Mie91 Skrevet 18. juni 2013 #27581 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Herlig å høre at alt gikk bra Mie Jeg også tok klokka 12 igår, ble som avtalt 450 moderat og under muskel. Når jeg våknet etter OP var jeg i kjempe form og følte verken ubehag eller noe vodt. Gikk også en liten tur i butikken på vei hjemmover.. Ting har blitt gradvis verre i løpet av natten dette regnet jeg jo med. Sover aldri på ryggen, så har kun fått sove 2 timer i natt .. noen som sliter med å sovne? Har også tatt 4 oxynorm hittil, rettogslett fordi det kjennes ut som en lastebil har drept meg heheh.. Uff.. håper jeg overlever dagene som kommer... noen som vet om man kan ta Oxynorm med kun 4 timer mellomrom? Ellers angrer jeg ikke ett sekund, og er ordentlig stolt av meg selv! Takktakk:) kjekt å høre fra deg også, og gratulerer med puppene! Har du også nedpress på?? Det er utrolig ubehagelig og ganske vondt, spesielt det å reise seg.. Jeg sover heller aldri på ryggen så dette var ganske uvant. Jeg har laget meg en type "U" med puter som jeg ligger oppi, haha en stor pute bak ryggen og en under bena, det er veldig behagelig og jeg fikk faktisk sove 5 timer i natt! oxynorm har ikke jeg fått.. Har kun paralgin og paracet som jeg tar hver 4 time. Endret 18. juni 2013 av Mie91
Sokka Skrevet 18. juni 2013 #27582 Skrevet 18. juni 2013 Herlig å høre at alt gikk bra Mie Jeg også tok klokka 12 igår, ble som avtalt 450 moderat og under muskel. Når jeg våknet etter OP var jeg i kjempe form og følte verken ubehag eller noe vodt. Gikk også en liten tur i butikken på vei hjemmover.. Ting har blitt gradvis verre i løpet av natten dette regnet jeg jo med. Sover aldri på ryggen, så har kun fått sove 2 timer i natt .. noen som sliter med å sovne? Har også tatt 4 oxynorm hittil, rettogslett fordi det kjennes ut som en lastebil har drept meg heheh.. Uff.. håper jeg overlever dagene som kommer... noen som vet om man kan ta Oxynorm med kun 4 timer mellomrom? Ellers angrer jeg ikke ett sekund, og er ordentlig stolt av meg selv! Var det du som skulle på fornebu? Gratulerer med puppene, og får håpe du overlever, hehe
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27583 Skrevet 18. juni 2013 Takktakk:) kjekt å høre fra deg også, og gratulerer med puppene! Har du også nedpress på?? Det er utrolig ubehagelig og ganske vondt, spesielt det å reise seg.. Jeg sover heller aldri på ryggen så dette var ganske uvant. Jeg har laget meg en type "U" med puter som jeg ligger oppi, haha en stor pute bak ryggen og en under bena, det er veldig behagelig og jeg fikk faktisk sove 5 timer i natt! oxynorm har ikke jeg fått.. Har kun paralgin og paracet som jeg tar hver 4 time. Å heldig!! skulle gjort alt for å få litt søvn ja!! jeg ligger på sofaen jeg da, med hundre puter i ryggen men klarer kun å sitte alt annet er bare jævelig har nedpressbånd jeg også, skal ha på i 2 uker. Synes ikke det er noe ubehagelig faktisk, de verste "smertene" er på sidene egentlig Har vært kjempe redd for blødning, men nå er snart faren over så tror faktisk dette vil gå rette veien! Jippiii!! Hold meg oppdatert da;)
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27584 Skrevet 18. juni 2013 Var det du som skulle på fornebu? Gratulerer med puppene, og får håpe du overlever, hehe Stemmer Tusen takk, håper virkelig jeg overlever selv.. Har trent mye styrke på bryst, men dette her... Verste gangsperren ever
