kokosnøtteliten Skrevet 2. juli 2013 #27801 Skrevet 2. juli 2013 Heisann jenter!! :-)) For en flott plass å få lufta tankene på! Føler jeg maser så fælt på de få som vet om operasjonen! Jeg skal opereres på Teres Colosseum om en uke (iiiiik :D). Har lest mye i denne tråden, og ser at det er fyfy å ta Ibux før og etter operasjonen. Jeg har fått resept på Ibux og Paracet og fått beskjed om å ta 2 Ibux 2 timer før operasjonen. Er det flere som har fått samme beskjeden?
*Bumblebee* Skrevet 2. juli 2013 #27802 Skrevet 2. juli 2013 Bare sånn obs obs når det gjelder fana medisinske..jeg har fått DB på begge sider, er IKKE fornøyd.ser ikke pent ut i det hele tatt, kjipt når man har betalt 40 000 for det. Håper virkelig pk kan ordne opp i det..
*Bumblebee* Skrevet 2. juli 2013 #27803 Skrevet 2. juli 2013 - men uansett, er utrolig kjipt om jeg må gå gjennom ny op.pga dette.og slik det ser ut nå må jeg nok det blææhhh.
Cessa74 Skrevet 2. juli 2013 #27804 Skrevet 2. juli 2013 Takk for svar ang antibiotika. Jeg har nemlig jobbet på annen privat klinikk og jobbet da tett med ulike plastikk-kirurtger der - og alle pasientene fikk antibiotka før operasjon - så tydelig at det praktiseres forskjellig! (Og fordi jeg fortsatt har endel venner fra den klinikken, så velger jeg colusseum for å beholde min anonymitet - har ikke lyst til å skrike det ut til "alle"). Det skal sies -at våre PK anbefalte sportsbh dag og natt i 4 uker, og deretter daglig i 4 uker til - og dette rådet kommer jeg til å følge, selv om pk på colusseum sier det ikke er nødvendig. 3 dager igjen - kjenner nervene komme -er SÅ spent!!!!!! Og takk for dette forumet - så gøy å lese alle andre sine erfaringer!
Cessa74 Skrevet 2. juli 2013 #27805 Skrevet 2. juli 2013 OG; jeg stusset også på at jeg fikk beskjed om ibux før operasjonen -som eb over her skriver. På klinikken jeg jobbet på, måtte man IKKE bruke nsaids produkter siste 10 dager før operasjon pga blødningsfare. Så jeg tenker jeg heller tar paracet istedenfor ibux FØR operasjonen..
Cheesy Skrevet 2. juli 2013 #27806 Skrevet 2. juli 2013 Det går veldig bra med meg. Jeg er vel tilbake til normalen og går en mil hver dag (siden jeg ikke får trene). Hva med deg? Den venstre puppen min er litt høyere oppe enn den andre?! Så tror nok det er normalt ja, den dropper vel litt ned snart! Merker også at dem har blitt litt mykere, men de er fortsatt harde. Åå så heldig du er som får ta av nedpressbåndet!! Jeg må ha det på i 4 uker til Jeg sliter også med å sove på ryggen, hater det virkelig og sover ikke så bra. Har du snakket med klinikken? Når er det ok å sove på siden? Jeg skal ikke bytte teip før om 2 uker, så jeg har ikke sett arrene/sårene enda.. Hvordan var det? Ekkelt? Godt å høre alt er bra:) 1 mil hver dag?? OJ! Går du inne eller ute? Jeg hater "cardio" trening uff.. Har som mål å gå en time hver dag da.. men herreguud å kjedelig! All creds til deg! 4 uker til med bånd, hørtes helt forferdelig ut.. hva er grunnen til at du skal ha det så lenge? Det var litt ekkelt å skifte tapen, men trodde faktisk det skulle være mye verre. Er generelt veldig overrasket, over hvor mye bedre alt er, enn det jeg hadde forestilt meg Har ikke snakket med klinikken, men regner med det er for tidlig å sove på dem så jeg tørr ikke ligge på siden enda. Ellers har jeg såå lyst til å kaste den stygge bhen , virkelig lei av den!
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27807 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Heisann jenter!! :-)) For en flott plass å få lufta tankene på! Føler jeg maser så fælt på de få som vet om operasjonen! Jeg skal opereres på Teres Colosseum om en uke (iiiiik :D). Har lest mye i denne tråden, og ser at det er fyfy å ta Ibux før og etter operasjonen. Jeg har fått resept på Ibux og Paracet og fått beskjed om å ta 2 Ibux 2 timer før operasjonen. Er det flere som har fått samme beskjeden? Hei! Så spennende! Skal du legge over eller under muskelen, og hvor mye? Heldig som skal allerede om en uke! Edit: Er veldig enig i at dette er en flott plass å få luftet tankene på! Skravler snart hull i hodet på samboeren min selv, hehe. Endret 2. juli 2013 av Teta
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27808 Skrevet 2. juli 2013 Bare sånn obs obs når det gjelder fana medisinske..jeg har fått DB på begge sider, er IKKE fornøyd.ser ikke pent ut i det hele tatt, kjipt når man har betalt 40 000 for det. Håper virkelig pk kan ordne opp i det.. Det høres ikke bra ut! Tror jeg ender opp på Fana selv, når pengene er spart opp... Hva mener du med at du har fått DB på begge sider..? Er det Bugge som har operert deg? Får virkelig håpe at de rydder opp!
kokosnøtteliten Skrevet 2. juli 2013 #27809 Skrevet 2. juli 2013 Hei! Så spennende! Skal du legge over eller under muskelen, og hvor mye? Heldig som skal allerede om en uke! Edit: Er veldig enig i at dette er en flott plass å få luftet tankene på! Skravler snart hull i hodet på samboeren min selv, hehe. Jeg skal legge 375 g under muskelen. Tiden fra konsultasjonen den 12.juni til i dag har gått kjempefort! Om under en uke har jeg endelig bryster!! :D Ja, jeg synes virkelig synd i vennene mine som må høre meg go on and on om disse brystene.. haha Når og hvor skal du ta?
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27810 Skrevet 2. juli 2013 Jeg skal legge 375 g under muskelen. Tiden fra konsultasjonen den 12.juni til i dag har gått kjempefort! Om under en uke har jeg endelig bryster!! :D Ja, jeg synes virkelig synd i vennene mine som må høre meg go on and on om disse brystene.. haha Når og hvor skal du ta? Så moro! Jeg satser på operasjon i løpet av september Det blir enten på Teres Bergen eller på Fana. Regner med at det blir under muskel her også, siden det er relativt flatt der fremme. Skal du ha runde eller anatomiske? Og hvor mye skal du betale? Syns det er så store forskjeller i pris fra sted til sted!
*Bumblebee* Skrevet 2. juli 2013 #27811 Skrevet 2. juli 2013 Det høres ikke bra ut! Tror jeg ender opp på Fana selv, når pengene er spart opp... Hva mener du med at du har fått DB på begge sider..? Er det Bugge som har operert deg? Får virkelig håpe at de rydder opp! DB= double bubble. Man ser implantatene godt på undersiden, det blir en ekstra "bump/brystfold" liksom.google det så ser du hva jeg mener. Er ikke pent!! Ja er bugge som har op.er fornøyd med formen ellers, men denne skavanken ødelegger alt jeg tror enten at implantatene er lagt feil/jeg burde hatt løft/jeg burde ikke hatt under muskel (men over). Har snakket med andre, de mener at db ofte er kirurgens feil. SPESIELT når det er på BEGGE sider..vurderer å gå til en annen kirurg for å få en formening om det og hørd hva h*n sier.
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27812 Skrevet 2. juli 2013 DB= double bubble. Man ser implantatene godt på undersiden, det blir en ekstra "bump/brystfold" liksom.google det så ser du hva jeg mener. Er ikke pent!! Ja er bugge som har op.er fornøyd med formen ellers, men denne skavanken ødelegger alt jeg tror enten at implantatene er lagt feil/jeg burde hatt løft/jeg burde ikke hatt under muskel (men over). Har snakket med andre, de mener at db ofte er kirurgens feil. SPESIELT når det er på BEGGE sider..vurderer å gå til en annen kirurg for å få en formening om det og hørd hva h*n sier. Så utrolig kjedelig! Har hørt om det.. :frown: Husker ikke hvor lenge det er siden du har operert, men er dette noe som plutselig dukket opp..? Er det noe som kan gå seg til, eller HAR man det, når man først har fått det? Ble det diskutert på etterkontrollen? (Hvis du har vært på det)
*Bumblebee* Skrevet 2. juli 2013 #27813 Skrevet 2. juli 2013 Det kom nesten med en gang hevelsen gikk ned..ble bare værre.gudene vet hvordan det ser ut ettet 5 år! han har ikke hatt etterkontroll, kikket bare kort på det når jeg var hos sykepleieren.han bare mumlet at det er for tidlig å si, virket ikke mye interessert er ca 3 mnd postop nå, så må enda vente litt på den kontrollen.er redd jeg må ha løft da, var det han snakket om.men deg gir vel fæle arr?? så aner ikke hva det blir til...
kokosnøtteliten Skrevet 2. juli 2013 #27814 Skrevet 2. juli 2013 Så moro! Jeg satser på operasjon i løpet av september Det blir enten på Teres Bergen eller på Fana. Regner med at det blir under muskel her også, siden det er relativt flatt der fremme. Skal du ha runde eller anatomiske? Og hvor mye skal du betale? Syns det er så store forskjeller i pris fra sted til sted! Har du vært på konsultasjon? :-) Før jeg kom til konsultasjonen var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha anatomiske proteser, men etter å ha prata med PK, ble vi enige om runde. Han viste meg før og etter bilder av noen med samme utgangspunkt som meg, og det så faktisk veldig naturlig ut. Er veldig redd for at det skal se veldig plastic fantastic ut, men han sa at jeg kom det ikke til å bli Jeg skal betale 30 950 pluss 350 for BH og 250 for brystbånd
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27815 Skrevet 2. juli 2013 Det kom nesten med en gang hevelsen gikk ned..ble bare værre.gudene vet hvordan det ser ut ettet 5 år! han har ikke hatt etterkontroll, kikket bare kort på det når jeg var hos sykepleieren.han bare mumlet at det er for tidlig å si, virket ikke mye interessert er ca 3 mnd postop nå, så må enda vente litt på den kontrollen.er redd jeg må ha løft da, var det han snakket om.men deg gir vel fæle arr?? så aner ikke hva det blir til... :frown: Nei så trasig! Når skal du på kontroll da? Aner egentlig ikke hva som forårsaker DB... men får håpe du slipper unna løft. Det blir vel litt mer arr av det ja, men har sett bilder hvor man nesten ikke ser det etter et års tid+ også. Tror jeg har lest her inne om ei annen som fikk DB, og som "kun" trengte en ny operasjon hvor kirurgen flyttet folden på en måte. Kanskje det er dekket av garantien på Fana? Det er jo en komplikasjon som trenger å fikses på..?
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27816 Skrevet 2. juli 2013 Har du vært på konsultasjon? :-) Før jeg kom til konsultasjonen var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha anatomiske proteser, men etter å ha prata med PK, ble vi enige om runde. Han viste meg før og etter bilder av noen med samme utgangspunkt som meg, og det så faktisk veldig naturlig ut. Er veldig redd for at det skal se veldig plastic fantastic ut, men han sa at jeg kom det ikke til å bli Jeg skal betale 30 950 pluss 350 for BH og 250 for brystbånd Nei, ikke enda. Kommer til å bli så gira på å operere i ettertid at jeg venter til pengene er spart opp, hehe. Almost there! Prøvde faktisk å bestille time i dag, men kirurgen har ferie........ Tror jeg må ha en del gram, siden jeg er over 170 og 68 kg. Tenker anatomiske nå, men er kjempespent på hva de foreslår på konsultasjonene! Det er sikkert det beste å stole på de . Det blir sikkert knallbra!
kokosnøtteliten Skrevet 2. juli 2013 #27817 Skrevet 2. juli 2013 Nei, ikke enda. Kommer til å bli så gira på å operere i ettertid at jeg venter til pengene er spart opp, hehe. Almost there! Prøvde faktisk å bestille time i dag, men kirurgen har ferie........ Tror jeg må ha en del gram, siden jeg er over 170 og 68 kg. Tenker anatomiske nå, men er kjempespent på hva de foreslår på konsultasjonene! Det er sikkert det beste å stole på de . Det blir sikkert knallbra! Nesten samme som meg da. 173 cm og 65 kg. Ganske kraftig benbygning og brede hofter, så tror nok at 375 blir passelig selv om det høres forferdelig mye ut! Hehe, hang in there! Tiden går fort! Før du vet ordet av det, er det høst og du sitter der med nye, flotte bryster Selv var jeg heldig å vinne i skattelotteriet
Gjest Teta Skrevet 2. juli 2013 #27818 Skrevet 2. juli 2013 Nesten samme som meg da. 173 cm og 65 kg. Ganske kraftig benbygning og brede hofter, så tror nok at 375 blir passelig selv om det høres forferdelig mye ut! Hehe, hang in there! Tiden går fort! Før du vet ordet av det, er det høst og du sitter der med nye, flotte bryster Selv var jeg heldig å vinne i skattelotteriet Da høres vi ganske like ut! Tenker 350-400 selv, men aner jo ikke hva det er plass til... Vil absolutt ikke ha kjempestore, men man vil jo selvfølgelig at det skal bli en økning:) Ja, krysser fingrene for at tiden går fort! Har jo helt pupp på hjernen om dagen Fikk meg en liten gevinst i lotteriet selv i år, så det kom godt med
kokosnøtteliten Skrevet 2. juli 2013 #27819 Skrevet 2. juli 2013 hehe, kjenner til det der. Er bare pupp på hjernen her også.. Tar meg selv i å gå og se på puppene til andre jenter hele tiden.. hihi, fikk igjen på skatti,no blir det silikon i tatti :D
mth91 Skrevet 2. juli 2013 #27820 Skrevet 2. juli 2013 Nå skal jeg opereres å! 5. Aug på Fornebuklinikken og jeg gleder meg masse!! Jeg er 180cm høy, 65 kg..Blir 370 under muskel, det han sa ville bli best ihvertfall.. Har noen spørsmål til dere som har tatt under muskel: * Hvor lang tid tok det før dere kunne trene uten å merke smerte? * Vil det være mulig å utføre pushups, situps og løpetester i slutten av Oktober/begynnelsen av November om jeg opereres i aug? *Hvor kort tid etter kan man dra til syden? (tenker på soling, bading o.l) På forhånd, tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå