Blackangel Skrevet 3. juli 2013 #27841 Skrevet 3. juli 2013 Sitter på www.breastimplantsusa.com og ser på før/etter bilder. Kan ikke operasjonsdagen bare komme nå? :-D Er såå spent! Er det flere her som skal operere rundt 12 juli?
Blackangel Skrevet 3. juli 2013 #27842 Skrevet 3. juli 2013 Igjen, hva ER Double bubble? Har ikke satt meg inn i alle disse hersens uttrykk altså Hehe, det er vel at det er en hudfold under implantatet, slik at det blir en "dobbelt-pupp". Hvis du googler og ser bilder så skjønner du :-))
Kasandre Skrevet 3. juli 2013 #27843 Skrevet 3. juli 2013 Hehe, det er vel at det er en hudfold under implantatet, slik at det blir en "dobbelt-pupp". Hvis du googler og ser bilder så skjønner du :-)) Jøss.... :S Hva er grunnen til det da? Snittet for høyt lagt eller??
Kasandre Skrevet 3. juli 2013 #27844 Skrevet 3. juli 2013 Sitter på www.breastimplantsusa.com og ser på før/etter bilder. Kan ikke operasjonsdagen bare komme nå? :-D Er såå spent! Er det flere her som skal operere rundt 12 juli? Jeg skal 22 august da, men ser veldig frem til det Har sett på pupper i alle former, fasonger og farger siste mnd
Blackangel Skrevet 3. juli 2013 #27845 Skrevet 3. juli 2013 Jøss.... :S Hva er grunnen til det da? Snittet for høyt lagt eller?? Implantatet og kroppens eget brystvev skilles. Ser ikke mye pent eller behagelig ut :s
Blackangel Skrevet 3. juli 2013 #27846 Skrevet 3. juli 2013 Jeg skal 22 august da, men ser veldig frem til det Har sett på pupper i alle former, fasonger og farger siste mnd Det skjønner jeg :-) Hehe, har selv sett så mye pupper den siste tiden at jeg blir helt tullerusk Uansett, masse lykke til med operasjonen :-)
Kasandre Skrevet 3. juli 2013 #27847 Skrevet 3. juli 2013 Det skjønner jeg :-) Hehe, har selv sett så mye pupper den siste tiden at jeg blir helt tullerusk Uansett, masse lykke til med operasjonen :-) Takk det samme Jeg reiser på ferie imorgen, kommer hjem 15 juli, så jeg håper å få "puppefri" en liten stund i ferien
Blackangel Skrevet 3. juli 2013 #27848 Skrevet 3. juli 2013 Takk det samme Jeg reiser på ferie imorgen, kommer hjem 15 juli, så jeg håper å få "puppefri" en liten stund i ferien Takk for det God tur, så håper jeg du får en "puppefri" ferie
*Bumblebee* Skrevet 3. juli 2013 #27849 Skrevet 3. juli 2013 Uff nei kan love at DB ikke ser pent ut!! Skal på kontroll først om noen mnd, så må bare ha det slik foreløpig :( 1
kokosnøtteliten Skrevet 3. juli 2013 #27850 Skrevet 3. juli 2013 Sitter på www.breastimplantsusa.com og ser på før/etter bilder. Kan ikke operasjonsdagen bare komme nå? :-D Er såå spent! Er det flere her som skal operere rundt 12 juli? Jeg skal operere 9.juli GLEDER MEG! Hvor skal du operere?
Blackangel Skrevet 4. juli 2013 #27851 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Uff nei kan love at DB ikke ser pent ut!! Skal på kontroll først om noen mnd, så må bare ha det slik foreløpig :( Så kjedelig da, Bumblebee Håper det ordner seg for deg Endret 4. juli 2013 av Blackangel
Blackangel Skrevet 4. juli 2013 #27852 Skrevet 4. juli 2013 Jeg skal operere 9.juli GLEDER MEG! Hvor skal du operere? Så spennende da :-D Jeg skal opereres på fornebuklinikken ved Pål Schistad Hvor skal du opereres?
cavalieren Skrevet 4. juli 2013 #27853 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har 8. august Jeg tror jeg går for rundt 340 ja. Tror ikke det blir for stort eller unaturlig Jeg syntes 300 var litt lite, men kirurgen skal jo sjekke dette nøyere når jeg skal operere, man ender ofte opp med en litt annen størrelse under operasjonen for da får jo kirurgen sett hva som ser best ut Synes også det er en litt stram pris ja, så jeg tenker at hvis jeg først skal gjøre det så går jeg "all the way". Er ganske sikker på at det blir bra! PK sa også at det er plass til mer der, men det gjør jo risikoen høyere for arr som kan sprekke, strekkmerker og andre ting. Dessuten er det jo vondere jo større man tar.. Jeg tenker siden jeg er ganske smal i overkroppen fra før av, så holder det nok ganske greit ja :D Men det er 310 + som er mitt valg, og da under muskel Har jo også kikket litt på nettsider og funnet noen bilder med ganske likt utgangspunkt, og da syntes jeg ei med 350g under muskel så dødsbra ut Du burde kikke litt og se om du finner bilder som ligner på dine egne pupper Sendte bildet til PK og sa at dette er det jeg ønsker og synes ser bra ut Han var veldig enig! Det er ikke så veldig lenge til;) jeg har ikke bestemt meg for noe dato ennå, vil vente til høsten. da jeg kan bade og kose meg i ferien;)) kunne du ha sendt meg det bilde? hvis det ikke er av noen privat person da;)
Sokka Skrevet 4. juli 2013 #27854 Skrevet 4. juli 2013 I dag har jeg skiftet på teipen. Tok av teipen mens jeg dusjet, så jeg fikk skylt med vann. Jeg gidder ikke plukke og pelle, så litt skorpe er det fortsatt på. Men jeg syns det så veldig pent ut
Blackangel Skrevet 4. juli 2013 #27855 Skrevet 4. juli 2013 I dag har jeg skiftet på teipen. Tok av teipen mens jeg dusjet, så jeg fikk skylt med vann. Jeg gidder ikke plukke og pelle, så litt skorpe er det fortsatt på. Men jeg syns det så veldig pent ut Så bra da Må da være rart å stå i dusjen, vaske seg og "plutselig" er det pupper der :-D
Gjest LilleMari Skrevet 4. juli 2013 #27856 Skrevet 4. juli 2013 Uff nei kan love at DB ikke ser pent ut!! Skal på kontroll først om noen mnd, så må bare ha det slik foreløpig :( Har du under muskel? hvor lenge har du hatt dem? veldig trist! Håper de ordner det så du slipper å tenke på mer på det
Sokka Skrevet 4. juli 2013 #27857 Skrevet 4. juli 2013 Så bra da Må da være rart å stå i dusjen, vaske seg og "plutselig" er det pupper der :-D Det er det beste! :D Må innrømme at jeg kjenner og titter litt mer enn vanlig nå altså! Gleder meg til å føle at jeg kan gå i alt av bikinier når den tid kommer Slippe disse super-pushene til VS som legger til 2str. Men jeg skal huske å være flink til å teipe arrene så de forhåpentligvis blir tynne og fine (så foreløpig bra ut! Men blir lettere å se når all skorpe er borte). Også prøve å være flink å unngå sol på arrene i tillegg. Det var så verdt prisen, og jeg angrer ikke et sekund. Jeg bare gleder meg til fordelene kan delta litt mer i hverdagen *ler*
*Bumblebee* Skrevet 4. juli 2013 #27858 Skrevet 4. juli 2013 Har du under muskel? hvor lenge har du hatt dem? veldig trist! Håper de ordner det så du slipper å tenke på mer på det Har hatt de i 3 mnd nå, har under muskel ja.er veldig spent på hva kirurgen sier...dette bør ordnes på siden det ikke er estetisk pent i det hele tatt, allerede nå..og har ikke råd til enda en svindyr op.
kokosnøtteliten Skrevet 4. juli 2013 #27859 Skrevet 4. juli 2013 Så spennende da :-D Jeg skal opereres på fornebuklinikken ved Pål Schistad Hvor skal du opereres? Da blir det nok suksess. Hørt mye positivt om han! :-) Jeg skal operere på Teres Colosseum av Tomm Bjærke.
Blackangel Skrevet 4. juli 2013 #27860 Skrevet 4. juli 2013 Det er det beste! :D Må innrømme at jeg kjenner og titter litt mer enn vanlig nå altså! Gleder meg til å føle at jeg kan gå i alt av bikinier når den tid kommer Slippe disse super-pushene til VS som legger til 2str. Men jeg skal huske å være flink til å teipe arrene så de forhåpentligvis blir tynne og fine (så foreløpig bra ut! Men blir lettere å se når all skorpe er borte). Også prøve å være flink å unngå sol på arrene i tillegg. Det var så verdt prisen, og jeg angrer ikke et sekund. Jeg bare gleder meg til fordelene kan delta litt mer i hverdagen *ler* Ja, det skjønner jeg Gleder meg veldig nå, bare 8 dager igjen, så er det min tur Skal selv være supernøye ift å teipe osv. Kjedelig å skulle få stygge arr bare fordi man er utålmodig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå