Gjest Teta Skrevet 28. juni 2013 #27761 Skrevet 28. juni 2013 Jeg har vært på konsultasjon hos Teres(Busch) og Fana(Bugge). Begge anbefalte under muskel ca 240cc. MEN!! Busch anbefaler runde og Bugge anbefaler anatomiske... Jeg likte svært godt Bugge, men mislikte at han svertet Teres og Busch... Busch var litt mer arrogant syns jeg, men helt grei! Kan jeg spørre på hvilken måte Bugge svertet Teres og Busch? Skal på konsultasjon til begge disse i nær fremtid. Er skikkelig spent, men heller veldig mot Bugge pga hans lange erfaring og garantien de har på Fana.
Blackangel Skrevet 29. juni 2013 #27762 Skrevet 29. juni 2013 Hei hei jenter! :-) Da har også jeg kommet meg inn her. Jeg er 23 år, 168 cm og 57 kg. Bruker 75 a/b i BH. Skal opererer på Fornebuklinikken av Pål Schistad 12. juli kl 10.00. Gleder meg kjempe masse!! :-D Er selvfølgelig litt nervøs, men råd og erfaringer fra dere har hjulpet meg masse! Vil gratulere alle med nye pupper, bare 13 dager til det er min tur :-)
Lady Di Skrevet 29. juni 2013 #27763 Skrevet 29. juni 2013 Hei hei jenter! :-) Da har også jeg kommet meg inn her. Jeg er 23 år, 168 cm og 57 kg. Bruker 75 a/b i BH. Skal opererer på Fornebuklinikken av Pål Schistad 12. juli kl 10.00. Gleder meg kjempe masse!! :-D Er selvfølgelig litt nervøs, men råd og erfaringer fra dere har hjulpet meg masse! Vil gratulere alle med nye pupper, bare 13 dager til det er min tur :-) Gratulerer med dato .-) hva skal du legge inn? Str? profil?
Lady Di Skrevet 29. juni 2013 #27764 Skrevet 29. juni 2013 Er det noen som har erfaring med å kjøpe spilebh og fjerne spilene? Vil det funke? Er tross alt litt mer å velge i når mann har en spilebh.
Blackangel Skrevet 29. juni 2013 #27765 Skrevet 29. juni 2013 På konsultasjonen i mai ble det bestemt moderat profil, under muskelen og 310/320 ml :-) Tiden går ikke fort nok!
Blackangel Skrevet 29. juni 2013 #27766 Skrevet 29. juni 2013 Er det andre her som har operert seg nylig ved Fornebuklinikken? Får man på operasjonsdagen prøve bh med innlegg? Fikk nemlig ikke det på konsultasjonen, og jeg er fortsatt litt usikker ang str,
Sokka Skrevet 29. juni 2013 #27767 Skrevet 29. juni 2013 Er det andre her som har operert seg nylig ved Fornebuklinikken? Får man på operasjonsdagen prøve bh med innlegg? Fikk nemlig ikke det på konsultasjonen, og jeg er fortsatt litt usikker ang str, Jeg opererte der for en uke + 1 dag siden. Prøvde ikke noe på dagen. Tok du ikke 3d- bilde når du var på konsultasjon?
Blackangel Skrevet 29. juni 2013 #27768 Skrevet 29. juni 2013 Jo, tok 3D bilder, så kjempe bra ut :D men blir så vinglepetter likevel
Sokka Skrevet 29. juni 2013 #27769 Skrevet 29. juni 2013 Jo, tok 3D bilder, så kjempe bra ut :D men blir så vinglepetter likevel Hehe, jeg ser hva du mener. Fikk se to str i 3d, for var usikker på om det kanskje ble for stort etter hva jeg hadde tenkt ang antall gram/cc. Fikk ikke like mye ut av å prøve med innlegg, men spør du, så får du sikkert. Jeg valgte å stole på kirurgen (var hos barstad), for vi ville det samme: et resultat som passer min kropp, men gjerne med et lite "push". Nå vet ikke jeg hva ditt ønske er.. Og hva dere snakket om.
Blackangel Skrevet 29. juni 2013 #27770 Skrevet 29. juni 2013 Stoler på kirurgen min og vi var ganske enige. Vil ha et resultat som passer kroppen min. Vil ikke ha gigantiske "silikon" pupper, men samtidig vil jeg jo ha litt pupp. Vi ble enige om at en C-cup ville bli bra :-)
Gjest LilleMari Skrevet 29. juni 2013 #27771 Skrevet 29. juni 2013 Er på dag to nå, wow, for en opplevelse...skal fortelle litt mer inngående når jeg orker, men yo spm. : 1: er det medisinene stopper opp systemet 2: er det flere enn meg som følte seg som vannballonger? (Kjenner jeg savner "sykehusdrogene, og sengen...sofaen hjemme er vond, det er nakken og hodet også xD) Endte opp på 450, så får vi se om det var "nok" xD
Blackangel Skrevet 29. juni 2013 #27772 Skrevet 29. juni 2013 Smertestillende stopper opp ja. Spesielt fører opioider til hard mage.
Gjest LilleMari Skrevet 29. juni 2013 #27773 Skrevet 29. juni 2013 Gikk bra nå, ser fremdeles pregers ut gleder meg til jeg kan kutte mesteparten av medisinene! Men dette var "en helt ny type smerte", ikke hver dag man opplever "melkespreng", kuttsår og avrevne muskler på en gang :'D
Gjest LilleMari Skrevet 30. juni 2013 #27774 Skrevet 30. juni 2013 Ok, er på dag 3, hadde skikkelig mareritt i natt (tror detye r pga medisiner), de siste nettene har jeg drømt at neglene faller av, at tennene detter ut og i natt, drømte jeg at jeg fikk syreskader over hele kroppen og at alt håret mitt ink. skalpen bare kunne skrelles rett av... Veldig skummelt, men viste seg at jeg hadde sovet forbi medisineringstidspunktet mitt så alt verket som f når jeg stod opp. Litt info om opperasjonen: Etter alt maset mitt her inne om str osv, var jeg så usikker at jeg skrev noen mailer til colosseum, veldig glad for at jeg gjorde det for jeg fikk en ny konsultasjon gratis. Denne gangen var de supergreie med meg, tror de hadde hatt litt mye å gjøre forrige gangen, kirurgen var i godt hummør og jeg følte meg hørt (hjalp nok å ha med ref. bilder, for alle har forskjellig oppfattning av stort og lite). Stod tilslutt mellom 400 og 450, nå som jeg ser hevelsen, tenker jeg at jeg fint kunne gått enda større også, men jeg trodde jo 450 var enormt føltes liksom ut som jeg "gutsa" litt på størrelsen. Bare husk at når det er snakk om silikon så vil de jo alltid se litt minre ut og særlig under muskelen, like greit å velge stort nok så man slipper å gjøre dette igjen (kjenner mange som har opperert flere ganger fordi de valgte for lite, ingen jeg har snakket med føler de valgte for stort). Jeg brukte målebånd og fant ut at jeg ville ha i allefall 86-90 cm rundt brystpartiet (tviler på at jeg klarer å få det med 450, men), pleide å ha 86 cm rundt bysten før, så nå var jeg veldig keen på å balansere ut hoftene (93 cm) slik at timeglassfiguren var på plass igjen, etter at jeg gikk ned forsvant jo den sammen med puppene. Litt info om mine nye "venner" og meg: 165 cm 53 kg før op. (nå er jeg på alt mellom 57 og 60 pga vann, oppblåsthet osv pga medisiner) Jeg har high profile implantater eurosilicone tror jeg de heter, usikker på om de er ru ell glatte. de er lagt under muskel (submuskulært) og insnittet er under brystene). Opperasjonsdagen var veldig fin, selvom kjærsten min hadde bankkortet mitt med seg på jobb og måtte haste til klinikken for at jeg skulle betale i tide før op. Etter bet. som var på rundt 33 000,- fikk jeg tildelt en seng, skap til verdisaker, en morgenkåpe og en pose piller. Alle pillene skulle tas før opp (da hadde jeg allerede tatt to ibux hjemme, fastet og tatt ferdig antibiotikakuren på 3 sterke piller). Var både sulten og nervøs, men de hadde veldig hyggelig personell som tok godt vare på meg. Jeg utførte op. på Teres Colosseum, og det var Tom Bjærke som gjorde jobben på meg. Han kom bort etter at pillene hadde virket litt og tegnet opp med en tusj på meg, deretter skulle jeg vente litt på at sykestuen ble preppet. Godt at de pillene gjør en så rolig, var ikke redde ller stresset i det heletatt, bare glad. Ble tatt noen bilder av før jeg la meg på op. bordet, der fikk jeg veneflon og etellerannet beroligende som sved en hel del når det gikk inn i armen, var helt normalt. Ble vasket av en sykepleier, med sprit, strappa fast i "jesus" stilling og det siste jeg rakk og spørre om var narkose mht det å være bevist men lammet (en skrekk jeg har: å være våken under opperasjon), de sa at jeg kun fikk sovemedisin og smertestillende, så om jeg fikk smerter ville de se det på meg og oppdage det på monitorene. Svarte "nå tror jeg at jeg sovner snart" etter noen pust med oksygen, deretter våknet jeg i toppform i sengen litt etter opperasjonsslutt, trodde ikke jeg hadde opperert for jeg kjente ingen smerte. Tok en titt ned og der var det brystbånd, sportsbh og to nye kompiser men det første jeg tenkte var: faen, skulle jeg ha gått litt større, dette var jo ikke ille i det heletatt. Nå, dag 2 og 3 merker jeg at ting gjør ganske vondt, musklene verker, stingene verker, brystbåndet er skikkelig slitsomt (gnager seg inn i armhulene mine), veldig uglamorøst rett og slett.Gleder meg til jeg blir bedre, og til det er mindre vondt. oppdaterer mer da. Til dere som er nyopperert: god bedring, føler med dere! Til dere som vurderer: ikke vær redd for å spørre, man kan jo aldri vite nok Til dere som har svart på alle mine: tusen takk, godt å ha dette forumet!
Sokka Skrevet 30. juni 2013 #27775 Skrevet 30. juni 2013 Stoler på kirurgen min og vi var ganske enige. Vil ha et resultat som passer kroppen min. Vil ikke ha gigantiske "silikon" pupper, men samtidig vil jeg jo ha litt pupp. Vi ble enige om at en C-cup ville bli bra :-) Det er bra de vet hva de gjør der, men vil du "føle litt på det" så får du sikkert prøve Idag er alt så lite ømt og merker ikke så mye til det (har en rar følelse og niplene er hypersensitive ), og det går veldig bra jeg hadde forventet meg så mye mer smerte og veldig større begrensning, men nå gjør jeg det meste. Er selvfølgelig forsiktig med å strekke armene for høy opp, ikke for brå bevegelser og slike ting. Det er fortsatt uvant å ha pupper så må ta en titt nå og da
Blackangel Skrevet 30. juni 2013 #27776 Skrevet 30. juni 2013 Ok, er på dag 3, hadde skikkelig mareritt i natt (tror detye r pga medisiner), de siste nettene har jeg drømt at neglene faller av, at tennene detter ut og i natt, drømte jeg at jeg fikk syreskader over hele kroppen og at alt håret mitt ink. skalpen bare kunne skrelles rett av... Veldig skummelt, men viste seg at jeg hadde sovet forbi medisineringstidspunktet mitt så alt verket som f når jeg stod opp. Litt info om opperasjonen: Etter alt maset mitt her inne om str osv, var jeg så usikker at jeg skrev noen mailer til colosseum, veldig glad for at jeg gjorde det for jeg fikk en ny konsultasjon gratis. Denne gangen var de supergreie med meg, tror de hadde hatt litt mye å gjøre forrige gangen, kirurgen var i godt hummør og jeg følte meg hørt (hjalp nok å ha med ref. bilder, for alle har forskjellig oppfattning av stort og lite). Stod tilslutt mellom 400 og 450, nå som jeg ser hevelsen, tenker jeg at jeg fint kunne gått enda større også, men jeg trodde jo 450 var enormt føltes liksom ut som jeg "gutsa" litt på størrelsen. Bare husk at når det er snakk om silikon så vil de jo alltid se litt minre ut og særlig under muskelen, like greit å velge stort nok så man slipper å gjøre dette igjen (kjenner mange som har opperert flere ganger fordi de valgte for lite, ingen jeg har snakket med føler de valgte for stort). Jeg brukte målebånd og fant ut at jeg ville ha i allefall 86-90 cm rundt brystpartiet (tviler på at jeg klarer å få det med 450, men), pleide å ha 86 cm rundt bysten før, så nå var jeg veldig keen på å balansere ut hoftene (93 cm) slik at timeglassfiguren var på plass igjen, etter at jeg gikk ned forsvant jo den sammen med puppene. Litt info om mine nye "venner" og meg: 165 cm 53 kg før op. (nå er jeg på alt mellom 57 og 60 pga vann, oppblåsthet osv pga medisiner) Jeg har high profile implantater eurosilicone tror jeg de heter, usikker på om de er ru ell glatte. de er lagt under muskel (submuskulært) og insnittet er under brystene). Opperasjonsdagen var veldig fin, selvom kjærsten min hadde bankkortet mitt med seg på jobb og måtte haste til klinikken for at jeg skulle betale i tide før op. Etter bet. som var på rundt 33 000,- fikk jeg tildelt en seng, skap til verdisaker, en morgenkåpe og en pose piller. Alle pillene skulle tas før opp (da hadde jeg allerede tatt to ibux hjemme, fastet og tatt ferdig antibiotikakuren på 3 sterke piller). Var både sulten og nervøs, men de hadde veldig hyggelig personell som tok godt vare på meg. Jeg utførte op. på Teres Colosseum, og det var Tom Bjærke som gjorde jobben på meg. Han kom bort etter at pillene hadde virket litt og tegnet opp med en tusj på meg, deretter skulle jeg vente litt på at sykestuen ble preppet. Godt at de pillene gjør en så rolig, var ikke redde ller stresset i det heletatt, bare glad. Ble tatt noen bilder av før jeg la meg på op. bordet, der fikk jeg veneflon og etellerannet beroligende som sved en hel del når det gikk inn i armen, var helt normalt. Ble vasket av en sykepleier, med sprit, strappa fast i "jesus" stilling og det siste jeg rakk og spørre om var narkose mht det å være bevist men lammet (en skrekk jeg har: å være våken under opperasjon), de sa at jeg kun fikk sovemedisin og smertestillende, så om jeg fikk smerter ville de se det på meg og oppdage det på monitorene. Svarte "nå tror jeg at jeg sovner snart" etter noen pust med oksygen, deretter våknet jeg i toppform i sengen litt etter opperasjonsslutt, trodde ikke jeg hadde opperert for jeg kjente ingen smerte. Tok en titt ned og der var det brystbånd, sportsbh og to nye kompiser men det første jeg tenkte var: faen, skulle jeg ha gått litt større, dette var jo ikke ille i det heletatt. Nå, dag 2 og 3 merker jeg at ting gjør ganske vondt, musklene verker, stingene verker, brystbåndet er skikkelig slitsomt (gnager seg inn i armhulene mine), veldig uglamorøst rett og slett.Gleder meg til jeg blir bedre, og til det er mindre vondt. oppdaterer mer da. Til dere som er nyopperert: god bedring, føler med dere! Til dere som vurderer: ikke vær redd for å spørre, man kan jo aldri vite nok Til dere som har svart på alle mine: tusen takk, godt å ha dette forumet! Gratulerer med nye kompiser :D
Blackangel Skrevet 30. juni 2013 #27777 Skrevet 30. juni 2013 Det er bra de vet hva de gjør der, men vil du "føle litt på det" så får du sikkert prøve Idag er alt så lite ømt og merker ikke så mye til det (har en rar følelse og niplene er hypersensitive ), og det går veldig bra jeg hadde forventet meg så mye mer smerte og veldig større begrensning, men nå gjør jeg det meste. Er selvfølgelig forsiktig med å strekke armene for høy opp, ikke for brå bevegelser og slike ting. Det er fortsatt uvant å ha pupper så må ta en titt nå og da Bra du har så lite med ubehag da Merker jeg er spent på tiden etter. Skal tilbake i jobb 9 dager etter inngrepet. Har en fysisk tung jobb, men får vel kanskje tilrettelegging om jeg ber om det.
Gjest LilleMari Skrevet 30. juni 2013 #27778 Skrevet 30. juni 2013 takk blackangel ^^ jeg har tatt meg fri fra jobben en god stund, har fysisk tungt arbeid, så jeg kjenner det blir en stund til jeg orker å gjøre så mye tungarbeid har ikke tenkt å løfte armene no særlig før om to uker, og egentlig ta det så mye som mulig med ro fremover til alt er ferdig satt, heller et rolig år og fine pupper for livet, enn en hektisk vaske alt og ordne alt og styre masse etter tre uker hverdag hvor jeg ødelegger kirurgens håndarbeid (er dårlig på å sitte stille, men denne gangen skal jeg drite i dårlig samvittighet). Vi får ta vare på oss selv fremover, jobb går jo bra, men vi vinner vel ingen medalje om vi tar i alt vi har med en gang, vi er da tross alt nyoppererte god bedring og lykke til på jobben dere som skal, har tatt ut sykeperioden som en ferie jeg xD
Blackangel Skrevet 30. juni 2013 #27779 Skrevet 30. juni 2013 Jeg hadde kun mulighet til å ta 9 dager fri, ettersom det er mangel på sykepleiere i ferien. Men med gode kollegaer som hjelper til så skal det nok gå bra :-) Ja, det er viktig å ta det med ro etter operasjone, ikke stresse med alt mulig. Det vil være verdt det til slutt ;-]
Lady Di Skrevet 30. juni 2013 #27780 Skrevet 30. juni 2013 Ok, er på dag 3, hadde skikkelig mareritt i natt (tror detye r pga medisiner), de siste nettene har jeg drømt at neglene faller av, at tennene detter ut og i natt, drømte jeg at jeg fikk syreskader over hele kroppen og at alt håret mitt ink. skalpen bare kunne skrelles rett av... Veldig skummelt, men viste seg at jeg hadde sovet forbi medisineringstidspunktet mitt så alt verket som f når jeg stod opp. Litt info om opperasjonen: Etter alt maset mitt her inne om str osv, var jeg så usikker at jeg skrev noen mailer til colosseum, veldig glad for at jeg gjorde det for jeg fikk en ny konsultasjon gratis. Denne gangen var de supergreie med meg, tror de hadde hatt litt mye å gjøre forrige gangen, kirurgen var i godt hummør og jeg følte meg hørt (hjalp nok å ha med ref. bilder, for alle Stod tilslutt mellom 400 og 450, nå som jeg ser hevelsen, tenker jeg at jeg fint kunne gått enda større også, men jeg trodde jo 450 var enormt føltes liksom ut som jeg "gutsa" litt på størrelsen. Bare husk at når det er snakk om silikon så vil de jo alltid se litt minre ut og særlig under muskelen, like greit å velge stort nok så man slipper å gjøre dette igjen (kjenner mange som har opperert flere ganger fordi de valgte for lite, ingen jeg har snakket med føler de valgte for stort). Jeg brukte målebånd og fant ut at jeg ville ha i allefall 86-90 cm rundt brystpartiet (tviler på at jeg klarer å få det med 450, men), pleide å ha 86 cm rundt bysten før, så nå var jeg veldig keen på å balansere ut hoftene (93 cm) slik at timeglassfiguren var på plass igjen, etter at jeg gikk ned forsvant jo den sammen med puppene. Litt info om mine nye "venner" og meg: 165 cm 53 kg før op. (nå er jeg på alt mellom 57 og 60 pga vann, oppblåsthet osv pga medisiner) Jeg har high profile implantater eurosilicone tror jeg de heter, usikker på om de er ru ell glatte. de er lagt under muskel (submuskulært) og insnittet er under brystene). Opperasjonsdagen var veldig fin, selvom kjærsten min hadde bankkortet mitt med seg på jobb og måtte haste til klinikken for at jeg skulle betale i tide før op. Etter bet. som var på rundt 33 000,- fikk jeg tildelt en seng, skap til verdisaker, en morgenkåpe og en pose piller. Alle pillene skulle tas før opp (da hadde jeg allerede tatt to ibux hjemme, fastet og tatt ferdig antibiotikakuren på 3 sterke piller). Var både sulten og nervøs, men de hadde veldig hyggelig personell som tok godt vare på meg. Jeg utførte op. på Teres Colosseum, og det var Tom Bjærke som gjorde jobben på meg. Han kom bort etter at pillene hadde virket litt og tegnet opp med en tusj på meg, deretter skulle jeg vente litt på at sykestuen ble preppet. Godt at de pillene gjør en så rolig, var ikke redde ller stresset i det heletatt, bare glad. Ble tatt noen bilder av før jeg la meg på op. bordet, der fikk jeg veneflon og etellerannet beroligende som sved en hel del når det gikk inn i armen, var helt normalt. Ble vasket av en sykepleier, med sprit, strappa fast i "jesus" stilling og det siste jeg rakk og spørre om var narkose mht det å være bevist men lammet (en skrekk jeg har: å være våken under opperasjon), de sa at jeg kun fikk sovemedisin og smertestillende, så om jeg fikk smerter ville de se det på meg og oppdage det på monitorene. Svarte "nå tror jeg at jeg sovner snart" etter noen pust med oksygen, deretter våknet jeg i toppform i sengen litt etter opperasjonsslutt, trodde ikke jeg hadde opperert for jeg kjente ingen smerte. Tok en titt ned og der var det brystbånd, sportsbh og to nye kompiser men det første jeg tenkte var: faen, skulle jeg ha gått litt større, dette var jo ikke ille i det heletatt. Nå, dag 2 og 3 merker jeg at ting gjør ganske vondt, musklene verker, stingene verker, brystbåndet er skikkelig slitsomt (gnager seg inn i armhulene mine), veldig uglamorøst rett og slett.Gleder meg til jeg blir bedre, og til det er mindre vondt. oppdaterer mer da. Til dere som er nyopperert: god bedring, føler med dere! Til dere som vurderer: ikke vær redd for å spørre, man kan jo aldri vite nok Til dere som har svart på alle mine: tusen takk, godt å ha dette forumet! Hadde selv Tomm Bjærke og er veldig fornøyd m d han har fått til. Var akk som du beskrev min op. Veldig fort gjort og koselige sykepleiere. Rakk jo aldri se pk siden da var j i min dypeste søvn og vips så var d gjort. Masse god bedring :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå