Puppmania Skrevet 15. juni 2013 #27561 Skrevet 15. juni 2013 Oi! Hvor hen? Nordmed i Sverige. Bo Cederquist eller noe heter PK. fantastisk dyktig fyr. Pleide å være leder for plastisk kirurgi i norge og sverige han har en liten privat klinikk nå. veldig bra sted om du ikke er interessert i å bli operert på samlebånd
Gjest Teta Skrevet 15. juni 2013 #27562 Skrevet 15. juni 2013 Nordmed i Sverige. Bo Cederquist eller noe heter PK. fantastisk dyktig fyr. Pleide å være leder for plastisk kirurgi i norge og sverige han har en liten privat klinikk nå. veldig bra sted om du ikke er interessert i å bli operert på samlebånd Den klinikken har jeg aldri hørt om. Det frister å unngå "samlebånd-operasjon", men det spørs om det blir litt langt unna. Bor/bodde du i nærheten, eller hvordan gjorde du det?
Puppmania Skrevet 16. juni 2013 #27563 Skrevet 16. juni 2013 Den klinikken har jeg aldri hørt om. Det frister å unngå "samlebånd-operasjon", men det spørs om det blir litt langt unna. Bor/bodde du i nærheten, eller hvordan gjorde du det? Den ligger midt i strømstad, og rett ved sidenav sykehuset. de har et hus som ligger rett ved havet/sjøen. Utrolig koselig på utsiden, og kjempe pent inni, helt nytt og moderne. Han har også operert på tv. Jeg bor rett utenfor oslo, så var en 2 timers kjøretur Null problem. Jeg snakket først med han på telefon, avtalte time for å se på puppene, prøve implantatstr, sjekke hudstretchingen og alt sånn. Etter det så satte vi opp time. Jeg var på konsultasjon 2 januar, og første timen han hadde ledig var 19 februar. så da tok jeg den Anbefaler deg på det sterkeste og dra på konsultasjon med han. Han er ekspert på rekonstruksjon av pupper, og på brystforstørrelser, han er også veldig flink til å få et naturlig resultat bare å sende meg mld om du lurer på noe
Mie91 Skrevet 16. juni 2013 #27564 Skrevet 16. juni 2013 I morgen klokken 12 ligger jeg under kniven! Jippi, gleder meg veldig nå. 2
Sokka Skrevet 16. juni 2013 #27565 Skrevet 16. juni 2013 I morgen klokken 12 ligger jeg under kniven! Jippi, gleder meg veldig nå. Masse lykke til ser frem til å høre hvordan det har gått.
Mie91 Skrevet 16. juni 2013 #27567 Skrevet 16. juni 2013 Masse lykke til ser frem til å høre hvordan det har gått. Lykke til Mie! Du er heldig!! Tusen takk!! :-)
M.C Skrevet 17. juni 2013 #27568 Skrevet 17. juni 2013 Hei alle sammen Nå er det snart 4 uker siden jeg ble operert og de blir mykere for hver dag. MEN, de er fremdeles veldig faste på utsidene. Venstre er fastere enn høyre. Og mest helt nederst. Har hele tiden følt at huden er mest anspent der også. Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg håper jo at det vil mykne opp snart.
Mie91 Skrevet 17. juni 2013 #27569 Skrevet 17. juni 2013 Våknet nettopp på klinikken, har fått mat og drikke! Føler meg bra nå :D føles litt som voksesmerter! haha 2
Gjest Teta Skrevet 17. juni 2013 #27570 Skrevet 17. juni 2013 Så fint å høre fra deg Mie! Tenkte faktisk på deg rundt klokken 12 Håper på en oppdatering av opplevelsen etter hvert! GRATULERER så mye med nye pupper.
Sokka Skrevet 17. juni 2013 #27571 Skrevet 17. juni 2013 Våknet nettopp på klinikken, har fått mat og drikke! Føler meg bra nå :D føles litt som voksesmerter! haha Så bra Får håpe smertene ikke blir så ille, og at du blir fornøyd med resultatet Jeg har vært på apoteket i dag og hentet ut det på resepten jeg fikk fra klinikken. Til fredag er det min tur :D 1
Mie91 Skrevet 17. juni 2013 #27572 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Tusen takk Teta! Operasjonen gikk kjempe bra. Jeg kom inn til kirurgen der han tegnet på meg og så fikk jeg 3 tabletter. Etter det ble jeg følgt inn til operasjonssalen, der fikk jeg en nål i hånda og så narkosen! Jeg syns ikke det var noe skummelt og følte meg i trygge hender. Når jeg våknet følte jeg meg ganske pigg, og fikk som jeg skrev lenger oppe, mat og saft. Nå ligger jeg hjemme i sengen, kjenner brystbindet klemmer litt, men ellers går det bra!! Jeg er ferdig!!! Herregud.. Endelig har jeg pupper, skikkelig rart! :-D Endret 17. juni 2013 av Mie91
Mie91 Skrevet 17. juni 2013 #27573 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Så bra Får håpe smertene ikke blir så ille, og at du blir fornøyd med resultatet Jeg har vært på apoteket i dag og hentet ut det på resepten jeg fikk fra klinikken. Til fredag er det min tur :D Bare å glede seg!! Det er ikke skummelt. Endret 17. juni 2013 av Mie91 1
Sjokoladenøtt Skrevet 17. juni 2013 #27574 Skrevet 17. juni 2013 Noen som vet om klinikker i Stavanger/rogaland som har 18 års grense? Finner ikke noe på nettstedene :/
Mie91 Skrevet 17. juni 2013 #27575 Skrevet 17. juni 2013 Noen som vet om klinikker i Stavanger/rogaland som har 18 års grense? Finner ikke noe på nettstedene :/ Jeg var på teres Colosseum Stavanger. Tror du kan være 18 år med samtykke fra foreldre? Vet ikke helt da, jeg er 22
Sokka Skrevet 17. juni 2013 #27576 Skrevet 17. juni 2013 Bare å glede seg!! Det er ikke skummelt. Godt å høre det har gått bra Gleder meg skikkelig, men gruer meg litt til tiden etterpå får håpe smertene ikke blir så ille.
Mie91 Skrevet 17. juni 2013 #27577 Skrevet 17. juni 2013 Godt å høre det har gått bra Gleder meg skikkelig, men gruer meg litt til tiden etterpå får håpe smertene ikke blir så ille. Det går fint å ligge stille, det føles som om noen står oppå brystet, men det er ikke så ille. Når jeg reiser meg for å gå på do har jeg ganske vondt. Jeg er veldig glad jeg er hjemme og har noen til å hjelpe meg, hadde nok ikke klart å skjære brød selv.
supersoppen88 Skrevet 17. juni 2013 #27578 Skrevet 17. juni 2013 Heihei alle sammen! I går var det to uker siden min operasjon :D Alt har gått superfint hele veien, men nå er jeg litt småbekymret. Jeg hadde så og si ikke smerter den første uken, til tross for at jeg tok under muskel og sluttet med smertestillende ganske fort. Har ikke vært i overkant aktiv heller, men de siste 3-4 dagene har jeg blitt såååååå øm i høyre bryst... det "svir" i huden når jeg bare stryker forsiktig over, og det var ikke sånn i starten. Den andre er heller ikke sånn. Er det normalt, eller kan det være noe som er galt? Jeg hadde jo ikke forventet at det skulle være vondere etter to uker enn det var etter én dag! Ellers har alt gått utrolig fint og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Størrelsen er perfekt og jeg er så glad!
Godterirusk Skrevet 18. juni 2013 #27579 Skrevet 18. juni 2013 Heihei alle sammen! I går var det to uker siden min operasjon :D Alt har gått superfint hele veien, men nå er jeg litt småbekymret. Jeg hadde så og si ikke smerter den første uken, til tross for at jeg tok under muskel og sluttet med smertestillende ganske fort. Har ikke vært i overkant aktiv heller, men de siste 3-4 dagene har jeg blitt såååååå øm i høyre bryst... det "svir" i huden når jeg bare stryker forsiktig over, og det var ikke sånn i starten. Den andre er heller ikke sånn. Er det normalt, eller kan det være noe som er galt? Jeg hadde jo ikke forventet at det skulle være vondere etter to uker enn det var etter én dag! Ellers har alt gått utrolig fint og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Størrelsen er perfekt og jeg er så glad! Jeg er også på 2 uker akkurat i dag. Har akkurat det samme "problemet". Jeg hadde ikke noe vondt men har den svien på begge puppene da. Aner ikke hva det kommer av. Har bare lyst til å gå uten bh for å slippe at noe er nær :/
Cheesy Skrevet 18. juni 2013 #27580 Skrevet 18. juni 2013 Tusen takk Teta! Operasjonen gikk kjempe bra. Jeg kom inn til kirurgen der han tegnet på meg og så fikk jeg 3 tabletter. Etter det ble jeg følgt inn til operasjonssalen, der fikk jeg en nål i hånda og så narkosen! Jeg syns ikke det var noe skummelt og følte meg i trygge hender. Når jeg våknet følte jeg meg ganske pigg, og fikk som jeg skrev lenger oppe, mat og saft. Nå ligger jeg hjemme i sengen, kjenner brystbindet klemmer litt, men ellers går det bra!! Jeg er ferdig!!! Herregud.. Endelig har jeg pupper, skikkelig rart! :-D Herlig å høre at alt gikk bra Mie Jeg også tok klokka 12 igår, ble som avtalt 450 moderat og under muskel. Når jeg våknet etter OP var jeg i kjempe form og følte verken ubehag eller noe vodt. Gikk også en liten tur i butikken på vei hjemmover.. Ting har blitt gradvis verre i løpet av natten dette regnet jeg jo med. Sover aldri på ryggen, så har kun fått sove 2 timer i natt .. noen som sliter med å sovne? Har også tatt 4 oxynorm hittil, rettogslett fordi det kjennes ut som en lastebil har drept meg heheh.. Uff.. håper jeg overlever dagene som kommer... noen som vet om man kan ta Oxynorm med kun 4 timer mellomrom? Ellers angrer jeg ikke ett sekund, og er ordentlig stolt av meg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå