Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27821 Skrevet 2. juli 2013 hehe, kjenner til det der. Er bare pupp på hjernen her også.. Tar meg selv i å gå og se på puppene til andre jenter hele tiden.. hihi, fikk igjen på skatti,no blir det silikon i tatti :D Heheh, samme her!
Blackangel Skrevet 2. juli 2013 #27822 Skrevet 2. juli 2013 hehe, kjenner til det der. Er bare pupp på hjernen her også.. Tar meg selv i å gå og se på puppene til andre jenter hele tiden.. hihi, fikk igjen på skatti,no blir det silikon i tatti :D Haha :D Satt akkurat å tenkte på den sangen, kokosnøtteliten. Skattepengene kommer godt med
Lady Di Skrevet 3. juli 2013 #27823 Skrevet 3. juli 2013 Det er bra de vet hva de gjør der, men vil du "føle litt på det" så får du sikkert prøve Idag er alt så lite ømt og merker ikke så mye til det (har en rar følelse og niplene er hypersensitive ), og det går veldig bra jeg hadde forventet meg så mye mer smerte og veldig større begrensning, men nå gjør jeg det meste. Er selvfølgelig forsiktig med å strekke armene for høy opp, ikke for brå bevegelser og slike ting. Det er fortsatt uvant å ha pupper så må ta en titt nå og da ja, akkurat sånn har j d og. Niplene er hypersensitive. Noen ganger så stikker d liksom litt i dem, men ellers kan ikke jeg klage over smerter. Og selvfølgelig må j titte litt. Er så gøy m pupp. Bare veldig spent på hvordan det vil bli når jeg skal begynne å løpe så smått igjen. Må spikre dem fast kanskje. Hørt om noen som bruker to sportsbh oppå hverandre for å være sikker. Den tid den sorg.......
Lady Di Skrevet 3. juli 2013 #27824 Skrevet 3. juli 2013 Heisann jenter!! :-)) For en flott plass å få lufta tankene på! Føler jeg maser så fælt på de få som vet om operasjonen! Jeg skal opereres på Teres Colosseum om en uke (iiiiik :D). Har lest mye i denne tråden, og ser at det er fyfy å ta Ibux før og etter operasjonen. Jeg har fått resept på Ibux og Paracet og fått beskjed om å ta 2 Ibux 2 timer før operasjonen. Er det flere som har fått samme beskjeden? Jepp. Fikk samme beskjed og det har gått kjempe fint. På fredag er det 2 uker siden op og alt har gått utrolig bra. Lykke til .-)
Cheesy Skrevet 3. juli 2013 #27825 Skrevet 3. juli 2013 Nå skal jeg opereres å! 5. Aug på Fornebuklinikken og jeg gleder meg masse!! Jeg er 180cm høy, 65 kg..Blir 370 under muskel, det han sa ville bli best ihvertfall.. Har noen spørsmål til dere som har tatt under muskel: * Hvor lang tid tok det før dere kunne trene uten å merke smerte? * Vil det være mulig å utføre pushups, situps og løpetester i slutten av Oktober/begynnelsen av November om jeg opereres i aug? *Hvor kort tid etter kan man dra til syden? (tenker på soling, bading o.l) På forhånd, tusen takk! Hei! jeg opererte på FB for 16 dager siden.. hvem skal du til? Ser du er 8 cm høyere enn meg, har du vurdert å legge inn mer enn 370? Skal du ha høyprofil? Jeg har moderat, under muskel 450g og kunne fint hatt 500.. Det ser ikke stort ut idetheletatt.. tror det er noe med at der er under muskel.. Vi som er såpass høye, tåler en del mengde uten at det ser for mye ut Jeg er også helt treningsjunkie. Trent 6 dager i uka og lever for treningen er som sagt 16 dager etter nå, og har fortsatt 4 uker igjen til jeg kan starte opp igjen og da rolig. Styrke trening skal man helst vente med i 8 uker, ogtilogmed da vil det ta tid før man klarer å trene like tungt igjen.. Alle er selvfølgelig forskjellige, men når det er under muskel er det lengere helningstid. Løping vil være det som går først greit, regner jeg med.. men feks pushups, har jeg hørt fra flere av fitnessdamene at tar tid å kunne få til. Det kjennes ubehagelig ut, i lang tid tilogmed opp til ett år.. men igjen vi er alle forskjellige:) For min del måtte jeg virkelig innstille meg, på å kanskje gå hele høsten uten trening. Og det har jeg gjort nå, så får jeg bare ta alt som en bonus, om jeg er i god nok form til å kunne trene i august igjen
Kasandre Skrevet 3. juli 2013 #27826 Skrevet 3. juli 2013 Kan jeg spørre på hvilken måte Bugge svertet Teres og Busch? Skal på konsultasjon til begge disse i nær fremtid. Er skikkelig spent, men heller veldig mot Bugge pga hans lange erfaring og garantien de har på Fana. Litt sent svar, beklager! Han sa at Busch har liten erfaring med innlegg under muskel, og da særlig med anatomiske implantat. Jeg har nå bestilt time på fana til operasjon 22 august! Det blir ca 240 cc anatomiske innlegg! Er fryktelig spent og er fortsatt litt i tvil... Men siden Bugge tok veldig mange mål av meg og poengterte at jeg har lite brystvev og litt utstående brystkasse (og veldig tynn på overkroppen), så ser jeg at anatomiske kanskje er den beste løsningen for meg. Det med rotasjon sa han jeg ikke måtte tenke på, det skjer så utrolig sjelden og dersom det skulle skje, så hjelper han meg konstnadsfritt! Jeg liker Bugge
Gjest Teta Skrevet 3. juli 2013 #27827 Skrevet 3. juli 2013 Litt sent svar, beklager! Han sa at Busch har liten erfaring med innlegg under muskel, og da særlig med anatomiske implantat. Jeg har nå bestilt time på fana til operasjon 22 august! Det blir ca 240 cc anatomiske innlegg! Er fryktelig spent og er fortsatt litt i tvil... Men siden Bugge tok veldig mange mål av meg og poengterte at jeg har lite brystvev og litt utstående brystkasse (og veldig tynn på overkroppen), så ser jeg at anatomiske kanskje er den beste løsningen for meg. Det med rotasjon sa han jeg ikke måtte tenke på, det skjer så utrolig sjelden og dersom det skulle skje, så hjelper han meg konstnadsfritt! Jeg liker Bugge Takk for utfyllende svar! Har hørt at det gjerne krever MER av kirurgen når man skal legge anatomiske, siden "lommen" må være akkurat riktig størrelse... Og Bugge har jo kjempelang erfaring med det, så det er jo bra! Men det er jo uansett ikke fint å sverte andre Så spennende, gratulerer med operasjonsdato! Skjønner godt at du er spent. Har du ønsket dette lenge? Betryggende det du skriver angående rotasjon, og at han order det kostnadsfritt dersom det skulle skje! Det er min store frykt med anatomiske...
Sokka Skrevet 3. juli 2013 #27828 Skrevet 3. juli 2013 Nå skal jeg opereres å! 5. Aug på Fornebuklinikken og jeg gleder meg masse!! Jeg er 180cm høy, 65 kg..Blir 370 under muskel, det han sa ville bli best ihvertfall.. Har noen spørsmål til dere som har tatt under muskel: * Hvor lang tid tok det før dere kunne trene uten å merke smerte? * Vil det være mulig å utføre pushups, situps og løpetester i slutten av Oktober/begynnelsen av November om jeg opereres i aug? *Hvor kort tid etter kan man dra til syden? (tenker på soling, bading o.l) På forhånd, tusen takk! Jeg trener ikke akkurat, så det har jeg ikke satt meg inn i. Men sendte en mail i går og spurte om litt diverse, og da fikk jeg beskjed om at lett trening som svømming og jogging kan tas opp etter 6 uker, også kan man begynne pent med vekter etter 8 uker. Men føler man ubehag så skal drøye mer (man må rett og slett kjenne på hva kroppen sier). Og ang soling og bading.. Jeg har fått beskjed om at jeg kan bade (men ikke sånn svømming og aktivitet, det må man vente med til det har gått 6 uker) og sole meg etter to uker (når såret har lukket seg), men arret må teipes og dekkes godt til. ja, akkurat sånn har j d og. Niplene er hypersensitive. Noen ganger så stikker d liksom litt i dem, men ellers kan ikke jeg klage over smerter. Og selvfølgelig må j titte litt. Er så gøy m pupp. Bare veldig spent på hvordan det vil bli når jeg skal begynne å løpe så smått igjen. Må spikre dem fast kanskje. Hørt om noen som bruker to sportsbh oppå hverandre for å være sikker. Den tid den sorg....... Har du mistet noe følelse eller sånne ting? Jeg har en stripe fra nippelen og ned til snittet på den ene puppen jeg ikke har særlig følelse, men den andre er helt fin. Etter det hadde gått noen dager begynte jeg å få stive nipler igjen også, så da er jeg heller ikke en av de som ikke vil få det Og kan virke som jeg har fått mer følelse i niplene, og det gjør ikke meg noe Men den ene er litt sår og veldig sensitiv, men det går nok over I dag tenkte jeg å få skiftet teipen. Gruer meg litt, for aner ikke hvordan det ser ut under der Ser jeg har skorpe, og ser ikke rødt ut eller noe sånt. Gleder meg til jeg kan ta bad igjen! Har så lyst til å ta boblebad! Men ang sportsbh.. Så gå for en med høy kvalitet og god støtte - det bør holde
M.C Skrevet 3. juli 2013 #27829 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Bare sånn obs obs når det gjelder fana medisinske..jeg har fått DB på begge sider, er IKKE fornøyd.ser ikke pent ut i det hele tatt, kjipt når man har betalt 40 000 for det. Håper virkelig pk kan ordne opp i det.. Så at du hadde svart på det. Endret 3. juli 2013 av M.C
M.C Skrevet 3. juli 2013 #27830 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Litt sent svar, beklager! Han sa at Busch har liten erfaring med innlegg under muskel, og da særlig med anatomiske implantat. Jeg har nå bestilt time på fana til operasjon 22 august! Det blir ca 240 cc anatomiske innlegg! Er fryktelig spent og er fortsatt litt i tvil... Men siden Bugge tok veldig mange mål av meg og poengterte at jeg har lite brystvev og litt utstående brystkasse (og veldig tynn på overkroppen), så ser jeg at anatomiske kanskje er den beste løsningen for meg. Det med rotasjon sa han jeg ikke måtte tenke på, det skjer så utrolig sjelden og dersom det skulle skje, så hjelper han meg konstnadsfritt! Jeg liker Bugge . Endret 21. august 2013 av M.C
Gjest Teta Skrevet 3. juli 2013 #27831 Skrevet 3. juli 2013 Busch la anatomiske under muskel på meg. Ser veldig bra ut Så bra! Var det han som foreslo anatomiske, eller ønsket du deg det? Var han trivelig?
Mie91 Skrevet 3. juli 2013 #27832 Skrevet 3. juli 2013 Godt å høre alt er bra:) 1 mil hver dag?? OJ! Går du inne eller ute? Jeg hater "cardio" trening uff.. Har som mål å gå en time hver dag da.. men herreguud å kjedelig! All creds til deg! 4 uker til med bånd, hørtes helt forferdelig ut.. hva er grunnen til at du skal ha det så lenge? Det var litt ekkelt å skifte tapen, men trodde faktisk det skulle være mye verre. Er generelt veldig overrasket, over hvor mye bedre alt er, enn det jeg hadde forestilt meg Har ikke snakket med klinikken, men regner med det er for tidlig å sove på dem så jeg tørr ikke ligge på siden enda. Ellers har jeg såå lyst til å kaste den stygge bhen , virkelig lei av den! Ja, jeg har tatt meg fri fra jobben hele juli så jeg har god tid til å slappe av og gå turer. Jeg er heller ikke så fan av cardio, men må bevege meg litt og tur er jo det eneste vi får lov til... Jeg går ute, har ett vann rett her med meg som er en mil, så,det er helt perfekt Jeg spurte på klinikken hvorfor jeg måtte det, men dem sa at klinikkene bare hadde ulik praksis. Det som plager meg mest er vel hvor teite alle topper og gensre ser ut på. :/ Vi får bare smøre oss med tålmodighet. 1
M.C Skrevet 3. juli 2013 #27833 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Så bra! Var det han som foreslo anatomiske, eller ønsket du deg det? Var han trivelig? . Endret 21. august 2013 av M.C
Gjest Teta Skrevet 3. juli 2013 #27834 Skrevet 3. juli 2013 Jeg likte han veldig godt. Han tok seg god tid med meg. Likte han mye bedre enn Bugge. Bugge ville at jeg skulle ta 285cc. Det var det aller minste jeg kunne ta sa han. Er så glad jeg ikke gjorde det. Hadde sett grusomt ut på meg. Jeg bruker 60-65 rundt brystet i bh-str. Jeg hadde hatt implantatene under armene. Endte opp med 210cc. De måler 1,5 cm mindre enn 285. Brystene mine sitter tett. Ca 1 cm mellomrom og jeg har også litt sideboob. 285 hadde sett vulgært ut!! På konsultasjon fikk jeg se bilde på 3d på skjermen med både anatomiske og runde. han mente begge deler ville bli bra, så bestemte meg først for runde. Men etter å ha tenkt på det noen dager, ombestemte jeg meg. Jeg ville ha de så naturlige som mulig. Og det har jeg fått Er veldig fornøyd så langt med både form og str. har vært på change å målt meg og bruker nå 60/65 E/F. Brukte 70B i HM str før. Har sikkert brukt feil str som mange andre Så bra at du er så fornøyd! Høres ut som du gjorde et riktig valg Tror det er viktig å lytte til magefølelsen, og gå for det som føles rett! Er spent på hva jeg kommer til å velge, av de to stedene... Gru-gleder meg litt til konsultasjonene merker jeg!
M.C Skrevet 3. juli 2013 #27835 Skrevet 3. juli 2013 Så bra at du er så fornøyd! Høres ut som du gjorde et riktig valg Tror det er viktig å lytte til magefølelsen, og gå for det som føles rett! Er spent på hva jeg kommer til å velge, av de to stedene... Gru-gleder meg litt til konsultasjonene merker jeg! Ja, er veldig viktig å lytte til magefølelsen. Og velge den kirurgen DU føler forstår deg best Lykke til!!
Kasandre Skrevet 3. juli 2013 #27836 Skrevet 3. juli 2013 Takk for utfyllende svar! Har hørt at det gjerne krever MER av kirurgen når man skal legge anatomiske, siden "lommen" må være akkurat riktig størrelse... Og Bugge har jo kjempelang erfaring med det, så det er jo bra! Men det er jo uansett ikke fint å sverte andre Så spennende, gratulerer med operasjonsdato! Skjønner godt at du er spent. Har du ønsket dette lenge? Betryggende det du skriver angående rotasjon, og at han order det kostnadsfritt dersom det skulle skje! Det er min store frykt med anatomiske... Nei, er absolutt ikke fint å sverte andre! Men forsto det nesten slik at han ble direkte sint for at en annen kirurg hadde anbefalt meg runde proteser, når han mente det ikke ville bli fint i det hele tatt med runde på min overkropp... Var nok det som fikk meg til å velge han til slutt- han virker så utrolig sikker på at dette er det riktige. Jeg har tenkt på det lenge og etter barn nr 2 ammet i 14 mnd, så er det nesten bare hud igjen! Puppene sitter for så vidt der de skal, men har ingen fylle og sliter med å fylle ut en 65 A fra change. Håper resultatet kan gi meg litt kløft, det har jeg ikke hatt siden jeg var 24 år gammel oooog de enorme ammepuppene mine som trenge en d-e cup
Kasandre Skrevet 3. juli 2013 #27837 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Bare sånn obs obs når det gjelder fana medisinske..jeg har fått DB på begge sider, er IKKE fornøyd.ser ikke pent ut i det hele tatt, kjipt når man har betalt 40 000 for det. Håper virkelig pk kan ordne opp i det.. Fikser kirurgen det ikke når du ikke er fornøyd? Mener jo at når man betaler en slik sum, så SKAL det være i orden!! Jeg har spurt mye om hvis jeg ikke blir fornøyd og resultatet ikke svarer til forventningene- da vil jeg ha det fikset!! Hva er DB og pk?? *blank* Endret 3. juli 2013 av Kasandre
Blackangel Skrevet 3. juli 2013 #27838 Skrevet 3. juli 2013 Fikser kirurgen det ikke når du ikke er fornøyd? Mener jo at når man betaler en slik sum, så SKAL det være i orden!! Jeg har spurt mye om hvis jeg ikke blir fornøyd og resultatet ikke svarer til forventningene- da vil jeg ha det fikset!! Hva er DB og pk?? *blank* DB er vel double bubble og PK=plastisk kirurg :-)
Sjokoladenøtt Skrevet 3. juli 2013 #27839 Skrevet 3. juli 2013 legen foreslo dette da jeg hadde vist mye og gå på. jeg ser vi er sånn ca like. syns du 340 er for stort? jeg syns 310 hørtes lite ut, selvom jeg ikke er ute etter så veldig store, men er greit når man først betaler så mye. når er dagen din? Jeg har 8. august Jeg tror jeg går for rundt 340 ja. Tror ikke det blir for stort eller unaturlig Jeg syntes 300 var litt lite, men kirurgen skal jo sjekke dette nøyere når jeg skal operere, man ender ofte opp med en litt annen størrelse under operasjonen for da får jo kirurgen sett hva som ser best ut Synes også det er en litt stram pris ja, så jeg tenker at hvis jeg først skal gjøre det så går jeg "all the way". Er ganske sikker på at det blir bra! PK sa også at det er plass til mer der, men det gjør jo risikoen høyere for arr som kan sprekke, strekkmerker og andre ting. Dessuten er det jo vondere jo større man tar.. Jeg tenker siden jeg er ganske smal i overkroppen fra før av, så holder det nok ganske greit ja :D Men det er 310 + som er mitt valg, og da under muskel Har jo også kikket litt på nettsider og funnet noen bilder med ganske likt utgangspunkt, og da syntes jeg ei med 350g under muskel så dødsbra ut Du burde kikke litt og se om du finner bilder som ligner på dine egne pupper Sendte bildet til PK og sa at dette er det jeg ønsker og synes ser bra ut Han var veldig enig!
Kasandre Skrevet 3. juli 2013 #27840 Skrevet 3. juli 2013 DB er vel double bubble og PK=plastisk kirurg :-) Igjen, hva ER Double bubble? Har ikke satt meg inn i alle disse hersens uttrykk altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå