Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han jeg har vært hos, og følte meg veldig komfortabel med han :)

Han virket veldig hyggelig og profesjonell :)

Snakket om runde implantater med moderat profil under muskel :laugh: Sa at noe rundt 300g ville passe fint på meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virket veldig hyggelig og profesjonell :)

Snakket om runde implantater med moderat profil under muskel :laugh: Sa at noe rundt 300g ville passe fint på meg :)

Har selv tatt runde under muskel. Men har høyprofil 365/385. Gleder meg til å kunne se de ordentlig når hevelse og sånt har gitt seg.

Det går foreløpig veldig bra i dag. Får hjelp til å komme meg opp av sofaen, men ellers går det bra :) får se om smertene kommer i morgen, noe det helt sikkert gjør :P

Skrevet

Da har jeg kommet hjem og satt meg godt til rette i sofaen:) alt gikk supert, og alle på klinikken var kjempehyggelige! Det ble 365/385 høyprofil, og det er langt ifra ekstremt på meg, så glad jeg stolte på kirurgen. OG jeg slapp nedpressbånd :D

Gratulerer!! :))

Skrevet

Er det noen her som har vært 4 dager etter operasjon, og fortsatt full hovne? :S:S

Skrevet

Off, så kjipt! :/ Jeg vet ikke om mine er hovne enda, men tror ikke de er såå hovne, virker ikke sånn. Skulle nettopp dusje selv, tok av meg nedpressbåndet og åpnet sportsbhen, ble så kvalm at jeg bare måtte ta det på igjen. Blir nok dusjing på meg i morgen. :P

Neeii? fikk du ikke dusja?:( Det var døds deilig!! men også veeeldig skummelt! Er helt kjørt nå, brukt armene hele dagen.. er jo sååå rastløøs:P imorra skal jeg ut for første gang på shopping :d ta det litt rolig da men.. gleder meg! orker ikke å sitte mer inne!

Gjest Boxee
Skrevet

Spennende! Vet du hva du skal ha? :)

I morgen sitter jeg her med nye pupper :D Senga er skiftet på, så da er den ren etter hibiscrub-dusjen i kveld. (Et lite spm til de som har dusjet med det, og også tatt håret: Blir håret helt j****** etterpå? :P )

Så skal jeg få vaska litt her, og gå på butikken etterpå. Og da er jeg klar!

Usikker, jeg har ikke vært på konsultasjon enda. Skal dagen før. Bor 100 mil unn, derfor det blir slik :P

Men vil ha runde proteser i alle fall. Og ifølge moren min burde jeg ta rundt 400 for å fylle opp alt etter amminga :)

Skrevet

Neeii? fikk du ikke dusja?:( Det var døds deilig!! men også veeeldig skummelt! Er helt kjørt nå, brukt armene hele dagen.. er jo sååå rastløøs:P imorra skal jeg ut for første gang på shopping :d ta det litt rolig da men.. gleder meg! orker ikke å sitte mer inne!

Nei jeg tar dusjen i morgen. Åh, hørtes himmelsk ut, gleder meg! :) Oi, ut på shopping allerede? Du må fortelle hvordan det går. :) Men hvordan gikk egentlig dusjingen, fikk du til å vaske håret selv, og kan man bruke vanlig såpe osv??

Jeg går forresten helt krummet med ryggen.. Klarer du å rette deg opp?

Gjest Boxee
Skrevet (endret)

Hvordan var dere dagen etter operasjon? Skal opereres kl 9 den 4 juli og flyet mitt går kl 6 om morgenen dagen etter. Spent på hvordan det går =p

Endret av Boxee
Skrevet

jeg har ganske små bryster og gjør at jeg ønsker silikon svært mye. Dette er noe som har vært i tankene mine lenge. Jeg har født et barn og brystene mine har ikke forandret seg noe særlig verken i størrelse eller fasong.

Problemet er penger.. Jeg er alenemor og har ikke råd og finne 30 tusen her og nå. Veit dere om noen klinikker har avbetaling? Håper det for det hadde passet perfekt :)

Gjest LilleMari
Skrevet

Blir litt usikker på om jeg har valgt rett sted nå jeg, virker som om Fornebu er mer for store pupper enn det colosseum er :fnise:

Jeg følte meg skikkelig klein der jeg stod og fikk beskjed om at jeg hadde skikkelig slappe pupper (morro å høre når man er 24), men det er jo fordi de pleide å være mye større :(

Hyggelig å vite at det i allefall er en med god erfaring derfra ^^

Gleder meg noe enormnt, men jeg vet at jeg kommer til å bli misfornøyd om jeg føler de er for små...vil jo ha en full d eller e, vet ikke om det er mulig å oppnå for meg med 350 slik som han vil legge inn xD Har snakket med han på telefon også, men virker som jeg bare gjør han mer og mer oppgitt, merker han blir i dårlig humør av å høre på meg :ler:

Er forresten fint at dere skriver om etterdønningene her også, greit å vite hva man har i vente. Og til dere andre som også venter på opperasjon: masse lykke til!

Skrevet

Blir bare mer og mer sikker på at dette er noe jeg må gjøre, og klarer nok neppe vente til etter man har fått vet unger. Gikk Idag igjennom bh skuffen, og etter all treningen har de blitt mye mindre. Før brukte jeg da 80 C i HM byer, mens nå er det 75 B. Tenker jeg skal kontakte Colosseum klinikken her i Kristiansand, bare får å høre hva de sier. Men har mer lyst å gjøre det på Fornebu, bare litt greit å sjekke div steder uansett og høre hva de sier om str ol. Er slank og trener mye styrketrening, nå er jeg ca 172 og 59 kg. Kanskje man vente og få det gjort etter sommeren. Hvor lenge må man holde arrene unna sol og hvilke støttebher anbefaler dere at man skaffer seg?? Er kanskje de man får på klinikken gode nok??

Skrevet

HM byer er da bher..haha skriver på en mob som gjør og skriver det den selv vil :P

Skrevet

Nei jeg tar dusjen i morgen. Åh, hørtes himmelsk ut, gleder meg! :) Oi, ut på shopping allerede? Du må fortelle hvordan det går. :) Men hvordan gikk egentlig dusjingen, fikk du til å vaske håret selv, og kan man bruke vanlig såpe osv??

Jeg går forresten helt krummet med ryggen.. Klarer du å rette deg opp?

Jeg er liiitt usikker på den shopping da:p greia er at jeg skal på ferie til mandagen og INGEN av mine klær passer!

hva går du rundt i?:P Jeg klarer fint å rette meg opp, men jeg har kontstant press og ubehag pga hevelsen.. Den vil ikke slippe:( å sette seg opp er ett mareritt! Jeg fikk mamma til å vaske håret, så det ordnet seg , hadde aldri klart å vaske det selv... håper du får det til idag, og gi meg en update;)

Skrevet (endret)

Jeg er liiitt usikker på den shopping da:p greia er at jeg skal på ferie til mandagen og INGEN av mine klær passer!

hva går du rundt i?:P Jeg klarer fint å rette meg opp, men jeg har kontstant press og ubehag pga hevelsen.. Den vil ikke slippe:( å sette seg opp er ett mareritt! Jeg fikk mamma til å vaske håret, så det ordnet seg , hadde aldri klart å vaske det selv... håper du får det til idag, og gi meg en update;)

Da har jeg akkurat dusjet og sett puppene uten noe på (har jo tatt en titt ned i sportsbhen), det var sykt digg!! Jeg måtte også ha hjelp av mamma til hårvasken :P La merke til at dem fortsatt er hovne ja, jeg var veldig hoven mellom puppene og på sidene. Heldig som klarer å rette deg opp da, jeg har fått litt vondt i ryggen nå :/ men klarte å gå litt mer oppreist i dag! Kjedelig at ingenting passer forresten :( Jeg har jo bare gått rundt hjemme, så jeg bruker bare joggebukse og hettegenser :P Endret av Mie91
Skrevet

Veldig glad som slapp. Har sikkert noe med hvor stram/sterk muskelen er, for jeg trener ikke brystmuskulaturen.

Tror det her blir kjempebra! 385 høres jo så stort ut, og jeg var jo litt redd jeg skulle synes det var stort. Så hadde nok angret om jeg gikk for mindre.

Jeg husker ikke hvordan det var, men vil str øke når musklene slipper? Eller vil de bare falle litt mer naturlig?

Er så glad jeg bestemte meg for dette :) og ikke minst at jeg valgte fornebu!

Hm, ja det kan jo godt være, jeg trener jo en del styrke. Lurer på det samme ang om hvordan de vil bli når muskelen slipper.. Noen som vet?? :P

Hvordan går det forresten med deg i dag? :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan var dere dagen etter operasjon? Skal opereres kl 9 den 4 juli og flyet mitt går kl 6 om morgenen dagen etter. Spent på hvordan det går =p

Jeg er dagen etter nå, og jeg føler meg bare støl egentlig. Trenger hjelp til å komme meg opp om jeg ligger litt bakoverlent, men ellers ikke noe stress. Du må jo bare tenke på at du ikke skal bære noe..

Dere som har operert: var det èn eller to dager etter smertene slo ut?

Skrevet

Jeg er dagen etter nå, og jeg føler meg bare støl egentlig. Trenger hjelp til å komme meg opp om jeg ligger litt bakoverlent, men ellers ikke noe stress. Du må jo bare tenke på at du ikke skal bære noe..

Dere som har operert: var det èn eller to dager etter smertene slo ut?

Jeg hadde det værts dag 2 etter operasjon.. har vært fryktelig dårlig på å ikke bruke armene:(

er sååå rastløøs! Vil bare bli bra.. tar du oxynorm? :)

Skrevet

Da har jeg akkurat dusjet og sett puppene uten noe på (har jo tatt en titt ned i sportsbhen), det var sykt digg!! Jeg måtte også ha hjelp av mamma til hårvasken :P La merke til at dem fortsatt er hovne ja, jeg var veldig hoven mellom puppene og på sidene. Heldig som klarer å rette deg opp da, jeg har fått litt vondt i ryggen nå :/ men klarte å gå litt mer oppreist i dag! Kjedelig at ingenting passer forresten :( Jeg har jo bare gått rundt hjemme, så jeg bruker bare joggebukse og hettegenser :P

iiih grattis;) er du fornøyd med dem? Jeg synes mine er for spisse :( håper de blir mer rundere etterhvert..

Ellers bestemte jeg meg for å ikke dra ut idag, er veldig sliten og vondt :( får dra på ferie i joggebuksa selv hehe;)

Skrevet

Jeg hadde det værts dag 2 etter operasjon.. har vært fryktelig dårlig på å ikke bruke armene:(

er sååå rastløøs! Vil bare bli bra.. tar du oxynorm? :)

Tok én på morgenen idag, men prøver meg uten resten av dagen, så får jeg se hvordan det er i morgen. Men tar paracet som forebyggende hver 6.time da.
Skrevet

iiih grattis;) er du fornøyd med dem? Jeg synes mine er for spisse :( håper de blir mer rundere etterhvert..

Ellers bestemte jeg meg for å ikke dra ut idag, er veldig sliten og vondt :( får dra på ferie i joggebuksa selv hehe;)

Ja veldig fornøyd, men syns mine også var litt spisse, men tror nok de blir rundere etterhvert. :)

Tror nok det var lurt å slappe litt av, ville hvertfall ikke hatt min første shoppingdag på en lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...