Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 dager postop på meg. Synes virkelig synd på dere som har så vondt. Jeg var veldig heldig og slapp unna med alle smerter osv.

Men, nå kjenner puppene solbrente ut heeele tiden. Det svir, svir,svir og jeg er så lei. Bare noe er forsiktig borti så svir det og brenner. Men det er visst helt normalt så får vel bare bite tenna sammen så lenge :)

Skrevet

gleder meg til å se hvilken bh strl jeg ender opp på:D Jeg tror du kan ta ett glass når du er ferdig med medisnene..

Jeg kommer til å slappe litt av til lørdagen tenkte jeg:) har klart meg på kun 1 Oxynorm idag, kontra 4 i går så tror jeg skal klare å droppe den helt imorgen :) kløør i fingra etter å gå ut! Hater virkelig å sitte inne hele dagen..

Ja det blir spennende! :D

Så bra, jeg har kun tatt paracet i dag og det har gått veldig bra! Kjenner smertene har blitt mye mildere og jeg har klart å sitte med middagsbordet og spise middag. :) Puppene mine klør forresten også litt nå, og jeg har konstant stive nippler :P

Skrevet

Ja om 12 timer ligger jeg under kniven. Denne tida siden konsultasjonen har gått så utrolig fort. Vips så er liksom dagen der. Har prøvd å ordne det meste hva klesvask og rydding angår, men alt får jeg vel ikke forberedt meg på likevel. Grugleder meg egentlig litt. skal legge 260, moderat profil over muskel. Er så spent på hvordan det går. Bør jeg ta mer tro? Må nok spørre pk om det igjen. Vil jo ikke risikere DB heller. Skal i følge pk få en c cup og det er det jeg ønsker meg.

Er veldig spent på om jeg i det hele tatt vil orke no i morgen. Får kanskje ikke ha for høye ambisjoner. Er det så at dere som har operert ikke sov i sengen de første nettene? Er jo ikke så digg å ligge på sofaen heller da?

Er det noe i kveld jeg bør huske/gjøre før i morgen? Håper virkelig jeg får sove sånn nogenlunde i natt. Kommer nok til å melde fra om hvordan det har gått.

Tar i mot tips og råd med takk :-)

Skrevet

Ja om 12 timer ligger jeg under kniven. Denne tida siden konsultasjonen har gått så utrolig fort. Vips så er liksom dagen der. Har prøvd å ordne det meste hva klesvask og rydding angår, men alt får jeg vel ikke forberedt meg på likevel. Grugleder meg egentlig litt. skal legge 260, moderat profil over muskel. Er så spent på hvordan det går. Bør jeg ta mer tro? Må nok spørre pk om det igjen. Vil jo ikke risikere DB heller. Skal i følge pk få en c cup og det er det jeg ønsker meg.

Er veldig spent på om jeg i det hele tatt vil orke no i morgen. Får kanskje ikke ha for høye ambisjoner. Er det så at dere som har operert ikke sov i sengen de første nettene? Er jo ikke så digg å ligge på sofaen heller da?

Er det noe i kveld jeg bør huske/gjøre før i morgen? Håper virkelig jeg får sove sånn nogenlunde i natt. Kommer nok til å melde fra om hvordan det har gått.

Tar i mot tips og råd med takk :-)

Hvor skal du opereres? Skal selv under kniven i morgen.

Skrevet

Lykke til dere som skal i ilden i morgen :)

Gjest LilleMari
Skrevet (endret)

Hei, jeg skal oppereres den 27 Juni, jeg er fremdeles litt usikker mht størrelse og slikt.

Skal gjøres på Colosseumklinikken i Oslo, det er Tomm Bjærke som er satt opp som kirurgen min.

Jeg synes han var litt vanskelig å prate med, følte ikke jeg ble helt hørt. Han mener at høyprofil, silikonimplantat under muskel er "the way to go", men føler jeg må krangle meg til størrelsen...Først foreslo han 200, det blir for lite for meg, er vandt til å ha en grei størrelse fra før (har gått ned en del i vekt så puppene forsvant litt).

Høyde: 165 cm

Vekt: 53 kg

Nåværende cup (i følge change var den på 65e, nå får jeg plass til to hender inni den cuppen :( )

Midjemål:64

Hofter:92

Bryst:81

Ønsker å balansere ut kroppen og "fylle tomrommet", har fått hylt meg til i allefall 350, men jeg er 100% overbevist om at jeg ønsker mer, så står nå mellom 375, 390 eller 400. en av vennindene mine har lagt inn godt og vel 500, så hun har 90,60,90 mål (timeglass), jeg tror nok jeg ønsker noe mindre på overkropp enn hofter, men i allefall 86 cm...En ting jeg ikke vil er å måtte sprettes opp på nytt, så greit å være sikker første gangen.

Hva tror dere?

Jeg er litt "bodymod"-freak så det trenger ikke se 100% naturlig ut, så lenge det er pent og harmonisk i forhold til resten av meg

(må legge til at jeg har full tro på at Tomm vet hva han snakker om, har lest mye bra om han, men tror bare vi har litt forskjellig bilde på hva som er "riktig")

Endret av LilleMari
Skrevet

Heei!:)

Har prøvd å lese meg gjennom en del sider her, og er jo helt supert at det finnes ett slikt sted som man kan dele erfaringer osv:)

Har noen spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med!?

Jeg har vært på konsultasjon to steder, først i Strømstad, der han sa at jeg kunne legge inn 300, kaaanskje 350 om han fikk plass. Under muskel og moderat..

Forige uke var jeg på Fornebuklinikken, der sa de at jeg kunne legge inn 370, under muskel, moderat, uten at det skulle være noe problem..

Synes det er ganske store forskjeller her, så litt usikker på hva jeg bør gå for? Vet jo at de på fornebu er superflinke, men Strømstad er en del nærmere og rimeligere da, selv om det ikke skal ha noe å si. Noen som har erfaring med begge disse steder?

Jeg vurderer å legge inn i begynnelsen av August, og skal ha et fysisk opptak i løpet av oktober måned, dvs. pushups, løping o.l. På konsultasjonen sa de dette ville gå ok, men hva er deres erfaringer?:)

På forhånd tusen takk for eventuelle svar!!:)

Skrevet

Ja det blir spennende! :D

Så bra, jeg har kun tatt paracet i dag og det har gått veldig bra! Kjenner smertene har blitt mye mildere og jeg har klart å sitte med middagsbordet og spise middag. :) Puppene mine klør forresten også litt nå, og jeg har konstant stive nippler :P

Tror du er mer heldig enn meg frøken;) litt missunelig ja! Jeg våknet idag med fortsatt det samme enorme presset , døds vooondt :( venstre puppen er myyee bedre enn høyre. Men begge er fortsatt hovne til max. Er du hoven enda? skal dusje etterpå , gruer meg! :s

Skrevet

Masse lykke til idag Sokka! :)

Skrevet

Tror du er mer heldig enn meg frøken;) litt missunelig ja! Jeg våknet idag med fortsatt det samme enorme presset , døds vooondt :( venstre puppen er myyee bedre enn høyre. Men begge er fortsatt hovne til max. Er du hoven enda? skal dusje etterpå , gruer meg! :s

Off, så kjipt! :/ Jeg vet ikke om mine er hovne enda, men tror ikke de er såå hovne, virker ikke sånn. Skulle nettopp dusje selv, tok av meg nedpressbåndet og åpnet sportsbhen, ble så kvalm at jeg bare måtte ta det på igjen. Blir nok dusjing på meg i morgen. :P

Skrevet

Hei, jeg skal oppereres den 27 Juni, jeg er fremdeles litt usikker mht størrelse og slikt.

Skal gjøres på Colosseumklinikken i Oslo, det er Tomm Bjærke som er satt opp som kirurgen min.

Jeg synes han var litt vanskelig å prate med, følte ikke jeg ble helt hørt. Han mener at høyprofil, silikonimplantat under muskel er "the way to go", men føler jeg må krangle meg til størrelsen...Først foreslo han 200, det blir for lite for meg, er vandt til å ha en grei størrelse fra før (har gått ned en del i vekt så puppene forsvant litt).

Høyde: 165 cm

Vekt: 53 kg

Nåværende cup (i følge change var den på 65e, nå får jeg plass til to hender inni den cuppen :( )

Midjemål:64

Hofter:92

Bryst:81

Ønsker å balansere ut kroppen og "fylle tomrommet", har fått hylt meg til i allefall 350, men jeg er 100% overbevist om at jeg ønsker mer, så står nå mellom 375, 390 eller 400. en av vennindene mine har lagt inn godt og vel 500, så hun har 90,60,90 mål (timeglass), jeg tror nok jeg ønsker noe mindre på overkropp enn hofter, men i allefall 86 cm...En ting jeg ikke vil er å måtte sprettes opp på nytt, så greit å være sikker første gangen.

Hva tror dere?

Jeg er litt "bodymod"-freak så det trenger ikke se 100% naturlig ut, så lenge det er pent og harmonisk i forhold til resten av meg

(må legge til at jeg har full tro på at Tomm vet hva han snakker om, har lest mye bra om han, men tror bare vi har litt forskjellig bilde på hva som er "riktig")

Hei du!

Klokken 10 i dag blei jeg spretta opp og her sitter jeg og skriver. Har selv hatt Tomm Bjærke som pk og er super fornøyd. hadde planer om 260 moderat profil over muskel ( trener mye, derfor over). Alt jeg her lest er det ingen som angrer på at de har tatt for mye. Sa jeg ville ha mer og det fikk jeg - 300. Har jo voldsomt stramt brystbånd nå og sportsbh. Ser ikke mye ut i det hele tatt så tipper mht vekt og høyde på deg kan du fint ha 375cc. Hvilke cup bruker du nå?

Gå på nett, finn før og etter bilder og se deg ut noe som du synes er fint og vis han det. Han er bestemt, men det er bare fordi han vet hva han snakker om. Med vinglepetterer blir mann jo bare enda mer usikker.

Masse masse lykke til :-)

Skrevet

Teres Colosseum - pk Tomm Bjærke - superfornøyd. Venter bare på at smertehælvete skal sette inn;-) Masse Lykke til:-)

Gjest LilleMari
Skrevet

Jeg tenker minimum 390, og regner vel med at jeg kommer tilbake etter mer...Er usikker på hvilken cup jeg har nå, pleide å bruke 65e, eller 70d-dd. Nå vil jeg tro de er en b kanskje

Skrevet

Da har jeg kommet hjem og satt meg godt til rette i sofaen:) alt gikk supert, og alle på klinikken var kjempehyggelige! Det ble 365/385 høyprofil, og det er langt ifra ekstremt på meg, så glad jeg stolte på kirurgen. OG jeg slapp nedpressbånd :D

Skrevet

Da har jeg kommet hjem og satt meg godt til rette i sofaen:) alt gikk supert, og alle på klinikken var kjempehyggelige! Det ble 365/385 høyprofil, og det er langt ifra ekstremt på meg, så glad jeg stolte på kirurgen. OG jeg slapp nedpressbånd :D

Gratulerer så mye!! :)

Utrolig heldig som slapp nedpress, jeg har store sår pga den nå!

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Utrolig heldig som slapp nedpress, jeg har store sår pga den nå!

Veldig glad som slapp. Har sikkert noe med hvor stram/sterk muskelen er, for jeg trener ikke brystmuskulaturen.

Tror det her blir kjempebra! 385 høres jo så stort ut, og jeg var jo litt redd jeg skulle synes det var stort. Så hadde nok angret om jeg gikk for mindre.

Jeg husker ikke hvordan det var, men vil str øke når musklene slipper? Eller vil de bare falle litt mer naturlig?

Er så glad jeg bestemte meg for dette :) og ikke minst at jeg valgte fornebu!

Skrevet

Gud hjelpes, 8. August skal jeg under kniven! :danse:

Fornebuklinikken og Dr. Barstad her :)

Nå er det ikke lenge til! :fnise:

Skrevet

Heei! :)

Har prøvd å lese meg gjennom en del sider her, og er jo helt supert at det finnes ett slikt sted som man kan dele erfaringer osv:)

Har noen spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med!?

Jeg har vært på konsultasjon to steder, først i Strømstad, der han sa at jeg kunne legge inn 300, kaaanskje 350 om han fikk plass. Under muskel og moderat..

Forige uke var jeg på Fornebuklinikken, der sa de at jeg kunne legge inn 370, under muskel, moderat, uten at det skulle være noe problem..

Synes det er ganske store forskjeller her, så litt usikker på hva jeg bør gå for? Vet jo at de på fornebu er superflinke, men Strømstad er en del nærmere og rimeligere da, selv om det ikke skal ha noe å si. Noen som har erfaring med begge disse steder?

Jeg vurderer å legge inn i begynnelsen av August, og skal ha et fysisk opptak i løpet av oktober måned, dvs. pushups, løping o.l. På konsultasjonen sa de dette ville gå ok, men hva er deres erfaringer? :)

På forhånd tusen takk for eventuelle svar!! :)

Dette syntes faktisk jeg også hørtes rart ut. Moderate implantat er mye bredere enn høy profil, derfor må kan man ofte ha mindre gram i moderat enn i høy profil. F.eks hvis jeg som har 295 gram i moderat profil skulle hatt høyprofil i stedenfor måtte jeg ha hatt hele 335 gram i samme merket, for å ikke få for stort mellomrom mellom brystene.

Moderate innlegg på 300 og 370 vil mest sannsynlig ha vidt forskjellig diameter. Så dette kan være noe å ta opp med kirurg.

Skrevet

Gud hjelpes, 8. August skal jeg under kniven! :danse:

Fornebuklinikken og Dr. Barstad her :)

Nå er det ikke lenge til! :fnise:

Han jeg har vært hos, og følte meg veldig komfortabel med han :)
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...