Mie91 Skrevet 18. juni 2013 #27585 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Å heldig!! skulle gjort alt for å få litt søvn ja!! jeg ligger på sofaen jeg da, med hundre puter i ryggen men klarer kun å sitte alt annet er bare jævelig har nedpressbånd jeg også, skal ha på i 2 uker. Synes ikke det er noe ubehagelig faktisk, de verste "smertene" er på sidene egentlig Har vært kjempe redd for blødning, men nå er snart faren over så tror faktisk dette vil gå rette veien! Jippiii!! Hold meg oppdatert da;)Off stakkars, får håpe du får litt søvn snart. Jeg har også ganske vondt på sidene, men hos meg er nedpressbåndet værst! Det er så stramt og lagt opp i armhulene mine at det er litt vondt å puste og å snakke for mye så er det kjipt at jeg ikke kan ta en titt på puppene, hehe. Får vente med det til jeg kan dusje. Ellers har jeg følelser i begge puppene og brystvortene, så er veldig glad for det! Jeg må forresten gå med nedpress i 6 uker, buhu, puppene ser jo teite ut med den, også med klær på! Vi får holde hverandre oppdatert ja! God bedring!! Endret 18. juni 2013 av Mie91
Sokka Skrevet 18. juni 2013 #27586 Skrevet 18. juni 2013 Stemmer Tusen takk, håper virkelig jeg overlever selv.. Har trent mye styrke på bryst, men dette her... Verste gangsperren ever Da er det vel ikke umulig at jeg må gå med nedpressbånd også da.. Jeg som hadde håpet å slippe det 3 dager igjen! Iiih :D
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27587 Skrevet 18. juni 2013 Off stakkars, får håpe du får litt søvn snart. Jeg har også ganske vondt på sidene, men hos meg er nedpressbåndet værst! Det er så stramt og lagt opp i armhulene mine at det er litt vondt å puste og å snakke for mye så er det kjipt at jeg ikke kan ta en titt på puppene, hehe. Får vente med det til jeg kan dusje. Ellers har jeg følelser i begge puppene og brystvortene, så er veldig glad for det! Jeg må forresten gå med nedpress i 6 uker, buhu, puppene ser jo teite ut med den, også med klær på! Vi får holde hverandre oppdatert ja! God bedring!! hel insaaane sykt vondt i sidene, men jeg bruker armene ganske mye.. litt dumt kanskje men jeg er en rastløs sjel må liksom rette på noe og filkle med noe hehe.. uff.. Såå heldig du er som har følelser! jeg har absolutt ingen følelser ingen steder, men plager meg ikke så mye heller.. jeg måtte ta av kompressene idag og da fikk jeg sett dem de er svææære og hovne!! litt for spisse for min smak, men jeg har litt spiss pupp fra før av, så kunne vel ikke regne med noe annet, men troor dette blir braa! nedpress i 6 uker?? OJ det er jo like lenge som jeg skal ha sportsbh.. uff:(( jeg skal kun ha det i 14 dager.. ellers... hvordan er magen din? her har ting virkelig stoppet opp og jeg ser ut som en vannbalong:p
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27588 Skrevet 18. juni 2013 Da er det vel ikke umulig at jeg må gå med nedpressbånd også da.. Jeg som hadde håpet å slippe det 3 dager igjen! Iiih :D Du skal på Fornebu? til hvem da? Og hva skulle du igjen? hehe.. troor det er ytterst få som legger under, som slipper båndet:)
Sokka Skrevet 18. juni 2013 #27589 Skrevet 18. juni 2013 Du skal på Fornebu? til hvem da? Og hva skulle du igjen? hehe.. troor det er ytterst få som legger under, som slipper båndet:) Skal til Barstad på fornebu. Snakket om 365/385 runde under muskel.
Mie91 Skrevet 18. juni 2013 #27590 Skrevet 18. juni 2013 hel insaaane sykt vondt i sidene, men jeg bruker armene ganske mye.. litt dumt kanskje men jeg er en rastløs sjel må liksom rette på noe og filkle med noe hehe.. uff.. Såå heldig du er som har følelser! jeg har absolutt ingen følelser ingen steder, men plager meg ikke så mye heller.. jeg måtte ta av kompressene idag og da fikk jeg sett dem de er svææære og hovne!! litt for spisse for min smak, men jeg har litt spiss pupp fra før av, så kunne vel ikke regne med noe annet, men troor dette blir braa! nedpress i 6 uker?? OJ det er jo like lenge som jeg skal ha sportsbh.. uff:(( jeg skal kun ha det i 14 dager.. ellers... hvordan er magen din? her har ting virkelig stoppet opp og jeg ser ut som en vannbalong:p Heldig du som har fått se dem! gruer meg litt, jeg aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere Ja det er skikkelig irriterende at jeg må ha nedpress i 6 uker, for det er jo like lenge som jeg må bruke sportsbhen! Hm..jaja. Magen min er også en ballong, haha. Er nok smertestillende som blåser oss opp vil jeg tro, er hvertfall veldig urolig i magen. Smertene jeg får når jeg reiser meg, gjør at jeg prøver å ikke drikke så mye vann, det er helt sykt vondt å gå til badet og jeg er glad jeg ikke har mensen...for jeg hadde nok ikke klart å bytte tampong! Off.
Sjokoladenøtt Skrevet 18. juni 2013 #27591 Skrevet 18. juni 2013 Jeg var på teres Colosseum Stavanger. Tror du kan være 18 år med samtykke fra foreldre? Vet ikke helt da, jeg er 22 Snakket akkurat med dem, det stemte at det er 20 år der Men de virket ikke noe særlig hyggelige på telefonen. Da blir det fornebuklinikken for meg
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27592 Skrevet 18. juni 2013 Skal til Barstad på fornebu. Snakket om 365/385 runde under muskel. Så gøy! Gled deg! de er kjempe flinke der;)
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27593 Skrevet 18. juni 2013 Heldig du som har fått se dem! gruer meg litt, jeg aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere Ja det er skikkelig irriterende at jeg må ha nedpress i 6 uker, for det er jo like lenge som jeg må bruke sportsbhen! Hm..jaja. Magen min er også en ballong, haha. Er nok smertestillende som blåser oss opp vil jeg tro, er hvertfall veldig urolig i magen. Smertene jeg får når jeg reiser meg, gjør at jeg prøver å ikke drikke så mye vann, det er helt sykt vondt å gå til badet og jeg er glad jeg ikke har mensen...for jeg hadde nok ikke klart å bytte tampong! Off. I feel your pain sister er som en buss som sitter på en.. Jeg prøver å ligge mest mulig i ro, men måå opp å gå litt avogtil.. faen å rastløs man blir! så gøy at du nevner det med mensen.. for jeg skulle hatt den i går faktisk og er nå sjeleglad for at jeg slipper.. jeg hadde heller ikke klart å styre med tamponger nå uff.. vi får holde ut! Er du noe kvalm? har du matlyst? og når ble smertene dine betydelig mer merkbare?
Mie91 Skrevet 18. juni 2013 #27594 Skrevet 18. juni 2013 (endret) I feel your pain sister er som en buss som sitter på en.. Jeg prøver å ligge mest mulig i ro, men måå opp å gå litt avogtil.. faen å rastløs man blir! så gøy at du nevner det med mensen.. for jeg skulle hatt den i går faktisk og er nå sjeleglad for at jeg slipper.. jeg hadde heller ikke klart å styre med tamponger nå uff.. vi får holde ut! Er du noe kvalm? har du matlyst? og når ble smertene dine betydelig mer merkbare? Haha, ja da kan du være glad du slippe den nå! Jeg er faktisk ikke noe kvalm (noe jeg var sikker på at jeg kom til å bli, siden jeg til vanlig blir kvalm bare av en sprøyte), og har en ok matlyst, spiser ikke mye, men får i meg nok næring hvertfall. Smertene mine kom vel på kvelden i går rundt kl 20:00, men har blitt verre i dag. Har hørt at dag nr to er verst så håper virkelig jeg er bedre i morgen. Til nå har jeg fått servert all mat på sengen og den eneste plassen i huset jeg har vært er badet, haha! Hva med deg?? Endret 18. juni 2013 av Mie91
Mie91 Skrevet 18. juni 2013 #27595 Skrevet 18. juni 2013 Snakket akkurat med dem, det stemte at det er 20 år der Men de virket ikke noe særlig hyggelige på telefonen. Da blir det fornebuklinikken for meg Så kjipt da:/ Jeg er veldig glad for at jeg ikke trenger å ta noe fly i denne formen jeg er i, men det går vel sikkert greit
Meliora Skrevet 18. juni 2013 #27596 Skrevet 18. juni 2013 Det er veldig vanlig å føle at det svir i huden etter en stund, kjennes solbrent ut på en måte. Tror det har noe med nervene som vokser sammen igjen, også skal jo huden strekkes også Jeg har det endel på venstre bryst, men ikke høyre. Er fire uker siden operasjonen nå. De fleste sier solbrentfølelsen går over etter 4-6 uker.
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27597 Skrevet 18. juni 2013 Haha, ja da kan du være glad du slippe den nå! Jeg er faktisk ikke noe kvalm (noe jeg var sikker på at jeg kom til å bli, siden jeg til vanlig blir kvalm bare av en sprøyte), og har en ok matlyst, spiser ikke mye, men får i meg nok næring hvertfall. Smertene mine kom vel på kvelden i går rundt kl 20:00, men har blitt verre i dag. Har hørt at dag nr to er verst så håper virkelig jeg er bedre i morgen. Til nå har jeg fått servert all mat på sengen og den eneste plassen i huset jeg har vært er badet, haha! Hva med deg?? så heldig du er, jeg er stort sett alene og rastløs så tusler litt oppe å fikser meg mat selv osv:p veit jeg bruker armene for mye, men må jo klare meg selv... vi får satse på at vi blir bedre og bedre for hver dag nå
Mie91 Skrevet 18. juni 2013 #27598 Skrevet 18. juni 2013 så heldig du er, jeg er stort sett alene og rastløs så tusler litt oppe å fikser meg mat selv osv:p veit jeg bruker armene for mye, men må jo klare meg selv... vi får satse på at vi blir bedre og bedre for hver dag nå Ja jeg er veldig heldig som slipper å lage mat selv. Men er du alene hele dagen? Hvordan fikk du tatt av kompressene? Det står på arket jeg fikk med meg at jeg kan dusje på dag tre, altså i morgen.. Vet ikke helt om jeg er i form til det, men får bare se an formen i morgen Ja håper virkelig det, jeg vil ut å gå tur!
Sokka Skrevet 18. juni 2013 #27599 Skrevet 18. juni 2013 Så gøy! Gled deg! de er kjempe flinke der;) Hvem var de som opererte deg?
Melli Skrevet 18. juni 2013 #27600 Skrevet 18. juni 2013 Hei alle nye og gamle puppedamer! Nå har jeg akkurat vært til tre mnd kntr på Colosseumklinikken. Hadde en del spm siden mine fortsatt er for harde og litt vel ubevegelige i forhold til det jeg hadde forventet. Har vært litt redd for kapsel, men han mente jeg måtte vente minst tre mnd til før man kunne snakke om det!! litt kjipt med to halve kokkosnøtter som nesten ikke rører på seg:0/ digger formen og størrelsen, men er jo leit når plastikkfølelsen overtar ved berøring.... Vel, da er det bare å smøre seg med den berømte tålmodighetskremen og krysse fingrene for mykere tider:0) men hey!!!!! Ser bra ut i bikini for første gang på evigheter da! Angrer ikke :0) (enda..) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå