs. Og greit nok uten spiler, for har jo funnet en del. Men mange sitter så rart.. Også finner jeg jo ingen som kan brukes som halterneck med utrigning. Er det greit å droppe bh non dager?

Ja, vet man skal være flink med arrene, men det ser jo ikke så pent ut når teipen stikker ut fra bikinioverdelen :P trenger ikke lyse operert av meg :P hehe. Men en god sunblock og være flink å smøre meg ofte bør være greit? Har andre arr på kroppen, og ingen har blitt samme farge som huden, bare lyse og heldigvis ikke røde. Og jeg ha aldri brydd meg om sol :P så da tipper jeg det holder med sunblock :) da har det gått over 4 mnd siden op også.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja sunblock i tykt lag burde absolutt holde tenker jeg også! Men noen tror at et tynt bikinistoff over ferskt arr er tilstrekkelig, og det har jeg altså erfart at det IKKE er!

Skal ut på bh shopping til uken, men da tror jeg at jeg venter med å kjøpe spile bh med spiler og push op bh inntil videre. Takk for svar! Og GUD så gøy det er å endelig ha fine pupper! Gliser enda jeg - er SÅ fornøyd!! :danse:

Endret av Cessa74
  • Liker 1
Skrevet

Når kan man egentlig begynne å ligge på siden/magen igjen? Å noen som har tips til linker med fine og behagelige spileløse bher? Å når ksn man begynne å gå litt uten bh igjen? Var fire uker sieen op den fjerde.

Skrevet

Jeg spurte kirurgen om det å sove på siden, og det sa han jeg kunne gjøre allerede en uke etter operasjon. Vet ikke ang å sove på magen, men vil tro det uansett er ganske ubehagelig før puppene har blitt myke og "fallt" på plass?

Jeg fikk beskjed om å bruke sportsbh i 6 uker, så vil tror man kan gå uten og/eller med vanlig bh uten spiler etter dette? Men PK presiserte at jo flinkere jeg var med å bruke bh med riktig støtte/hold, jo bedre ble langtidsresultatet (unngå heng osv). Og ikke minst; god sportsbh ved trening/fysisk aktivitet!

Skrevet

Auuu... dag to er ikkkeeee behagelig.. har ikke tatt oxynorm enda, bare paracet og arcoxia. Fikk sove inatt da ^^

Noen som ikke tok noe oxynorm her? Føler ikke at jeg trenger det enda :s

Skrevet

Auuu... dag to er ikkkeeee behagelig.. har ikke tatt oxynorm enda, bare paracet og arcoxia. Fikk sove inatt da ^^

Ikke dag 4 heller... Huffa meg altså! Jeg har tatt alt av smertestillende, til og med litt morfin jeg hadde liggende fra en tidligere operasjon.

De siste to dagene har jeg hatt så ekstrem hodepine, aner ikke hva det kommer av! Denne uke her må bare bli fort ferdig altså...

Dusjet idag og var for så vidt deilig, men tror fortsatt jeg har sjampo i håret ;)

Silikon er jo et regelrett smertehelvete!! Håper jeg i det minste klarer å komme meg ut av sengen selv imorgen :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok ikke trengt det, men tok bare for å slappe av. Og tok kun to.

Mange reagerer på sterke smertestillende, så trenger du ikke, så er det ikke vits :) da slipper du evt bivirkningene.

Ang spm om å ligge på siden/magen: jeg fikk beskjed om at jeg kunne ligge på siden med en gang, men uten noe press på implantatene. Etter to-3 uker syns jeg det var greit å ligge på siden. Etter 4-5 lå jeg på magen for å sole meg. De sa på klinikken at etter 4 skulle det være greit, men om det gjorde vondt, skulle jeg drøye. Så så lenge det ikke gjør vondt, så er det som regel greit :) men greit å ikke være for tidlig ute med ting heller. Lytt til kroppen!

Skrevet

Ikke dag 4 heller... Huffa meg altså! Jeg har tatt alt av smertestillende, til og med litt morfin jeg hadde liggende fra en tidligere operasjon.

De siste to dagene har jeg hatt så ekstrem hodepine, aner ikke hva det kommer av! Denne uke her må bare bli fort ferdig altså...

Dusjet idag og var for så vidt deilig, men tror fortsatt jeg har sjampo i håret ;)

Silikon er jo et regelrett smertehelvete!! Håper jeg i det minste klarer å komme meg ut av sengen selv imorgen :)

Off :/ jeg tok en oxynorm istad. Er litt bedre nå heldigvis :) kommer meg opp selv etter litt uff og æsj, og jeg har blitt sykt flink til å bruke beina istedet for armene :P

Fikk tatt av bhen idag og tatt en liten titt :) er kjempefornøyd! De er ganske hovne enda, spesielt den som fikk mest silikon.. fikk 330g i den ene og 275g i den andre. Heldigvis venstre siden som er vondest da.. hadde vært invalid om høyresiden ikke funka.

Kjæresten var veeeeldig happy med dem og hehe :) De ble så fine! Virkelig verdt smerten og pengene altså :))) ingenting å angre på enda :D

Skrevet

Mange smertestillende har jo hodepine som bivirkning, så kan jo være det?!

Synd du har så vondt :/ Jeg hadde gruet meg til tiden etter ettersom jeg leste så mye om at det var så veldig vondt med proteser under muskelen, men jeg slapp billig unna smertene tror jeg :P noe jeg er veldig glad for. Ellers er jeg veldig vandt til smerter da jeg har kroniske, og takler sånt ganske bra, heldigvis :) Men smerter oppleves forskjellig fra person til person, og hvor vondt det gjør etter operasjon varierer også mye. Heldigvis er det meste normalt :)

Skrevet

Litt bedre idag :) tror jeg slipper unna litt billig med smertene faktisk..

Holder på å sulte ihjel, spiser som en gaaal! At det går an å bli så sulten :P

• Liker 1
Skrevet

Nå begynner jeg p føle meg som menneske igjen! Tok ingen smertestillende igår og klarte å dusje heilt fint selv :)

Løftet minsten ut av senga idag uten problem.

Jeg er veldig fornøyd med resultatet så langt, men er møkkalei brystbåndet, må ha det på heilt til lørdag. Ellers så er puppene fortsatt steinharde, lurer på når de mykner opp litt!? Sambo som har vært veldig motstander av puppeopr. sa igår at de forresten er veldig fine og han fikk voldsomt lyst å kjenne på de ;) Hehe, da måtte jeg le :))

Skrevet

Ehhh... Panikk kanskje... Hvor tidlig kan man få rippling? Kjenner når jeg bøyer meg fremover at det er litt sånne ujevne furer fra undersiden av puppen og opp under armene!!

Skrevet

Ehhh... Panikk kanskje... Hvor tidlig kan man få rippling? Kjenner når jeg bøyer meg fremover at det er litt sånne ujevne furer fra undersiden av puppen og opp under armene!!

Det trengee ikke å være rippling , men kan være at du har tynn hud , og derfor kjenner innleggene bedre :) de vil virke som de "krøller" seg litt på kantene under bøying , og vis du feks ligger på magen :)

• Liker 1
Skrevet

Ja det kjennes slik ut! Viser ikke, men kjenner rynkene på en måte. Når skal puppene bli mykere da tro? Fortsatt veldig harde...

Skrevet

Ja det kjennes slik ut! Viser ikke, men kjenner rynkene på en måte. Når skal puppene bli mykere da tro? Fortsatt veldig harde...

Jeg opererte første gang for nesten et år siden , og ting tar tid . Det er veldig invidiuelt. Mine har stoppet forandringen nå ! Men mykheten kom vel etter et par , tre uker . Nå er jeg ny operert igjen og harde pupper er igjen en vane :P hadde du forstrekt hud ifra før? Altså ammet eller født barn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...