Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei :) skal ta under jeg også.

hvor skal du ta og hvor mye? :D spennende !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg kan bruke bh med spiler 6 uker etter op. Så lenge det ikke er push up.

Det må jeg vente med til 6 mnd.

Er det flere her som kunne begynne med spile bh så snart?

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg kan bruke bh med spiler 6 uker etter op. Så lenge det ikke er push up.

Det må jeg vente med til 6 mnd.

Er det flere her som kunne begynne med spile bh så snart?

Jeg må vente med spiler og pushup i 6 mnd. :/

Skrevet

Jeg må vente med spiler og pushup i 6 mnd. :/

Rart at det er så stor forskjell på klinikkene...

Jeg kommer nok til å være litt forsiktig med spiler i begynnelsen uansett.

Skrevet

hvor skal du ta og hvor mye? :D spennende !!

Skal på fornebu. Snakket om 365/385, men også et mindre alternativ( 335/345) fordi jeg syns det hørtes mye ut. Men stoler på kirurgen og lar han få ta avgjørelsen på hva han syns blir best :)
Skrevet

Teller ned og teller neeeed :D

De ringte meg idag fra Fornebu, ville høre om jeg hadde noen spm.. Makan til service;)

Føler meg såå trygg og klar for å gå gjennom smerte helvete, og legge hele livet mitt på vent!

Hvor lenge er man såpass handicapet , at man ikke kan vaske håret sitt, eller sminke seg? :P

Jeg skal forsøke å ta en mini ferie etter en uke, og lurer på hvor DASS jeg kommer til å se ut :)

Skrevet

Hei jenter,

Jeg har noen spm og håper noen kan ta seg tid til å svare :-)

1) Min PK på fornebu sa at man kan aldri bruke push up bh når man har silikon. Har noen andre fått samme beskjed. Hun sa at etter 6 mnd også. Man kan bruke bh med spiler men ikke push up bh. Den flytter implantatene.

2) Det er over 6 mnd siden min operasjon og jeg har fortsatt ikke fått følelsen tilbake under puppene. Dvs halve puppene liksom. Har noen andre opplevd det ?

Håper noen svarer meg. Takk på forhånd.

Skrevet

Hei jenter,

Jeg har noen spm og håper noen kan ta seg tid til å svare :-)

1) Min PK på fornebu sa at man kan aldri bruke push up bh når man har silikon. Har noen andre fått samme beskjed. Hun sa at etter 6 mnd også. Man kan bruke bh med spiler men ikke push up bh. Den flytter implantatene.

2) Det er over 6 mnd siden min operasjon og jeg har fortsatt ikke fått følelsen tilbake under puppene. Dvs halve puppene liksom. Har noen andre opplevd det ?

Håper noen svarer meg. Takk på forhånd.

Hei.

Høres veldig rart ut...

Jeg har fått beskjed om at jeg kan bruke push-up etter 6 mnd.

Alle mine venninner som har operert seg har fått samme info.

Skrevet

Teller ned og teller neeeed :D

De ringte meg idag fra Fornebu, ville høre om jeg hadde noen spm.. Makan til service;)

Føler meg såå trygg og klar for å gå gjennom smerte helvete, og legge hele livet mitt på vent!

Hvor lenge er man såpass handicapet , at man ikke kan vaske håret sitt, eller sminke seg? :P

Jeg skal forsøke å ta en mini ferie etter en uke, og lurer på hvor DASS jeg kommer til å se ut :)

Oi, bra service ja! :) De har ikke ringt meg..

Herregud, nå er det bare 2 dager igjen!! Helt sykt! :D

Skrevet

Jeg er så bekymra over at den ene puppen er mykere enn den andre. Den høyre er hardere. Er det fordi jeg bruker den hånda mer?

Skrevet

Jeg er så bekymra over at den ene puppen er mykere enn den andre. Den høyre er hardere. Er det fordi jeg bruker den hånda mer?

Jeg har det likt, bortsett fra at hos meg er den venstre hardere og ømmere. Jeg har hørt at man skal tenke på det som to ulike operasjoner og at de derfor heles i ulikt tempo. Hos meg var den venstre puppen strammest i utgangspunktet, så jeg tror det er derfor den bruker lengre tid på å bli myk. Huden må jo strekkes. Den høyre var så slapp at det er ikke så rart at den ble myk fort ;)

Skrevet

Kan jeg spørre hva dere har betalt/skal betale for operasjonen? Jeg synes nemlig det er så store variasjoner i pris...? :)

Skrevet

Kan jeg spørre hva dere har betalt/skal betale for operasjonen? Jeg synes nemlig det er så store variasjoner i pris...? :)

Jeg betalte i underkant av 25k :)

Skrevet

De siste 2-3 dagene har puppene mine vært så rare! På høyre puppen har jeg klart å melke meg selv. om man kan si det. har fått ut en til to dråper med en eller annen hvit/klar veske. Og de kjennes veldig rare å bevege på. Blir nesten litt småkvalm av på løfte dem/skyve dem mot hverandre. kan dette ha noe med stress/trening/riding å gjøre ? 116 dagers postup

Skrevet

Jeg betalte 38500 :)

Skrevet

Jeg betalte 38500 :)

Ok. Regner med å måtte punge ut med tilsvarende selv.... :enig: Lurer fælt på hvorfor prisen kan variere med bortimot 15 000. Har hørt at anatomiske er dyrere, men bortsett fra det aner jeg ikke hvorfor.

Skrevet

Ok. Regner med å måtte punge ut med tilsvarende selv.... :enig: Lurer fælt på hvorfor prisen kan variere med bortimot 15 000. Har hørt at anatomiske er dyrere, men bortsett fra det aner jeg ikke hvorfor.

Ja, anatomiske var dyrere der jeg ble operert. Var også dyrere om de la under muskel.

Klinikkene bruker forskjellige merker på protesene og det er også store forskjeller på de. Om de er glatte eller har mer tekstur o.l :)

Skrevet

35000 her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...